das weer eens wat anders dan iets tussen mijn tietenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:52 schreef FANN het volgende:
kOM JIJ ER WEER TUSSEN MET JE HOOFD !!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind deze tt wel wat ver gaan in de geboortemaand van kindeke Jezus.
maak er maar goffer van, krijgt Golfer een hart verzakkingquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind deze tt wel wat ver gaan in de geboortemaand van kindeke Jezus.
En ook nog eens in hoofdletters!quote:
Waar had je hem anders gehad willen hebben?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:51 schreef sacha het volgende:
[..]
hij gaat straks vast zeggen dat het geen grap was
DAT IS VOOR HUT, ANDERS KAN HIJ ONS NIET MEER VINDEN.....quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ook nog eens in hoofdletters!
Ik ben toch zeker niet doof
Dat wilde ik eerst in zijn felicitatietopic zetten "Goffer, gefeliciteerd met je verjaardag".quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef sacha het volgende:
[..]
maak er maar goffer van, krijgt Golfer een hart verzakking
Hut wilt niet posten in dit topicquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
DAT IS VOOR HUT, ANDERS KAN HIJ ONS NIET MEER VINDEN.....
tussen de lijntjesquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar had je hem anders gehad willen hebben?
Nee, dat is een vermoeden, omdat hij liever niet wilt dat er taal als in de tt gebezigd wordt.quote:
dan was je kloon je net voorquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst in zijn felicitatietopic zetten "Goffer, gefeliciteerd met je verjaardag".
quote:
Wat naar dat die van mij beter zijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
das weer eens wat anders dan iets tussen mijn tieten
Oh shitquote:
heb jij tieten op je kaasplank?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat naar dat die van mij beter zijn
Ze zeggen het.quote:
Gelukkig heb ik geen kinderen.quote:
Nee ze zijn nogal cool.quote:
Ik wens je er ook niet meerquote:
Doe je best op alle drie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:49 schreef sacha het volgende:
[..]
dat ga ik op een kerstkaart schrijven
Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Hij had natuurlijk 40-en 50-plussers moeten zeggenquote:
Deze slaan we op.quote:
Volgens mij ben je als 50plusser ook automatisch 40+quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk 40-en 50-plussers moeten zeggen
Dat wel, maar andersom natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij ben je als 50plusser ook automatisch 40+
Klopt, maar ik sloot 50plussers dus niet uitquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel, maar andersom natuurlijk niet.
Ik heb zondag een verjaardag te vieren, maar ik denk dat ik morgen nog even naar de winkels moet voor nieuwe.quote:
Dat heb ik ook nooit beweerdquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, maar ik sloot 50plussers dus niet uit
Nu mis is APKquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:58 schreef remlof het volgende:
Alleen die leuke AdoraBelle wel, dus die begroet ik nog even apart.
Hoi Adora
Ja fijn,quote:
Nou, dat lijkt mij ook wel fijn, de temperatuur is er vast een stuk beter dan hier.quote:
Lust je worst?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volg je Utopia nog een beetje soury?
Doei danquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lust het wel, maar ik eet het niet.
Meat is murder!
Hihi, Hoi Remlofquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:58 schreef remlof het volgende:
Alleen die leuke AdoraBelle wel, dus die begroet ik nog even apart.
Hoi Adora
Dat is een vegetarische uitsprraakquote:
Ben je er al uit op je gaat inzenden voor het kerstverhaal?quote:
Gaat het niet worden. Nog geen woord op papier staan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:11 schreef Deisyy het volgende:
Ben je er al uit op je gaat inzenden voor het kerstverhaal?
Jammer, het had me leuk geleken om een aanstootgevend inzending te lezen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gaat het niet worden. Nog geen woord op papier staan.
Kan me er amper toe zetten om meer dan 4 zinnen coherent achter elkaar neer te zetten.
Jij?
Ook weer werkenloos, Join the clubquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:11 schreef chufi het volgende:
Het gaat weer lekker over en weer lees ik
Mjah, je moet in die periode (middelbare school) ook maar net leraren/leraressen tegen komen die iets bij jou zien wat anderen niet zien. Op die manier kan je ook gestimuleerd raken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:16 schreef Deisyy het volgende:
Jammer, het had me leuk geleken om een aanstootgevend inzending te lezen.
Ik ben daar helemaal niet goed in. Al weet ik me nog te herinneren dat mijn leraar Nederlands uit de derde klas mijn opstel ooit voor de klas heeft voorgelezen, omdat hij een schrijfster in me zag. Eenmalige actie, denk ik.
Good luck,quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet, per 1/1, zit nu wat vakantiedagen op te maken ....
Mwhahahaha ......quote:
Je kunt het welquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:22 schreef Kingstown het volgende:
. Hmzz....dit waren meer dan 4 zinnen.
Als je die 4 zinnen nu eens in je kerstverhaal had gestoken had je er al 8 gehad.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah, je moet in die periode (middelbare school) ook maar net leraren/leraressen tegen komen die iets bij jou zien wat anderen niet zien. Op die manier kan je ook gestimuleerd raken.
Ik ben altijd al van de talen geweest, maar iets als tekenen kan ik echt helemaal niets van en dat is me ook altijd verteld. Altijd onvoldoendes en dus blij dat ik het kon dumpen, op 1 jaar na waarin ik een lerares had die me allemaal zevens en achten gaf, omdat ze vond dat ik een unieke stijl had die op Karel Appel leek.Geen idee toen wie dat was, maar dan wordt zo'n vak wel een heel stuk leuker. Hmzz....dit waren meer dan 4 zinnen.
Fann neemt met minder geen genoegenquote:
gezellig hč vakantiemanquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:09 schreef MadMaster het volgende:
Godver de godver, ouderwets gezellig hier weer...![]()
Zuurkutje is terug uit de mergelgrotten en heeft haar Rennie's vergeten te slikken.
Burp!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 20 december 2014 07:50 schreef Treehut362 het volgende:
Niet zo vloeken S.V.P.* En wie teringdetyfus ben fucking jij om daar godverdomme iets van te zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier mag dat wel, C4...quote:
Net terug van het plein. Zo even een paar uur tukken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier mag dat wel, C4...
Hoe is het in Haarlem? Nog een MEN meet of is weer, zoals gewoonlijk, in het water gevallen?
Wat doe je daar de hele tijd behalve rondhangen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net terug van het plein. Zo even een paar uur tukken.
Wel een meet. Maar niet van MEN. goed gegokt. Iarl misschien wel trouwens.
's Nachts moet je ook slapen, behalve sig en Piet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was weer Cloudfare nacht..... Minstens 3 uur volgens mij
Waarvan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:40 schreef FANN het volgende:
Gaat het weer een beetje hiero? of is iedereen afgeschrikt?
Oh ? Het was zonet nog droog...quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
van het slechte weer natuurlijk, wat dacht je anders dat ik bedoelde?
Je deed voorheen altijd maar ''alsof'' eigenlijk ben je dus zoals je nu bent?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter toch. Anders wordt het zo'n kleffe zooi
Tis ook nooit goed ....quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Je deed voorheen altijd maar ''alsof'' eigenlijk ben je dus zoals je nu bent?
Jammer ik vond je wel aardig
Ja dan zouden we zomaar een heel topic vollullen..quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:51 schreef FANN het volgende:
Maar je hebt gelijk hoor Chuf, laten we het vooral koud, kil en afstandelijk houden...
stel je voor dat we het hier naar onze zin zouden hebben... daar moet je toch niet aan denken?
Neef Papadopoulos, die komt sinds een jaar of 5 elk jaar 2x, 1x zomers en 1x met de Kerst.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan zouden we zomaar een heel topic vollullen..
Wat komt er logeren ?
Die vindt het dus wel gezellig daar... Heeft geen scharrel hier in AMsterdam?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Neef Papadopoulos, die komt sinds een jaar of 5 elk jaar 2x, 1x zomers en 1x met de Kerst.
Meestal voor een week of 2.
nee, zijn scharrel woont in Athene, net als hij, maar die gaat dan meestal naar haar familiequote:Op zaterdag 20 december 2014 12:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Die vindt het dus wel gezellig daar... Heeft geen scharrel hier in AMsterdam?
Spreekt ie wel al wat Nederlands?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:58 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, zijn scharrel woont in Athene, net als hij, maar die gaat dan meestal naar haar familie
en die woont ook weer ver weg, dus komt hij hierheen, vind ie leuk... en wij ook
best wel behoorlijk goedquote:
Ja dat Grieks tussen die collegas op mn werk begreep ik ook geen jota vanquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:03 schreef FANN het volgende:
[..]
best wel behoorlijk goeden hij verstaat ook alles, of in elk geval bijna alles maar wel lullen
dan eigenlijk meestal allemaal engels hier, of ik moet er niet bijzijn, dan gaan ze wel eens over op Grieks, maar daar versta ik geen klote vangaat veel te snel...
Nee logisch...quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat Grieks tussen die collegas op mn werk begreep ik ook geen jota van
Dat bedoel ik... Er lopen er daar minimaal 10 rond of zo... niet vandaag natuurlijkquote:
ik ga nog effe naar buiten, nu kan het nogquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... Er lopen er daar minimaal 10 rond of zo... niet vandaag natuurlijk![]()
Naar de overkant.... Volgens mij miste je net een kinderfoto van mij....quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga nog effe naar buiten, nu kan het nogtoch pokkeweer
![]()
effe met het pontje varen...
Met de 30 miljoen die je gaat winnen, moet je niet gaan miepen over dit soort kleinbier.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:08 schreef MadMaster het volgende:
Net toch maar weer wat vuurwerk geregeld, het blijkt dat wij dit jaar gastvrouw en -heer zijn met Oud & Nieuw.
Normaal regel ik dat van over de grens, maar totaal vergeten dus en nu betaal ik hier de hoofdprijs...
O ja, dat was ik ook al vergeten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met de 30 miljoen die je gaat winnen, moet je niet gaan miepen over dit soort kleinbier.
Nee, maar om hier in mn eentje de boel vol te spammen met YTjes zoals vaak in de nacht gebeurt...quote:
Heb je al gegeten dan ? Bij de koffie ...quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Slagroomsoesjes![]()
Gefeliciteerd Sig !Lekker ventje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Đgolfer
alle sjoefies misschien een eigen topicquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:40 schreef chufi het volgende:
Opas en Omas misschien een eigen topic
Ik wilde net zeggen dat ik naar darten aan het kijken ben, maar dat doe ik maar niet, anders moet ik straks een eigen darttopic openen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:46 schreef sacha het volgende:
alle sjoefies misschien een eigen topic
Er is maar 1 chufi...quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:46 schreef sacha het volgende:
[..]
alle sjoefies misschien een eigen topic
Je bent nu uit angst voor een eigen dart-topic nu Serious Request aan het kijken?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik naar darten aan het kijken ben, maar dat doe ik maar niet, anders moet ik straks een eigen darttopic openen.
minder, minder, minderquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je er meer wilt ...?
Ja het is een grappig kereltje, hele huiskamer vol speelgoed, vond ie de slinger van 1 Euro veel leuker.quote:
Het zonnetje scheen vandaagquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga nog effe naar buiten, nu kan het nogtoch pokkeweer
![]()
effe met het pontje varen...
Ik kende een mannetje en die werd helemaal gelukkig van het plakband van de pakjes. Plakte die tegen zijn wang aan, haalde het weer los, plakte het weer en haalde het weer losquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja het is een grappig kereltje, hele huiskamer vol speelgoed, vond ie de slinger van 1 Euro veel leuker.
Uitvinder van de ontharings strips?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kende een mannetje en die werd helemaal gelukkig van het plakband van de pakjes. Plakte die tegen zijn wang aan, haalde het weer los, plakte het weer en haalde het weer los
wie weet!quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Uitvinder van de ontharings strips?
heb je nog plannen met de kerst? ik heb volle bak (gezellig!!) 1e kerstdagquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Worden nog leuke Feestdagen met onaangekondigde FoK - outages ... Nu al 4 uur op 1 dag
Nee ik ben er niet zo van ....quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
heb je nog plannen met de kerst? ik heb volle bak (gezellig!!) 1e kerstdag
quote:
ik welquote:
moet danny niet zoveel geld aan z'n kerstboom uitgeven!quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
Fok zegt nu dat ze onderhouden ... Tis vast gewoon overjarige hardware die ze nog hebben staan
Jaren geleden heb ik ooit tijdens zo'n storing aangeboden om te gaan kijken op het datacenter, omdat ik wist waar het was en het 10 min. fietsen was ... Maar nee dat was niet nodig ...quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:34 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
ik wel
[..]
moet danny niet zoveel geld aan z'n kerstboom uitgeven!
dat doet Iteejer toch meestal?quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaren geleden heb ik ooit tijdens zo'n storing aangeboden om te gaan kijken op het datacenter, omdat ik wist waar het was en het 10 min. fietsen was ... Maar nee dat was niet nodig ...
Ach het is nu eenmaal een eigenwijze kale.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaren geleden heb ik ooit tijdens zo'n storing aangeboden om te gaan kijken op het datacenter, omdat ik wist waar het was en het 10 min. fietsen was ... Maar nee dat was niet nodig ...
Meestal proberen ze het eerst vanuit huis... Mijn aanbod was om eventueel onsite te gaanquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach het is nu eenmaal een eigenwijze kale.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Đgolfer
Ik wel, maar laat me daar verder niet over uit.quote:Op zondag 21 december 2014 00:43 schreef chufi het volgende:
Die lezen ze ook achter een spoiler... Ik ken ze verder niet persoonlijk
Ja dat was eigenlijk al duidelijkquote:Op zondag 21 december 2014 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wel, maar laat me daar verder niet over uit.
Als het maar niet volgebaggerd wordtquote:Op zondag 21 december 2014 01:50 schreef chufi het volgende:
Dankzij king en mn eigen voorstel hebben we weer
FB / [banmeldtopic] Meld hier bans!
Nope, maar in de loop der jaren zie je zo wel eens wat langskomen.quote:Op zondag 21 december 2014 01:55 schreef chufi het volgende:
Die ken ik dan weer niet... Ben jij Familie ?
Hahaha OK Ik zal het niet doen... op die ene post na dan, maar dat is de nasleep van het opstarten ... OP zegt geen SC duidelijk .. Thksquote:Op zondag 21 december 2014 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het maar niet volgebaggerd wordt
Waar? op de manege?quote:Op zondag 21 december 2014 01:59 schreef svann het volgende:
[..]
Nope, maar in de loop der jaren zie je zo wel eens wat langskomen.
M'n volgende FB topic gaat over de herinvoering van de TVPquote:Op zondag 21 december 2014 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha OK Ik zal het niet doen... op die ene post na dan, maar dat is de nasleep van het opstarten ... OP zegt geen SC duidelijk .. Thks
Die quote was meer voor het nostalgische karakter... Happy zoals het nu werkt voor de TVP vs Kut topicquote:Op zondag 21 december 2014 02:03 schreef remlof het volgende:
[..]
M'n volgende FB topic gaat over de herinvoering van de TVP
Ja daar heb ik 'm ook op ingesteldquote:Op zondag 21 december 2014 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Die quote was meer voor het nostalgische karakter... Happy zoals het nu werkt voor de TVP vs Kut topic
Ja dat weten we inmiddels...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon iets explicieter aangeven in de OP en dan maar hopen dat het goed komt..quote:
Heel goed, ik kijk nu het Koot en Bie kanaal op youtubequote:Op zondag 21 december 2014 03:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon iets explicieter aangeven in de OP en dan maar hopen dat het goed komt..
Ik post het hier om daar niet te spammen
Sommige oude humor blijft leukquote:Op zondag 21 december 2014 03:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel goed, ik kijk nu het Koot en Bie kanaal op youtube
Dat duurde niet lang.quote:Op zondag 21 december 2014 01:50 schreef chufi het volgende:
niet meer...quote:Op zondag 21 december 2014 01:50 schreef chufi het volgende:
oh oh...quote:Op zondag 21 december 2014 10:13 schreef Kingstown het volgende:
Heb maar even op TH gestemd. Goede daad voor vandaag weer gedaan.![]()
FEE / [STEM] De FOK! KERST-USER-ICON wedstrijd (maak kans op waardebonnen!)
Dat zal lekker ruiken...quote:Op zondag 21 december 2014 10:09 schreef sacha het volgende:
zo, kerstboom eindelijk 'klaar'![]()
alles waar een touwtje aan zit, behalve de tampons, hangt in de boom
Ik zat naar darts te kijken en daar deed een Duitser mee die "Sascha" van de voornaam heet.quote:
laat Aap het maar niet lezenquote:Op zondag 21 december 2014 10:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zal lekker ruiken...
[ afbeelding ]
Hmmm lekkere worstquote:Op zondag 21 december 2014 10:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zal lekker ruiken...
[ afbeelding ]
Zet je kerst-UI even aan, anders tellen onze stemmen straks niet.quote:
Ik vermoed dat als ie zou winnen dat de bon in het kerkzakje gaat belanden ...quote:Op zondag 21 december 2014 16:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zet je kerst-UI even aan, anders tellen onze stemmen straks niet.
Zijn UI is zo verschrikkelijk lelijk dat er buiten 40+ niemand op gaat stemmen en TH inschattende zal het wel iets voor de kinderboerderij worden. Of wat strips uit 1964. Niets mis mee.quote:Op zondag 21 december 2014 16:16 schreef chufi het volgende:
Ik vermoed dat als ie zou winnen dat de bon in het kerkzakje gaat belanden ...
Zolang er weinig of door anderen gestemd wordt maakt ie wel kansenquote:Op zondag 21 december 2014 16:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn UI is zo verschrikkelijk lelijk dat er buiten 40+ niemand op gaat stemmen en TH inschattende zal het wel iets voor de kinderboerderij worden. Of wat strips uit 1964. Niets mis mee.
ik wacht nog even met stemmen tot het laatste momentquote:Op zondag 21 december 2014 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang er weinig of door anderen gestemd wordt maakt ie wel kansen
Zoals 'ie daar dan op het trappetje staat, dan ben ik wel jaloers op zijn billen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.string-emil.de/Bilder_der_Woche/
Have fun!
Met worst !!quote:Op zondag 21 december 2014 18:27 schreef sly-nl het volgende:
18 uur zoveel...
Saaie ouwe lui zitten allemaal aan de hutspotten![]()
Laters
Ja als je niet beter zou wetenquote:Op zondag 21 december 2014 18:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zoals 'ie daar dan op het trappetje staat, dan ben ik wel jaloers op zijn billen.
Goh wat jammer nou.quote:
Ramses is al begraven...quote:Op zondag 21 december 2014 18:57 schreef sacha het volgende:
jezus, en ik heb al 2 begrafenissen deze week
Ich bin wiequote:Op zondag 21 december 2014 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Marianne Rosenberg is ook nog onder ons.
Die dude had zo'n Madonna stip boven zijn lip.quote:
Ja, hij was zijn tijd ver vooruit...quote:Op zondag 21 december 2014 19:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die dude had zo'n Madonna stip boven zijn lip.
Hansi kijken ben ik mee gestopt sinds hij is gestopt met professioneel skiën.quote:Op zondag 21 december 2014 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Ja, hij was zijn tijd ver vooruit...
Hermann Maier kon helaas niet zingen...quote:Op zondag 21 december 2014 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hansi kijken ben ik mee gestopt sinds hij is gestopt met professioneel skiën.
dat is niet leukquote:Op zondag 21 december 2014 18:57 schreef sacha het volgende:
jezus, en ik heb al 2 begrafenissen deze week
ipv kleffe cake!quote:Op zondag 21 december 2014 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koffie met kerstbrood na afloop is weer eens wat anders...
Morgenavond gratis kerstdiner in het Wijkcentrum.quote:
Voor iedereen?quote:Op zondag 21 december 2014 22:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Morgenavond gratis kerstdiner in het Wijkcentrum.
wil je er ook naar toe Sjoef?quote:
ik kan morgen niet, sorry! kan echt niet hoor!quote:
Slim!! ik kan morgen ook 'n beetje uitslapen, heb een afspraak om 10.00 uurquote:Op zondag 21 december 2014 22:19 schreef chufi het volgende:
Gelijk even ge dubbelcheckt of alle wekkerstanden uit staan
Ik ga niet alleen met Hut daar zitten ,,, Daar is het nog te kort voorquote:Op zondag 21 december 2014 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan morgen niet, sorry! kan echt niet hoor!
je leert elkaar dan wel kennen!quote:Op zondag 21 december 2014 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga niet alleen met Hut daar zitten ,,, Daar is het nog te kort voor
Men moest op geven via e-mail vorige week ik weet niet meer preciesquote:
❄☃Ik ben vergeten op te geven liever vegetarisch.☃❄quote:
das niet handig van jequote:Op zondag 21 december 2014 22:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
❄☃Ik ben vergeten op te geven liever vegetarisch.☃❄
ZIt jij nou mobiel te FOK!ken?quote:Op zondag 21 december 2014 22:23 schreef Treehut362 het volgende:
❄☃Ik ben vergeten op te geven liever vegetarisch.☃❄
toch knap die chinese tekensquote:
Gratis eten in het wijkcentrum en dan wel mobiel internet. Kutbejaarden.quote:Op zondag 21 december 2014 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Dit is nou die hack vanuit Noord Korea.
Kim Jun Hut goes digital...
quote:Op zondag 21 december 2014 22:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gratis eten in het wijkcentrum en dan wel mobiel internet. Kutbejaarden.
Kwestie van prioritieten stellen...quote:Op zondag 21 december 2014 22:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gratis eten in het wijkcentrum en dan wel mobiel internet. Kutbejaarden.
Nee het stekkertje was eruit en toen ging hij overnieuw en toen voerde hij een chkdsk uit of zoiets.quote:
El Sahaf...quote:Op zondag 21 december 2014 22:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb echt geen geld om zelf eten te kopen.
en toen?quote:Op zondag 21 december 2014 22:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee het stekkertje was eruit en toen ging hij overnieuw en toen voerde hij een chkdsk uit of zoiets.
Chkdsk?quote:Op zondag 21 december 2014 22:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee het stekkertje was eruit en toen ging hij overnieuw en toen voerde hij een chkdsk uit of zoiets.
Mjah....altijd lachen met die gozer, maar echt dom is hij ook niet, want waar al die andere knakkers vermoord of gevangen gezet zijn, daar leeft hij nog vrolijk in 1 van die oliestaten.quote:Op zondag 21 december 2014 22:43 schreef MadMaster het volgende:
El Sahaf...![]()
'The're not even close to Bagdad', terwijl het plafond zowat naar beneden kwam...
Het was een zwart scherm met witte letters iets over Windows zwevende bestanden blabla procent.quote:Op zondag 21 december 2014 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Chkdsk?
Choke Desk is dat. Heb je al je CD's en floppy's nog wel?
Floppies dan moet ik goed zoeken.quote:Op zondag 21 december 2014 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Chkdsk?
Choke Desk is dat. Heb je al je CD's en floppy's nog wel?
nee dat is gewoon van Google afbeeldingen zoekterm Scandiskquote:
Ah OK.. oud plaatje wel dus ..quote:Op zondag 21 december 2014 23:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee dat is gewoon van Google afbeeldingen zoekterm Scandisk
met security descriptors nog al liefstquote:
Ik geloof het ...quote:Op zondag 21 december 2014 23:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
met security descriptors nog al liefst
jaquote:Op zondag 21 december 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof het ...
Morgen kun je dus ook lekker uitslapen
oh... dat is niet zo fijn Sig...quote:Op zondag 21 december 2014 23:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn maag is wat overstuur van al die slagroom gisteren.
Nee ik keek TV...quote:Op zondag 21 december 2014 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je Prince Albert laten verwijderen?
Aansteller...quote:Op zondag 21 december 2014 23:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn maag is wat overstuur van al die slagroom gisteren.
Gelukkig.. geen nieuws vandaag zie ik, ik ben wel verbaasd dat het topic nog niet dicht is,quote:
Heb je een nieuwe titel in je hoofd ? Dan halen we ff doorquote:Op zondag 21 december 2014 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelukkig.. geen nieuws vandaag zie ik, ik ben wel verbaasd dat het topic nog niet dicht is,
was zeker rustig.
Zonder jouw 100+ postings per dag gaat het wat minder snel.quote:Op zondag 21 december 2014 23:49 schreef FANN het volgende:
Gelukkig.. geen nieuws vandaag zie ik, ik ben wel verbaasd dat het topic nog niet dicht is,
was zeker rustig.
Nee, maar jij mag de lapoquote:Op zondag 21 december 2014 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe titel in je hoofd ? Dan halen we ff door
ja, best welquote:Op zondag 21 december 2014 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zonder jouw 100+ postings per dag gaat het wat minder snel.
of Sig, die is altijd tot laat bezig, maar jij kan ook de hele nacht doorgaan nu, je hoeftquote:
Remlof zit gewoon in POL bij zijn eigen cluppie...quote:Op zondag 21 december 2014 23:52 schreef chufi het volgende:
Iemand nog iets van remlof gehoord nav Danny de new bantopic killer..?
Maar omdat dat in je eentje in een YT reeks te doen is ook zzo zielig .. want er zijn genoeg andere YT topicsquote:Op zondag 21 december 2014 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
of Sig, die is altijd tot laat bezig, maar jij kan ook de hele nacht doorgaan nu, je hoeft
toch niet vroeg je nest uit
dat is wel een heel zielig gevalletjequote:Op zondag 21 december 2014 23:53 schreef Kingstown het volgende:
Vrolijke kerstboom. Zal Nikky wel aanspreken.![]()
FEE / Show je kerstboom en andere kerstmeuk! #4
nou ja, maakt het uit, ik heb er geen last van verder, jij wel?quote:Op zondag 21 december 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar omdat dat in je eentje in een YT reeks te doen is ook zzo zielig .. want er zijn genoeg andere YT topics
Oh, daar zou ik nog wel wat van kunnen maken.quote:Op zondag 21 december 2014 23:53 schreef Kingstown het volgende:
Vrolijke kerstboom. Zal Nikky wel aanspreken.![]()
FEE / Show je kerstboom en andere kerstmeuk! #4
Ah ok dan komt ie straks nog wel ff buurten als POL naar bed is ..quote:Op zondag 21 december 2014 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Remlof zit gewoon in POL bij zijn eigen cluppie...
Ah Hoe dan ?quote:Op zondag 21 december 2014 23:56 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh, daar zou ik nog wel wat van kunnen maken.![]()
![]()
Strategisch versieren. Met tact.quote:Op zondag 21 december 2014 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok dan komt ie straks nog wel ff buurten als POL naar bed is ..
[..]
Ah Hoe dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |