das weer eens wat anders dan iets tussen mijn tietenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:52 schreef FANN het volgende:
kOM JIJ ER WEER TUSSEN MET JE HOOFD !!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind deze tt wel wat ver gaan in de geboortemaand van kindeke Jezus.
maak er maar goffer van, krijgt Golfer een hart verzakkingquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind deze tt wel wat ver gaan in de geboortemaand van kindeke Jezus.
En ook nog eens in hoofdletters!quote:
Waar had je hem anders gehad willen hebben?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:51 schreef sacha het volgende:
[..]
hij gaat straks vast zeggen dat het geen grap was
DAT IS VOOR HUT, ANDERS KAN HIJ ONS NIET MEER VINDEN.....quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ook nog eens in hoofdletters!
Ik ben toch zeker niet doof
Dat wilde ik eerst in zijn felicitatietopic zetten "Goffer, gefeliciteerd met je verjaardag".quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef sacha het volgende:
[..]
maak er maar goffer van, krijgt Golfer een hart verzakking
Hut wilt niet posten in dit topicquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
DAT IS VOOR HUT, ANDERS KAN HIJ ONS NIET MEER VINDEN.....
tussen de lijntjesquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar had je hem anders gehad willen hebben?
Nee, dat is een vermoeden, omdat hij liever niet wilt dat er taal als in de tt gebezigd wordt.quote:
dan was je kloon je net voorquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst in zijn felicitatietopic zetten "Goffer, gefeliciteerd met je verjaardag".
quote:
Wat naar dat die van mij beter zijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
das weer eens wat anders dan iets tussen mijn tieten
Oh shitquote:
heb jij tieten op je kaasplank?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat naar dat die van mij beter zijn
Ze zeggen het.quote:
Gelukkig heb ik geen kinderen.quote:
Nee ze zijn nogal cool.quote:
Ik wens je er ook niet meerquote:
Doe je best op alle drie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:49 schreef sacha het volgende:
[..]
dat ga ik op een kerstkaart schrijven
Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Hij had natuurlijk 40-en 50-plussers moeten zeggenquote:
Deze slaan we op.quote:
Volgens mij ben je als 50plusser ook automatisch 40+quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk 40-en 50-plussers moeten zeggen
Dat wel, maar andersom natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij ben je als 50plusser ook automatisch 40+
Klopt, maar ik sloot 50plussers dus niet uitquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel, maar andersom natuurlijk niet.
Ik heb zondag een verjaardag te vieren, maar ik denk dat ik morgen nog even naar de winkels moet voor nieuwe.quote:
Dat heb ik ook nooit beweerdquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, maar ik sloot 50plussers dus niet uit
Nu mis is APKquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:58 schreef remlof het volgende:
Alleen die leuke AdoraBelle wel, dus die begroet ik nog even apart.
Hoi Adora
Ja fijn,quote:
Nou, dat lijkt mij ook wel fijn, de temperatuur is er vast een stuk beter dan hier.quote:
Lust je worst?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volg je Utopia nog een beetje soury?
Doei danquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lust het wel, maar ik eet het niet.
Meat is murder!
Hihi, Hoi Remlofquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:58 schreef remlof het volgende:
Alleen die leuke AdoraBelle wel, dus die begroet ik nog even apart.
Hoi Adora
Dat is een vegetarische uitsprraakquote:
Ben je er al uit op je gaat inzenden voor het kerstverhaal?quote:
Gaat het niet worden. Nog geen woord op papier staan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:11 schreef Deisyy het volgende:
Ben je er al uit op je gaat inzenden voor het kerstverhaal?
Jammer, het had me leuk geleken om een aanstootgevend inzending te lezen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gaat het niet worden. Nog geen woord op papier staan.
Kan me er amper toe zetten om meer dan 4 zinnen coherent achter elkaar neer te zetten.
Jij?
Ook weer werkenloos, Join the clubquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:11 schreef chufi het volgende:
Het gaat weer lekker over en weer lees ik
Mjah, je moet in die periode (middelbare school) ook maar net leraren/leraressen tegen komen die iets bij jou zien wat anderen niet zien. Op die manier kan je ook gestimuleerd raken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:16 schreef Deisyy het volgende:
Jammer, het had me leuk geleken om een aanstootgevend inzending te lezen.
Ik ben daar helemaal niet goed in. Al weet ik me nog te herinneren dat mijn leraar Nederlands uit de derde klas mijn opstel ooit voor de klas heeft voorgelezen, omdat hij een schrijfster in me zag. Eenmalige actie, denk ik.
Good luck,quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet, per 1/1, zit nu wat vakantiedagen op te maken ....
Mwhahahaha ......quote:
Je kunt het welquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:22 schreef Kingstown het volgende:
. Hmzz....dit waren meer dan 4 zinnen.
Als je die 4 zinnen nu eens in je kerstverhaal had gestoken had je er al 8 gehad.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah, je moet in die periode (middelbare school) ook maar net leraren/leraressen tegen komen die iets bij jou zien wat anderen niet zien. Op die manier kan je ook gestimuleerd raken.
Ik ben altijd al van de talen geweest, maar iets als tekenen kan ik echt helemaal niets van en dat is me ook altijd verteld. Altijd onvoldoendes en dus blij dat ik het kon dumpen, op 1 jaar na waarin ik een lerares had die me allemaal zevens en achten gaf, omdat ze vond dat ik een unieke stijl had die op Karel Appel leek.Geen idee toen wie dat was, maar dan wordt zo'n vak wel een heel stuk leuker. Hmzz....dit waren meer dan 4 zinnen.
Fann neemt met minder geen genoegenquote:
gezellig hč vakantiemanquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:09 schreef MadMaster het volgende:
Godver de godver, ouderwets gezellig hier weer...![]()
Zuurkutje is terug uit de mergelgrotten en heeft haar Rennie's vergeten te slikken.
Burp!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 20 december 2014 07:50 schreef Treehut362 het volgende:
Niet zo vloeken S.V.P.* En wie teringdetyfus ben fucking jij om daar godverdomme iets van te zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier mag dat wel, C4...quote:
Net terug van het plein. Zo even een paar uur tukken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier mag dat wel, C4...
Hoe is het in Haarlem? Nog een MEN meet of is weer, zoals gewoonlijk, in het water gevallen?
Wat doe je daar de hele tijd behalve rondhangen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net terug van het plein. Zo even een paar uur tukken.
Wel een meet. Maar niet van MEN. goed gegokt. Iarl misschien wel trouwens.
's Nachts moet je ook slapen, behalve sig en Piet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was weer Cloudfare nacht..... Minstens 3 uur volgens mij
Waarvan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:40 schreef FANN het volgende:
Gaat het weer een beetje hiero? of is iedereen afgeschrikt?
Oh ? Het was zonet nog droog...quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
van het slechte weer natuurlijk, wat dacht je anders dat ik bedoelde?
Je deed voorheen altijd maar ''alsof'' eigenlijk ben je dus zoals je nu bent?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter toch. Anders wordt het zo'n kleffe zooi
Tis ook nooit goed ....quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Je deed voorheen altijd maar ''alsof'' eigenlijk ben je dus zoals je nu bent?
Jammer ik vond je wel aardig
Ja dan zouden we zomaar een heel topic vollullen..quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:51 schreef FANN het volgende:
Maar je hebt gelijk hoor Chuf, laten we het vooral koud, kil en afstandelijk houden...
stel je voor dat we het hier naar onze zin zouden hebben... daar moet je toch niet aan denken?
Neef Papadopoulos, die komt sinds een jaar of 5 elk jaar 2x, 1x zomers en 1x met de Kerst.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan zouden we zomaar een heel topic vollullen..
Wat komt er logeren ?
Die vindt het dus wel gezellig daar... Heeft geen scharrel hier in AMsterdam?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Neef Papadopoulos, die komt sinds een jaar of 5 elk jaar 2x, 1x zomers en 1x met de Kerst.
Meestal voor een week of 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |