abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147532862

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Steroïden
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2014
SPOILER: Versiebeheer
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014

[ Bericht 0% gewijzigd door Eleiko op 12-12-2014 23:54:06 ]
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_147533464
OP geupdate.
@Snakey: kun jij doorposten in een gesloten topic?
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  zaterdag 13 december 2014 @ 08:52:10 #3
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_147537080
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:31 schreef Drinky het volgende:

[..]

lol leg curl, zeg maar dag tegen je knietjes.
Moet je verder naar achteren gaan liggen en de rol goed instellen. Als je met je quads op de rand van de bank ligt is 't geen probleem.
pi_147537170
Hoe groot is de factor van slaap ongeveer op je gains? Ik slaap elke dag zo'n 6-8 uur, in het weekend ga ik pas laat naar bed alleen slaap ik dan ook maar 6 uur :')
pi_147537946
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 09:12 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoe groot is de factor van slaap ongeveer op je gains? Ik slaap elke dag zo'n 6-8 uur, in het weekend ga ik pas laat naar bed alleen slaap ik dan ook maar 6 uur :')
Heel belangrijk, slaap iedere dag minimaal 8u, en 9 is perfect voor me eigenlijk.
pi_147538552
Matige training weer. Zowel squat als dl gingen niet lekker.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 13 december 2014 @ 12:12:13 #7
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147539341
Zo, pr van 145kg op squat en 150kg zit er ook wel in. Doel van dit jaar was 140kg.
pi_147539434
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zo, pr van 145kg op squat en 150kg zit er ook wel in. Doel van dit jaar was 140kg.
_O_ ^O^
pi_147543348
Gasten, ik heb een vraagje.

Ik ben sinds anderhalve maand lid van een sportschool en ik ben bezig met krachttraining. Daar heb ik een trainingschema gekregen: een split. 3x per week, 8-9 verschillende oefeningen per dag (in totaal dus meer dan 25). Alles 3x12, en dan de maand erop 4x15, en dan weer 3x12. Ik moet er ook bij zeggen dat ik sinds eind augustus bezig ben met vet verliezen, en dat ik nog nooit serieus aan krachttraining heb gedaan. Vlak voor kerst las ik een dieetpauze in van 3 weken en daarna ga ik verder met cutten.

Ik vind het een kutschema. Toen ik me aanmeldde bij de sportschool dacht ik te beginnen met starting strength, stronglifts of een soortgelijk programma. De instructeur wist mij echter te vertellen dat dat veel te zwaar is voor een newbie (o.a. voor de gewrichten). Ik kreeg dat schema omdat het grote aantal oefeningen zou helpen bij vetverbranding ( :') ).

Nu wil ik dus voor kerst een ander schema doen (zoals SS of SL) aangezien dit niet werkt voor mij. Zoals gezegd moet ik dus per week 25+ verschillende oefeningen doen, maar squat, deadlift of benchpress zit er niet bij...

De hamvraag is dus: zit er een kern van waarheid in wat 'ie zegt (dat het vrij zwaar is voor newbies), of kan ik zijn advies het beste in de wind slaan en gewoon doen wat ik wil? Wat ik voorlopig vooral wil is sterker worden, als het kan een tikkeltje massa bijkregen (wat me volgens mij ook gelukt is), en 3/4x per week een full-body workout doen die zo simpel nodig is. Ik verwacht in de lente een redelijk vetpercentage te hebben (<12%). Daarna wil ik een maand of wat op onderhoud en voorzichtig beginnen met een bulk.

Sorry voor de domme vragen, maar ik vond in oudere topics zo snel geen antwoord. :)
pi_147543501
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 december 2014 15:44 schreef Biekuh het volgende:

Ik ben sinds anderhalve maand lid van een sportschool en ik ben bezig met krachttraining. Daar heb ik een trainingschema gekregen: een split. 3x per week, 8-9 verschillende oefeningen per dag (in totaal dus meer dan 25). Alles 3x12, en dan de maand erop 4x15, en dan weer 3x12. Ik moet er ook bij zeggen dat ik sinds eind augustus bezig ben met vet verliezen, en dat ik nog nooit serieus aan krachttraining heb gedaan. Vlak voor kerst las ik een dieetpauze in van 3 weken en daarna ga ik verder met cutten.

Ik vind het een kutschema. Toen ik me aanmeldde bij de sportschool dacht ik te beginnen met starting strength, stronglifts of een soortgelijk programma. De instructeur wist mij echter te vertellen dat dat veel te zwaar is voor een newbie (o.a. voor de gewrichten). Ik kreeg dat schema omdat het grote aantal oefeningen zou helpen bij vetverbranding ( :') ).

Nu wil ik dus voor kerst een ander schema doen (zoals SS of SL) aangezien dit niet werkt voor mij. Zoals gezegd moet ik dus per week 25+ verschillende oefeningen doen, maar squat, deadlift of benchpress zit er niet bij...

De hamvraag is dus: zit er een kern van waarheid in wat 'ie zegt (dat het vrij zwaar is voor newbies), of kan ik zijn advies het beste in de wind slaan en gewoon doen wat ik wil? Wat ik voorlopig vooral wil is sterker worden, als het kan een tikkeltje massa bijkregen (wat me volgens mij ook gelukt is), en 3/4x per week een full-body workout doen die zo simpel nodig is. Ik verwacht in de lente een redelijk vetpercentage te hebben (<12%). Daarna wil ik een maand of wat op onderhoud en voorzichtig beginnen met een bulk.

Sorry voor de domme vragen, maar ik vond in oudere topics zo snel geen antwoord. :)
Gewoon starten met een lege bar zodat je eerst de techniek eigen maakt.. Ik heb geen idee waarom hij zegt dat het te zwaar is. Verder gewoon je vragen hier stellen en niet aan hem.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  zaterdag 13 december 2014 @ 15:54:24 #11
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147543520
Starting strength begin je met een lege barbell, hoe kan dat nou te zwaar zijn.

Die beunhaas kletst maar wat zoals de meeste instructeurs.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 13 december 2014 @ 15:56:06 #12
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147543567
quote:

Als starting strength te zwaar zou zijn voor n00bs, zou het wel een heel slecht n00b-programma zijn (en zou niemand het dus aanraden).

Wat betreft dat vet verliezen heeft die begeleider wel gelijk, aangezien je schema veredelde cardio is. Op de korte termijn ga je daardoor inderdaad meer vet verliezen. Maar met een echt krachttrainingsschema ben je op de lange termijn veel beter af.
pi_147543758
Zo, dat is snel. Thanks!

Nog een vraagje: hebben jullie een voorkeur voor SS t.o.v. SL of andersom gezien het bovenstaande verhaal? En zo ja: waarom? Het enige noemenswaardige verschil dat ik kan ontdekken is dat het ene vooral 3x5 is en het andere 5x5.
  zaterdag 13 december 2014 @ 17:20:48 #14
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147545344
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 december 2014 16:06 schreef Biekuh het volgende:
Zo, dat is snel. Thanks!

Nog een vraagje: hebben jullie een voorkeur voor SS t.o.v. SL of andersom gezien het bovenstaande verhaal? En zo ja: waarom? Het enige noemenswaardige verschil dat ik kan ontdekken is dat het ene vooral 3x5 is en het andere 5x5.
Ik zou 5x5 doen omdat je dan minder geneigd bent zwaardere gewichten te loaden. Er zit wel een kern van waarheid in dat je gewrichten en alles er omheen moeten wennen aan het gewicht dat ze liften. Ik raad je ook aan in het begin vooral op je form te letten ipv hoeveel gewicht je lift. Hoe beter je form vanaf het begin, hoe verder je komt met 5x5 (SS).

Sportscholen komen trouwens altijd met dit soort schema's op de proppen. Meestal om zichzelf te vrijwaren voor blesurres waar je hun misschien verantwoordelijk voor kan stellen, maar meestal omdat de instructeurs(trices) geen idee hebben van de drie grote lifts, laat staan dat ze je goede techniek aan kunnen leren.
pi_147545363
ik vind zelf stronglifst fijner, omdat je dan zeker in het begin wat meer volume pakt, + ze hebben een super handige app voor android en ios.
  zaterdag 13 december 2014 @ 17:22:41 #16
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147545399
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 17:21 schreef ramonlambal het volgende:
ik vind zelf stronglifst fijner, omdat je dan zeker in het begin wat meer volume pakt, + ze hebben een super handige app voor android en ios.
Ik ken het SL schema niet uit mijn hoofd, maar ik denk dat je met 5x5 (SS) meer volume pakt(?).
pi_147545484
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 december 2014 17:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik ken het SL schema niet uit mijn hoofd, maar ik denk dat je met 5x5 (SS) meer volume pakt(?).
SL is ook 5x5.
Geen referral hier.
  zaterdag 13 december 2014 @ 17:53:53 #18
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_147546228
SS is juist 3x5
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_147546271
Zodra je wat zwaarder traint (na 1-2 maanden) maakt het volume niet echt uit vind ik. Ik heb zowel SS als SL gedaan.
  zaterdag 13 december 2014 @ 18:02:53 #20
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_147546449
SS en SL zijn eigenlijk hetzelfde behalve dat SL 5x5 is. Iets meer volume maar je merkt er toch niet extreem veel van. Zodra je 2x moet deloaden op 5x5 drop je ook naar 3x5, dus in principe zou je langer de linear progression aan kunnen houden.

Zelf met SL begonnen en heb in een half jaar tijd zieke progressie gemaakt. Maar zoals de meesten zeggen is form 100% het belangrijkste.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  zaterdag 13 december 2014 @ 18:02:56 #21
58789 Snakey
-||||--------||||-
  zaterdag 13 december 2014 @ 19:36:46 #22
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_147549182
quote:

alleen als je echt morbide obese bent heeft het zin om rustig te beginnen met cardio of lichte KT oefeningen.
Als je gewoon gezond bent, al dan niet te zwaar, kun je gewoon met een SS of SL of welk ander krachtschema beginnen. Laag gewicht om de techniek te leren. Je lichaam wordt vanzelf sterk genoeg om zwaar te trainen.

Simpeler dan SS wordt het niet en 3/week fb is al beginner makkelijk te doen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_147549646
kan iemand mij uitleggen hoe dit kan/wat dit is?

SPOILER
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_147549763
Overdosis creatine
pi_147553679
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 19:36 schreef stinkie het volgende:

[..]

alleen als je echt morbide obese bent heeft het zin om rustig te beginnen met cardio of lichte KT oefeningen.
Als je gewoon gezond bent, al dan niet te zwaar, kun je gewoon met een SS of SL of welk ander krachtschema beginnen. Laag gewicht om de techniek te leren. Je lichaam wordt vanzelf sterk genoeg om zwaar te trainen.

Simpeler dan SS wordt het niet en 3/week fb is al beginner makkelijk te doen
Dit. Zie ook die obese-achtige televisieprogramma's.
pi_147553841
quote:

Tenzij je morbide obesitas hebt of andere klachten hebt is er niets op tegen om met SS te beginnen, al is het met een lege barbell. Daarnaast gaat het niet om het gewicht waarmee je traint, maar om een correcte uitvoering en dat het wel goed zwaar voor je is. Waar woon je?
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 23:19:54 #27
230491 Zith
pls tip
pi_147556779
Stel je wilt een complete barbell set (olympic) met gewichten kopen... iemand tips? :) Qua powercages ontkom je zeker niet aan die Barbarian op marktplaats zeker?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_147556906
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 23:19 schreef Zith het volgende:
Stel je wilt een complete barbell set (olympic) met gewichten kopen... iemand tips? :) Qua powercages ontkom je zeker niet aan die Barbarian op marktplaats zeker?
http://powercage.nl/, barbell + gewichten weet ik niet.
  zaterdag 13 december 2014 @ 23:26:02 #29
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147557021
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 december 2014 23:23 schreef Klokov het volgende:

[..]

LOL, al die crossfitstations zijn gratis. :D
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 23:29:12 #30
230491 Zith
pls tip
pi_147557154
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 december 2014 23:23 schreef Klokov het volgende:

[..]

Bedankt!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_147557192
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 23:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

LOL, al die crossfitstations zijn gratis. :D
Prijs is op aanvraag
  zaterdag 13 december 2014 @ 23:31:17 #32
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147557273
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 december 2014 23:29 schreef Klokov het volgende:

[..]

Prijs is op aanvraag
Oh.
pi_147558586
quote:
barbells: zie (ook) fitness seller. Die ATX dingen zijn goed.
  zondag 14 december 2014 @ 06:47:41 #34
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147562928
quote:

Niet 1 domme vraag gevonden ^O^

Zoals andere al schreven, gewoon goed gaan trainen op die heavy compounds squats, deadlift en bench ed, en zelf onderzoek doen naar goeie techniek, en tevhniek voorrang geven op de gewichten

Iets in me zegt namelijk dat die zgn. trainer je straks gaat adviseren om met een pussy pad in je nek te gaan squatten, en je koud moet douchen na je training dat soort onzin :')

Suc6 en bij twijfel jezelf opnemen met je telefoon bijv.

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 14-12-2014 06:57:05 ]
pi_147565555
quote:
Zoiezo powercage.nl Hij levert aan bedrijven zoals Muscle-power. Je kan je eigen opties voor je powercage doorgeven en hij maakt er dan een mooi prijsje van. Houdt wel rekening met minimaal 7 weken levertijd. Heb er zelf 1 en doet het goed.
pi_147568456
Zo, squat ging bijna mis. Moest 90 kg goodmorningen :').
Geen referral hier.
pi_147568881
quote:
12s.gif Op zondag 14 december 2014 06:47 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Niet 1 domme vraag gevonden ^O^

Zoals andere al schreven, gewoon goed gaan trainen op die heavy compounds squats, deadlift en bench ed, en zelf onderzoek doen naar goeie techniek, en tevhniek voorrang geven op de gewichten

Iets in me zegt namelijk dat die zgn. trainer je straks gaat adviseren om met een pussy pad in je nek te gaan squatten, en je koud moet douchen na je training dat soort onzin :')

Suc6 en bij twijfel jezelf opnemen met je telefoon bijv.
En vooral niet te diep squatten want dat is slecht voor je knieen
  zondag 14 december 2014 @ 14:38:08 #38
157922 fathank
pi_147569386
Gister een maatje geholpen met z'n squatform. Bleef keurig met z'n knieën achter z'n tenen zoals de instructeur hem verteld had. Alleen werd het hierdoor meer een bovenparallel goodmorning ipv een squat. Heb em Starting strength maar doorgestuurd zodat ie wat studiemateriaal heeft.

/dagboek
  zondag 14 december 2014 @ 15:39:02 #39
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_147570700
Squats zitten zoveel nuances in O+ . Vandaag voelde mijn form voor het eerst sinds een paar weken ook weer heeel goed !

Deadliften en squatten op een brakke dag is ook niet alles trouwens :')
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_147570738
Gvd vind ik de scooper van mijn Whey precies op de bodem ;e, blijkt ie nog groter te zijn dan de ene ik in plaats ervan gebruikte..
pi_147571865
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:41 schreef Snorrenbaard het volgende:
Gvd vind ik de scooper van mijn Whey precies op de bodem ;e, blijkt ie nog groter te zijn dan de ene ik in plaats ervan gebruikte..
Zoveel gemiste gains.
pi_147572567
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:41 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hierdoor zit er toch de optimale hoeveelheid eiwit in je B&F shop shakeje.
  zondag 14 december 2014 @ 17:26:36 #43
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147573970
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 19:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe dit kan/wat dit is?

SPOILER
Intense vorm van spataderen
  zondag 14 december 2014 @ 20:59:16 #44
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_147582692
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:26 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Intense vorm van spataderen
krijg je van overmatig creatinegebruik
pi_147597252
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 20:59 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

krijg je van overmatig creatinegebruik
jij wel ja
  maandag 15 december 2014 @ 16:15:53 #46
157922 fathank
pi_147605221
  maandag 15 december 2014 @ 16:51:39 #47
58789 Snakey
-||||--------||||-
  maandag 15 december 2014 @ 17:03:05 #48
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147606689
Wel tof om al die meatheads met hun calculatortjes in de weer te zien om het aantal centen per gram eiwit uit te rekenen. En dan zeggen ze dat gewichtheffers allemaal dom zijn. :D
pi_147606892
Ik vind het allemaal prima die tests. Als je achter je product staat werk je volledig mee aan een onderzoek en doe je er alles aan om je naam te beschermen. Wat B&F aan PR doet is 1 grote clusterfuck. Die berichten alleen al over 'smaad en laster'. Alsof die forumgasten criminelen zijn. Ze willen gewoon hun whey, klaar.

Mocht het waar zijn is dat toch hardstikke erg? Duizenden mensen die elke dag wat bestellen. Ik kan mij niet eens een voorstelling maken van zo'n omzet. Lekker 15% winst extra voor noppes, kolere zeg. :')

Aan de andere kant, als het niet waar is dan maken ze wel dikke niet verdiende schade op dit moment.

Komt nog bij dat niet elke test hetzelfde meet. Ik ben geen scheikundige, maar het lijkt mij dat je wel erg aan standaarden moet houden en ze allemaal op dezelfde manier moet vergelijken. Niet dat het ene bedrijf met methode 1 aan de slag gaat en het andere testbedrijf met methode 2. Anders kan je het nooit goed (en eerlijk) vergelijken.
  maandag 15 december 2014 @ 17:12:08 #50
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147607060
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 16:51 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het wordt leuker op deze pagina, waar B&F uit hun panty vliegen. http://forum.dutchbodybui(...)l-376551/index6.html
De reactie van XXL Nutrition is geniaal. Die kerel zit zich momenteel de ballen uit de broek te lachen van alle klandizie die B&F zijn kant op sturen. :D
pi_147607071
Leuk hoe zo'n bedrijf reageert; lekker professioneel :')
Niet dat ik whey koop.
pi_147607554
BFF reageert enorm dom in dat topic.
Maar ik heb het net doorgelezen, en voor het gepostte onderzoek is ook geen goede onderbouwing.
Dus beide kampen kunnen momenteel helemaal niks bewijzen...
pi_147609128
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:25 schreef DjMark het volgende:
BFF reageert enorm dom in dat topic.
Maar ik heb het net doorgelezen, en voor het gepostte onderzoek is ook geen goede onderbouwing.
Dus beide kampen kunnen momenteel helemaal niks bewijzen...
klopt helemaal, dat B&F slecht uit de test komt kan heel veel redenen hebben en kan niks met het eiwitgehalte te maken hebben.

dat maakt het juist nog kwalijker dat B&F dan vervolgens met een droge test komt waar de eiwitwaarden uitkomen zoals op de verpakking, maar aan een droge test heb je helemaal geen flikker.

door de reactie van B&F heb ik juist het idee dat de testresultaten van DBB legitiem zijn.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_147609504
De test betrof een whey sample zakje. Dat ziet er imo altijd al dubieus uit(fijne poeder). Bij XXL is wel een delicious pot genomen.
pi_147610222
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:34 schreef Atemno het volgende:
De test betrof een whey sample zakje. Dat ziet er imo altijd al dubieus uit(fijne poeder). Bij XXL is wel een delicious pot genomen.
Klopt ja, maar die nieuwe batch is ook heel vaag, had al erover gepost hier.

Ga hierna gewoon 2.5kg bij XXL bestellen, scheelt niet zoveel in de prijs.
pi_147610251
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 18:56 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Klopt ja, maar die nieuwe batch is ook heel vaag, had al erover gepost hier.

Ga hierna gewoon 2.5kg bij XXL bestellen, scheelt niet zoveel in de prijs.
pi_147610305
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:34 schreef Atemno het volgende:
Welke test betrof een whey sample zakje?
  maandag 15 december 2014 @ 18:59:49 #59
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_147610357
quote:
Die gast zie ik wel eens trainen hier in de gym :D
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_147610441
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef Sapstengel het volgende:
Is het jullie opgevallen dat de whey van body & fit ineens anders is? Had white chocolate besteld, maar de smaak is veel minder sterk, het is bijna smaakloos. En het is veel minder romig, met melk is het net of je met water mengt. En je krijgt sneller klontjes ermee.

Denk dat ik hierna gewoon een andere whey bestel, want dit valt een beetje tegen.

Inb4 welke smaak whey hebben jullie?
Had twee emmers staan, een oude met een restje erin en een nieuwe, het verschil is echt overduidelijk. Oude heeft een schuimlaag die wel 10 minuten blijft staan, echt volle smaak en romig. Nieuwe slaat snel dood, schuimt nauwelijks en blijft heel klonterig.
pi_147625616
If not now, then when.
  dinsdag 16 december 2014 @ 07:39:49 #62
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_147627878
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:02 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Had twee emmers staan, een oude met een restje erin en een nieuwe, het verschil is echt overduidelijk. Oude heeft een schuimlaag die wel 10 minuten blijft staan, echt volle smaak en romig. Nieuwe slaat snel dood, schuimt nauwelijks en blijft heel klonterig.
uiteindelijk zegt dat niks met zekerheid over de inhoud mbt de eiwitten imho
Alhoewel het schuim wel eiwitten zouden zijn. Net als het schuim op het strand, en het princiepe van een eiwitafschuimer in een zeeaquarium. Maar om dat als indicatie te houden voor de hoeveelheid eiwitten....
misschien wel gewoon een batch die niet goed droog meer geweest is? of niet vers meer?
pi_147628343
quote:
Ook een normale bench form niet dat rare archen wat veel gedaan wordt. Mooi ^O^
pi_147629786
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 08:26 schreef Questular het volgende:

[..]

Ook een normale bench form niet dat rare archen wat veel gedaan wordt. Mooi ^O^
Hij heeft een arch. Sheiko verwacht dat er minimaal een 1,5 L fles tussen de bench en je onderrug kan.
If not now, then when.
  dinsdag 16 december 2014 @ 14:12:27 #65
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147636449
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:12 schreef Snakey het volgende:
Die BP en DL. :o

Top!!
  woensdag 17 december 2014 @ 06:32:56 #68
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_147661279
man man. Drie dagen (!) geleden voor de gein eens een ab wheel gebruikt. Ik ga nu nog steeds dood van de buik DOMS :')
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 17 december 2014 @ 09:08:51 #69
157922 fathank
pi_147662205
quote:
11s.gif Op woensdag 17 december 2014 06:32 schreef star_gazer het volgende:
man man. Drie dagen (!) geleden voor de gein eens een ab wheel gebruikt. Ik ga nu nog steeds dood van de buik DOMS :')
Zeker B&F shakes gedronken dan herstel je niet snel genoeg.

[ Bericht 2% gewijzigd door fathank op 17-12-2014 09:16:29 ]
  woensdag 17 december 2014 @ 09:19:08 #70
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_147662311
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  woensdag 17 december 2014 @ 09:20:04 #71
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_147662324
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 december 2014 18:39 schreef Diabox het volgende:

[..]

_O- :')

Waar kan ik de beste tru natural wei kopen?
Deathlift or Die.
  woensdag 17 december 2014 @ 09:37:12 #72
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147662574
quote:
Dat is van het bedrijf waar (de leverancier van) B&F ook laat testen? Is dat om hun eigen naam te zuiveren, of wat?
  woensdag 17 december 2014 @ 09:38:51 #73
253447 Ethanolic
pi_147662599
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat is van het bedrijf waar (de leverancier van) B&F ook laat testen? Is dat om hun eigen naam te zuiveren, of wat?
heb je überhaupt wel gelezen?
Deathlift or Die.
  woensdag 17 december 2014 @ 09:42:50 #74
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147662667
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:38 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

heb je überhaupt wel gelezen?
De naam van dat bedrijf te zuiveren, niet van B&F. Dat ze hun tests altijd goed hebben uitgevoerd en dat ze niet de zaak hebben verneukt door B&F verkeerde data te geven.
pi_147662780
Conclusie: je word in je kont geneukt bij b&f
pi_147663194
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

De naam van dat bedrijf te zuiveren, niet van B&F. Dat ze hun tests altijd goed hebben uitgevoerd en dat ze niet de zaak hebben verneukt door B&F verkeerde data te geven.
Lees het topic nou gewoon.
pi_147663518
quote:
Damage control team bij B&F draait overuren maar komt weinig uit.
  woensdag 17 december 2014 @ 10:28:08 #78
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147663532
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lees het topic nou gewoon.
Ja, dat ben ik aan het doen. Ik vraag me gewoon af wie dat onderzoek dan gefinancierd heeft.
  woensdag 17 december 2014 @ 10:29:47 #79
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_147663559
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik aan het doen. Ik vraag me gewoon af wie dat onderzoek dan gefinancierd heeft.
Dat vragen meer mensen zich af, wordt geen uitsluitsel over gegeven in dat topic
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_147663600
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Groepje users van daar geloof ik.
  woensdag 17 december 2014 @ 10:33:44 #81
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147663653
quote:
14s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, dat is het eerste onderzoek. Het topic van Champy is een tweede onderzoek bij een ander bedrijf waarvan geen opdrachtgever bijstaat.
pi_147663661
quote:
14s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat was de vorige test van Universiteit Maastricht.
pi_147663662
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Conclusie: je word in je kont geneukt bij b&f
Als eiwitten anaal beter worden opgenomen heb ik daar geen moeite mee.
  woensdag 17 december 2014 @ 10:53:49 #84
253447 Ethanolic
pi_147664135
quote:
14s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:34 schreef Weissman het volgende:

[..]

Als eiwitten anaal beter worden opgenomen heb ik daar geen moeite mee.
Inmiddels weten we wel dat geen perversiteit jou te gek is.
Deathlift or Die.
pi_147664309
quote:
We hebben het logischerwijs zelf ook gelezen. Onze reactie is hetzelfde als die van jullie. Naar het zich laat aanzien hebben ze om het smaakaroma beter te krijgen inderdaad de aminozuren Glycine en Alanine toegevoegd. Ook al zijn het aminozuren hierdoor wordt het eiwitgehalte heel simpel wel lager als wat je mag verwachten! Dit hebben ze nooit bij ons gemeld. Over onze reactie naar onze leverancier kan ik niet teveel in detail treden helaas. Wat ik kan aangeven is dat we per direct maatregelen genomen hebben. Dit zal niet meer voorkomen.
We hebben niet voor niets 15 jaar keihard gevochten om een mooi bedrijf op de bouwen. We moeten en willen hiervan leren. We gaan er alles aan doen om het vertrouwen van de consument in ons te herstellen. Alle smaken (de hele voorraad) hebben we direct terug gestuurd. Hangende ons eigen onderzoek hebben we nu alleen 4 smaken beschikbaar die net zijn geproduceerd. Morgen en overmorgen volgen er dagelijks weer 4-6 smaken.
Reactie van b&f op het laatste onderzoek.
pi_147665550
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:00 schreef KoningSjon het volgende:

[..]

Reactie van b&f op het laatste onderzoek.
dus nu gaan alle smaken weg?
pi_147666762
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2014 07:39 schreef RaymondK het volgende:

[..]

uiteindelijk zegt dat niks met zekerheid over de inhoud mbt de eiwitten imho
Alhoewel het schuim wel eiwitten zouden zijn. Net als het schuim op het strand, en het princiepe van een eiwitafschuimer in een zeeaquarium. Maar om dat als indicatie te houden voor de hoeveelheid eiwitten....
misschien wel gewoon een batch die niet goed droog meer geweest is? of niet vers meer?
Klopt, ik kan niet zo met het blote oog het eiwitgehalte vaststellen :P maar het ging me er meer om dat de kwaliteit zichtbaar achteruit is gegaan. Leek gewoon een beetje alsof ze goedkoper zijn gaan inkopen.
  woensdag 17 december 2014 @ 12:45:09 #88
157922 fathank
pi_147666911
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:50 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

dus nu gaan alle smaken weg?
Nu tijdelijk even totdat ze de kwaliteit weer kunnen garanderen.
pi_147667484
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 december 2014 18:39 schreef Diabox het volgende:

[..]

Prachtig.
If not now, then when.
  woensdag 17 december 2014 @ 13:11:27 #90
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_147667491
Al dat gedoe over whey :'). Eet gewoon vis/vlees/kip, doe je al gek genoeg. Zonder exorbitant te eten zit ik al aan 150g protons op een dag, wat voor toegevoegde waarde heeft whey op een fatsoenlijk dieet?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_147667575
Klopt wel ja, ik vind 100gram eiwit al voldoende en met alleen ontbijt, avondeten en een tussendoortje zit ik daar al bijna aan.

Maarja enige reden dat ik whey neem is voor makkelijke calorieën en snelle 'maaltijd' tussendoor. Voordat ik naar de gym ga een shake, of voordat ik ga slapen, of als ik bijvoorbeeld weinig tijd heb. Dan neem ik liever melk met whey voor het bonuseiwit dan dat ik een snickers oid eet, want dat doe ik ook al teveel :')
  woensdag 17 december 2014 @ 13:51:10 #92
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_147668550
Tsja, het is verstandig om z.s.m. na je training eiwit binnen te krijgen. Neem je dan liever een shake, een bakje magere kwark, of at je een halve liter halfvolle chocomel? :P
WFPB!
  woensdag 17 december 2014 @ 13:58:21 #93
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_147668792
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:51 schreef Dizorn het volgende:
Tsja, het is verstandig om z.s.m. na je training eiwit binnen te krijgen. Neem je dan liever een shake, een bakje magere kwark, of at je een halve liter halfvolle chocomel? :P
Ik eet gewoon een pizza ofzo of maak een bak shoarma of iets anders waar ik even op kan kauwen. Als ik een shake drink heb ik altijd zoiets van: "weer kcals verspild aan "eten" wat ik niet lekker vind".

Magere kwark eet ik ook niet (af en toe de appel/kaneel of vanille/perzik variant), en Nederlandse chocomel is meh.

Dat hele "anabolic window" verhaal lol; brb effe in 30 min een shake atten anders zijn al mijn gains weg :')
Drinky is een baas
pi_147668874
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:14 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt wel ja, ik vind 100gram eiwit al voldoende en met alleen ontbijt, avondeten en een tussendoortje zit ik daar al bijna aan.

Maarja enige reden dat ik whey neem is voor makkelijke calorieën en snelle 'maaltijd' tussendoor. Voordat ik naar de gym ga een shake, of voordat ik ga slapen, of als ik bijvoorbeeld weinig tijd heb. Dan neem ik liever melk met whey voor het bonuseiwit dan dat ik een snickers oid eet, want dat doe ik ook al teveel :')
Voor mij is een 'snelle maaltijd' voor de gym een beker melk en een banaan.
  woensdag 17 december 2014 @ 14:09:43 #95
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_147669145
Drinky, dat binnen 30 minuten eiwitten tot je nemen is als 'anabolic window' achtergehaald misschien. Sportartsen raden het echter nog altijd keihard aan omdat het wel je herstel bevordert.
WFPB!
  woensdag 17 december 2014 @ 14:18:28 #96
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_147669375
Het enige wat bij mij herstel bevordert is genoeg eten op een dag en genoeg slapen. Vooral dat laatste.
Drinky is een baas
pi_147669381
30 min window haal ik nooit. Ik train na het werken en voor het avond eten, ik zie mezelf echt niet nog ff snel een shake naar binnen gooien of een bak kwark eten voordat ik aan mn avond eten begin.
  woensdag 17 december 2014 @ 14:35:08 #98
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_147669872
die 30min/1h window is ook meer een mythe dan harde feiten. Vaak gebruik je post workout gewoon nog wat je pre-workout hebt gegeten (3-6 uur van tevoren). Als een paar uur later weer gewoon je maaltijd eet zit je dus gewoon ruim in je "anabolic" window. Als je gewoon normaal eet hoef je weinig te timen.
Drinky is een baas
pi_147670626
Ben ook een beetje klaar met shakes. Niet te vreten die dingen. Ik haal wel gewoon een extra kip in de week. BBQ sausje erover heen, klaar. Echt geen zin meer in die melkdingen elke dag. Dan maar 2% 'minder' gains, boeiend.
pi_147670752
100 gram eiwitten per dag? Kcals verspillen door whey? Is dit dbb geworden ofzo?

En deze reden dat mensen shakes gebruiken is 90% van de tijd een kwestie van geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')