Oh ja wacht ff. "het zijn de hoeren van Vites"quote:Op donderdag 18 december 2014 21:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Euhm, die snap ik even niet
Het thuisvak bedoel je
Die gozer is 40 kilo, vind je het gek dat hij vliegt.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
Serero krijgt beuken. Of ja, het zijn eigenlijk gewone duels maar hij vliegt alle kanten op.
Dan nog steeds, waarom zou het uitvak in de Goffert dat zingen? Bedoel je 't Gelredome?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Oh ja wacht ff. "het zijn de hoeren van Vites"
Die Vitesse spelers spelen met vuur door Serero te beuken. Gaat er straks nog een op een brancard af.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
Serero krijgt beuken. Of ja, het zijn eigenlijk gewone duels maar hij vliegt alle kanten op.
zelfspot.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan nog steeds, waarom zou het uitvak in de Goffert dat zingen? Bedoel je 't Gelredome?
Blijkbaar vind men NEC de hoeren van Vitesse.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan nog steeds, waarom zou het uitvak in de Goffert dat zingen?
Serious Request moet dood.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen is Serious Request begonnen. Cavaliers en ik volgen dit met veel plezier.
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-1
Ik ga zo naar het glazen huisquote:Op donderdag 18 december 2014 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen is Serious Request begonnen. Cavaliers en ik volgen dit met veel plezier.
Kan alleen daar?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Meer gewoon een reden om te zuipen.
Ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:11 schreef Zorro het volgende:
Dan ben je toch blij dat je Veltman hebt en niet Bruma. Toch?
Veltman is de co stompe van het voetbal.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:10 schreef hafcfan het volgende:
Veltman begint de laatste tijd naar een bedenkelijk niveau te zakken. Erg jammer voor hem. Lijkt me een aardige knul.
Van Beek juicht in ieder geval wel beterquote:Op donderdag 18 december 2014 21:11 schreef Cavaliers het volgende:
Veltman is echt bizar slecht. Ik ga er nog in geloven dat van Beek daadwerkelijk beter is.
Kan er verdedigend helemaal niets van net Co die verdedigend dart.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Veltman is de co stompe van het voetbal.
Alleen kijkt hij helaas nooit vanaf de bank.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Veltman is de co stompe van het voetbal.
Reijnen vind ik eigenlijk heel erg meevallen bij SCC.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:11 schreef Cavaliers het volgende:
Veltman is echt bizar slecht. Ik ga er nog in geloven dat van Beek daadwerkelijk beter is. Zelfs Reijnen speelt een beter seizoen.
Ik vind hem niet meevallen, ik vind hem bijzonder goed spelen.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Reijnen vind ik eigenlijk heel erg meevallen bij SCC.
Ja daarom valt ie me zo meequote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind hem niet meevallen, ik vind hem bijzonder goed spelen.
Ja, want goeie verdedigers liggen echt voor het oprapen.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef Smoofie het volgende:
Aankopen worden er toch niet gedaan
Meevallen klinkt zo bagatelliserend.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daarom valt ie me zo mee
Ajax heeft geld. Tering kneus.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want goeie verdedigers liggen echt voor het oprapen.
Daarom heeft PSV Bruma gekocht en Rekik gehuurd.
Dom varken.
Doe even normaal tegen GGMM, wil je. Hij heeft gewoon gelijkquote:
Niet veel duurder dan van der Hoorn. Idioot.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja en Bruma was gratis.
Tering, wat ben jij dom zeg.
Niks mis meequote:Op donderdag 18 december 2014 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij wilde toch Ruiz zien bij Ajax ofzo?
Ja, en Hupperts. Die gast snapt er geen kut van.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ruizquote:Op donderdag 18 december 2014 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Relevant wat je nu zegt.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet veel duurder dan van der Hoorn. Idioot.
goeiequote:Op donderdag 18 december 2014 21:16 schreef Ties02 het volgende:
Jeetje GGMM kan jij ook normaal een discussie voeren?
Was een koopje geweest ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Deze discussie is al 50 keer normaal gevoerd.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:16 schreef Ties02 het volgende:
Jeetje GGMM kan jij ook normaal een discussie voeren? Kleuter
Jezusquote:Op donderdag 18 december 2014 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en Hupperts. Die gast snapt er geen kut van.
Ja , voor 10 mil is er echt wel een betere verdediger te kopen dan voor 3.5.quote:
Namelijk?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja , voor 10 mil is er echt wel een betere verdediger te kopen dan voor 3.5.
Ik heb nooit gezegd dat huppers naar ajax moetquote:Op donderdag 18 december 2014 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat huppers naar ajax moet
87 om precies te zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
Die neger voorin bij Vites heeft wel pace.
Je bent wel een beetje hypocriet. Ergens heeft hij gewoon gelijk dat je met dat geld fatsoenlijke spelers moet kunnen kopen voor Ajax. De scouting moet toch in staat zijn om degelijke spelers te kunnen halen. Kijk eens naar Redbull of een Basel oid. Los van alleen verdedigers.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |