Sassuolo ook.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
River Plate is beter dan Ajax
Moet toch mn cluppie blijven kijken..quote:Op donderdag 18 december 2014 21:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sassuolo ook.
Zo de kraker he. Leuker dan dit.
Ja man topshow.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet toch mn cluppie blijven kijken..
ook al is het een lijdensweg.
Klaassen tegen Kist ?
Kist hierna ja, Van Gerwen om 11 uur volgens mij.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet toch mn cluppie blijven kijken..
ook al is het een lijdensweg.
Klaassen tegen Kist ?
Lekker weer je nepemoties uiten die mvgquote:Op donderdag 18 december 2014 21:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Kist hierna ja, Van Gerwen om 11 uur volgens mij.
Enorme atleet. Verder geheel eens.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:23 schreef Kopsterk het volgende:
Veltman is aan de bal tenminste nog vrij goed. Bruma kan écht niks.
Ik ben dan ook slecht in voorspellenquote:Op donderdag 18 december 2014 21:24 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Kist favoriet bij de bookies.
Ok, en Bruma is iets beter in de kopduels.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Enorme atleet. Verder geheel eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Wat een baas is het ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft de hele eerste helft niks goed gedaan.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:35 schreef Kopsterk het volgende:
De beste speler van de Eredivisie maakt een foutje.
En anders zeg je gewoon dat de beker niet boeit.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:35 schreef ForzaMilan het volgende:
Donderspeech in de rust en straks gewoon met 3-2 winnen. Ik voel het, het komt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |