Dat kun je toch niet zo absoluut stellen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het zijn juist de verschillen die ervoor zorgen dat we elkaar aanvullen toch? Als je hiermee iets anders heb bedoelt dan hoor ik het wel
[..]
Doet me denken aan deze filmpje![]()
Het aangaan van een relatie met een westerse vrouw is vragen om problemen . Kan me de afkeer daar wel bij voorstellen. Niemand zit te wachten op een lesbische relatie gebaseerd op ''gelijkwaardigheid''
[..]
Wanneer je jezelf een schuldgevoel laat aanpraten over al het onrecht wat haar aangedaan is dan zal je idd jezelf vroeg of laat helemaal verliezen
Wat een generalisatiesquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Het schijnt groot te zijn in Japan en IJsland . Wellicht dat het over slaat hier in het westen as well . Wel kan ik zeggen dat het op youtube heel erg leeft
Bnw aspect? Dingen van een ander perspectief zien. Zo is het feminisme een ultra linkse beweging dat in zijn kern niets te maken heeft met rechten en gelijkwaardigheid maar er puur op uit is om de relatie tussen man en vrouw te breken . Gezien het aantal echtscheidingen dat hieruit voorkomt moet je helaas concluderen dat de lefties zeer succesvol zijn geweest .
Een man die zich als een vrouw gedraagt zal zijn partner nooit bevredigen hoe hard men ook blairt dat ze progressief bezig zijn
En mannen voelen zich niet aangetrokken tot vrouwen die zich als een man gedragen
De vrouwelijke energie is ver te zoeken in elke westerse land
Het doel? Het echte doel zal je niet vinden in de offiele literatuur van welke feminist dan ook
De vrouwen aan het werk te krijgen . De overheid mist een hoop geld sinds de helft van de vrouwen vroeger gewoon thuis zat de kinderen te verzorgen
Door de rol van de man belachelijk te maken en die te vervangen met matriarchy heb je choas in het huis dus ben je veel makkelijker in staat de mensen te manipuleren( dus te controleren)
Beter worden ze onderdrukt en moet de verhouding 90/10 zijn?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Of landen bezoeken waar de prioriteiten anders liggen . Of anders gezegd waar de vrouwen nog niet gebrainwasht zijn met nazi propaganda van 50/50 en gelijkwaardigheid
Je bedoelt dat de soulmate niet bestaat? How dare you!!!! Heb zoveel vrouwen mannen zijn afwijzen om de meest achterlijke dingen zoals:quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
We leven in een maatschappij waar de boodschap aan mannen is: "trouw haar nou maar gewoon dan komt alles vanzelf goed". Zowel vanuit de tradcon hoek en vanuit de progressives is dit het bericht. Tradcons zijn hopeloos verliefd op een soort sprookjesidee van het huwelijk wat eigenlijk nooit realiteit is geweest en veel (vooral vrouwelijke) progressives zien het huwelijk als een stukje juridische zekerheid/kansen om van die privileged white hetero males iets terug te pakken. Uiteraard uit de naam van gelijkheid.
Dus... vullen mannen en vrouwen elkaar aan? Soms. Maar het is verre van de "magical pair bond" die geprojecteerd wordt. Uiteindelijk zullen een hoop mensen gelukkiger zijn als ze meer afstand van elkaar houden tijdens hun leven maar onze samenleving ziet dat als "bindingdangst" en "je bent gewoon niet volwassen genoeg" of "je hebt een maatschappelijke plicht om bla blabla".
Ik generaliseer er idd op losquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet zo absoluut stellen?
Maar het prinsesjessyndroom hoort juist bij het type samenleving wat jij wil. Feministen zijn hier juist geheel en al tegen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de soulmate niet bestaat? How dare you!!!! Heb zoveel vrouwen mannen zijn afwijzen om de meest achterlijke dingen zoals:
+ Omg kijk die schoenen dan van hem. Oke hij behandelt me met respect, is goed voor mij , staat altijd voor me klaar maar ik weet dat daar ergens iets beters rondloopt. Iemand met de foute schoenen kan natuurlijk niet de ideale man voor mij zijn
+ Hij weet niet ten alle tijden wat ik denk. Als je nou echt haar zielmaatje bent dan zou je wel weten wat er in haar hoof rondsleept
+ Hij heeft een dode tand? Never ever could he be mr right. Couse mr right has the pefect teeth
Zoveel goede mannen worden aan de kant gezet om de meest abusrde redenen. En waarom? Omdat iemand fantasie van de realiteit niet kan onderscheiden
Disney leert ze vanaf jongs af aan om prinsesjes te zijn . Het enige wat ze moeten doen is dus mr right vinden en als ze dan doen dan zullen ze nog lang en gelukkig leven . Uiteraard zonder enige inspanning van beide kanten. Het enige wat ze moeten doen is trouwen en het geluk zal dan ook automatisch volgen .
The key in mijn bescheiden mening van een succesvolle relatie is onzelfzuchtigheid. Iets wat ver te zoeken is in deze narcistische samenleving
Als je het zo stelt, nee natuurlijk niet. Maar hoe weet je dat 90% van de vissen giftig zijn?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik generaliseer er idd op los
Maar zie het zo : zou jij gaan vissen in een vijver waarvan je weet dat 90% van de vissen die daar zwemmen giftig zijn? Wellicht sla je iets in de haak wat prima te doen is maar is het goed voor je gezondheid op lange termijn ?
Slachtoffer meld zich. Ik probeer al jaren in CC haar broekje te komen maar het eindigt altijd met een huilbui na de zoveelste fapsessie op haar fobo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan ken jij Cc nog niet. Die staat haar mannetje. Laat volwassen kerels janken als honden naar de maan.
Volgens mij moet je de betekenis van scrupules even opzoeken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar meer omdat ze (al dan niet door hun werk) beleefd zijn ipv scrupules hebben.
Komt doordat ik te veel scrupules heb.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:16 schreef Scorpie het volgende:
Slachtoffer meld zich. Ik probeer al jaren in CC haar broekje te komen maar het eindigt altijd met een huilbui na de zoveelste fapsessie op haar fobo.
Nee je hebt gelijk, excuses.. ff in de war met een ander woord.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij moet je de betekenis van scrupules even opzoeken.
Op jouw leeftijd, terwijl je single bent? Respect meid.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:28 schreef Copycat het volgende:
Je bedoelt waarschijnlijk kapsones. Heb ik ook in overvloed.
Dat was hetquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:28 schreef Copycat het volgende:
Je bedoelt waarschijnlijk kapsones. Heb ik ook in overvloed.
Het is uiteraard een masker. Daarachter ben ik doodongelukkig. En rimpelig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:30 schreef Scorpie het volgende:
Op jouw leeftijd, terwijl je single bent? Respect meid.
Je zoekt troost op Fok, vergeet die niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is uiteraard een masker. Daarachter ben ik doodongelukkig. En rimpelig.
Lotgenoten. Want mijn twintig katten begrijpen me niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:33 schreef Scorpie het volgende:
Je zoekt troost op Fok, vergeet die niet.
Ik voel je pijn, ook al ben ik allergisch voor katten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lotgenoten. Want mijn twintig katten begrijpen me niet.
En het lijkt mij dat het beide kanten op gaat. Alleen hebben (de meeste) mannen traditioneel gezien niet dezelfde supply/demand macht. Vrouwen zijn over het algemeen kieskeuriger omdat ze er mee weg kunnen komen. Dat geldt overigens tot een bepaalde leeftijd en heeft te maken met dat verschil in doelen en interesses. Of dat goed of slecht is laat ik me niet over uit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de soulmate niet bestaat? How dare you!!!! Heb zoveel vrouwen mannen zijn afwijzen om de meest achterlijke dingen zoals:
+ Omg kijk die schoenen dan van hem. Oke hij behandelt me met respect, is goed voor mij , staat altijd voor me klaar maar ik weet dat daar ergens iets beters rondloopt. Iemand met de foute schoenen kan natuurlijk niet de ideale man voor mij zijn
+ Hij weet niet ten alle tijden wat ik denk. Als je nou echt haar zielmaatje bent dan zou je wel weten wat er in haar hoof rondsleept
+ Hij heeft een dode tand? Never ever could he be mr right. Couse mr right has the pefect teeth
Zoveel goede mannen worden aan de kant gezet om de meest abusrde redenen. En waarom? Omdat iemand fantasie van de realiteit niet kan onderscheiden
Tsja. Gaan we echt de media de schuld geven van dingen? Dat doen die feministen al genoeg. Ik ben niet zo overtuigd dat dat soort dingen de heftige effecten hebben die ze zouden moeten hebben.quote:Disney leert ze vanaf jongs af aan om prinsesjes te zijn . Het enige wat ze moeten doen is dus mr right vinden en als ze dan doen dan zullen ze nog lang en gelukkig leven . Uiteraard zonder enige inspanning van beide kanten. Het enige wat ze moeten doen is trouwen en het geluk zal dan ook automatisch volgen .
Onzelfzuchtigheid ten bate van wat? Een soort van jaren 50 ideaal waarin mannen en vrouwen elkaar perfect aanvullen op elk punt? Mensen zijn neurologisch te complex en verschillend van elkaar om alsmaar een perfecte match te vinden ongeacht of mannen en vrouwen over het algemeen meetbare verschillen in neurologie hebben.quote:The key in mijn bescheiden mening van een succesvolle relatie is onzelfzuchtigheid. Iets wat ver te zoeken is in deze narcistische samenleving
Ben je een beetje zuur jongen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Disney leert ze vanaf jongs af aan om prinsesjes te zijn . Het enige wat ze moeten doen is dus mr right vinden en als ze dan doen dan zullen ze nog lang en gelukkig leven . Uiteraard zonder enige inspanning van beide kanten. Het enige wat ze moeten doen is trouwen en het geluk zal dan ook automatisch volgen .
The key in mijn bescheiden mening van een succesvolle relatie is onzelfzuchtigheid. Iets wat ver te zoeken is in deze narcistische samenleving
Zeg maar een aanzienlijk deel van de mannelijke kant van de 9gag gemeenschap.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:42 schreef ems. het volgende:
Ik weet niet. Dat verhaal in het artikel klinkt een beetje als een bittere maagd die naarstig is op zoek naar reden waarom hij geen pussy krijgt en bereid is de schuld overal te leggen behalve bij zichzelf.
Ik ben voor 't gelijk schakelen van salarissen en alles dat maar met mensenrechten te maken heeft. Noem 't smoesjes maar als mannen of vrouwen hun leven zelf in willen richten moeten ze vooral niet samen gaan wonen of trouwen. Je krijgt dan meer verantwoordelijkheid naar elkaar en sommigen zien dat wellicht als een opgave van vrijheid. Als men 't zo ervaart dan moet men er niet mee doorgaan. Als men een kant kiest die de ander niet aanstaat, dan zegt dat gewoon al dat het een verkeerde relatie is anders zou de keuze hem of haar wél aanstaan.quote:Op zondag 28 december 2014 11:10 schreef erodome het volgende:
Moordneigingen zelfs zeg, het is allemaal wat...
Want emancipatie betekend helemaal niet dat vrouwen vinden dat ze overal recht op hebben omdat ze vrouw zijn, ik ken echt geen enkele vrouw die zo denkt(zullen er vast wel zijn, maar dat zijn echt uitzonderingen). Ze vinden dat ze gewoon ook recht hebben om hun leven zelf in te richten, dezelfde kansen te krijgen e.d.. Leer er maar mee leven dat dat dus kan betekenen dat ze een kant kiezen de jou niet aanstaat.
Het probleem zit voornamelijk in generalisatie. Iemand heeft een stroeve relatie en projecteert de eigen problemen op de hele maatschappij en haalt daar de jaren '50 bij of eerder. Allemaal niet echt relevant voor de persoonlijke problemen die er spelen.quote:Op zondag 28 december 2014 07:18 schreef nofuelleft het volgende:
Zit het probleem er niet gewoon in dat mannen geen idee meer hebben wat van ze verwacht wordt en vrouwen emancipatie zien als iets wat betekend dat ze overal recht op hebben omdat ze vrouw zijn?
En dus ook meent geen keuzes te moeten Hoeven maken?
niemand wil zichzelf zien verdwijnen in een relatie.quote:Mannelijke zwabbers zijn inderdaad niet intresant.
Categorie foute mannen is "duidelijk" you see what you get, maar dan ook niet achteraf zeiken.
En ja , ik snap best dat de heren de categorie vrouwen die menen recht te hebben op alles links laten liggen.
Krijg er zelf moordneigingen van .
Wat is dan volgens jou de kern, en is die voor mannen en vrouwen gelijk?quote:Op zondag 28 december 2014 12:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het probleem zit voornamelijk in generalisatie. Iemand heeft een stroeve relatie en projecteert de eigen problemen op de hele maatschappij en haalt daar de jaren '50 bij of eerder. Allemaal niet echt relevant voor de persoonlijke problemen die er spelen.
Mannen of vrouwen moeten het gewoon bij de kern houden en indien nodig uit pijnlijke relaties stappen. In een goede relatie hoeft men niet uitgebreid te evalueren wat men wel en niet bevalt, het is geen bedrijf.
Ik heb het weleens minder gehad maar ik heb nu een prima relatie met mn vriendin, schat van een meid, en we liggen op redelijk op dezelfde lijn qua denken, de evaluatiepapieren hoeven lig nooit op tafel.
[..]
niemand wil zichzelf zien verdwijnen in een relatie.
De kern zijn persoonlijke problemen in de eigen relaties. Iemand zit in een slecht huwelijk of is ontevreden over iets en spreid dat persoonlijke probleem onterecht over de hele maatschappij uit. Dat mn buurvrouw niet de juiste man getroffen heeft betekent niet dat het voor de hele buurt geldt. Mannen zijn zo en vrouwen zijn zo.. het is allemaal vrij gekaderd tot hokjes.quote:Op zondag 28 december 2014 13:02 schreef nofuelleft het volgende:
[..]
Wat is dan volgens jou de kern, en is die voor mannen en vrouwen gelijk?
Dat klopt, maar anno 2014 is dat er al min of meer uit. Ik zie nauwelijks nog sporen uit de jaren '50 in moderne relaties.quote:Jaren 50 ed worden er volgens mij steeds bij gehaald omdat er toen nog sprake was van een duidelijke rol verdeling in combinatie met een toenemende welvaart.
Man werkt en vrouw zorgt voor huis en kinderen .
Kern en tevens kader waarin men zich kon bewegen.
Duidelijk kader werkt voor veel mensen op een bepaalde manier rustgevend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |