Veltman is de co stompe van het voetbal.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:10 schreef hafcfan het volgende:
Veltman begint de laatste tijd naar een bedenkelijk niveau te zakken. Erg jammer voor hem. Lijkt me een aardige knul.
Van Beek juicht in ieder geval wel beterquote:Op donderdag 18 december 2014 21:11 schreef Cavaliers het volgende:
Veltman is echt bizar slecht. Ik ga er nog in geloven dat van Beek daadwerkelijk beter is.
Kan er verdedigend helemaal niets van net Co die verdedigend dart.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Veltman is de co stompe van het voetbal.
Alleen kijkt hij helaas nooit vanaf de bank.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Veltman is de co stompe van het voetbal.
Reijnen vind ik eigenlijk heel erg meevallen bij SCC.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:11 schreef Cavaliers het volgende:
Veltman is echt bizar slecht. Ik ga er nog in geloven dat van Beek daadwerkelijk beter is. Zelfs Reijnen speelt een beter seizoen.
Ik vind hem niet meevallen, ik vind hem bijzonder goed spelen.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Reijnen vind ik eigenlijk heel erg meevallen bij SCC.
Ja daarom valt ie me zo meequote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind hem niet meevallen, ik vind hem bijzonder goed spelen.
Ja, want goeie verdedigers liggen echt voor het oprapen.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef Smoofie het volgende:
Aankopen worden er toch niet gedaan
Meevallen klinkt zo bagatelliserend.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daarom valt ie me zo mee
Ajax heeft geld. Tering kneus.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want goeie verdedigers liggen echt voor het oprapen.
Daarom heeft PSV Bruma gekocht en Rekik gehuurd.
Dom varken.
Doe even normaal tegen GGMM, wil je. Hij heeft gewoon gelijkquote:
Niet veel duurder dan van der Hoorn. Idioot.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja en Bruma was gratis.
Tering, wat ben jij dom zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |