quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch wel een matige carričre als je van 2000 tot nu alleen een keer olympisch goud en de wereldtitel pakt.
talent zit in zijn buikquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:29 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Michael van Gerwen moet winnen. Geweldige sportman is dat
Met een sixpackquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:29 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar WB zeges ofzo?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
Of hij niks meer gewonnen heeft.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:30 schreef roos85 het volgende:
Maar goed dat Badr Hari niet genomineerd is
http://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/276733quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
Ruud heeft veel gelijkenis met een hengst heb ik van horen zeggen.
Ik mis Rico Verhoeven wel, de wereldkampioen bij de zwaargewichten maar ja geen schaatser.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:30 schreef roos85 het volgende:
Komt niet voor Nederland uit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:30 schreef roos85 het volgende:
Dat is niet alleen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:31 schreef OProg het volgende:
Ruud kan tegenwoordig beter speechen dan coachen.
Jaquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:30 schreef Smoofie het volgende:
Zou er een verband zijn dat Gullit het doet?
Hij is indertijd in Engeland niet heel slecht begonnen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is niet alleen tegenwoordig.
Tis 'n Grunninger, je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:32 schreef Klepper272 het volgende:
Die Robben kan toch heel niet schaatsen
Nee, uit gewoonte.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Zou RvP straks zijn vrouw straks slaan uit frustratie?
Zijn vrouw is dat wel gewend van huis uitquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Voetbal is een A-sportquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het in totaliteit ook wel een overkill aan voetballers vind
mAd?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het in totaliteit ook wel een overkill aan voetballers vind
Wat een vooroordeel over marokkanenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn vrouw is dat wel gewend van huis uit
Hij gaat straks in de nabeschouwing bij Jack zeggen dat Gullit beter kan gaan ging golfen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Racisme natuurlijkquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:34 schreef Smoofie het volgende:
Op dinsdag 16 december 2014 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:29 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij gaat straks in de nabeschouwing bij Jack zeggen dat Gullit beter kan gaan ging golfen.
Het is een complotquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dit is dus de reden waarom het uit moest lopen, anders kregen ze hem natuurlijk nog niet op tijd voor de camera...
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:35 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Namen kunnen verandert worden gelukkig
Tong80 moet zijn langspeelplaat gaan vervangen...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:32 schreef Redefine het volgende:
Ze dachten dit jaar alle voetballers maar te laten winnen, dan klagen ze de komende jaren niet meer.
Er was een zwart meisje genomindeerd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Racisme natuurlijk
HE KUTBLANKEN OOK ALTIJD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Darten is geen sport.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:35 schreef Smoofie het volgende:
Ja, waarom staat MvG er niet bij ?????????????????????????????????????
Bewust, doorgestoken kaart, metsjfiksing!!!quote:
Gofferquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij gaat straks in de nabeschouwing bij Jack zeggen dat Gullit beter kan gaan ging golfen.
Dat is nog de grote winst van vanavond: Zijn we van zijn gezeur af.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Tong80 moet zijn langspeelplaat gaan vervangen...
Maar ik hoop idd dat dat gezeur over voetballers en het sportgala nu wel voorbij is ja.
FIFA MAFFIAquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Bewust, doorgestoken kaart, metsjfiksing!!!
Dat kan het podium niet dragen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:35 schreef Smoofie het volgende:
Allemaal sporters, geen Van Gerwenquote:
LOUIS, Oranje, RvP, een kreupel wijf, een potige schaatserin, Rintje, Robben-god.quote:
Omdat het een sportgala is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:35 schreef Smoofie het volgende:
Nah Mulder had gewoon moeten winnen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:36 schreef tong80 het volgende:
Winnen terecht een keer de voetballars. Wordt het als overgewaardeerd beschouwd.
Dartsen wordt toch altijd zwaar ondergewaardeerd, walgelijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Allemaal sporters, geen Van Gerwen
Phil Taylor won de prijs al in Engelandquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dartsen wordt toch altijd zwaar ondergewaardeerd, walgelijk eigenlijk.
We wishquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is nog de grote winst van vanavond: Zijn we van zijn gezeur af.
Sem is inderdaad een grote schande, overigens is Ernesto Hoost wel geridderd.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, had nog een appeltje met iemand te schillenquote:
Antillen ligt niet in Holland.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:37 schreef Smoofie het volgende:
Ze kijken ook nooit naar de hollanders in de MLB.
Eerlijk gezegd vrees ik er ook voor. Misschien als Van Basten volgend jaar een oeuvre award wint, maar dan nog...quote:
En hij rost Badr elke dag op school in elkaar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, had nog een appeltje met iemand te schillen
quote:
quote:sport (de; v(m); meervoud: sporten)
1
allerlei lichamelijke oefeningen en ontspanning waarbij vaardigheid, kracht en inzicht vereist worden: aan sport doen
achterlijk cafespelletjequote:Op dinsdag 16 december 2014 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Schilt is een voormalig MMA'er en kickbokser en dus een crimineel en daardoor geen kanshebber.quote:
Darten is dan ook een behendigheids-spelletje.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Dat zal helaas altijd blijven doorgaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vrees ik er ook voor. Misschien als Van Basten volgend jaar een oeuvre award wint, maar dan nog...
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Schilt is een voormalig MMA'er en kickbokser en dus een crimineel en daardoor geen kanshebber.
Die rus Lollerkov gaat alles winnen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:40 schreef WEST het volgende:
Volgend jaar zijn de schaatsers weer aan de beurt als ze weer een EK of WK allround winnen.
Maak je niet zo druk GGMM, overmorgen begint het spektakel weer.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies.![]()
Dus oprotten met die kroeghobby.
Kan toch niet, Max als F1 WK gaat dan toch wel voor?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:40 schreef WEST het volgende:
Volgend jaar zijn de schaatsers weer aan de beurt als ze weer een EK of WK allround winnen.
Alle vechtsporters, behalve Arnold Vanderlyde, zijn criminelen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Schilt is een voormalig MMA'er en kickbokser en dus een crimineel en daardoor geen kanshebber.
Arnold heb ik laatst in cafe tegen de grond geslagen, begon ie te zeuren dat ik geen technische boxer was.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Alle vechtsporters, behalve Arnold Vanderlyde, zijn criminelen.
Dus omdat het een sport is hoort het niet op het sportgala thuis.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies.![]()
Dus oprotten met die kroeghobby.
Huh? Ik zeg juist dat het géén sport is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus omdat het een sport is hoort het niet op het sportgala thuis.
Ok.
Het is geen sport maar een behendigheid spel, net zoals poker of karpervissen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus omdat het een sport is hoort het niet op het sportgala thuis.
Ok.
Of zakkenrollen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het is geen sport maar een behendigheid spel, net zoals poker of karpervissen.
Volgens mij is dat niet waar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef opperkleurder het volgende:
Dick Jaspers wordt ook nooit genomineerd
Volgens die woordenboekuitleg is het dus wel een sport. Misschien heb je een bril nodig, dan had je dat ook gelezen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh? Ik zeg juist dat het géén sport is.
Wat een rare jongen ben jij zeg :S
Dat congres heeft wel direct succes opgeleverd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef Evertjan het volgende:
Voetballers winnen prijzen allemaal dankzij de invloed van Jelle Goes
Lees dat stuk dat Wim postte nog eens.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zegt dat het geen sport is, waarna ik verwijs naar de betekenis van het woord sport die dat tegenspreekt. Waarop jij mij een rare jongen vindt. Dat vind ik vrij raar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik zag staan dat er kracht vereist was.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Volgens die woordenboekuitleg is het dus wel een sport. Misschien heb je een bril nodig, dan had je dat ook gelezen.
Ja hallo, die pijlen wegen wel zo'n 20 gram PER STUK he, dat is niet alle drie samen!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik zag staan dat er kracht vereist was.
Soort Televizierring van VI deel 2?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef WEST het volgende:
Alles wat anti voetbal is spreekt er schande van op twitter
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja hallo, die pijlen wegen wel zo'n 20 gram PER STUK he, dat is niet alle drie samen!
Tss...
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef WEST het volgende:
Alles wat anti voetbal is spreekt er schande van op twitter
open rioolquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]Dat zijn sowieso allemaal proleten en aandachtshoeren.
zoiets ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Soort Televizierring van VI deel 2?
Komen ze de komende jaren nog vaak genoeg tegenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef WEST het volgende:
[..]
zoiets ja.
En bij RTL late night zeggen ze nog één keer wie er gewonnen heeft. Slaan ze Max verstappen over
De prijs heet niet 'De sportman met de meeste prijzen van het jaar'.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Met alle respect voor Robben, maar ik vind het nogal bizar dat hij tot sportman van het jaar wordt gekozen als je ziet tegen wie hij het op moest nemen... die andere mannen hebben toch veel meer gewonnen dit jaar
zo ziet hij er nu niet meer uitquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een spiermassa heeft deze man gekweekt
Dat zeker.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Komen ze de komende jaren nog vaak genoeg tegen
Zo zie je maar, minder darten en je spiermassa verdwijnt als sneeuw voor de zon.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:48 schreef WEST het volgende:
[..]
zo ziet hij er nu niet meer uit
[ afbeelding ]
Sven, Ireen en co komen elk jaar wel aan bod.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Met alle respect voor Robben, maar ik vind het nogal bizar dat hij tot sportman van het jaar wordt gekozen als je ziet tegen wie hij het op moest nemen... die andere mannen hebben toch veel meer gewonnen dit jaar
Van Gaal en het Nederlands Elftal snap ik overigens wel...
gekozen door (oud)sporters waarvan het merendeel geen voetballer zijnquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Robben was de ster van het belangrijkste sporttoernooi ter wereld. Bovendien blinkt hij wekelijks bij Bayern uit. Dan verdient hij het wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo zie je maar, minder darten en je spiermassa verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Hij zat bij de beste drie voetballers wereldwijd dit jaar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Nee maar je komt in zijn algemeenheid alleen in aanmerking voor de prijs als je een belangrijke prijs wint... en ik vind Robben de beste voetballer van NL maar ik vind de prestaties van een Michel Mulder bijvoorbeeld toch net een tandje unieker dit jaarquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
De prijs heet niet 'De sportman met de meeste prijzen van het jaar'.
In de rebound:quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:48 schreef WEST het volgende:
[..]
zo ziet hij er nu niet meer uit
[ afbeelding ]
3de worden in een a-sport stelt meer voor dan een gouden olympische medaille bij een c-sport.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Van Gaal en NL elftal hebben toch helemaal niks gewonnen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Mogen voetballers überhaupt wel stemmen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:49 schreef franklop het volgende:
[..]
gekozen door (oud)sporters waarvan het merendeel geen voetballer zijn
Hij is niet alleen 3e geworden he... dat was een teamprestatie. En daar hebben ze terecht de credits voor gekregenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef superniger het volgende:
[..]
3de worden in een a-sport stelt meer voor dan een gouden olympische medaille bij een c-sport.
Wellicht heeft hij gewonnen doordat er veel stemmen verdeeld zijn over de vier schaatsers. Dubbeldam lijkt me vrij kansloos in zo'n stemming, terwijl hij een grootse prestatie heeft neergezet. Dus denk dat niet schaats-stemmen bijna allemaal naar Robben zijn gegaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:49 schreef franklop het volgende:
[..]
gekozen door (oud)sporters waarvan het merendeel geen voetballer zijn
Nee, maar hij bij Bayern ook heel erg goed gedaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is niet alleen 3e geworden he... dat was een teamprestatie. En daar hebben ze terecht de credits voor gekregen
Van Gaal heeft van een berg stront een slagroomtaart weten te makenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Van Gaal en NL elftal hebben toch helemaal niks gewonnen?
Vooral dankzij Robben ja. De derde plaats is voor 90% de verdienste van Robben.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Gaal heeft van een berg stront een slagroomtaart weten te maken
Vind ik niet helemaal terecht. De teamprestatie is grotendeels de verdienste van Van Gaal en Robben. Die twee hebben ook terecht erkenning gekregen, het team had hem wat mij betreft niet hoeven krijgen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is niet alleen 3e geworden he... dat was een teamprestatie. En daar hebben ze terecht de credits voor gekregen
Vorig jaar Robben inderdaad en dit jaar Mulder. Die heeft een onwerkelijk goed sportjaar gehad.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij zat bij de beste drie voetballers wereldwijd dit jaar.
Maar goed, hij had hem vorig jaar moeten winnen. Dit jaar waren er meer kandidaten waar ook wat voor te zeggen was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |