Zo doe ik het ook inderdaad. Het aantal km's kan me eigenlijk niet zo heel veel schelen, maar de evenementen vind ik leukquote:Op zondag 14 december 2014 20:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Mijn "challenge" zit meer in het lopen van bepaalde evenementen, daar geniet ik van, het erna toewerken naar die evenementen en het lopen ervan.
Ik ga niet lopen om het lopen, om een hoeveelheid km's te halen.
Leuke foto en een prestatie om trots op te zijn!quote:
Ik 'moet' met mijn schema 3x per week. Dus moet dadelijk wel, want de week is bijna omquote:Op zondag 14 december 2014 20:52 schreef mosselmossel het volgende:
Ow, ik ga wel lopen omdat ik moet lopen ja. Gewoon van: 'Maandag. Lopen dus.'
en dat mag je ook zijn!!quote:Op zondag 14 december 2014 20:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Al ben ik wel trots dat ik dit jaar verder dan andere jaren heb gelopen!
Ja, ik dacht, ik herinner je er even aanquote:Op zondag 14 december 2014 20:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dat mag je ook zijn!!
maar, waarom moest je het woord Colourrun nu opnoemen.... opeens kwam onze horror-date als lauwe kots omhoog
Ik wacht nog even tot de 2015 challenge begintquote:Op zondag 14 december 2014 20:58 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens heb ik begin deze maand pas mijn challenge opgegeven. Ik vind het belangrijker om uitgerust halverwege januari te beginnen met het nieuwe schema, dan dat ik nog die laatste 50 kilometer eruit probeer te persen.
quote:Op zondag 14 december 2014 20:58 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens heb ik begin deze maand pas mijn challenge opgegeven. Ik vind het belangrijker om uitgerust halverwege januari te beginnen met het nieuwe schema, dan dat ik nog die laatste 50 kilometer eruit probeer te persen.
Zeg, ik zit een boterham te eten ...quote:Op zondag 14 december 2014 20:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dat mag je ook zijn!!
maar, waarom moest je het woord Colourrun nu opnoemen.... opeens kwam onze horror-date als lauwe kots omhoog
Ik ook. Voor mij werkt de challenge ook zeker voor de motivatie om te blijven gaan. Vooral met het subdoel om dit jaar elke maand minimaal 100KM te lopen.quote:Op zondag 14 december 2014 20:52 schreef mosselmossel het volgende:
Ow, ik ga wel lopen omdat ik moet lopen ja. Gewoon van: 'Maandag. Lopen dus.'
ik dacht, Lies is door haar werk wel wat gewentquote:Op zondag 14 december 2014 21:00 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Zeg, ik zit een boterham te eten ...
En jij als stoere brandweerman krijgt een lauw kotsje van een hardloopevenement??quote:Op zondag 14 december 2014 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik dacht, Lies is door haar werk wel wat gewent
quote:Op zondag 14 december 2014 21:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En jij als stoere brandweerman krijgt een lauw kotsje van een hardloopevenement??
quote:Op zondag 14 december 2014 21:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En jij als stoere brandweerman krijgt een lauw kotsje van een hardloopevenement??
wat zijn de dames het opeens met elkaar eens...quote:
Volgens mij zijn Liesje en ik het nog niet vaak oneens geweestquote:Op zondag 14 december 2014 21:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
wat zijn de dames het opeens met elkaar eens...
Belofte maakt schuld noemen ze dat...quote:Op zondag 14 december 2014 20:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dat mag je ook zijn!!
Als we nog naar schoonhoven gaan en de 3e kerstdagloop doen zijn dat loopje 100 en 99quote:Op zondag 14 december 2014 21:21 schreef pijll het volgende:
Ik heb nu 457 activiteiten in Garmin Connect. Geen rond getal. Maar ik hoef nog maar 200 km, en dan zit ik aan de 4000km! Daarvoor heb ik nog wel 5 jaar rondgelopen zonder GPS.
Belangrijker: het wedstrijdje van vanmiddag was nummer 98. Vermoedelijk haal ik het eerste weekend van 2015 de 100.
Holy cow! 457quote:Op zondag 14 december 2014 21:21 schreef pijll het volgende:
Ik heb nu 457 activiteiten in Garmin Connect. Geen rond getal. Maar ik hoef nog maar 200 km, en dan zit ik aan de 4000km! Daarvoor heb ik nog wel 5 jaar rondgelopen zonder GPS.
Belangrijker: het wedstrijdje van vanmiddag was nummer 98. Vermoedelijk haal ik het eerste weekend van 2015 de 100.
quote:Op zondag 14 december 2014 21:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Liesje en ik het nog niet vaak oneens geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |