open rioolquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]Dat zijn sowieso allemaal proleten en aandachtshoeren.
zoiets ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Soort Televizierring van VI deel 2?
Komen ze de komende jaren nog vaak genoeg tegenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef WEST het volgende:
[..]
zoiets ja.
En bij RTL late night zeggen ze nog één keer wie er gewonnen heeft. Slaan ze Max verstappen over
De prijs heet niet 'De sportman met de meeste prijzen van het jaar'.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Met alle respect voor Robben, maar ik vind het nogal bizar dat hij tot sportman van het jaar wordt gekozen als je ziet tegen wie hij het op moest nemen... die andere mannen hebben toch veel meer gewonnen dit jaar
zo ziet hij er nu niet meer uitquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een spiermassa heeft deze man gekweekt
Dat zeker.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Komen ze de komende jaren nog vaak genoeg tegen
Zo zie je maar, minder darten en je spiermassa verdwijnt als sneeuw voor de zon.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:48 schreef WEST het volgende:
[..]
zo ziet hij er nu niet meer uit
[ afbeelding ]
Sven, Ireen en co komen elk jaar wel aan bod.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Met alle respect voor Robben, maar ik vind het nogal bizar dat hij tot sportman van het jaar wordt gekozen als je ziet tegen wie hij het op moest nemen... die andere mannen hebben toch veel meer gewonnen dit jaar
Van Gaal en het Nederlands Elftal snap ik overigens wel...
gekozen door (oud)sporters waarvan het merendeel geen voetballer zijnquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Robben was de ster van het belangrijkste sporttoernooi ter wereld. Bovendien blinkt hij wekelijks bij Bayern uit. Dan verdient hij het wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo zie je maar, minder darten en je spiermassa verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Hij zat bij de beste drie voetballers wereldwijd dit jaar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Nee maar je komt in zijn algemeenheid alleen in aanmerking voor de prijs als je een belangrijke prijs wint... en ik vind Robben de beste voetballer van NL maar ik vind de prestaties van een Michel Mulder bijvoorbeeld toch net een tandje unieker dit jaarquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
De prijs heet niet 'De sportman met de meeste prijzen van het jaar'.
In de rebound:quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:48 schreef WEST het volgende:
[..]
zo ziet hij er nu niet meer uit
[ afbeelding ]
3de worden in een a-sport stelt meer voor dan een gouden olympische medaille bij een c-sport.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Van Gaal en NL elftal hebben toch helemaal niks gewonnen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Mogen voetballers überhaupt wel stemmen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:49 schreef franklop het volgende:
[..]
gekozen door (oud)sporters waarvan het merendeel geen voetballer zijn
Hij is niet alleen 3e geworden he... dat was een teamprestatie. En daar hebben ze terecht de credits voor gekregenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef superniger het volgende:
[..]
3de worden in een a-sport stelt meer voor dan een gouden olympische medaille bij een c-sport.
Wellicht heeft hij gewonnen doordat er veel stemmen verdeeld zijn over de vier schaatsers. Dubbeldam lijkt me vrij kansloos in zo'n stemming, terwijl hij een grootse prestatie heeft neergezet. Dus denk dat niet schaats-stemmen bijna allemaal naar Robben zijn gegaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:49 schreef franklop het volgende:
[..]
gekozen door (oud)sporters waarvan het merendeel geen voetballer zijn
Nee, maar hij bij Bayern ook heel erg goed gedaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is niet alleen 3e geworden he... dat was een teamprestatie. En daar hebben ze terecht de credits voor gekregen
Van Gaal heeft van een berg stront een slagroomtaart weten te makenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Van Gaal en NL elftal hebben toch helemaal niks gewonnen?
Vooral dankzij Robben ja. De derde plaats is voor 90% de verdienste van Robben.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Gaal heeft van een berg stront een slagroomtaart weten te maken
Vind ik niet helemaal terecht. De teamprestatie is grotendeels de verdienste van Van Gaal en Robben. Die twee hebben ook terecht erkenning gekregen, het team had hem wat mij betreft niet hoeven krijgen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is niet alleen 3e geworden he... dat was een teamprestatie. En daar hebben ze terecht de credits voor gekregen
Vorig jaar Robben inderdaad en dit jaar Mulder. Die heeft een onwerkelijk goed sportjaar gehad.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij zat bij de beste drie voetballers wereldwijd dit jaar.
Maar goed, hij had hem vorig jaar moeten winnen. Dit jaar waren er meer kandidaten waar ook wat voor te zeggen was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |