SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door La_Tramposa op 16-12-2014 10:33:11 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik waag de gok dat er niemand een ultra gaat lopen tot dit topic vol is
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die horen bij "de buren" toch?quote:"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
ja, in jan 3 km feb 4 km en dan zou in je in maart de 5 lopen.quote:Op zondag 14 december 2014 20:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nice! Klinkt als een prestatie waar je trots op mag zijn!
En het was een testloop toch? Dus de bedoeling is iets van dat je nu gerichter op bepaalde tempo's gaat trainen?
Met de trainingen iedere week erbij natuurlijk.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Zelfs niet eens M's, want die zijn nog wat langer dan 42km
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
dit dus....quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Dit! Foto's waarop je kan zien dat het niet vanzelf gaat, dat zijn de beste!quote:Op zondag 14 december 2014 20:27 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Prima prestatie meid! En laat niemand je iets anders vertellen!![]()
Ennuh...leuke foto![]()
Dan nog heet het topic bij de buren "Trail, fell en ultra running"quote:Op zondag 14 december 2014 20:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
http://www.mountainrelay.co.nz/hundredmile
onderdeel van de NZ Grand Slam
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Mijn loopje vandaag was mijn 200e hardloopactiviteit sinds ik begonnen ben
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik zie dat meer dan de helft van de mensen zijn/haar challenge voor 2014 (nog) niet gehaald heeft
Iedereen overmoedig geweest?![]()
![]()
Hoi!quote:Op zondag 14 december 2014 20:43 schreef D. het volgende:
Ik zie dat meer dan de helft van de mensen zijn/haar challenge voor 2014 (nog) niet gehaald heeft
Iedereen overmoedig geweest?
Nog gelopen laatst?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga dadelijk nog trainen. Da's ook een hardloopactiviteit, maar ik gok dat je 'officiële' bedoelt?quote:Op zondag 14 december 2014 20:41 schreef Guard het volgende:
Mijn loopje vandaag was mijn 200e hardloopactiviteit sinds ik begonnen ben![]()
Ik heb mijn eigen challenge gehaald maar ik merkte bij het begin van het tweede jaar van de challenge dat ik op een gegeven moment "puur liep om de challenge te halen" en er dus maar mee gestoptquote:Op zondag 14 december 2014 20:43 schreef D. het volgende:
Iedereen overmoedig geweest?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik had een challenge voor mezelf gezet in Garmin Connect, en die heb ik deze week gehaald
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Op zich is iedere stok achter de deur er eentje die helptquote:Op zondag 14 december 2014 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen challenge gehaald maar ik merkte bij het begin van het tweede jaar van de challenge dat ik op een gegeven moment "puur liep om de challenge te halen" en er dus maar mee gestopt![]()
![]()
Nee trainingen meegeteld, dat is toch ook een activiteit.quote:Op zondag 14 december 2014 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk nog trainen. Da's ook een hardloopactiviteit, maar ik gok dat je 'officiële' bedoelt?
Duurt nog wel even voordat ik aan de 200 evenementdeelnames kom
quote:Op zondag 14 december 2014 20:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik had een challenge voor mezelf gezet in Garmin Connect, en die heb ik deze week gehaald
Dan lijkt 200 weinigquote:Op zondag 14 december 2014 20:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee trainingen meegeteld, dat is toch ook een activiteit.
Duurt nog wel even voordat ik aan de 200 evenementdeelnames kom
Nouja, voor mij niet, maar ben ongeveer de minst ervaren loper hier![]()
![]()
die stok heb ik eerlijk gezegd niet meer nodigquote:Op zondag 14 december 2014 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Op zich is iedere stok achter de deur er eentje die helpt
Ik weet niet hoe het met andere lopers hier is maar lopen is nu gewoon een onderdeel van mijn dagelijks leven geworden wat er gewoon bij hoort, net zo als ademhalen en naar de WC gaan...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn "challenge" zit meer in het lopen van bepaalde evenementen, daar geniet ik van, het erna toewerken naar die evenementen en het lopen ervan.quote:Op zondag 14 december 2014 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen challenge gehaald maar ik merkte bij het begin van het tweede jaar van de challenge dat ik op een gegeven moment "puur liep om de challenge te halen" en er dus maar mee gestopt
Ik ga niet lopen om het lopen, om een hoeveelheid km's te halen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb de stok nodigquote:Op zondag 14 december 2014 20:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die stok heb ik eerlijk gezegd niet meer nodig
Ik weet niet hoe het met andere lopers hier is maar lopen is nu gewoon een onderdeel van mijn dagelijks leven geworden wat er gewoon bij hoort, net zo als ademhalen en naar de WC gaan...
Ooit begonnen met lopen omdat ik overgehaald ben met een evenement mee te doen, en toen dat doel behaald was liep ik doelloos, en op een gegeven moment dus helemaal niet meer
Heb toen wel mijn zusje 'besmet' en die loopt nu tijden waar ik (nog) alleen maar van kan dromen, dus heb een nieuwe uitdaging nu![]()
![]()
Ben ook nog niet zo heel lang bezig, vorig jaar mei begonnenquote:Op zondag 14 december 2014 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dan lijkt 200 weinig
Nouja, voor mij niet, maar ben ongeveer de minst ervaren loper hier
Zo doe ik het ook inderdaad. Het aantal km's kan me eigenlijk niet zo heel veel schelen, maar de evenementen vind ik leukquote:Op zondag 14 december 2014 20:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Mijn "challenge" zit meer in het lopen van bepaalde evenementen, daar geniet ik van, het erna toewerken naar die evenementen en het lopen ervan.
Ik ga niet lopen om het lopen, om een hoeveelheid km's te halen.![]()
Al ben ik wel trots dat ik dit jaar verder dan andere jaren heb gelopen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ow, ik ga wel lopen omdat ik moet lopen ja. Gewoon van: 'Maandag. Lopen dus.'Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Leuke foto en een prestatie om trots op te zijn!quote:tof om te merken dat je dan tóch nog kunt versnellen aan het eind hè?!
![]()
![]()
Ik 'moet' met mijn schema 3x per week. Dus moet dadelijk wel, want de week is bijna omquote:Op zondag 14 december 2014 20:52 schreef mosselmossel het volgende:
Ow, ik ga wel lopen omdat ik moet lopen ja. Gewoon van: 'Maandag. Lopen dus.'![]()
![]()
en dat mag je ook zijn!!quote:Op zondag 14 december 2014 20:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Al ben ik wel trots dat ik dit jaar verder dan andere jaren heb gelopen!
maar, waarom moest je het woord Colourrun nu opnoemen.... opeens kwam onze horror-date als lauwe kots omhoog'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, ik dacht, ik herinner je er even aanquote:Op zondag 14 december 2014 20:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dat mag je ook zijn!!
maar, waarom moest je het woord Colourrun nu opnoemen.... opeens kwam onze horror-date als lauwe kots omhoog
Overigens heb ik begin deze maand pas mijn challenge opgegeven. Ik vind het belangrijker om uitgerust halverwege januari te beginnen met het nieuwe schema, dan dat ik nog die laatste 50 kilometer eruit probeer te persen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik wacht nog even tot de 2015 challenge begintquote:Op zondag 14 december 2014 20:58 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens heb ik begin deze maand pas mijn challenge opgegeven. Ik vind het belangrijker om uitgerust halverwege januari te beginnen met het nieuwe schema, dan dat ik nog die laatste 50 kilometer eruit probeer te persen.![]()
![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 20:58 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens heb ik begin deze maand pas mijn challenge opgegeven. Ik vind het belangrijker om uitgerust halverwege januari te beginnen met het nieuwe schema, dan dat ik nog die laatste 50 kilometer eruit probeer te persen.
zo doe ik het ook een beetje... ik loop wanneer ik zin heb en heb wel een bepaald aantal kilometers/loopuren in mijn hoofd voor die week maar hoe of wat zie ik vaak wel.
En of dat nu ietsje meer of minder is, daar word ik echt niet sneller of langzamer van volgens mij'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zeg, ik zit een boterham te eten ...quote:Op zondag 14 december 2014 20:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dat mag je ook zijn!!
maar, waarom moest je het woord Colourrun nu opnoemen.... opeens kwam onze horror-date als lauwe kots omhoog![]()
![]()
Ik had geen doel qua kilometers, maar ik zie dat ik nu op 977 sta. Dan zou 1000 op zich nog wel moeten lukken.
Maar de komende week even niet
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik ook. Voor mij werkt de challenge ook zeker voor de motivatie om te blijven gaan. Vooral met het subdoel om dit jaar elke maand minimaal 100KM te lopen.quote:Op zondag 14 december 2014 20:52 schreef mosselmossel het volgende:
Ow, ik ga wel lopen omdat ik moet lopen ja. Gewoon van: 'Maandag. Lopen dus.'![]()
Ook even gechecked, nog 4 en ik heb 300 trainingen geboekt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik heb er 256 in Garmin Connect. Maar ik heb daarvoor ook nog met Endomondo gelopen. Dat gebruik ik nu alleen nog maar in noodgevallen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik dacht, Lies is door haar werk wel wat gewentquote:Op zondag 14 december 2014 21:00 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Zeg, ik zit een boterham te eten ...
En jij als stoere brandweerman krijgt een lauw kotsje van een hardloopevenement??quote:Op zondag 14 december 2014 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik dacht, Lies is door haar werk wel wat gewent
quote:Op zondag 14 december 2014 21:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En jij als stoere brandweerman krijgt een lauw kotsje van een hardloopevenement??![]()
Zal je leren![]()
![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 21:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En jij als stoere brandweerman krijgt een lauw kotsje van een hardloopevenement??wat zijn de dames het opeens met elkaar eens...quote:
Volgens mij zijn Liesje en ik het nog niet vaak oneens geweestquote:Op zondag 14 december 2014 21:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
wat zijn de dames het opeens met elkaar eens...
Ik heb nu 457 activiteiten in Garmin Connect. Geen rond getal. Maar ik hoef nog maar 200 km, en dan zit ik aan de 4000km! Daarvoor heb ik nog wel 5 jaar rondgelopen zonder GPS.
Belangrijker: het wedstrijdje van vanmiddag was nummer 98. Vermoedelijk haal ik het eerste weekend van 2015 de 100.![]()
Belofte maakt schuld noemen ze dat...quote:Op zondag 14 december 2014 20:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dat mag je ook zijn!!
maar, waarom moest je het woord Colourrun nu opnoemen.... opeens kwam onze horror-date als lauwe kots omhoog"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Goed gedaan Yns!! Fijn dat je weer op dreef bent!!!
Wbt de challenge, mijn loop van gisteren staat er nog niet bij. Moet nog 12 km, die gaan er deze week wel komen, dus haal mijn challenge precies.
Ik loop nu veel minder dan eerst. Niet meer steeds 30 km in een week, ook gewoon weken met weinig kms, zo hoop ik de blessures voor te blijvenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Als we nog naar schoonhoven gaan en de 3e kerstdagloop doen zijn dat loopje 100 en 99quote:Op zondag 14 december 2014 21:21 schreef pijll het volgende:
Ik heb nu 457 activiteiten in Garmin Connect. Geen rond getal. Maar ik hoef nog maar 200 km, en dan zit ik aan de 4000km! Daarvoor heb ik nog wel 5 jaar rondgelopen zonder GPS.
Belangrijker: het wedstrijdje van vanmiddag was nummer 98. Vermoedelijk haal ik het eerste weekend van 2015 de 100.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Holy cow! 457quote:Op zondag 14 december 2014 21:21 schreef pijll het volgende:
Belangrijker: het wedstrijdje van vanmiddag was nummer 98. Vermoedelijk haal ik het eerste weekend van 2015 de 100.
quote:Op zondag 14 december 2014 21:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Liesje en ik het nog niet vaak oneens geweest![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: