Dat én doordat de Australische overheid niet wil waar hebben dat als iemand zich gedraagt als een terrorist dat je maar beter kunt uitgaan van het feit dat hij een terrorist is en dat elke andere denkwijze levens kan kosten.quote:Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef superniger het volgende:
Triest. 2 onnodige doden door een religiegekkie.
#Illridewithyouquote:
Hoe gedragen terroristen zich dan?quote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat én doordat de Australische overheid niet wil waar hebben dat als iemand zich gedraagt als een terrorist dat je maar beter kunt uitgaan van het feit dat hij een terrorist is en dat elke andere denkwijze levens kan kosten.
Bizar genoeg hebben de meeste Afghanen nooit iets gehoord over 9/11.quote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef sp3c het volgende:
ja naja je moet het ook niet zien als een homogene wereldwijde moslimkliek
een Afghaanse moslim zal minder problemen hebben met bv 9/11 dan een New Yorkse moslim idd
Als iemand die door gewelddadig gedrag angst verspreidt met het doel de samenleving te ontwrichten. Iemand die dus bewust handelt. De Australische overheid heeft kennelijk gewerkt vanuit de premisse dat deze man een 'verward figuur' was. Met de gevolgen van dien.quote:
Kan ik mij bijna niet voorstellen, Australië heeft een veel strenger beleid dan wij hier kennen. Bootvluchtelingen terug slepen naar waar ze vandaan komen enzo. Ook hebben ze een veel grotere bek dan wij gewend zijn, zoals de harde taal jegens Rusland door Abbott.quote:Op maandag 15 december 2014 18:59 schreef Toga het volgende:
Als ik zo hoorde op de livestream heeft hij nogal wat op z'n kerfstok, onbegrijpelijk dat deze man nog vrij rondliep. Waarschijnlijk is Australie net zo'n theedrink land als Nederland, naïef en levensgevaarlijk voor eigen burgers. Ik mag verwachten dat er hier en daar wat wetten worden aangescherpt. Zo hep ieder nadeel z'n voordeel.
Maar goed, deze idioot is binnenkort waar hij thuishoort; onder de grond.
[ afbeelding ]
Hij werd in Iran bedreigd omdat hij als Ayatollah een minder strenge vorm van de Islam predikte dan wat gebruikelijk was in Iran.quote:Op maandag 15 december 2014 18:26 schreef Hathor het volgende:
fijn, zulk soort vluchtelingen. Waarvoor is hij eigenlijk gevlucht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://en.wikipedia.org/w(...)onis&oldid=612432638Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Je hebt gelijk m.b.t. het beleid van Australië, maar toch is het op z'n minst verbazend dat deze meneer Monis, gezien z'n historie, blijkbaar niet constant in de gaten gehouden werd. Het was in alle opzichten een extremist waar iets niet mee in de haak was.quote:Op maandag 15 december 2014 22:16 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Kan ik mij bijna niet voorstellen, Australië heeft een veel strenger beleid dan wij hier kennen. Bootvluchtelingen terug slepen naar waar ze vandaan komen enzo. Ook hebben ze een veel grotere bek dan wij gewend zijn, zoals de harde taal jegens Rusland door Abbott.
Dit kwam ik net tegen:
Tony Abbott, 'bullebak-premier'
Hij was verwikkeld in allerlei rechtszaken (medeplichtigheid aan moord, seksuele delicten) maar werd door de rechter in voorwaardelijke vrijheid gelaten omdat de rechter hem niet als een gevaar voor de samenleving inschattequote:Op maandag 15 december 2014 22:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je hebt gelijk m.b.t. het beleid van Australië, maar toch is het op z'n minst verbazend dat deze meneer Monis, gezien z'n historie, blijkbaar niet constant in de gaten gehouden werd. Het was in alle opzichten een extremist waar iets niet mee in de haak was.
Heeft Dee SixtySix nu ook al voet aan de grond gekregen in New South Wales?quote:Op maandag 15 december 2014 22:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij was verwikkeld in allerlei rechtszaken (medeplichtigheid aan moord, seksuele delicten) maar werd door de rechter in voorwaardelijke vrijheid gelaten omdat de rechter hem niet als een gevaar voor de samenleving inschatte
Foutje, bedankt !quote:Op maandag 15 december 2014 22:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij was verwikkeld in allerlei rechtszaken (medeplichtigheid aan moord, seksuele delicten) maar werd door de rechter in voorwaardelijke vrijheid gelaten omdat de rechter hem niet als een gevaar voor de samenleving inschatte
Het verhaal waarmee deze meneer het land binnen kwam (vervolgd worden in Iran omdat ie te liberaal was) zal wel geholpen hebben.quote:Op maandag 15 december 2014 22:36 schreef Toga het volgende:
[..]
Foutje, bedankt !
Ik weet dat Nieuw Zeeland en Australië er heel strenge imigratiewetten aan over hield (opleiding, inkomensverwachting, cash, spreken Engels etc), maar met "refugees" (expres met aanhalingstekens) zijn ze blijkbaar te mild geweest.
Dan zou ik nog eens een video van de bestorming bekijken.quote:Op maandag 15 december 2014 17:15 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zie hierboven. Voornamelijk flashbangs dus.
Dat mag je niet zeggen want dan ben je een islamofoob en moslimhater.quote:Op maandag 15 december 2014 20:30 schreef Nielsch het volgende:
bedankt he achterlijke islamitische haatbaard! weer een paar onschuldige doden op het geweten van die kots-islam!
![]()
![]()
twitter:GhorbaniSadegh twitterde op maandag 15-12-2014 om 21:40:55#Iran FM Spox condemns #sydneysiege, says Tehran warned repeatedly about Haron Monis' mental condition to Australian officials. reageer retweet
Je hebt gijzelaar en gijzelnemer.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:57 schreef star_gazer het volgende:
Wat is nou een gijzelaar, is dat degene die gijzelt of degene die gegijzeld is? Vind het zo'n vreemd woord.
Vreemd, maar bedanktquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |