Mossel is ook niet bepaald een vetklepquote:Op zondag 14 december 2014 19:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar volgens mij heeft Corniel niet zoveel reserve's
gelukkig loop je niet voor een heleboel mensen maar voor jezelf!quote:Op zondag 14 december 2014 19:21 schreef Ynske het volgende:
Voor een heleboel mensen is het een slechte tijd, maar hell ik ben er TROTS op! Na alle klote tijd en gedoe met mijn lichaam. En weer niet gewandeld, anderen deden dat wel ( en van mij mogen ze, alleen ik mag dat niet van mezelf).
Niks mis met 2km zonder wandelen. Iedereen traint nu eenmaal op zijn eigen niveau dus gewoon super goed gedaan.quote:Op zondag 14 december 2014 19:21 schreef Ynske het volgende:
Kom ik aanzetten met mijn 2 km
Enfin, vanmorgen om 9 uur was ik aanwezig om te helpen met alles verzorgen van de inschrijvingen. In de tijd voor mijn loopje bezig geweest met de inschrijvingen en foto's maken. Vooral heel leuk met de kids
Daarna alles aan de kant en klaargemaakt voor t loopje. Mijn streven? Als laatste eindigen![]()
Waar ik gister me nog verstapt had, en daardoor wat last van mijn knieschijf had, had ik nu helemaal nergens last van. Lichamelijk dan. Geestelijk ging het een stuk slechter. Waarom doe ik dit? Dit is helemaal niet leuk etc. Gelukkig een maatje bij me die me er doorheen gepraat heeft. Toen de fietser kwam is die bij me gebleven, een van onze trainers kwam me op het laatst tegemoet en gaf me die boost dat ik nog behoorlijk kon versnellen de laatste meters. 17 min en een beetje.
Voor een heleboel mensen is het een slechte tijd, maar hell ik ben er TROTS op! Na alle klote tijd en gedoe met mijn lichaam. En weer niet gewandeld, anderen deden dat wel ( en van mij mogen ze, alleen ik mag dat niet van mezelf).
Terecht!quote:Op zondag 14 december 2014 19:21 schreef Ynske het volgende:
Voor een heleboel mensen is het een slechte tijd, maar hell ik ben er TROTS op!
Je bent terecht trotsquote:Op zondag 14 december 2014 19:21 schreef Ynske het volgende:
Enfin, vanmorgen om 9 uur was ik aanwezig om te helpen met alles verzorgen van de inschrijvingen. In de tijd voor mijn loopje bezig geweest met de inschrijvingen en foto's maken. Vooral heel leuk met de kids
Daarna alles aan de kant en klaargemaakt voor t loopje. Mijn streven? Als laatste eindigen![]()
Waar ik gister me nog verstapt had, en daardoor wat last van mijn knieschijf had, had ik nu helemaal nergens last van. Lichamelijk dan. Geestelijk ging het een stuk slechter. Waarom doe ik dit? Dit is helemaal niet leuk etc. Gelukkig een maatje bij me die me er doorheen gepraat heeft. Toen de fietser kwam is die bij me gebleven, een van onze trainers kwam me op het laatst tegemoet en gaf me die boost dat ik nog behoorlijk kon versnellen de laatste meters. 17 min en een beetje.
Korte afstanden zijn de bomquote:Op zondag 14 december 2014 19:21 schreef Ynske het volgende:
Dat zou je wel gemerkt hebben denk ik.quote:Op zondag 14 december 2014 19:48 schreef SEMTEX het volgende:
het zou mij ook niks verbazen als mijn lichaam tijdens de marathon is overgegaan op vetverbranding, daar heb ik genoeg van
Ja, dan wordt je trager, vermoed ik.quote:Op zondag 14 december 2014 19:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat zou je wel gemerkt hebben denk ik.
Meeste wat ik volgens mijn Garmin aan vetverbranding heb gelopen is +/- 25% van de verbruikte calorien, en dat was op LDL's, dus op lage hartslag.quote:Op zondag 14 december 2014 19:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Was het maar zo'n feest
Maar het is ook niet echt 'overgaan op' he, je gebruikt meestal tegelijkertijd koolhydraten en vetverbranding. Alleen als je koolhydraten op een gegeven moment helemaal op zijn, omdat je te snel gestart bent of te laat gels genomen hebt, dan voelt dat wel als een klap ja.
Ik denk dat ik wat minder vet moet kwekenquote:Op zondag 14 december 2014 19:59 schreef YUR het volgende:
Mijn vet mag nog wel wat meer verbranden...
Hmm ben wel benieuwd hoe Garmin dat schat dan, alleen op basis van % hartslag? Wat je van tevoren en tijdens inneemt aan koolhydraten + aanleg maakt ook wel uit natuurlijk.quote:Op zondag 14 december 2014 19:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Meeste wat ik volgens mijn Garmin aan vetverbranding heb gelopen is +/- 25% van de verbruikte calorien, en dat was op LDL's, dus op lage hartslag.
Ter vergelijk: vandaag 10% bij gem hartslag van 163
Nja, dat zit er nu eenmaal al...quote:Op zondag 14 december 2014 20:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat minder vet moet kweken
Zal uiteraard niet alleen van je hartslag afhangen, maar bv ook van je vet% en andere factoren, maar ik denk dat het toch een aardige indicatie is.quote:Op zondag 14 december 2014 20:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ben wel benieuwd hoe Garmin dat schat dan, alleen op basis van % hartslag? Wat je van tevoren en tijdens inneemt aan koolhydraten + aanleg maakt ook wel uit natuurlijk.
Met al die km's die ik dit jaar heb gemaakt zou je verwachten dat er minder zou moeten zijn.quote:
waarschijnlijk ergens?quote:Op zondag 14 december 2014 19:27 schreef pijll het volgende:
[..]
Terecht!
Ik ging even kijken op Oypo om te zien of er al foto's van Spijkenisse opstaan. Nee dus, nog niet. Maar wel foto's uit Brunssum.
Mijne zijn gegroeid tijdens de marathontrainingquote:Op zondag 14 december 2014 20:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Met al die km's die ik dit jaar heb gemaakt zou je verwachten dat er minder zou moeten zijn.
Niet dat ik mijn vet% weet, zowel nu als aan het begin van het jaar, maar echt specatulair minder zijn mijn "vetreserves" niet geworden
Mijne na de marathon en flinkquote:Op zondag 14 december 2014 20:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijne zijn gegroeid tijdens de marathontraining. The fuq.
thnx! De laatste ben ik in t rozequote:Op zondag 14 december 2014 20:16 schreef pijll het volgende:
[..]
Deze: http://oypo.nl/CE483E0548F5E40F
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |