Daten?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:57 schreef Copycat het volgende:
Ook een goeie manier om je onmacht op versiersgebied te maskeren.
MGTOWat?quote:
Geen idee. Ik ben er op fok nog geen een tegen gekomen. Deze komt nog het meeste in de buurt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Link naar een ander topic hierover?
Oh my. Dan weet je bij voorbaat al dat dat de mislukte watjes der mannelijke bevolking zijn. Of latente nichten. Of beiden.quote:
nounouquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh my. Dan weet je bij voorbaat al dat dat de mislukte watjes der mannelijke bevolking zijn. Of latente nichten. Of beiden.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh my. Dan weet je bij voorbaat al dat dat de mislukte watjes der mannelijke bevolking zijn. Of latente nichten. Of beiden.
De groep is zeer divers en ja de watjes en de nerds maken hier een deel van uit maar er zit ook genoeg normaal volk tussenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!quote:
Stuur ze maar hier heen, ik ga feesten dit weekend...quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De groep is zeer divers en ja de watjes en de nerds maken hier een deel van uit maar er zit ook genoeg normaal volk tussen
Hoewel ze in grote lijnen wel gelijk hebben . Houden ze er absurde ideeën open na
Zoals living a life in full solitude
En wat me ook opvalt is dat ze liever klagen hoe zwaar het is dan ze een oplossing zoeken voor het probleem waar ze in verkeren
Ik zou juist de mannen, die het grootste deel van hunner energie nog op het najagen van de 'typische moderne westerse vrouw' richten, als de grootste nichten van alle willen bestempelen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef Copycat het volgende:
Vrijwel alle ''isms'' , zoals die genoemd zijn door jou is het beleid van ultra links . Dus wel degelijk uitgewerkt;)quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:22 schreef LelijKnap het volgende:
Herkenbaar ja. Maar wat is het voordeel hiervan? En voor wie? Ik zie het eerder als een ongecontroleerd'natuurlijk' gevolg van diverse factoren (feminisme, humanisme, nihilisme, individualisme, materialisme, technologische innovatie, afbreuk gezins en religieuze waarden) dan als een uitgewerkt plan.
Als je specifiek uitlegt waar je info over wil hebben dan ben ik de beroerdste niet om je met die informatie te voorzienquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Stuur ze maar hier heen, ik ga feesten dit weekend...
Maar ik wist niet dat het zo erg was, is er iets van data wat het een beetje ondersteund, onderzoek en zo?
Ja, jij ziet het als 'Individuele onkunde -> frustratie -> probleem in algemeenheid zoeken' en voor mij is het omgedraaid. Fantastisch.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:36 schreef Copycat het volgende:
Uiteraard zou jij dat. Dat is deel der frustratie.
Jij voelt je zo te zien flink bedreigd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:36 schreef Copycat het volgende:
Uiteraard zou jij dat. Dat is deel der frustratie.
Individualisme, materialisme (met name commercie), nihilisme, technologische innovatie & wetenschap (welke ook zijn invloed heeft gehad op de reflectie vd mens (en wat liefde bv ''werkelijk'' is), zijn geen zaken die gedicteerd zijn door 'linkse (of rechtse) partijen' hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:40 schreef Ali_boo het volgende:
Vrijwel alle ''isms'' , zoals die genoemd zijn door jou is het beleid van ultra links . Dus wel degelijk uitgewerkt;)
Nou! Enorm! Een leger van watjes is coming after me. Of juist niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:51 schreef SpecialK het volgende:
Jij voelt je zo te zien flink bedreigd.
Geeft toch wel een beetje voldoening ergens.
En kijk eens wat ze missen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou! Enorm! Een leger van watjes is coming after me. Of juist niet.
Ballen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ken jij Cc nog niet. Die staat haar mannetje. Laat volwassen kerels janken als honden naar de maan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij voelt je zo te zien flink bedreigd.
Geeft toch wel een beetje voldoening ergens.
Ik denk niet dat je helemaal snapt waar het over ging.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan ken jij Cc nog niet. Die staat haar mannetje. Laat volwassen kerels janken als honden naar de maan.
Ja, dat zou kunnen . Was even otherwise engaged. Leg het me uit please.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je helemaal snapt waar het over ging.
Het punt van de OP is juist dat bepaalde mannen geen aandacht schenken aan vrouwen. Copycat reageert daar nogal onzeker op. Gebrek aan aandacht is een hele andere situatie dan mensen domineren (wat jij lijkt te prijzen in je dinnetje).quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen . Was even otherwise engaged. Leg het me uit please.
Ja, nu begrijp ik je.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het punt van de OP is juist dat mannen geen aandacht schenken aan vrouwen. Copycat reageert daar nogal onzeker over. Gebrek aan aandacht is een hele andere situatie dan mensen domineren (wat jij lijkt te prijzen in je dinnetje).
Jij zegt trots te zijn op hoe jouw home-girl mannen laat huilen als honden naar de volle maan. Het was ware proza. Het lijkt mij dat mannen (mensen) laten huilen een vorm van dominantie is. Want ze heeft natuurlijke echte "girl power".quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, nu begrijp ik je.
En nee, ik denk niet dat Cc mensen wil domineren. En onzeker? Echt niet . No way.
Oh we gaan de diepte in.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij zegt trots te zijn op hoe jouw home-girl mannen laat huilen als honden naar de volle maan. Het was ware proza. Het lijkt mij dat mannen (mensen) laten huilen een vorm van dominantie is. Want ze heeft natuurlijke echte "girl power".
Ik ga 100% af op wat jij zegt.
Dit soort bizarre uitspraken doen het niet voor mij . Het is een van de redenen dat ik de MGTOW niet serious kan nemen . Ondanks dat ze best goede punten hebben .quote:
Prima. Respect.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh we gaan de diepte in.
Ja ik moet toegeven dat dat wel met dominantie te maken heeft, maar het was misschien iets te zwaar aangezet van mijn kant.
Ik denk dat dit topic wel zonder haar kan eigenlijk. Ze leek vooral reacties uit te willen lokken door mensen voor mietjes, nichten, etc... uit te maken. Ik snap dat het BNW is maar het lijkt me niet echt topic waardig toch?quote:Tijd dat Cc zelf even de puntjes op de i komt zetten
Ik denk dat je de uitspraken niet binnen de juiste framework bekijkt en het iets te letterlijk neemt. Waar stardusk op doelt is dat mannen en vrouwen andere interesses hebben en/of hele andere strategieën inzetten. In die zin kan je je afvragen waarom een hoop sociale constructies nog zo krampachtig worden opgedrongen aan mannen en vrouwen. Waarom die gedwongen overlap.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit soort bizarre uitspraken doen het niet voor mij . Het is een van de redenen dat ik de MGTOW niet serious kan nemen . Ondanks dat ze best goede punten hebben .
Mannen en vrouwen zijn vijanden van elkaar
We hebben elkaar niet nodig?
Seriously wtf![]()
Nee, dit was juist niet als afslachten bedoeld.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Grappig hoe vrouwen elkaar supporten in het afslachten van de eigen sekse.
Dat is grappig want 99% van fok users doet het juist precies andersom.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dit was juist niet als afslachten bedoeld.
Maar ik trek me terug uit deze discussie. Ik merk dat de alcohol aanslaat en dan is het beter om niks te zeggen want dan kan ik ook niks verkeerds zeggen
Alcohol, dat kan ik ook wel gebruiken ondertussen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dit was juist niet als afslachten bedoeld.
Maar ik trek me terug uit deze discussie. Ik merk dat de alcohol aanslaat en dan is het beter om niks te zeggen want dan kan ik ook niks verkeerds zeggen
Meh. Nogal een groot verschil tussen mensen die zich terugtrekken uit (bepaalde aspecten van) de samenleving en mensen die zich actief gaan bemoeien met (alle aspecten van) de samenleving.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:49 schreef erodome het volgende:
Wat een enorme zooi baarlijke onzin in de OP. Kan zo aansluiten bij de feminazis, hoort dus eigenlijk in een gesticht thuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |