Kan toch niet, Max als F1 WK gaat dan toch wel voor?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:40 schreef WEST het volgende:
Volgend jaar zijn de schaatsers weer aan de beurt als ze weer een EK of WK allround winnen.
Alle vechtsporters, behalve Arnold Vanderlyde, zijn criminelen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Schilt is een voormalig MMA'er en kickbokser en dus een crimineel en daardoor geen kanshebber.
Arnold heb ik laatst in cafe tegen de grond geslagen, begon ie te zeuren dat ik geen technische boxer was.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Alle vechtsporters, behalve Arnold Vanderlyde, zijn criminelen.
Dus omdat het een sport is hoort het niet op het sportgala thuis.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies.![]()
Dus oprotten met die kroeghobby.
Huh? Ik zeg juist dat het géén sport is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus omdat het een sport is hoort het niet op het sportgala thuis.
Ok.
Het is geen sport maar een behendigheid spel, net zoals poker of karpervissen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus omdat het een sport is hoort het niet op het sportgala thuis.
Ok.
Of zakkenrollen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het is geen sport maar een behendigheid spel, net zoals poker of karpervissen.
Volgens mij is dat niet waar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef opperkleurder het volgende:
Dick Jaspers wordt ook nooit genomineerd
Volgens die woordenboekuitleg is het dus wel een sport. Misschien heb je een bril nodig, dan had je dat ook gelezen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh? Ik zeg juist dat het géén sport is.
Wat een rare jongen ben jij zeg :S
Dat congres heeft wel direct succes opgeleverd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef Evertjan het volgende:
Voetballers winnen prijzen allemaal dankzij de invloed van Jelle Goes
Lees dat stuk dat Wim postte nog eens.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zegt dat het geen sport is, waarna ik verwijs naar de betekenis van het woord sport die dat tegenspreekt. Waarop jij mij een rare jongen vindt. Dat vind ik vrij raar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik zag staan dat er kracht vereist was.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Volgens die woordenboekuitleg is het dus wel een sport. Misschien heb je een bril nodig, dan had je dat ook gelezen.
Ja hallo, die pijlen wegen wel zo'n 20 gram PER STUK he, dat is niet alle drie samen!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik zag staan dat er kracht vereist was.
Soort Televizierring van VI deel 2?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef WEST het volgende:
Alles wat anti voetbal is spreekt er schande van op twitter
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja hallo, die pijlen wegen wel zo'n 20 gram PER STUK he, dat is niet alle drie samen!
Tss...
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef WEST het volgende:
Alles wat anti voetbal is spreekt er schande van op twitter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |