Oh ja wacht ff. "het zijn de hoeren van Vites"quote:Op donderdag 18 december 2014 21:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Euhm, die snap ik even niet
Het thuisvak bedoel je
Die gozer is 40 kilo, vind je het gek dat hij vliegt.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
Serero krijgt beuken. Of ja, het zijn eigenlijk gewone duels maar hij vliegt alle kanten op.
Dan nog steeds, waarom zou het uitvak in de Goffert dat zingen? Bedoel je 't Gelredome?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Oh ja wacht ff. "het zijn de hoeren van Vites"
Die Vitesse spelers spelen met vuur door Serero te beuken. Gaat er straks nog een op een brancard af.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
Serero krijgt beuken. Of ja, het zijn eigenlijk gewone duels maar hij vliegt alle kanten op.
zelfspot.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan nog steeds, waarom zou het uitvak in de Goffert dat zingen? Bedoel je 't Gelredome?
Blijkbaar vind men NEC de hoeren van Vitesse.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan nog steeds, waarom zou het uitvak in de Goffert dat zingen?
Serious Request moet dood.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen is Serious Request begonnen. Cavaliers en ik volgen dit met veel plezier.
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-1
Ik ga zo naar het glazen huisquote:Op donderdag 18 december 2014 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen is Serious Request begonnen. Cavaliers en ik volgen dit met veel plezier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |