SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door La_Tramposa op 16-12-2014 10:33:11 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik waag de gok dat er niemand een ultra gaat lopen tot dit topic vol is
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die horen bij "de buren" toch?quote:"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
ja, in jan 3 km feb 4 km en dan zou in je in maart de 5 lopen.quote:Op zondag 14 december 2014 20:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nice! Klinkt als een prestatie waar je trots op mag zijn!
En het was een testloop toch? Dus de bedoeling is iets van dat je nu gerichter op bepaalde tempo's gaat trainen?
Met de trainingen iedere week erbij natuurlijk.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Zelfs niet eens M's, want die zijn nog wat langer dan 42km
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
dit dus....quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Dit! Foto's waarop je kan zien dat het niet vanzelf gaat, dat zijn de beste!quote:Op zondag 14 december 2014 20:27 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Prima prestatie meid! En laat niemand je iets anders vertellen!![]()
Ennuh...leuke foto![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan nog heet het topic bij de buren "Trail, fell en ultra running"quote:Op zondag 14 december 2014 20:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
http://www.mountainrelay.co.nz/hundredmile
onderdeel van de NZ Grand Slam
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Mijn loopje vandaag was mijn 200e hardloopactiviteit sinds ik begonnen ben
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik zie dat meer dan de helft van de mensen zijn/haar challenge voor 2014 (nog) niet gehaald heeft
Iedereen overmoedig geweest?![]()
![]()
Hoi!quote:Op zondag 14 december 2014 20:43 schreef D. het volgende:
Ik zie dat meer dan de helft van de mensen zijn/haar challenge voor 2014 (nog) niet gehaald heeft
Iedereen overmoedig geweest?
Nog gelopen laatst?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga dadelijk nog trainen. Da's ook een hardloopactiviteit, maar ik gok dat je 'officiële' bedoelt?quote:Op zondag 14 december 2014 20:41 schreef Guard het volgende:
Mijn loopje vandaag was mijn 200e hardloopactiviteit sinds ik begonnen ben![]()
Ik heb mijn eigen challenge gehaald maar ik merkte bij het begin van het tweede jaar van de challenge dat ik op een gegeven moment "puur liep om de challenge te halen" en er dus maar mee gestoptquote:Op zondag 14 december 2014 20:43 schreef D. het volgende:
Iedereen overmoedig geweest?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik had een challenge voor mezelf gezet in Garmin Connect, en die heb ik deze week gehaald
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Op zich is iedere stok achter de deur er eentje die helptquote:Op zondag 14 december 2014 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen challenge gehaald maar ik merkte bij het begin van het tweede jaar van de challenge dat ik op een gegeven moment "puur liep om de challenge te halen" en er dus maar mee gestopt![]()
![]()
Nee trainingen meegeteld, dat is toch ook een activiteit.quote:Op zondag 14 december 2014 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk nog trainen. Da's ook een hardloopactiviteit, maar ik gok dat je 'officiële' bedoelt?
Duurt nog wel even voordat ik aan de 200 evenementdeelnames kom
quote:Op zondag 14 december 2014 20:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik had een challenge voor mezelf gezet in Garmin Connect, en die heb ik deze week gehaald
Dan lijkt 200 weinigquote:Op zondag 14 december 2014 20:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee trainingen meegeteld, dat is toch ook een activiteit.
Duurt nog wel even voordat ik aan de 200 evenementdeelnames kom
Nouja, voor mij niet, maar ben ongeveer de minst ervaren loper hier![]()
![]()
die stok heb ik eerlijk gezegd niet meer nodigquote:Op zondag 14 december 2014 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Op zich is iedere stok achter de deur er eentje die helpt
Ik weet niet hoe het met andere lopers hier is maar lopen is nu gewoon een onderdeel van mijn dagelijks leven geworden wat er gewoon bij hoort, net zo als ademhalen en naar de WC gaan...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn "challenge" zit meer in het lopen van bepaalde evenementen, daar geniet ik van, het erna toewerken naar die evenementen en het lopen ervan.quote:Op zondag 14 december 2014 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen challenge gehaald maar ik merkte bij het begin van het tweede jaar van de challenge dat ik op een gegeven moment "puur liep om de challenge te halen" en er dus maar mee gestopt
Ik ga niet lopen om het lopen, om een hoeveelheid km's te halen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb de stok nodigquote:Op zondag 14 december 2014 20:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die stok heb ik eerlijk gezegd niet meer nodig
Ik weet niet hoe het met andere lopers hier is maar lopen is nu gewoon een onderdeel van mijn dagelijks leven geworden wat er gewoon bij hoort, net zo als ademhalen en naar de WC gaan...
Ooit begonnen met lopen omdat ik overgehaald ben met een evenement mee te doen, en toen dat doel behaald was liep ik doelloos, en op een gegeven moment dus helemaal niet meer
Heb toen wel mijn zusje 'besmet' en die loopt nu tijden waar ik (nog) alleen maar van kan dromen, dus heb een nieuwe uitdaging nu![]()
![]()
Ben ook nog niet zo heel lang bezig, vorig jaar mei begonnenquote:Op zondag 14 december 2014 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dan lijkt 200 weinig
Nouja, voor mij niet, maar ben ongeveer de minst ervaren loper hier
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: