das weer eens wat anders dan iets tussen mijn tietenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:52 schreef FANN het volgende:
kOM JIJ ER WEER TUSSEN MET JE HOOFD !!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind deze tt wel wat ver gaan in de geboortemaand van kindeke Jezus.
maak er maar goffer van, krijgt Golfer een hart verzakkingquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind deze tt wel wat ver gaan in de geboortemaand van kindeke Jezus.
En ook nog eens in hoofdletters!quote:
Waar had je hem anders gehad willen hebben?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:51 schreef sacha het volgende:
[..]
hij gaat straks vast zeggen dat het geen grap was
DAT IS VOOR HUT, ANDERS KAN HIJ ONS NIET MEER VINDEN.....quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ook nog eens in hoofdletters!
Ik ben toch zeker niet doof
Dat wilde ik eerst in zijn felicitatietopic zetten "Goffer, gefeliciteerd met je verjaardag".quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef sacha het volgende:
[..]
maak er maar goffer van, krijgt Golfer een hart verzakking
Hut wilt niet posten in dit topicquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
DAT IS VOOR HUT, ANDERS KAN HIJ ONS NIET MEER VINDEN.....
tussen de lijntjesquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar had je hem anders gehad willen hebben?
Nee, dat is een vermoeden, omdat hij liever niet wilt dat er taal als in de tt gebezigd wordt.quote:
dan was je kloon je net voorquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst in zijn felicitatietopic zetten "Goffer, gefeliciteerd met je verjaardag".
quote:
Wat naar dat die van mij beter zijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
das weer eens wat anders dan iets tussen mijn tieten
Oh shitquote:
heb jij tieten op je kaasplank?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat naar dat die van mij beter zijn
Ze zeggen het.quote:
Gelukkig heb ik geen kinderen.quote:
Nee ze zijn nogal cool.quote:
Ik wens je er ook niet meerquote:
Doe je best op alle drie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:49 schreef sacha het volgende:
[..]
dat ga ik op een kerstkaart schrijven
Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Hij had natuurlijk 40-en 50-plussers moeten zeggenquote:
Deze slaan we op.quote:
Volgens mij ben je als 50plusser ook automatisch 40+quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk 40-en 50-plussers moeten zeggen
Dat wel, maar andersom natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij ben je als 50plusser ook automatisch 40+
Klopt, maar ik sloot 50plussers dus niet uitquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel, maar andersom natuurlijk niet.
Ik heb zondag een verjaardag te vieren, maar ik denk dat ik morgen nog even naar de winkels moet voor nieuwe.quote:
Dat heb ik ook nooit beweerdquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, maar ik sloot 50plussers dus niet uit
Nu mis is APKquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:58 schreef remlof het volgende:
Alleen die leuke AdoraBelle wel, dus die begroet ik nog even apart.
Hoi Adora
Ja fijn,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |