abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147100751
voor de volgende keer dan maar
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 28 november 2014 @ 21:31:00 #152
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147100894
quote:
15s.gif Op vrijdag 28 november 2014 21:28 schreef Beach het volgende:
voor de volgende keer dan maar
Yep. Shit happens, no worries.
pi_147103377
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 21:21 schreef Beach het volgende:

[..]

Begonnen op z'n elfde met zonnebanken?
_O-
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 28 november 2014 @ 22:32:39 #154
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_147103483
Vandaag letterlijk de gym gesloopt :@

O,Y stang flikkerde bijna uit elkaar. Zat al wat speling in in masr nu kwam de imbus er uit die het kreng bij elkaar houd. Het gaat gemaakt worden. Als dat net zo snel gaat als de Smith kan ik over 6 maanden stoppen met eigen gereedschap meenemen ;(
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_147103555
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 22:32 schreef stinkie het volgende:
Vandaag letterlijk de gym gesloopt :@

O,Y stang flikkerde bijna uit elkaar. Zat al wat speling in in masr nu kwam de imbus er uit die het kreng bij elkaar houd. Het gaat gemaakt worden. Als dat net zo snel gaat als de Smith kan ik over 6 maanden stoppen met eigen gereedschap meenemen ;(
Die imbusdingen zitten hier ook altijd los, is ondertussen een ritueel geworden om die aan te draaien voor ik begin.
Geen referral hier.
  vrijdag 28 november 2014 @ 22:38:40 #156
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_147103732
Ik heb in Spanje altijd een M12 inbussleutelbij me. Die bars liggen altijd los. :')
  vrijdag 28 november 2014 @ 22:55:09 #157
19297 stinkie
pi_147104483
We hebben 1 bar (in bruikleen) waarvan er misschien 3 weten wat je ermee moet doen. En dan nog krijgen ze 'm verrot.

*imbus in tas gooit*
  vrijdag 28 november 2014 @ 22:56:18 #158
19297 stinkie
pi_147104557
Maar wel rete goeie training gehad :)
pi_147108777
Is het jullie opgevallen dat de whey van body & fit ineens anders is? Had white chocolate besteld, maar de smaak is veel minder sterk, het is bijna smaakloos. En het is veel minder romig, met melk is het net of je met water mengt. En je krijgt sneller klontjes ermee.

Denk dat ik hierna gewoon een andere whey bestel, want dit valt een beetje tegen.

Inb4 welke smaak whey hebben jullie?
pi_147108850
Ik heb al maanden geen whey gekocht. Koop altijd twee emmers van 4,5kg, dus daar doe ik wel even mee.
pi_147108896
Ja dat had ik ook gedaan, maar nu heb ik dus 4.5kg poverty whey. De vorige emmer was nog wel goede, en dan proef je dat verschil ook direct.

Doe er idd ook wel 4 maanden mee met zo'n emmer, maar in die tijd zijn ze waarschijnlijk van leverancier gewisseld oid.
  zaterdag 29 november 2014 @ 00:52:22 #162
69994 seto
-|||--------|||-
pi_147108919
Ja, dacht al dat ik gek werd :P Heb altijd perfect protein chocolade en waar hij eerst bijna naar gesmolten ijs smaakte heeft het nu zo'n hele flauwe whey-smaak.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_147108966
Dat is kut.

Ik kocht vroeger altijd bij XXL Nutrition. Speculaas was mijn favoriet, ik kocht altijd 4x2.5kg. Tot op een gegeven moment die smaak teringvies was. Zat ik daar met 10kg ondrinkbare whey, echt kksmerig.

Was een tijdje daarvoor ook met chocola gebeurd. Daarom was ik overgestapt naar speculaas.
pi_147108998
Whaha das helemaal zuur als je 10kg koopt :') die whey delicious banaan van hun is echt legit, 10/10 banaansmaak.
pi_147109091
Jammer dat er geen kut van de labels klopt, was op reddit zn test gedaan en bleek dat sommige leveranciers gewoon maar 50% van de aangegeven eiwitten in het product stop.
pi_147109095
Vind naturel nog het best. Kan ik er gewoon wat limonadesiroop bijgooien.
Geen referral hier.
pi_147109211
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef Sapstengel het volgende:
Is het jullie opgevallen dat de whey van body & fit ineens anders is? Had white chocolate besteld, maar de smaak is veel minder sterk, het is bijna smaakloos. En het is veel minder romig, met melk is het net of je met water mengt. En je krijgt sneller klontjes ermee.

Denk dat ik hierna gewoon een andere whey bestel, want dit valt een beetje tegen.

Denk dat ze iets met de white chocolate smaakstoffen hebben gedaan. Heb laatst nog een nieuwe emmer gekregen die smaakt gewoon hetzelfde maar mijn white chocolate cassein smaakt ineens ook heel anders en erg smaakloos inderdaad.

B&F begint een beetje te commercieel te worden. Die oats zijn ook met een volle euro omhoog gegaan in een jaar. Koop ze nu gewoon bij de AH voor 40 cent en gooi ze door een koffiemaler.
pi_147109349
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 00:56 schreef Snorrenbaard het volgende:
Jammer dat er geen kut van de labels klopt, was op reddit zn test gedaan en bleek dat sommige leveranciers gewoon maar 50% van de aangegeven eiwitten in het product stop.
Als ik hier kijk was dat er maar één, de rest zit er inderdaad wel naast, maar misschien met een 10-15%

https://docs.google.com/s(...)nRKNzdKNm9XOVE#gid=0

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 01:01 schreef Henrys het volgende:

[..]

Denk dat ze iets met de white chocolate smaakstoffen hebben gedaan. Heb laatst nog een nieuwe emmer gekregen die smaakt gewoon hetzelfde maar mijn white chocolate cassein smaakt ineens ook heel anders en erg smaakloos inderdaad.

B&F begint een beetje te commercieel te worden. Die oats zijn ook met een volle euro omhoog gegaan in een jaar. Koop ze nu gewoon bij de AH voor 40 cent en gooi ze door een koffiemaler.
Klopt ja, misschien dat de structuur daarom ook anders is. Het ziet er ook lang niet zo glad uit als je gewoon in de emmer kijkt. En idd die oats eet ik al jaren zo, gewoon in de blender. Dan kun je ook mooi voor 20 cent een half pak per dag eten.
pi_147109463
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2014 01:05 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Als ik hier kijk was dat er maar één, de rest zit er inderdaad wel naast, maar misschien met een 10-15%

https://docs.google.com/s(...)nRKNzdKNm9XOVE#gid=0

[..]

Klopt ja, misschien dat de structuur daarom ook anders is. Het ziet er ook lang niet zo glad uit als je gewoon in de emmer kijkt. En idd die oats eet ik al jaren zo, gewoon in de blender. Dan kun je ook mooi voor 20 cent een half pak per dag eten.
Hoe doe je het met een blender dan? Die van mij maalt ze helemaal niet fijn
pi_147109508
Gooi altijd een half pak erin en dan de blender aanzetten en ondertussen een beetje schudden zodat alles die messen bereikt.
pi_147114228
Merk dat ik minder goed slaap. Heb geen problemen met in slaap vallen, maar word 's nachts vaak wakker. Hebben jullie hier last van gehad en wat hebben jullie daar tegen gedaan? Had een keer iets gelezen over melatonine of ed dat genomen werd hier.
pi_147115717
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef Sapstengel het volgende:

Misschien een beetje para, maar ik denk zoiezo dat B&F hun zooi aanvult met bullshit. De helft van de dingen zijn zwaar ondergedoseerd heb ik het idee, als ik het vergelijk met andere merken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 12:11 schreef Nuggets het volgende:
Merk dat ik minder goed slaap. Heb geen problemen met in slaap vallen, maar word 's nachts vaak wakker. Hebben jullie hier last van gehad en wat hebben jullie daar tegen gedaan? Had een keer iets gelezen over melatonine of ed dat genomen werd hier.
Magnesium in je dieet toevoegen helpt al heel wat moet ik zeggen. Anders 2-3mg melatonine idd. Wat ook kan helpen is geen blauwe zooi voor je gezicht ~1 uur voor het slapen gaan (tv, mobiel, monitor, of irritante buren die klagen over het racken van pinned squats).
pi_147115803
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 13:22 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Misschien een beetje para, maar ik denk zoiezo dat B&F hun zooi aanvult met bullshit. De helft van de dingen zijn zwaar ondergedoseerd heb ik het idee, als ik het vergelijk met andere merken.

[..]

Magnesium in je dieet toevoegen helpt al heel wat moet ik zeggen. Anders 2-3mg melatonine idd. Wat ook kan helpen is geen blauwe zooi voor je gezicht ~1 uur voor het slapen gaan (tv, mobiel, monitor, of irritante buren die klagen over het racken van pinned squats).
Waar baseer je dat op?

Dat soort claims kunnen funest zijn voor een bedrijf.
Geen referral hier.
pi_147115991
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 13:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?

Dat soort claims kunnen funest zijn voor een bedrijf.
Nogmaals, kan een gevoel zijn. Maar bv Beta-Alanine van bedrijf 1 6g vóórdat het 'spinnetjes' gevoel begint, Beta-Alanine van bedrijf 2 2,5g. En dit na 2 maanden geen gebruik. Zelfde met de werking van creatine mono. Zou het eigenlijk moeten testen door beiden te nemen, zonder dat ik weet van welk bedrijf het is. Kan altijd placibo, biasis of slechte batch zijn, maar toch.
pi_147116134
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 13:36 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Nogmaals, kan een gevoel zijn. Maar bv Beta-Alanine van bedrijf 1 6g vóórdat het 'spinnetjes' gevoel begint, Beta-Alanine van bedrijf 2 2,5g. En dit na 2 maanden geen gebruik. Zelfde met de werking van creatine mono. Zou het eigenlijk moeten testen door beiden te nemen, zonder dat ik weet van welk bedrijf het is. Kan altijd placibo, biasis of slechte batch zijn, maar toch.
Raar. Ik voelde het gewoon bij 2,5g. Zelfs na een maan of twee van constant gebruik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')