quote:LOTING KNVB BEKER 2014/’15
De loting voor de KNVB beker seizoen 2014/’15 vindt donderdag 3 juli 14.00 uur plaats in het KNVB Bondsbureau in Zeist. In totaal komen 85 teams uit in het KNVB bekertoernooi. Tijdens de loting zijn de betaaldvoetbalorganisaties, Achilles’29, de kampioenen van de Topklassen en de (plaatsvervangend) periodekampioenen van de Topklassen vrijgesteld van de eerste speelronde. Zij stromen in de tweede speelronde in.
Bekeropzet 2014/’15
Het toernooi om de KNVB beker kent komend seizoen de volgende opzet:
1e ronde woensdag 27 augustus 2014:
42 deelnemers (amateurverenigingen)
21 wedstrijden (zoveel als mogelijk zaterdag- tegen zondagverenigingen)
2e ronde dinsdag 23, woensdag 24 en donderdag 25 september 2014:
64 deelnemers (21 winnaars 1e ronde + vrijgestelde en vrijgelote clubs)
32 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
3e ronde dinsdag 28, woensdag 29 oktober en donderdag 30 oktober 2014:
32 deelnemers (32 winnaars 2e ronde)
16 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
1/8e finales dinsdag 16, woensdag 17 en donderdag 18 december 2014:
8 wedstrijden (16 winnaars 3e ronde)
1/4e finales dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 januari 2015:
4 wedstrijden (8 winnaars 1/8e finales)
1/2e finales dinsdag 7, woensdag 8 of donderdag 9 april 2015:
2 wedstrijden (4 winnaars 1/4e finales)
Finale zondag 3 mei 2015, 18.00 uur:
Winnaar van eerst gelote halve finalewedstrijd wordt als thuisspelend team in de finale aangemerkt.
Bedankt, dat vind ik nou echt een interessant nieuwtje.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
Peter Bosz is laatst gespot in Bruins, een of andere uitgaansgelegenheid voor jongeren in Enschede, of zo.
Ik ook.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, dat vind ik nou echt een interessant nieuwtje.
Bruins is niet in Enschede, maar okquote:Op donderdag 18 december 2014 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
Peter Bosz is laatst gespot in Bruins, een of andere uitgaansgelegenheid voor jongeren in Enschede, of zo. Voor verdere details over Bruins kun je Ties02 DM'en.
Weet ik veel waar dat is, ik kom nooit in Tukkerland. Hence de ''of zo''.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Bruins is niet in Enschede, maar ok
Of dat dat een grote verdienste isquote:Op donderdag 18 december 2014 20:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Weet ik veel waar dat is, ik kom nooit in Tukkerland.
vond je het nou echt nodig om ook nog eens te vloeken?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:44 schreef GGMM het volgende:
Eet momenteel boerenkool.
Teringlekker godverdomme.
picsquote:Op donderdag 18 december 2014 20:44 schreef GGMM het volgende:
Eet momenteel boerenkool.
Teringlekker godverdomme.
kkr ding werkt nietquote:Op donderdag 18 december 2014 20:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
beter bedank je me voor de stream die ik je gedm'd heb
Nee, ik probeerde stoer te doen.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
vond je het nou echt nodig om ook nog eens te vloeken?
Waarom is er nergens een stream te vinden? Janlul niet, firstrow niet...quote:
Als het kon, had ik je een thumbs up gegeven voor die post.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:47 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Stijn in het stadion zit.
SPT / darten 501- regels eindigen met een dubbel Hoop dat hij deze reactie nog ziet als hij thuis is.
Nee joh ze klappen erop man, krijgen dan de tegengoal en het is net NAC.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:48 schreef Downwards het volgende:
Wat een opgefokte mannetjes van Vitesse voor de aftrap. En dan zo meteen als schoolmeisjes voetballen.
ROT OPquote:Op donderdag 18 december 2014 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand een stream? Wiziwig doet het niet.
cricfree flash 1quote:Op donderdag 18 december 2014 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ook van jou.quote:
Het spel ligt stil dus niets te zienquote:Op donderdag 18 december 2014 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
Je bent zelf stream.quote:
Nietjes in iemands hoofd.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het spel ligt stil dus niets te zien
Wordt er eindelijk ingegrepen in het NAC topic? Was echt schandalig.quote:
Wat een goal van Corona!quote:
Allemaal gekanker en getroll daar. Ik heb een TR gemaakt.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wordt er eindelijk ingegrepen in het NAC topic? Was echt schandalig.
Die van Ziyech komt zo!quote:Op donderdag 18 december 2014 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat een goal van Corona!
Is er een NAC-topic?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wordt er eindelijk ingegrepen in het NAC topic? Was echt schandalig.
Wie geschoren wordt moet stil zittenquote:Op donderdag 18 december 2014 20:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
Allemaal gekanker en getroll daar. Ik heb een TR gemaakt.
Spoiler, TR gemachtquote:
Haha ja goeie. xD Sta ik even voor lul nu jongens!!quote:Op donderdag 18 december 2014 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
Ik weet nog dat GGMM zo positief was over Viergever en hem de beste aankoop van de zomer noemde. Bizar eigenlijk.
RETTEKETET! AZ!quote:Op donderdag 18 december 2014 20:56 schreef GGMM het volgende:
VBL / [AZ#85] Van Basten moet het doen!
HAHAHAHHAIk ben echt in vorm vandaag
Gelukkig dat je er zelf om kan lachenquote:Op donderdag 18 december 2014 20:56 schreef GGMM het volgende:
VBL / [AZ#85] Van Basten moet het doen!
HAHAHAHHAIk ben echt in vorm vandaag
Jup... behoorlijk lomp op een bal die op die hoogte zo tussen spelers valt. Hij was echt te laat, zag je al aankomen.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:53 schreef MouzurX het volgende:
"Serero is sportief"
Niet als een idioot inkomen zou sportiever zijn geweest
Dat zingt het uitvak in de Goffert traditioneelquote:Op donderdag 18 december 2014 20:58 schreef Ties02 het volgende:
HET ZIJN DE HOMO'S YES YES
DE HOMO'S VAN VITES
Hamassssssssssssssssstquote:Op donderdag 18 december 2014 20:58 schreef Ties02 het volgende:
HET ZIJN DE HOMO'S YES YES
DE HOMO'S VAN VITES
Euhm, die snap ik even nietquote:Op donderdag 18 december 2014 20:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zingt het uitvak in de Goffert traditioneel
Oh ja wacht ff. "het zijn de hoeren van Vites"quote:Op donderdag 18 december 2014 21:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Euhm, die snap ik even niet
Het thuisvak bedoel je
Die gozer is 40 kilo, vind je het gek dat hij vliegt.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
Serero krijgt beuken. Of ja, het zijn eigenlijk gewone duels maar hij vliegt alle kanten op.
Dan nog steeds, waarom zou het uitvak in de Goffert dat zingen? Bedoel je 't Gelredome?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Oh ja wacht ff. "het zijn de hoeren van Vites"
Die Vitesse spelers spelen met vuur door Serero te beuken. Gaat er straks nog een op een brancard af.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
Serero krijgt beuken. Of ja, het zijn eigenlijk gewone duels maar hij vliegt alle kanten op.
zelfspot.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan nog steeds, waarom zou het uitvak in de Goffert dat zingen? Bedoel je 't Gelredome?
Blijkbaar vind men NEC de hoeren van Vitesse.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan nog steeds, waarom zou het uitvak in de Goffert dat zingen?
Serious Request moet dood.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen is Serious Request begonnen. Cavaliers en ik volgen dit met veel plezier.
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-1
Ik ga zo naar het glazen huisquote:Op donderdag 18 december 2014 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen is Serious Request begonnen. Cavaliers en ik volgen dit met veel plezier.
Kan alleen daar?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Meer gewoon een reden om te zuipen.
Ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:11 schreef Zorro het volgende:
Dan ben je toch blij dat je Veltman hebt en niet Bruma. Toch?
Veltman is de co stompe van het voetbal.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:10 schreef hafcfan het volgende:
Veltman begint de laatste tijd naar een bedenkelijk niveau te zakken. Erg jammer voor hem. Lijkt me een aardige knul.
Van Beek juicht in ieder geval wel beterquote:Op donderdag 18 december 2014 21:11 schreef Cavaliers het volgende:
Veltman is echt bizar slecht. Ik ga er nog in geloven dat van Beek daadwerkelijk beter is.
Kan er verdedigend helemaal niets van net Co die verdedigend dart.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Veltman is de co stompe van het voetbal.
Alleen kijkt hij helaas nooit vanaf de bank.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Veltman is de co stompe van het voetbal.
Reijnen vind ik eigenlijk heel erg meevallen bij SCC.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:11 schreef Cavaliers het volgende:
Veltman is echt bizar slecht. Ik ga er nog in geloven dat van Beek daadwerkelijk beter is. Zelfs Reijnen speelt een beter seizoen.
Ik vind hem niet meevallen, ik vind hem bijzonder goed spelen.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Reijnen vind ik eigenlijk heel erg meevallen bij SCC.
Ja daarom valt ie me zo meequote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind hem niet meevallen, ik vind hem bijzonder goed spelen.
Ja, want goeie verdedigers liggen echt voor het oprapen.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef Smoofie het volgende:
Aankopen worden er toch niet gedaan
Meevallen klinkt zo bagatelliserend.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daarom valt ie me zo mee
Ajax heeft geld. Tering kneus.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want goeie verdedigers liggen echt voor het oprapen.
Daarom heeft PSV Bruma gekocht en Rekik gehuurd.
Dom varken.
Doe even normaal tegen GGMM, wil je. Hij heeft gewoon gelijkquote:
Niet veel duurder dan van der Hoorn. Idioot.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja en Bruma was gratis.
Tering, wat ben jij dom zeg.
Niks mis meequote:Op donderdag 18 december 2014 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij wilde toch Ruiz zien bij Ajax ofzo?
Ja, en Hupperts. Die gast snapt er geen kut van.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ruizquote:Op donderdag 18 december 2014 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Relevant wat je nu zegt.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet veel duurder dan van der Hoorn. Idioot.
goeiequote:Op donderdag 18 december 2014 21:16 schreef Ties02 het volgende:
Jeetje GGMM kan jij ook normaal een discussie voeren?
Was een koopje geweest ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Deze discussie is al 50 keer normaal gevoerd.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:16 schreef Ties02 het volgende:
Jeetje GGMM kan jij ook normaal een discussie voeren? Kleuter
Jezusquote:Op donderdag 18 december 2014 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en Hupperts. Die gast snapt er geen kut van.
Ja , voor 10 mil is er echt wel een betere verdediger te kopen dan voor 3.5.quote:
Namelijk?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja , voor 10 mil is er echt wel een betere verdediger te kopen dan voor 3.5.
Ik heb nooit gezegd dat huppers naar ajax moetquote:Op donderdag 18 december 2014 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat huppers naar ajax moet
87 om precies te zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
Die neger voorin bij Vites heeft wel pace.
Je bent wel een beetje hypocriet. Ergens heeft hij gewoon gelijk dat je met dat geld fatsoenlijke spelers moet kunnen kopen voor Ajax. De scouting moet toch in staat zijn om degelijke spelers te kunnen halen. Kijk eens naar Redbull of een Basel oid. Los van alleen verdedigers.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sassuolo ook.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
River Plate is beter dan Ajax
Moet toch mn cluppie blijven kijken..quote:Op donderdag 18 december 2014 21:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sassuolo ook.
Zo de kraker he. Leuker dan dit.
Ja man topshow.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet toch mn cluppie blijven kijken..
ook al is het een lijdensweg.
Klaassen tegen Kist ?
Kist hierna ja, Van Gerwen om 11 uur volgens mij.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet toch mn cluppie blijven kijken..
ook al is het een lijdensweg.
Klaassen tegen Kist ?
Lekker weer je nepemoties uiten die mvgquote:Op donderdag 18 december 2014 21:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Kist hierna ja, Van Gerwen om 11 uur volgens mij.
Enorme atleet. Verder geheel eens.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:23 schreef Kopsterk het volgende:
Veltman is aan de bal tenminste nog vrij goed. Bruma kan écht niks.
Ik ben dan ook slecht in voorspellenquote:Op donderdag 18 december 2014 21:24 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Kist favoriet bij de bookies.
Ok, en Bruma is iets beter in de kopduels.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Enorme atleet. Verder geheel eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Wat een baas is het ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft de hele eerste helft niks goed gedaan.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:35 schreef Kopsterk het volgende:
De beste speler van de Eredivisie maakt een foutje.
En anders zeg je gewoon dat de beker niet boeit.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:35 schreef ForzaMilan het volgende:
Donderspeech in de rust en straks gewoon met 3-2 winnen. Ik voel het, het komt goed.
Guardado speelde gisteren weer voortreffelijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:35 schreef Kopsterk het volgende:
De beste speler van de Eredivisie maakt een foutje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |