abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 december 2014 @ 21:55:33 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147757851
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef SpecialK het volgende:

En kijk eens wat ze missen.
Ballen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_147757916
Kan iemand dat vrouwmens uit dit topic flikkeren. Richting de keuken of zo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 19 december 2014 @ 21:58:27 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147758015
I rest my case. Een balloos watje heeft iemand anders nodig om een vrouw eronder dan wel weg te krijgen.
Lavender, kom er maar in!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 19 december 2014 @ 22:03:29 #29
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_147758322
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_147758345
Welke vrouw?
pi_147758387
Jij trouwens ook zo'n ongelooflijke zin in haatseks gekregen, Copycat?
pi_147758757
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 december 2014 21:51 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jij voelt je zo te zien flink bedreigd.

Geeft toch wel een beetje voldoening ergens.
Dan ken jij Cc nog niet. Die staat haar mannetje. Laat volwassen kerels janken als honden naar de maan.
pi_147758804
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 december 2014 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
Die staat haar mannetje.
Rara hoe zou dat nou komen?!
pi_147758867
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 december 2014 22:12 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Rara hoe zou dat nou komen?!
Omdat het een tof wijf is?
  vrijdag 19 december 2014 @ 22:15:00 #35
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_147758977
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 december 2014 22:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan ken jij Cc nog niet. Die staat haar mannetje. Laat volwassen kerels janken als honden naar de maan.
Ik denk niet dat je helemaal snapt waar het over ging.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_147759054
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je helemaal snapt waar het over ging.
Ja, dat zou kunnen . Was even otherwise engaged. Leg het me uit please.
  vrijdag 19 december 2014 @ 22:17:29 #37
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_147759111
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 22:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat zou kunnen . Was even otherwise engaged. Leg het me uit please.
Het punt van de OP is juist dat bepaalde mannen geen aandacht schenken aan vrouwen. Copycat reageert daar nogal onzeker op. Gebrek aan aandacht is een hele andere situatie dan mensen domineren (wat jij lijkt te prijzen in je dinnetje).
pi_147759337
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 december 2014 22:17 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het punt van de OP is juist dat mannen geen aandacht schenken aan vrouwen. Copycat reageert daar nogal onzeker over. Gebrek aan aandacht is een hele andere situatie dan mensen domineren (wat jij lijkt te prijzen in je dinnetje).
Ja, nu begrijp ik je.

En nee, ik denk niet dat Cc mensen wil domineren. En onzeker? Echt niet . No way.
  vrijdag 19 december 2014 @ 22:23:34 #39
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_147759458
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 22:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, nu begrijp ik je.

En nee, ik denk niet dat Cc mensen wil domineren. En onzeker? Echt niet . No way.
Jij zegt trots te zijn op hoe jouw home-girl mannen laat huilen als honden naar de volle maan. Het was ware proza. Het lijkt mij dat mannen (mensen) laten huilen een vorm van dominantie is. Want ze heeft natuurlijke echte "girl power".

Ik ga 100% af op wat jij zegt.
pi_147759784
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 december 2014 22:23 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jij zegt trots te zijn op hoe jouw home-girl mannen laat huilen als honden naar de volle maan. Het was ware proza. Het lijkt mij dat mannen (mensen) laten huilen een vorm van dominantie is. Want ze heeft natuurlijke echte "girl power".

Ik ga 100% af op wat jij zegt.
Oh we gaan de diepte in.
Ja ik moet toegeven dat dat wel met dominantie te maken heeft, maar het was misschien iets te zwaar aangezet van mijn kant.
Tijd dat Cc zelf even de puntjes op de i komt zetten :Y)
pi_147759842
quote:
Dit soort bizarre uitspraken doen het niet voor mij . Het is een van de redenen dat ik de MGTOW niet serious kan nemen . Ondanks dat ze best goede punten hebben .

Mannen en vrouwen zijn vijanden van elkaar
We hebben elkaar niet nodig?

Seriously wtf 8)7 _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 19 december 2014 @ 22:33:04 #42
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_147760036
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh we gaan de diepte in.
Ja ik moet toegeven dat dat wel met dominantie te maken heeft, maar het was misschien iets te zwaar aangezet van mijn kant.
Prima. Respect.

quote:
Tijd dat Cc zelf even de puntjes op de i komt zetten :Y)
Ik denk dat dit topic wel zonder haar kan eigenlijk. Ze leek vooral reacties uit te willen lokken door mensen voor mietjes, nichten, etc... uit te maken. Ik snap dat het BNW is maar het lijkt me niet echt topic waardig toch?
pi_147760479
Hier enkele reacties van mannen die het artikel hebben lezen. Btw OP enigszins aangepast

Mark, 24: “Everyone I know feels the same. Your article spoke directly to us. We’re not all losers and nerds, we’re just normal guys who are either scared of being accused of terrible stuff by harpies or simply can’t be bothered any more. I can’t believe I’m saying this but I just can’t deal with hassle of women any more.”

Mickey: “I say no to the whole thing, even though I am very heterosexual and would like the intimacy of a relationship based on mutual respect. Well, I thought I did, but it’s been so long and the standard of behavior for women remains so low, along with my tolerance for dating bullshit, that it does not look like a realistic desire anymore.”

Francis, 28: “I’m an athlete. My parents have a lot of money. I have plenty of friends and a good social life. I don’t hang out with women any more. Occasionally I’ll have one night stands, but mostly I fill my time with other things. I got accused of molesting a girl at college and since then I’ve just thought, whatever. I play sports instead.”

Tilo, 20: “I don’t know for sure but your article sounds like me and a lot of my friends. I do furry stuff online in secret. I’d be horrified if my parents found out but it’s all that gets me off. Girls are a nightmare. I have a brother who’s ten years older and he feels the same. We’ve given up.”

Hector, 26: “I did stick to that social belief for a brief time thinking that the need for a serious relationship would come with the age, but it never happened and slowly I gave up. Today, a few hours before reading your article, I was having lunch with my mother and she kept talking about girlfriends and how I needed to get married, meanwhile I kept thinking ‘why would I waste my life with this shit?’, and it wasn’t until I read your article a few hours later, that I realised. And I don’t think it’s just my generation that is affected by this.”
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 19 december 2014 @ 22:41:11 #44
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_147760533
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 22:29 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dit soort bizarre uitspraken doen het niet voor mij . Het is een van de redenen dat ik de MGTOW niet serious kan nemen . Ondanks dat ze best goede punten hebben .

Mannen en vrouwen zijn vijanden van elkaar
We hebben elkaar niet nodig?

Seriously wtf 8)7 _O-
Ik denk dat je de uitspraken niet binnen de juiste framework bekijkt en het iets te letterlijk neemt. Waar stardusk op doelt is dat mannen en vrouwen andere interesses hebben en/of hele andere strategieën inzetten. In die zin kan je je afvragen waarom een hoop sociale constructies nog zo krampachtig worden opgedrongen aan mannen en vrouwen. Waarom die gedwongen overlap.

Er zijn trouwens genoeg MGTOW die wel een relatie hebben. Barbar (youtube) is een goed voorbeeld. Stardusk (de narrator die je net bekeek) is een extreem voorbeeld van iemand die zich los heeft gescheurd van relaties (en met goede redenen die duidelijk worden als je meer van zijn materiaal bekijkt... denk aan een vrouw die hem in de nacht heeft geprobeerd te wurgen met ijzerdraad en hem daarna probeerde aan te geven bij de politie, en andere ervaringen). Dit is dus zijn invulling van MGTOW maar dat is niet het officiele standpunt.

Het lijkt voor MGTOW vooral belangrijk te zijn dat je je eigen identiteit niet verliest en ik moet zeggen... veel mannen maken zich daar schuldig aan. Haar sociale leven wordt jouw sociale leven, haar interesses worden jouw interesses... de persoonlijke ruimte en hobbies van mannen worden naarmate een relatie vordert steeds verder weggedrongen (niet altijd maar in het algemeen).

[ Bericht 0% gewijzigd door SpecialK op 19-12-2014 22:50:00 ]
pi_147760771
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
Omdat het een tof wijf is?
Grappig hoe vrouwen elkaar supporten in het afslachten van de eigen sekse.
pi_147761000
Wat een enorme zooi baarlijke onzin in de OP. Kan zo aansluiten bij de feminazis, hoort dus eigenlijk in een gesticht thuis.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_147761019
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 22:45 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Grappig hoe vrouwen elkaar supporten in het afslachten van de eigen sekse.
Nee, dit was juist niet als afslachten bedoeld.
Maar ik trek me terug uit deze discussie. Ik merk dat de alcohol aanslaat en dan is het beter om niks te zeggen want dan kan ik ook niks verkeerds zeggen O+
  vrijdag 19 december 2014 @ 22:51:46 #48
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_147761127
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 22:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar ik trek me terug uit deze discussie. Ik merk dat de alcohol aanslaat en dan is het beter om niks te zeggen want dan kan ik ook niks verkeerds zeggen O+
Dat is grappig want 99% van fok users doet het juist precies andersom.
pi_147761164
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 22:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Alcohol, dat kan ik ook wel gebruiken ondertussen.
  vrijdag 19 december 2014 @ 22:54:33 #50
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_147761288
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 22:49 schreef erodome het volgende:
Wat een enorme zooi baarlijke onzin in de OP. Kan zo aansluiten bij de feminazis, hoort dus eigenlijk in een gesticht thuis.
Meh. Nogal een groot verschil tussen mensen die zich terugtrekken uit (bepaalde aspecten van) de samenleving en mensen die zich actief gaan bemoeien met (alle aspecten van) de samenleving.

Om dat eventjes moreel gelijkwaardig te stellen vind ik erg ver gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')