die denkt de ster van 2.0 te gaan worden.... hoop dat zij de 1ste is die de loods moet verlatenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
Kutje B voelt zich heul belangrijk nu
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:22 schreef bull1966 het volgende:
Hier mag je de OP verkrachten.....
Hulde aan degene die er iets moois van weet te maken
Poll: Wie wil jij eruit?
• Charlotte
• Mark
• Giorgio
• Ivan
• Naomi
• Vanessa
• Laura B
• Chris
• Patrick
• Lautje
• Nicoline
• Joey
• Colinda
• Nicole
• Wilco
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Poll: Let op!!!!!: Wie is je FAVORIET????
• Charlotte
• Chris
• Colinda
• Giorgio
• Ivan
• Joey
• Laura
• LauraB
• Mark
• Naomi
• Nicole
• Nicoline
• Patrick
• Vanessa
• Wilco
• Niemand
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Live muziek hele avond. Ballroom dansers. Huren van het servies. Huren van de stoelen en tafels. Huren van warmhoudkast. En vast nog een hoop dingen meerquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
MAX 3500 - Klaver koe, 14 kaasplanken, 500 Euro drank ... en de rest van de ingredienten, minus chefkok voor 10 uur
nieuwe pannuhquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Live muziek hele avond. Ballroom dansers. Huren van het servies. Huren van de stoelen en tafels. Huren van warmhoudkast. En vast nog een hoop dingen meer
Ik weet het niet. Ze schijnen als werknemer op contract te staan, maar dat is nergens officieel bevestigd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:26 schreef rico80 het volgende:
Top die OP, lekker compact.
Jan, over die belasting. Het is even de vraag of het kansspelbelasting is. Ze zijn daar immers ook in dienst, het kan dus ook een bonusregeling van een werknemer zijn. Dat is belastingtechnisch wel gunstiger, het wordt dan verloond en zolang je niet boven de pak m beet 80k gaat zit je in de een na bovenste schaal. Dan blijft er zo'n 60% over gok ik.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het precies zit. Want ze rekenen zich daar allemaal rijk maar dat kan nog wel eens tegen gaan vallen.
Oh ja en de ballroom dansers, muziek, tafels, stoelen, borden, bestek etc etc .......quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:28 schreef japie1971 het volgende:
[..]
de laatste op rekening van Talpa
ben ik nou de enige die dat gesprek gehoord heeft tussen wesley en gio ???quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
MAX 3500 - Klaver koe, 14 kaasplanken, 500 Euro drank ... en de rest van de ingredienten, minus chefkok voor 10 uur
Jij denk vast dat dat plaatje zichzelf bij houdt???quote:
zal best bestaan ergens (vooral bij overheid) maar niet in de betekenis zoals zij bedoelt...quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Pat: Alle 15 in de raad van bestuur
Nicoline: Alle 15 in de raad van advies.
Een raad van advies bestaat niet.
wel..fles en ark met soundlquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
En je wordt nog gedwongen ook om naar dat Kotswijf te kijken want stream 3 doet het niet.
Dit zeiden ze niet tegen hem maar óver hem tegen anderen,quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In feite hebben ze gelijk. Of het op hun weg ligt om hem dat te zeggen is natuurlijk een ander chapiter.
quote:
Zeker nadat hij van de ZK gehoord heeft dat dat het goed doet bij de kijkersquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:32 schreef truushangmat het volgende:
Leuk die liefde voor de koeien van Gio.. heeft echt zijn draai gevonden bij de koeien.
die ook uiteraard... anders waren ze toch allang zwaar failliet geweest? Is werkelijk buiten de markt om niks rendabel wat ze daar verzinnenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja en de ballroom dansers, muziek, tafels, stoelen, borden, bestek etc etc .......
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:29 schreef Giggio het volgende:
[..]
die denkt de ster van 2.0 te gaan worden.... hoop dat zij de 1ste is die de loods moet verlaten
Bij mij doet stream 2 het niet en op stream 4 mogen Mark en Vanfles ongestoord praten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
En je wordt nog gedwongen ook om naar dat Kotswijf te kijken want stream 3 doet het niet.
geluid graagquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Oma streelt zich weer een ongeluk. Ze zou er een zere nek van kunnen krijgen.
nee dat is pijpenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Oma streelt zich weer een ongeluk. Ze zou er een zere nek van kunnen krijgen.
en ivanquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 is ook veilig, een slapende Wilco.
Het kan me geen moer schelen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:30 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jij denk vast dat dat plaatje zichzelf bij houdt???
ja hebben ook centraal overgeslagen, ook al moesten(!) ze erbij zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:34 schreef Klapskaats het volgende:
Die Ivan en Wilco waren het al snel beu geloof ik?
Das weer lekker duidelijk dan..quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:34 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Het kan me geen moer schelen.Dat spastische gedoe over de OP vind ik hilarisch.
crisch verteld haar wek ff de waarheidquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:35 schreef truushangmat het volgende:
Zelfs de kippen hebben KotsB door
Oh, is dat ook al een verplichting?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:35 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja hebben ook centraal overgeslagen, ook al moesten(!) ze erbij zijn.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:36 schreef sararaats het volgende:
Klavertje is toch nog onder de levenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |