nee ging over de andere 14 dus geen verklaring voor een oma die gaat winnen straksquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:58 schreef lorrie03 het volgende:
nicole haalt de sl (vast iets negatief over de fles)
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:57 schreef rico80 het volgende:
Nog een avond
Nu graag zelf, je hebt gezien hoe het moet.
waarom zou je in vredesnaam in aanmerking komen voor utopiaan van het jaar als je met heeeeeeel veel hulp een avondje eten hebt georganiseerd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:58 schreef rowan634 het volgende:
is dit de promotie voor vanessa? om utopiaan van het jaar te worden?
ik heb nog wel een flinke pizza overquote:
die hulp knippen ze gewoon wegquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:59 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zou je in vredesnaam in aanmerking komen voor utopiaan van het jaar als je met heeeeeeel veel hulp een avondje eten hebt georganiseerd.
niet van die moeilijke vragen stellen hequote:Op zaterdag 20 december 2014 00:00 schreef chufi het volgende:
Is het overgebleven eten al afgedekt en hygienisch bewaard...?
Waarom zou je in vredesnaam in aanmerking komen voor Utopiaan van het jaar als je Isa hebt gedaan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:59 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zou je in vredesnaam in aanmerking komen voor utopiaan van het jaar als je met heeeeeeel veel hulp een avondje eten hebt georganiseerd.
nee joh... is toch voor de armen ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
niet van die moeilijke vragen stellen he
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:01 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
voelt of ze nog tanden heeft
'tis topioquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Met 15 mensen zijn en dan nog de boel uit handen geven
Kap nou eens met je andermans kosten en zonder overleg. Je bent strontvervelend met je Nico haat, vooral ook omdat het simpelweg NIET waar is ook al blijf je het 30x per COS zeggen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam in aanmerking komen voor Utopiaan van het jaar als je Isa hebt gedaan?
Waarom zou je in vredesnaam in aanmerking komen voor Utopiaan van het jaar als alleen maar ego-projecten op andermans kosten hebt georganiseerd zonder overleg met de groep?
met "love you dat je de moord stikt" lijkt mij geen complimentquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Een schuimpje met een shirt met foto's van Vannas haar kinderen? Ik dacht dat bekenden er niet mochten komen?
Ik zeg wat ik wil.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:03 schreef rico80 het volgende:
[..]
Kap nou eens met je andermans kosten en zonder overleg. Je bent strontvervelend met je Nico haat, vooral ook omdat het simpelweg NIET waar is ook al blijf je het 30x per COS zeggen.
heeft Nico Isa gedaan ja ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:03 schreef rico80 het volgende:
[..]
Kap nou eens met je andermans kosten en zonder overleg. Je bent strontvervelend met je Nico haat, vooral ook omdat het simpelweg NIET waar is ook al blijf je het 30x per COS zeggen.
Ja, dat is ook weer zo'n idiote Vanessa-uitspraak.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:03 schreef japie1971 het volgende:
[..]
met "love you dat je de moord stikt" lijkt mij geen compliment
Via thuisafgehaald a 6 Euro de portiequote:Op zaterdag 20 december 2014 00:01 schreef japie1971 het volgende:
[..]
nee joh... is toch voor de armen ?
In hem contreien wel hoor. Soort van ademnood uit liefde, maar dan voor tokkies.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:03 schreef japie1971 het volgende:
[..]
met "love you dat je de moord stikt" lijkt mij geen compliment
da kennuh de armuh nie betaolen nie ....quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Via thuisafgehaald a 6 Euro de portie
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die kamperslet probeert alles naar haar toe te trekken en benoemd Wes niet, die ALLES voor haar heeft gedaan.
Maar zijn we hierover verrast?
kloptquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:03 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
liegende mensen krabben aan de neus
Ja maar 1000x hetzelfde wat simpelweg niet op feiten berust is echt strontvervelend.quote:
ik stik nog liever in droog broodquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:04 schreef japie1971 het volgende:
[..]
da kennuh de armuh nie betaolen nie ....
dat weet ik maar op die trui kwam het op mij redelijk confronterend over...quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:04 schreef rico80 het volgende:
[..]
In hem contreien wel hoor. Soort van ademnood uit liefde, maar dan voor tokkies.
Ik ga de discussies/argumenten niet herhalen, het is wel op feiten gebaseerd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja maar 1000x hetzelfde wat simpelweg niet op feiten berust is echt strontvervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |