ROT OPquote:Op donderdag 18 december 2014 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand een stream? Wiziwig doet het niet.
cricfree flash 1quote:Op donderdag 18 december 2014 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ook van jou.quote:
Het spel ligt stil dus niets te zienquote:Op donderdag 18 december 2014 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
Je bent zelf stream.quote:
Nietjes in iemands hoofd.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het spel ligt stil dus niets te zien
Wordt er eindelijk ingegrepen in het NAC topic? Was echt schandalig.quote:
Wat een goal van Corona!quote:
Allemaal gekanker en getroll daar. Ik heb een TR gemaakt.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wordt er eindelijk ingegrepen in het NAC topic? Was echt schandalig.
Die van Ziyech komt zo!quote:Op donderdag 18 december 2014 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat een goal van Corona!
Is er een NAC-topic?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wordt er eindelijk ingegrepen in het NAC topic? Was echt schandalig.
Wie geschoren wordt moet stil zittenquote:Op donderdag 18 december 2014 20:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
Allemaal gekanker en getroll daar. Ik heb een TR gemaakt.
Spoiler, TR gemachtquote:
Haha ja goeie. xD Sta ik even voor lul nu jongens!!quote:Op donderdag 18 december 2014 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
Ik weet nog dat GGMM zo positief was over Viergever en hem de beste aankoop van de zomer noemde. Bizar eigenlijk.
RETTEKETET! AZ!quote:Op donderdag 18 december 2014 20:56 schreef GGMM het volgende:
VBL / [AZ#85] Van Basten moet het doen!
HAHAHAHHAIk ben echt in vorm vandaag
Gelukkig dat je er zelf om kan lachenquote:Op donderdag 18 december 2014 20:56 schreef GGMM het volgende:
VBL / [AZ#85] Van Basten moet het doen!
HAHAHAHHAIk ben echt in vorm vandaag
Jup... behoorlijk lomp op een bal die op die hoogte zo tussen spelers valt. Hij was echt te laat, zag je al aankomen.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:53 schreef MouzurX het volgende:
"Serero is sportief"
Niet als een idioot inkomen zou sportiever zijn geweest
Dat zingt het uitvak in de Goffert traditioneelquote:Op donderdag 18 december 2014 20:58 schreef Ties02 het volgende:
HET ZIJN DE HOMO'S YES YES
DE HOMO'S VAN VITES
Hamassssssssssssssssstquote:Op donderdag 18 december 2014 20:58 schreef Ties02 het volgende:
HET ZIJN DE HOMO'S YES YES
DE HOMO'S VAN VITES
Euhm, die snap ik even nietquote:Op donderdag 18 december 2014 20:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zingt het uitvak in de Goffert traditioneel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |