Daten?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:57 schreef Copycat het volgende:
Ook een goeie manier om je onmacht op versiersgebied te maskeren.
MGTOWat?quote:
Geen idee. Ik ben er op fok nog geen een tegen gekomen. Deze komt nog het meeste in de buurt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Link naar een ander topic hierover?
Oh my. Dan weet je bij voorbaat al dat dat de mislukte watjes der mannelijke bevolking zijn. Of latente nichten. Of beiden.quote:
nounouquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh my. Dan weet je bij voorbaat al dat dat de mislukte watjes der mannelijke bevolking zijn. Of latente nichten. Of beiden.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh my. Dan weet je bij voorbaat al dat dat de mislukte watjes der mannelijke bevolking zijn. Of latente nichten. Of beiden.
De groep is zeer divers en ja de watjes en de nerds maken hier een deel van uit maar er zit ook genoeg normaal volk tussenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!quote:
Stuur ze maar hier heen, ik ga feesten dit weekend...quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De groep is zeer divers en ja de watjes en de nerds maken hier een deel van uit maar er zit ook genoeg normaal volk tussen
Hoewel ze in grote lijnen wel gelijk hebben . Houden ze er absurde ideeën open na
Zoals living a life in full solitude
En wat me ook opvalt is dat ze liever klagen hoe zwaar het is dan ze een oplossing zoeken voor het probleem waar ze in verkeren
Ik zou juist de mannen, die het grootste deel van hunner energie nog op het najagen van de 'typische moderne westerse vrouw' richten, als de grootste nichten van alle willen bestempelen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef Copycat het volgende:
Vrijwel alle ''isms'' , zoals die genoemd zijn door jou is het beleid van ultra links . Dus wel degelijk uitgewerkt;)quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:22 schreef LelijKnap het volgende:
Herkenbaar ja. Maar wat is het voordeel hiervan? En voor wie? Ik zie het eerder als een ongecontroleerd'natuurlijk' gevolg van diverse factoren (feminisme, humanisme, nihilisme, individualisme, materialisme, technologische innovatie, afbreuk gezins en religieuze waarden) dan als een uitgewerkt plan.
Als je specifiek uitlegt waar je info over wil hebben dan ben ik de beroerdste niet om je met die informatie te voorzienquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Stuur ze maar hier heen, ik ga feesten dit weekend...
Maar ik wist niet dat het zo erg was, is er iets van data wat het een beetje ondersteund, onderzoek en zo?
Ja, jij ziet het als 'Individuele onkunde -> frustratie -> probleem in algemeenheid zoeken' en voor mij is het omgedraaid. Fantastisch.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:36 schreef Copycat het volgende:
Uiteraard zou jij dat. Dat is deel der frustratie.
Jij voelt je zo te zien flink bedreigd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:36 schreef Copycat het volgende:
Uiteraard zou jij dat. Dat is deel der frustratie.
Individualisme, materialisme (met name commercie), nihilisme, technologische innovatie & wetenschap (welke ook zijn invloed heeft gehad op de reflectie vd mens (en wat liefde bv ''werkelijk'' is), zijn geen zaken die gedicteerd zijn door 'linkse (of rechtse) partijen' hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:40 schreef Ali_boo het volgende:
Vrijwel alle ''isms'' , zoals die genoemd zijn door jou is het beleid van ultra links . Dus wel degelijk uitgewerkt;)
Nou! Enorm! Een leger van watjes is coming after me. Of juist niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:51 schreef SpecialK het volgende:
Jij voelt je zo te zien flink bedreigd.
Geeft toch wel een beetje voldoening ergens.
En kijk eens wat ze missen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou! Enorm! Een leger van watjes is coming after me. Of juist niet.
Ballen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ken jij Cc nog niet. Die staat haar mannetje. Laat volwassen kerels janken als honden naar de maan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij voelt je zo te zien flink bedreigd.
Geeft toch wel een beetje voldoening ergens.
Ik denk niet dat je helemaal snapt waar het over ging.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan ken jij Cc nog niet. Die staat haar mannetje. Laat volwassen kerels janken als honden naar de maan.
Ja, dat zou kunnen . Was even otherwise engaged. Leg het me uit please.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je helemaal snapt waar het over ging.
Het punt van de OP is juist dat bepaalde mannen geen aandacht schenken aan vrouwen. Copycat reageert daar nogal onzeker op. Gebrek aan aandacht is een hele andere situatie dan mensen domineren (wat jij lijkt te prijzen in je dinnetje).quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen . Was even otherwise engaged. Leg het me uit please.
Ja, nu begrijp ik je.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het punt van de OP is juist dat mannen geen aandacht schenken aan vrouwen. Copycat reageert daar nogal onzeker over. Gebrek aan aandacht is een hele andere situatie dan mensen domineren (wat jij lijkt te prijzen in je dinnetje).
Jij zegt trots te zijn op hoe jouw home-girl mannen laat huilen als honden naar de volle maan. Het was ware proza. Het lijkt mij dat mannen (mensen) laten huilen een vorm van dominantie is. Want ze heeft natuurlijke echte "girl power".quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, nu begrijp ik je.
En nee, ik denk niet dat Cc mensen wil domineren. En onzeker? Echt niet . No way.
Oh we gaan de diepte in.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij zegt trots te zijn op hoe jouw home-girl mannen laat huilen als honden naar de volle maan. Het was ware proza. Het lijkt mij dat mannen (mensen) laten huilen een vorm van dominantie is. Want ze heeft natuurlijke echte "girl power".
Ik ga 100% af op wat jij zegt.
Dit soort bizarre uitspraken doen het niet voor mij . Het is een van de redenen dat ik de MGTOW niet serious kan nemen . Ondanks dat ze best goede punten hebben .quote:
Prima. Respect.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh we gaan de diepte in.
Ja ik moet toegeven dat dat wel met dominantie te maken heeft, maar het was misschien iets te zwaar aangezet van mijn kant.
Ik denk dat dit topic wel zonder haar kan eigenlijk. Ze leek vooral reacties uit te willen lokken door mensen voor mietjes, nichten, etc... uit te maken. Ik snap dat het BNW is maar het lijkt me niet echt topic waardig toch?quote:Tijd dat Cc zelf even de puntjes op de i komt zetten
Ik denk dat je de uitspraken niet binnen de juiste framework bekijkt en het iets te letterlijk neemt. Waar stardusk op doelt is dat mannen en vrouwen andere interesses hebben en/of hele andere strategieën inzetten. In die zin kan je je afvragen waarom een hoop sociale constructies nog zo krampachtig worden opgedrongen aan mannen en vrouwen. Waarom die gedwongen overlap.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit soort bizarre uitspraken doen het niet voor mij . Het is een van de redenen dat ik de MGTOW niet serious kan nemen . Ondanks dat ze best goede punten hebben .
Mannen en vrouwen zijn vijanden van elkaar
We hebben elkaar niet nodig?
Seriously wtf![]()
Nee, dit was juist niet als afslachten bedoeld.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Grappig hoe vrouwen elkaar supporten in het afslachten van de eigen sekse.
Dat is grappig want 99% van fok users doet het juist precies andersom.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dit was juist niet als afslachten bedoeld.
Maar ik trek me terug uit deze discussie. Ik merk dat de alcohol aanslaat en dan is het beter om niks te zeggen want dan kan ik ook niks verkeerds zeggen
Alcohol, dat kan ik ook wel gebruiken ondertussen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dit was juist niet als afslachten bedoeld.
Maar ik trek me terug uit deze discussie. Ik merk dat de alcohol aanslaat en dan is het beter om niks te zeggen want dan kan ik ook niks verkeerds zeggen
Meh. Nogal een groot verschil tussen mensen die zich terugtrekken uit (bepaalde aspecten van) de samenleving en mensen die zich actief gaan bemoeien met (alle aspecten van) de samenleving.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:49 schreef erodome het volgende:
Wat een enorme zooi baarlijke onzin in de OP. Kan zo aansluiten bij de feminazis, hoort dus eigenlijk in een gesticht thuis.
Na het lezen van deze openingspost heb ik ook maar wat ingeschonken jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Alcohol, dat kan ik ook wel gebruiken ondertussen.
Ik heb het puur over de OP. Onderwijs gericht op vrouwen? Vrouwen zijn niet monogaam dus het is hun schuld allemaal? Werkeloosheid is ook kut en vrouwen behoren die pijn te verzachten? Worden bekeken als pedofielen en verkrachters????quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Meh. Nogal een groot verschil tussen mensen die zich terugtrekken uit (bepaalde aspecten van) de samenleving en mensen die zich actief gaan bemoeien met (alle aspecten van) de samenleving.
Om dat eventjes moreel gelijkwaardig te stellen vind ik erg ver gaan.
Ah. Ok dat zijn mens Rights issues. Sommige dingen zijn wat voor te zeggen, net zoals feministen er niet altijd naast zitten. Maar de bewijslast ligt dan inderdaad bij de persoon die de claim maakt. En een hoop van de dingen die je opnoemt zijn nogal ongenuanceerd en napraterig (door hun), niet jou even voor de goede orde) (terwijl het bronmateriaal waar die mensen het uit halen best aardig kan zijn). Hou ik absoluut niet van wanneer mensen dat doen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb het puur over de OP. Onderwijs gericht op vrouwen? Vrouwen zijn niet monogaam dus het is hun schuld allemaal? Werkeloosheid is ook kut en vrouwen behoren die pijn te verzachten? Worden bekeken als pedofielen en verkrachters????
Euh......... Beetje bizar te noemen.
quote:Als er mannen zijn die liever met andere dingen bezig zijn dan vrouwen dan hebben ze mijn zegen, maar dit verdere gedoe slaat werkelijk helemaal nergens op.
Zo'n typisch oude opmerking is: "Women marry men hoping they'll change. Men marry women hoping they won't". Hoewel het banaal overkomt zit er een kern van waarheid in die reflecteert hoe we in het algemeen met elkaar om gaan in heteroseksuele relaties. Dat hoeft niet per se een bewust proces te zijn bij vrouwen maar het is zeker niet iets vanuit de luiheid van mannen. Een zandkasteel is ook niet lui als het golf na golf wegkruimelt (erg dramatisch ingestoken weet ik).quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:11 schreef Perox het volgende:
Trouwens, ik herken er zelf wel iets van. Het samen zijn met een vrouw doet uiteindelijk afbreuk aan je identiteit als man. Niet dat zij daar dan per se schuldig aan is, dat zeg ik zeker niet. Meer dat het mechanisme zo werkt dat de van nature luie man zich laat aanleunen wat de vrouw allemaal aandraagt en zo uiteindelijk ver van zichzelf af komt staan.
Zoals je merkt zit bij mij de alcohol er al een tijdje in ;-)
Hier is mijn natuur eerder lui dan die van hem, maar ik compenseer het met een stevige scheut koppigheid.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:11 schreef Perox het volgende:
Trouwens, ik herken er zelf wel iets van. Het samen zijn met een vrouw doet uiteindelijk afbreuk aan je identiteit als man. Niet dat zij daar dan per se schuldig aan is, dat zeg ik zeker niet. Meer dat het mechanisme zo werkt dat de van nature luie man zich laat aanleunen wat de vrouw allemaal aandraagt en zo uiteindelijk ver van zichzelf af komt staan.
Zoals je merkt zit bij mij de alcohol er al een tijdje in ;-)
Mannen willen ook niet dat die vrouw het wilde jonge ding blijft waar ze verliefd op werden. Het is een leugen die mannen zichzelf graag vertellen, tot hun vrouw besluit dat ze haar jeugd weer wil herwinnen, dan huilen die mannen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zo'n typisch oude opmerking is: "Women marry men hoping they'll change. Men marry women hoping they won't". Hoewel het banaal overkomt zit er een kern van waarheid in die reflecteert hoe we in het algemeen met elkaar om gaan in heteroseksuele relaties. Dat hoeft niet per se een bewust proces te zijn bij vrouwen maar het is zeker niet iets vanuit de luiheid van mannen. Een zandkasteel is ook niet lui als het golf na golf wegkruimelt (erg dramatisch ingestoken weet ik).
Ik denk dat codependency meer voorkomt in onze samenleving dan we door hebben en dat stromingen als MGTOW een reactie zijn op een wereld waarin het feminisme zulke relaties gevaarlijk heeft maakt voor mannen.
Daar kick jij toch op?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou! Enorm! Een leger van watjes is coming after me. Of juist niet.
Ik heb het idee dat jij nu een generatie beschrijft waar het niet over gaat in de OP.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:28 schreef erodome het volgende:
Mannen willen ook niet dat die vrouw het wilde jonge ding blijft waar ze verliefd op werden. Het is een leugen die mannen zichzelf graag vertellen, tot hun vrouw besluit dat ze haar jeugd weer wil herwinnen, dan huilen die mannen.
Zelf zijn ze ook ouder en anders geworden, dat krijgen ze niet meer terug. Dat is wat steekt, niet die vrouw die vrouw is geworden.
Zelfde geld andersom, bij de talloze vrouwen die zeggen dat hij hun jeugd heeft gestolen. Daar is het ook niet de man, maar zijn ze het zelf.
Vaak scheiden deze mensen en doen ze een matige poging tot het herleven van 'de jeugd', gaan vaak overboord, kort pittig kapsel in felle kleuren, dikke motor die ze helemaal niet aankunnen, je kent het wel...
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Mannen willen ook niet dat die vrouw het wilde jonge ding blijft waar ze verliefd op werden. Het is een leugen die mannen zichzelf graag vertellen, tot hun vrouw besluit dat ze haar jeugd weer wil herwinnen, dan huilen die mannen.
Zelf zijn ze ook ouder en anders geworden, dat krijgen ze niet meer terug. Dat is wat steekt, niet die vrouw die vrouw is geworden.
Zelfde geld andersom, bij de talloze vrouwen die zeggen dat hij hun jeugd heeft gestolen. Daar is het ook niet de man, maar zijn ze het zelf.
Vaak scheiden deze mensen en doen ze een matige poging tot het herleven van 'de jeugd', gaan vaak overboord, kort pittig kapsel in felle kleuren, dikke motor die ze helemaal niet aankunnen, je kent het wel...
Dit dusquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:42 schreef ems. het volgende:
Ik weet niet. Dat verhaal in het artikel klinkt een beetje als een bittere maagd die naarstig is op zoek naar reden waarom hij geen pussy krijgt en bereid is de schuld overal te leggen behalve bij zichzelf.
Never before hebben vrouwen de gelegenheid gehad om hun mening eens te uiten. Vroeger moesten ze hun bek houden, hun benen spreiden en de kinderen opvoeden anders kregen ze klappen. Nu mogen ze wat terugzeggen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:29 schreef Ali_boo het volgende:
Never before in history have relations between the sexes been so fraught with anxiety, animosity and misunderstanding.
Pure onzinquote:Op donderdag 25 december 2014 01:23 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Never before hebben vrouwen de gelegenheid gehad om hun mening eens te uiten. Vroeger moesten ze hun bek houden, hun benen spreiden en de kinderen opvoeden anders kregen ze klappen. Nu mogen ze wat terugzeggen.
hier stopt ik met lezen, virginsquote:"My generation of boys is f**ked," says Rupert, a young German video game
wat is dezen?!quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Mannen willen ook niet dat die vrouw het wilde jonge ding blijft waar ze verliefd op werden.
Dit zie je inderdaad best vaak. Best treurig. Geldt ook wel voor sommige vrouwen. Hangt meer af van wie de broek aan heeft in de relatie. Meestal is dat dan op een soort basis van; wie heeft er boven z'n stand gescoord? Een man met een vrouw die er beter uitziet dan hij, zal zich eerder koest houden en z'n eigen identiteit verliezen. En soms heb je ook vrouwen die denken dat ze een geweldige vent gescoord hebben en dan opeens alles van hem pikken. Zelfs als hij buiten de deur eet, zullen ze 't door de vingers zien.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:41 schreef SpecialK het volgende:
Het lijkt voor MGTOW vooral belangrijk te zijn dat je je eigen identiteit niet verliest en ik moet zeggen... veel mannen maken zich daar schuldig aan. Haar sociale leven wordt jouw sociale leven, haar interesses worden jouw interesses... de persoonlijke ruimte en hobbies van mannen worden naarmate een relatie vordert steeds verder weggedrongen (niet altijd maar in het algemeen).
was ik laatst op het stand, allemaal kinderen in hun ondergoed, dat dit kan tegenwoordigquote:Op donderdag 25 december 2014 14:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Hmz misschien deze maar eens kijken
begint idd steeds jonger. Was ff gelee op een kinderfeestje en die meisjes van een jaar of 10 dansten al met de moves van een stripper
Maar ja, dat heeft meer met videoclips en het nadoen van de artiesten te maken dan met de illuminati mijns inziens.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:11 schreef controlaltdelete het volgende:
begint idd steeds jonger. Was ff gelee op een kinderfeestje en die meisjes van een jaar of 10 dansten al met de moves van een stripper
Nu krijg je zeer waarschijnlijk de hele artiesten=illuminati emmer over je heen -edit-quote:Op donderdag 25 december 2014 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ja, dat heeft meer met videoclips en het nadoen van de artiesten te maken dan met de illuminati mijns inziens.
Dit filmpje al eens gezien?quote:Op donderdag 25 december 2014 14:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Is natuurlijk ook kolder zoals alle complotten hier. Moet dat niet ge-edit worden het woord loonies? Zodra ik zoiets zou zeggen of iemand anders van de zogenaamde 'loonies' ben ik aan het beledigen of aan het sneren.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:49 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nu krijg je zeer waarschijnlijk de hele artiesten=illuminati emmer over je heen
Ja, je hebt het maar zwaar. Niet zo huilie doen en een beetje geduld hebben.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook kolder zoals alle complotten hier. Moet dat niet ge-edit worden het woord loonies? Zodra ik zoiets zou zeggen of iemand anders van de zogenaamde 'loonies' ben ik aan het beledigen of aan het sneren.
Zwaar? Nee hoor dat valt reuze meequote:Op donderdag 25 december 2014 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, je hebt het maar zwaar. Niet zo huilie doen en een beetje geduld hebben.
Misschien kan je beter over de inhoud commentaren ipv. de titel.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ja, dat heeft meer met videoclips en het nadoen van de artiesten te maken dan met de illuminati mijns inziens.
'Thanks' for this.Erg disturbing stuff.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Het gaat toch over kinderen die sexy artiesten nadoen?quote:Op donderdag 25 december 2014 16:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien kan je beter over de inhoud commentaren ipv. de titel.
Wie betaalt de 'artiesten' ? Big powerful organisations?
Geld.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat toch over kinderen die sexy artiesten nadoen?
Wat pageants betreft ben ik het helemaal met je eens. Kinderen die de droom van moeder moeten waarmaken .
Lees jij de posts van je medediscussieerders weleens ?quote:Op donderdag 25 december 2014 16:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Geld.
En de dromen van powerful organisations.
Maar ja,als jij denk dat 't allemaal leuk,onschuldig en aardig is...
geen 'sexy' dansje zonder choreografie, en iemand moet hem betalenquote:Op donderdag 25 december 2014 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat toch over kinderen die sexy artiesten nadoen?
Wat pageants betreft ben ik het helemaal met je eens. Kinderen die de droom van moeder moeten waarmaken .
Toch denk ik niet dat die media dit veroorzaakt, ze volgen het. Heb niet de illusie dat ze daarin denken aan wat "goed" is, alleen maar aan wat het meeste geld oplevert. En helaas pindakaas, dit soort zooi levert veel meer geld op.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
geen 'sexy' dansje zonder choreografie, en iemand moet hem betalen
definieer media in deze zinquote:Op donderdag 25 december 2014 16:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Toch denk ik niet dat die media dit veroorzaakt, ze volgen het. Heb niet de illusie dat ze daarin denken aan wat "goed" is, alleen maar aan wat het meeste geld oplevert. En helaas pindakaas, dit soort zooi levert veel meer geld op.
Media is nogal breed, dat weet ik. Maar zoals in die filmpjes disney enzo, die volgen het geld, niet andersom.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
definieer media in deze zin
en dat het om geld gaat sluit niets uit natuurlijk, wat verkoopt verkoopt, maar zonder objectieve keuze verkoopt wat men laat zien..
ik heb geen kinderen die dat kijken, maar die tienerseries zijn van disney toch?quote:Op donderdag 25 december 2014 17:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Media is nogal breed, dat weet ik. Maar zoals in die filmpjes disney enzo, die volgen het geld, niet andersom.
Het zijn juist de verschillen die ervoor zorgen dat we elkaar aanvullen toch? Als je hiermee iets anders heb bedoelt dan hoor ik het welquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denk dat je de uitspraken niet binnen de juiste framework bekijkt en het iets te letterlijk neemt. Waar stardusk op doelt is dat mannen en vrouwen andere interesses hebben en/of hele andere strategieën inzetten. In die zin kan je je afvragen waarom een hoop sociale constructies nog zo krampachtig worden opgedrongen aan mannen en vrouwen. Waarom die gedwongen overlap.
Doet me denken aan deze filmpjequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Er zijn trouwens genoeg MGTOW die wel een relatie hebben. Barbar (youtube) is een goed voorbeeld. Stardusk (de narrator die je net bekeek) is een extreem voorbeeld van iemand die zich los heeft gescheurd van relaties (en met goede redenen die duidelijk worden als je meer van zijn materiaal bekijkt... denk aan een vrouw die hem in de nacht heeft geprobeerd te wurgen met ijzerdraad en hem daarna probeerde aan te geven bij de politie, en andere ervaringen). Dit is dus zijn invulling van MGTOW maar dat is niet het officiele standpunt.
Wanneer je jezelf een schuldgevoel laat aanpraten over al het onrecht wat haar aangedaan is dan zal je idd jezelf vroeg of laat helemaal verliezenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het lijkt voor MGTOW vooral belangrijk te zijn dat je je eigen identiteit niet verliest en ik moet zeggen... veel mannen maken zich daar schuldig aan. Haar sociale leven wordt jouw sociale leven, haar interesses worden jouw interesses... de persoonlijke ruimte en hobbies van mannen worden naarmate een relatie vordert steeds verder weggedrongen (niet altijd maar in het algemeen).
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:08 schreef Perox het volgende:
BNW aspecten bespreken wellicht?
Is dit echt aan de hand? Zoals iemand eerder zei: Cijfers? (cijfers zeggen meer dan blogs)
Is dit een stiekem plannetje van een groep?
Wat zou daar het doel van moeten zijn? Geboortebeperking? Da's toch een goed ding, of?
Het schijnt groot te zijn in Japan en IJsland . Wellicht dat het over slaat hier in het westen as well . Wel kan ik zeggen dat het op youtube heel erg leeftquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:08 schreef Perox het volgende:
BNW aspecten bespreken wellicht?
Is dit echt aan de hand? Zoals iemand eerder zei: Cijfers? (cijfers zeggen meer dan blogs)
Is dit een stiekem plannetje van een groep?
Wat zou daar het doel van moeten zijn? Geboortebeperking? Da's toch een goed ding, of?
Misschien een goed idee om er een nieuw topic over te opnemen ? Ze worden idd vanaf jongs af aan geleerd om losbandig te zijn . Maar dat ze er steeds vroeger mee beginnen is te walgelijk voor woordenquote:Op donderdag 25 december 2014 14:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Of landen bezoeken waar de prioriteiten anders liggen . Of anders gezegd waar de vrouwen nog niet gebrainwasht zijn met nazi propaganda van 50/50 en gelijkwaardigheidquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij nu een generatie beschrijft waar het niet over gaat in de OP.
In beginsel zie ik er trouwens helemaal niets verkeerds in als mensen hun eigen weg gaan. Integendeel zelfs. . Waarom zou je je leven en/of identiteit af laten afhangen van iemand van de andere sekse, waarvan je weet dat het meestal toch slechts (zeer) tijdelijk is. Kijk naar de hopeloze verhalen van deze generatie twintigers in het datingtopic op FOK!. 1 en al ellende en dan kun je beter je tijd in iets nuttigers steken en je eigen weg bewandelen.
Hoewel ik maar al te graag mag afgeven op het zwakke geslacht hangt dit natuurlijk vooral af van je persoonlijke definitie van feminisme. Ja, er zijn kut-feministen, maar er zijn wel degelijk bitches die het "goede" ervan proberen te bereiken. Of ze daar de juiste methodes voor hanteren is een heel andere discussie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Zo is het feminisme een ultra linkse beweging dat in zijn kern niets te maken heeft met rechten en gelijkwaardigheid maar er puur op uit is om de relatie tussen man en vrouw te breken .
Hoeveel echtscheidingen hebben plaatsgevonden aan de hand van feminisme dan?quote:Gezien het aantal echtscheidingen dat hieruit voorkomt moet je helaas concluderen dat de lefties zeer succesvol zijn geweest .
Dat lijkt me meer omdat "hoe een vrouw zich moet gedragen" nogal subjectief is. De ene vrouw is de andere (gelukkig) niet.quote:Een man die zich als een vrouw gedraagt zal zijn partner nooit bevredigen hoe hard men ook blairt dat ze progressief bezig zijn
Ook hier hangt het maar net weer er vanaf wat iemand als mannelijk of vrouwelijk gedrag ziet. Genoeg mannen die op "stoere" vrouwen vallen.quote:En mannen voelen zich niet aangetrokken tot vrouwen die zich als een man gedragen
Want landen buiten het westen zijn bakens van vrouwelijke energie?quote:De vrouwelijke energie is ver te zoeken in elke westerse land
Gelukkig kunnen we het doel lezen aan de hand van jouw posts hier op fokquote:Het doel? Het echte doel zal je niet vinden in de offiele literatuur van welke feminist dan ook
De overheid heeft hier voor de verandering weinig mee te maken.quote:De vrouwen aan het werk te krijgen . De overheid mist een hoop geld sinds de helft van de vrouwen vroeger gewoon thuis zat de kinderen te verzorgen
quote:Door de rol van de man belachelijk te maken
Wederom een ongefundeerde bewering die hoogstens op jouw persoonlijke ervaringen slaat.quote:en die te vervangen met matriarchy heb je choas in het huis
Ik zie niet in hoe je bij deze "dus" komt, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen, net als dat jij in mijn ogen meer overeenkomsten vertoont met de 'stomme' feministen dan de meeste vrouwen die zich als dusdanig identificeren.quote:dus ben je veel makkelijker in staat de mensen te manipuleren( dus te controleren)
We leven in een maatschappij waar de boodschap aan mannen is: "trouw haar nou maar gewoon dan komt alles vanzelf goed". Zowel vanuit de tradcon hoek en vanuit de progressives is dit het bericht. Tradcons zijn hopeloos verliefd op een soort sprookjesidee van het huwelijk wat eigenlijk nooit realiteit is geweest en veel (vooral vrouwelijke) progressives zien het huwelijk als een stukje juridische zekerheid/kansen om van die privileged white hetero males iets terug te pakken. Uiteraard uit de naam van gelijkheid.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:08 schreef Ali_boo het volgende:
Het zijn juist de verschillen die ervoor zorgen dat we elkaar aanvullen toch? Als je hiermee iets anders heb bedoelt dan hoor ik het wel
Dat kun je toch niet zo absoluut stellen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het zijn juist de verschillen die ervoor zorgen dat we elkaar aanvullen toch? Als je hiermee iets anders heb bedoelt dan hoor ik het wel
[..]
Doet me denken aan deze filmpje![]()
Het aangaan van een relatie met een westerse vrouw is vragen om problemen . Kan me de afkeer daar wel bij voorstellen. Niemand zit te wachten op een lesbische relatie gebaseerd op ''gelijkwaardigheid''
[..]
Wanneer je jezelf een schuldgevoel laat aanpraten over al het onrecht wat haar aangedaan is dan zal je idd jezelf vroeg of laat helemaal verliezen
Wat een generalisatiesquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Het schijnt groot te zijn in Japan en IJsland . Wellicht dat het over slaat hier in het westen as well . Wel kan ik zeggen dat het op youtube heel erg leeft
Bnw aspect? Dingen van een ander perspectief zien. Zo is het feminisme een ultra linkse beweging dat in zijn kern niets te maken heeft met rechten en gelijkwaardigheid maar er puur op uit is om de relatie tussen man en vrouw te breken . Gezien het aantal echtscheidingen dat hieruit voorkomt moet je helaas concluderen dat de lefties zeer succesvol zijn geweest .
Een man die zich als een vrouw gedraagt zal zijn partner nooit bevredigen hoe hard men ook blairt dat ze progressief bezig zijn
En mannen voelen zich niet aangetrokken tot vrouwen die zich als een man gedragen
De vrouwelijke energie is ver te zoeken in elke westerse land
Het doel? Het echte doel zal je niet vinden in de offiele literatuur van welke feminist dan ook
De vrouwen aan het werk te krijgen . De overheid mist een hoop geld sinds de helft van de vrouwen vroeger gewoon thuis zat de kinderen te verzorgen
Door de rol van de man belachelijk te maken en die te vervangen met matriarchy heb je choas in het huis dus ben je veel makkelijker in staat de mensen te manipuleren( dus te controleren)
Beter worden ze onderdrukt en moet de verhouding 90/10 zijn?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Of landen bezoeken waar de prioriteiten anders liggen . Of anders gezegd waar de vrouwen nog niet gebrainwasht zijn met nazi propaganda van 50/50 en gelijkwaardigheid
Je bedoelt dat de soulmate niet bestaat? How dare you!!!! Heb zoveel vrouwen mannen zijn afwijzen om de meest achterlijke dingen zoals:quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
We leven in een maatschappij waar de boodschap aan mannen is: "trouw haar nou maar gewoon dan komt alles vanzelf goed". Zowel vanuit de tradcon hoek en vanuit de progressives is dit het bericht. Tradcons zijn hopeloos verliefd op een soort sprookjesidee van het huwelijk wat eigenlijk nooit realiteit is geweest en veel (vooral vrouwelijke) progressives zien het huwelijk als een stukje juridische zekerheid/kansen om van die privileged white hetero males iets terug te pakken. Uiteraard uit de naam van gelijkheid.
Dus... vullen mannen en vrouwen elkaar aan? Soms. Maar het is verre van de "magical pair bond" die geprojecteerd wordt. Uiteindelijk zullen een hoop mensen gelukkiger zijn als ze meer afstand van elkaar houden tijdens hun leven maar onze samenleving ziet dat als "bindingdangst" en "je bent gewoon niet volwassen genoeg" of "je hebt een maatschappelijke plicht om bla blabla".
Ik generaliseer er idd op losquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet zo absoluut stellen?
Maar het prinsesjessyndroom hoort juist bij het type samenleving wat jij wil. Feministen zijn hier juist geheel en al tegen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de soulmate niet bestaat? How dare you!!!! Heb zoveel vrouwen mannen zijn afwijzen om de meest achterlijke dingen zoals:
+ Omg kijk die schoenen dan van hem. Oke hij behandelt me met respect, is goed voor mij , staat altijd voor me klaar maar ik weet dat daar ergens iets beters rondloopt. Iemand met de foute schoenen kan natuurlijk niet de ideale man voor mij zijn
+ Hij weet niet ten alle tijden wat ik denk. Als je nou echt haar zielmaatje bent dan zou je wel weten wat er in haar hoof rondsleept
+ Hij heeft een dode tand? Never ever could he be mr right. Couse mr right has the pefect teeth
Zoveel goede mannen worden aan de kant gezet om de meest abusrde redenen. En waarom? Omdat iemand fantasie van de realiteit niet kan onderscheiden
Disney leert ze vanaf jongs af aan om prinsesjes te zijn . Het enige wat ze moeten doen is dus mr right vinden en als ze dan doen dan zullen ze nog lang en gelukkig leven . Uiteraard zonder enige inspanning van beide kanten. Het enige wat ze moeten doen is trouwen en het geluk zal dan ook automatisch volgen .
The key in mijn bescheiden mening van een succesvolle relatie is onzelfzuchtigheid. Iets wat ver te zoeken is in deze narcistische samenleving
Als je het zo stelt, nee natuurlijk niet. Maar hoe weet je dat 90% van de vissen giftig zijn?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik generaliseer er idd op los
Maar zie het zo : zou jij gaan vissen in een vijver waarvan je weet dat 90% van de vissen die daar zwemmen giftig zijn? Wellicht sla je iets in de haak wat prima te doen is maar is het goed voor je gezondheid op lange termijn ?
Slachtoffer meld zich. Ik probeer al jaren in CC haar broekje te komen maar het eindigt altijd met een huilbui na de zoveelste fapsessie op haar fobo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan ken jij Cc nog niet. Die staat haar mannetje. Laat volwassen kerels janken als honden naar de maan.
Volgens mij moet je de betekenis van scrupules even opzoeken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar meer omdat ze (al dan niet door hun werk) beleefd zijn ipv scrupules hebben.
Komt doordat ik te veel scrupules heb.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:16 schreef Scorpie het volgende:
Slachtoffer meld zich. Ik probeer al jaren in CC haar broekje te komen maar het eindigt altijd met een huilbui na de zoveelste fapsessie op haar fobo.
Nee je hebt gelijk, excuses.. ff in de war met een ander woord.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij moet je de betekenis van scrupules even opzoeken.
Op jouw leeftijd, terwijl je single bent? Respect meid.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:28 schreef Copycat het volgende:
Je bedoelt waarschijnlijk kapsones. Heb ik ook in overvloed.
Dat was hetquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:28 schreef Copycat het volgende:
Je bedoelt waarschijnlijk kapsones. Heb ik ook in overvloed.
Het is uiteraard een masker. Daarachter ben ik doodongelukkig. En rimpelig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:30 schreef Scorpie het volgende:
Op jouw leeftijd, terwijl je single bent? Respect meid.
Je zoekt troost op Fok, vergeet die niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is uiteraard een masker. Daarachter ben ik doodongelukkig. En rimpelig.
Lotgenoten. Want mijn twintig katten begrijpen me niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:33 schreef Scorpie het volgende:
Je zoekt troost op Fok, vergeet die niet.
Ik voel je pijn, ook al ben ik allergisch voor katten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lotgenoten. Want mijn twintig katten begrijpen me niet.
En het lijkt mij dat het beide kanten op gaat. Alleen hebben (de meeste) mannen traditioneel gezien niet dezelfde supply/demand macht. Vrouwen zijn over het algemeen kieskeuriger omdat ze er mee weg kunnen komen. Dat geldt overigens tot een bepaalde leeftijd en heeft te maken met dat verschil in doelen en interesses. Of dat goed of slecht is laat ik me niet over uit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de soulmate niet bestaat? How dare you!!!! Heb zoveel vrouwen mannen zijn afwijzen om de meest achterlijke dingen zoals:
+ Omg kijk die schoenen dan van hem. Oke hij behandelt me met respect, is goed voor mij , staat altijd voor me klaar maar ik weet dat daar ergens iets beters rondloopt. Iemand met de foute schoenen kan natuurlijk niet de ideale man voor mij zijn
+ Hij weet niet ten alle tijden wat ik denk. Als je nou echt haar zielmaatje bent dan zou je wel weten wat er in haar hoof rondsleept
+ Hij heeft een dode tand? Never ever could he be mr right. Couse mr right has the pefect teeth
Zoveel goede mannen worden aan de kant gezet om de meest abusrde redenen. En waarom? Omdat iemand fantasie van de realiteit niet kan onderscheiden
Tsja. Gaan we echt de media de schuld geven van dingen? Dat doen die feministen al genoeg. Ik ben niet zo overtuigd dat dat soort dingen de heftige effecten hebben die ze zouden moeten hebben.quote:Disney leert ze vanaf jongs af aan om prinsesjes te zijn . Het enige wat ze moeten doen is dus mr right vinden en als ze dan doen dan zullen ze nog lang en gelukkig leven . Uiteraard zonder enige inspanning van beide kanten. Het enige wat ze moeten doen is trouwen en het geluk zal dan ook automatisch volgen .
Onzelfzuchtigheid ten bate van wat? Een soort van jaren 50 ideaal waarin mannen en vrouwen elkaar perfect aanvullen op elk punt? Mensen zijn neurologisch te complex en verschillend van elkaar om alsmaar een perfecte match te vinden ongeacht of mannen en vrouwen over het algemeen meetbare verschillen in neurologie hebben.quote:The key in mijn bescheiden mening van een succesvolle relatie is onzelfzuchtigheid. Iets wat ver te zoeken is in deze narcistische samenleving
Ben je een beetje zuur jongen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Disney leert ze vanaf jongs af aan om prinsesjes te zijn . Het enige wat ze moeten doen is dus mr right vinden en als ze dan doen dan zullen ze nog lang en gelukkig leven . Uiteraard zonder enige inspanning van beide kanten. Het enige wat ze moeten doen is trouwen en het geluk zal dan ook automatisch volgen .
The key in mijn bescheiden mening van een succesvolle relatie is onzelfzuchtigheid. Iets wat ver te zoeken is in deze narcistische samenleving
Zeg maar een aanzienlijk deel van de mannelijke kant van de 9gag gemeenschap.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:42 schreef ems. het volgende:
Ik weet niet. Dat verhaal in het artikel klinkt een beetje als een bittere maagd die naarstig is op zoek naar reden waarom hij geen pussy krijgt en bereid is de schuld overal te leggen behalve bij zichzelf.
Ik ben voor 't gelijk schakelen van salarissen en alles dat maar met mensenrechten te maken heeft. Noem 't smoesjes maar als mannen of vrouwen hun leven zelf in willen richten moeten ze vooral niet samen gaan wonen of trouwen. Je krijgt dan meer verantwoordelijkheid naar elkaar en sommigen zien dat wellicht als een opgave van vrijheid. Als men 't zo ervaart dan moet men er niet mee doorgaan. Als men een kant kiest die de ander niet aanstaat, dan zegt dat gewoon al dat het een verkeerde relatie is anders zou de keuze hem of haar wél aanstaan.quote:Op zondag 28 december 2014 11:10 schreef erodome het volgende:
Moordneigingen zelfs zeg, het is allemaal wat...
Want emancipatie betekend helemaal niet dat vrouwen vinden dat ze overal recht op hebben omdat ze vrouw zijn, ik ken echt geen enkele vrouw die zo denkt(zullen er vast wel zijn, maar dat zijn echt uitzonderingen). Ze vinden dat ze gewoon ook recht hebben om hun leven zelf in te richten, dezelfde kansen te krijgen e.d.. Leer er maar mee leven dat dat dus kan betekenen dat ze een kant kiezen de jou niet aanstaat.
Het probleem zit voornamelijk in generalisatie. Iemand heeft een stroeve relatie en projecteert de eigen problemen op de hele maatschappij en haalt daar de jaren '50 bij of eerder. Allemaal niet echt relevant voor de persoonlijke problemen die er spelen.quote:Op zondag 28 december 2014 07:18 schreef nofuelleft het volgende:
Zit het probleem er niet gewoon in dat mannen geen idee meer hebben wat van ze verwacht wordt en vrouwen emancipatie zien als iets wat betekend dat ze overal recht op hebben omdat ze vrouw zijn?
En dus ook meent geen keuzes te moeten Hoeven maken?
niemand wil zichzelf zien verdwijnen in een relatie.quote:Mannelijke zwabbers zijn inderdaad niet intresant.
Categorie foute mannen is "duidelijk" you see what you get, maar dan ook niet achteraf zeiken.
En ja , ik snap best dat de heren de categorie vrouwen die menen recht te hebben op alles links laten liggen.
Krijg er zelf moordneigingen van .
Wat is dan volgens jou de kern, en is die voor mannen en vrouwen gelijk?quote:Op zondag 28 december 2014 12:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het probleem zit voornamelijk in generalisatie. Iemand heeft een stroeve relatie en projecteert de eigen problemen op de hele maatschappij en haalt daar de jaren '50 bij of eerder. Allemaal niet echt relevant voor de persoonlijke problemen die er spelen.
Mannen of vrouwen moeten het gewoon bij de kern houden en indien nodig uit pijnlijke relaties stappen. In een goede relatie hoeft men niet uitgebreid te evalueren wat men wel en niet bevalt, het is geen bedrijf.
Ik heb het weleens minder gehad maar ik heb nu een prima relatie met mn vriendin, schat van een meid, en we liggen op redelijk op dezelfde lijn qua denken, de evaluatiepapieren hoeven lig nooit op tafel.
[..]
niemand wil zichzelf zien verdwijnen in een relatie.
De kern zijn persoonlijke problemen in de eigen relaties. Iemand zit in een slecht huwelijk of is ontevreden over iets en spreid dat persoonlijke probleem onterecht over de hele maatschappij uit. Dat mn buurvrouw niet de juiste man getroffen heeft betekent niet dat het voor de hele buurt geldt. Mannen zijn zo en vrouwen zijn zo.. het is allemaal vrij gekaderd tot hokjes.quote:Op zondag 28 december 2014 13:02 schreef nofuelleft het volgende:
[..]
Wat is dan volgens jou de kern, en is die voor mannen en vrouwen gelijk?
Dat klopt, maar anno 2014 is dat er al min of meer uit. Ik zie nauwelijks nog sporen uit de jaren '50 in moderne relaties.quote:Jaren 50 ed worden er volgens mij steeds bij gehaald omdat er toen nog sprake was van een duidelijke rol verdeling in combinatie met een toenemende welvaart.
Man werkt en vrouw zorgt voor huis en kinderen .
Kern en tevens kader waarin men zich kon bewegen.
Duidelijk kader werkt voor veel mensen op een bepaalde manier rustgevend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |