Heeft hij zijn wenkbrauwen bijgetekend met kak ofzo?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:30 schreef Montelly het volgende:
is deze al voorbij gekomen?
http://www.show.nl/fotos/(...)ardashian-te-lijken/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraag me af hoe hij met zon kop aan 125k komt...some people are just born in it.
denk makeup tattooquote:Op woensdag 17 december 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Heeft hij zijn wenkbrauwen bijgetekend met kak ofzo?
natalie is toch beterquote:Op woensdag 17 december 2014 21:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben geen pedo maar shit Angelina Jolie zag er goed uit toen ze 10 was
[ afbeelding ]
Zou 6 jaar wachten en daten/10
dreams are destroyedquote:Op woensdag 17 december 2014 21:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is opzich gelijkspel voor mij maar Angelina is meer soort van psycho dus die wint
dat vraag ik mij dus ook af...125k en dan zon kop.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:34 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe kun je 125k uitgeven en er dan zo misvormd uitzien? En belangrijker, hoe komen die mensen aan 125k?
ik snap er niks van...ik edit een stukje en alles is wegquote:
Alleen Kim is niet kaal.quote:
http://instagram.com/p/ut(...)ign=photo&modal=truequote:Op woensdag 17 december 2014 21:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen Kim is niet kaal.
Denk idd ook dat hij het krijgt, maarja wtf die ouders je laat je zoon toch niet als een gedrocht rondlopen.
zou wss wel doen maar angle suggereert BBWquote:Op woensdag 17 december 2014 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Fotoboek van Elvanera
wat zou je doen
Bijv.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze kunnen beter foto's van jou erin doen met grote dikke letters 100% natty.
Half 9 begonnen. Niks gebroken ook jij?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik doe dezelfde routine op afstand met je mee. Begin je ook om 20:00 ray?
Net een uitgemergelde jood die over de muur van Auschwitz probeert te klimmenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:09 schreef Klokov het volgende:
Get ripped or die mirrin'
[ afbeelding ]
Dacht ik ook al aan.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Net een uitgemergelde jood die over de muur van Auschwitz probeert te klimmen
Dit. Welke huis tuin en keuken chirurg is die idioot geweest joh.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:34 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe kun je 125k uitgeven en er dan zo misvormd uitzien? En belangrijker, hoe komen die mensen aan 125k?
Zou kunnen kwa hair style.quote:
Haha, heb het laatst ook gedaan. De routes met een 3 en 4 gingen nog wel. Daarna waren wandklimschoenen nodig. Anders was het onmogelijk voor een beginnende wandklimmer.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zou kunnen kwa hair style.
Zo een ventje van 40 kg is al boven voor jij en ik je been op het eerste blokje hebt weten te zetten
kijk wel uit dat je niet scheef groeit van die anabolenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:35 schreef RaymondK het volgende:
Oke, net shakie gedaan. Kop op de schep gedaan om 20% te compenseren
Maar maar ik dacht dat je gewoon nog natty was als je alleen shakes doet...quote:Op woensdag 17 december 2014 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kijk wel uit dat je niet scheef groeit van die anabolen
kom langs bijlmer f4f dan pompen we een keer tegelijkquote:Op woensdag 17 december 2014 22:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Maar maar ik dacht dat je gewoon nog natty was als je alleen shakes doet...![]()
![]()
Net ff met een gozer die alleen maar powerlift een schouder isolatiedag gedaan. Hahah. Hij kon niet meer![]()
Wel goed doorgebeten dat wel
stop met je iets aantrekken van voetbalquote:
Bijlmer? Is dat veilig verder? Straks vallen ze me aan :-)quote:Op woensdag 17 december 2014 22:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kom langs bijlmer f4f dan pompen we een keer tegelijk
ze vallen geen grizly beren aan daarquote:Op woensdag 17 december 2014 22:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Bijlmer? Is dat veilig verder? Straks vallen ze me aan :-)
Wij rennen horizontaal amper zo snelquote:Op woensdag 17 december 2014 22:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zou kunnen kwa hair style.
Zo een ventje van 40 kg is al boven voor jij en ik je been op het eerste blokje hebt weten te zetten
Inb4 Roidrage berichten in de krantquote:Op woensdag 17 december 2014 22:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Bijlmer? Is dat veilig verder? Straks vallen ze me aan :-)
Wtf man dat is echt ziekquote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wij rennen horizontaal amper zo snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Niet mn handen op mn rug! Niet handen op mn rug zou ik schreeuwenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Inb4 Roidrage berichten in de krant
Bodybuilder stond stijf van de drugs toen hij Ahmed, Jusuf en Mohammed kapot kneep. Terwijl hij getasered werd door de politie schreeuwde hij nog: "Niemand komt aan mijn Puch!''
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wij rennen horizontaal amper zo snel
Fuark!quote:Op woensdag 17 december 2014 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wtf man dat is echt zieknet alsof het beeld gewoon is gedraaid en ze over de grond kruipen.
Commentaar gaat ook helemaal los
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef Montelly het volgende:
Hey C_C
dat you? (rechts)
http://www.dumpert.nl/med(...)_salade_mixxxer.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al kan ik die jaren 50 look wel pullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |