twitter:9NewsSyd twitterde op maandag 15-12-2014 om 18:35:52#BREAKING: Reports of a third death, with hostage possibly suffering heart attack in hospital #SydneySiege #9News reageer retweet
twitter:9NewsSyd twitterde op maandag 15-12-2014 om 18:35:52#BREAKING: Reports of a third death, with hostage possibly suffering heart attack in hospital #SydneySiege #9News reageer retweet
quote:Op maandag 15 december 2014 18:38 schreef __Saviour__ het volgende:
2 extra doden.quote:Op maandag 15 december 2014 18:39 schreef L3gend het volgende:
En waarom niet?quote:Op maandag 15 december 2014 18:52 schreef beantherio het volgende:
Verbazend dat dit heeft kunnen gebeuren. Die gozer kun je met geen mogelijkheid een "lone wolf" noemen. Hij had allang achter tralies moeten zitten.
Ja, ik vraag me ook af hoe dit kan. Het is geen low profile figuur. Hij heeft werkelijk alles gedaan om de aandacht op zich te vestigen en toch is dit hem gelukt. Het is wat onkies om te zeggen maar hier gaan politieke koppen rollen. Wat het alleen maar pijnlijker maakt omdat het voor de moslims (niet de Marcouch-zonder-vinkje-moslims natuurlijk) win-win is.quote:Op maandag 15 december 2014 18:52 schreef beantherio het volgende:
Verbazend dat dit heeft kunnen gebeuren. Die gozer kun je met geen mogelijkheid een "lone wolf" noemen. Hij had allang achter tralies moeten zitten.
Hij had al ver voor deze aanslag een pagina op Wikipedia die duidelijk maakte dat ie van alles op z'n kerfstok had: http://en.wikipedia.org/w(...)onis&oldid=612432638quote:
ja en dus? Dan ben je geen lone wolf meer volgens jou? Volgens mij snap je de term niet helemaal.quote:Op maandag 15 december 2014 19:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij had al ver voor deze aanslag een pagina op Wikipedia die duidelijk maakte dat ie van alles op z'n kerfstok had: http://en.wikipedia.org/w(...)onis&oldid=612432638
Volgens mij snap jij die term niet. Een lone wolf is een eenling die onzichtbaar is voor justitie en politie. Deze meneer stond juist aan alle kanten in de aandacht.quote:Op maandag 15 december 2014 19:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
ja en dus? Dan ben je geen lone wolf meer volgens jou? Volgens mij snap je de term niet helemaal.
Dat is dus absoluut geen voorwaarde voor de term.quote:Op maandag 15 december 2014 19:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij die term niet. Een lone wolf is een eenling die onzichtbaar is voor justitie en politie. Deze meneer stond juist aan alle kanten in de aandacht.
Je probeert een definitiediscussie te voeren die niet zo heel interessant is. Als er al een "officiële" definitie is dan. De kern is dat het een eenling zou moeten zijn die onbekend is. Dat was deze meneer absoluut niet.quote:Op maandag 15 december 2014 19:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat is dus absoluut geen voorwaarde voor de term.
Het gaat er alleen om dat het iemand is die niet gelieerd is aan een grote organisatie maar acties uitvoert uit eigen overwegingen.
Geen member van de pack dus.
En dat is dus larie. Jij probeert de media af te schilderen als onwetenden die strooien met een term die ze zogenaamd verkeerd gebruiken, terwijl dat dus niet zo is.quote:Op maandag 15 december 2014 19:30 schreef beantherio het volgende:
het een eenling zou moeten zijn die onbekend is.
Ah je neemt het op voor de media. Ok dan: heel nobel.quote:Op maandag 15 december 2014 19:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En dat is dus larie. Jij probeert de media af te schilderen als onwetenden die strooien met een term die ze zogenaamd verkeerd gebruiken, terwijl dat dus niet zo is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |