quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Begonnen op z'n elfde met zonnebanken?
Die imbusdingen zitten hier ook altijd los, is ondertussen een ritueel geworden om die aan te draaien voor ik begin.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:32 schreef stinkie het volgende:
Vandaag letterlijk de gym gesloopt
O,Y stang flikkerde bijna uit elkaar. Zat al wat speling in in masr nu kwam de imbus er uit die het kreng bij elkaar houd. Het gaat gemaakt worden. Als dat net zo snel gaat als de Smith kan ik over 6 maanden stoppen met eigen gereedschap meenemen
Denk dat ze iets met de white chocolate smaakstoffen hebben gedaan. Heb laatst nog een nieuwe emmer gekregen die smaakt gewoon hetzelfde maar mijn white chocolate cassein smaakt ineens ook heel anders en erg smaakloos inderdaad.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef Sapstengel het volgende:
Is het jullie opgevallen dat de whey van body & fit ineens anders is? Had white chocolate besteld, maar de smaak is veel minder sterk, het is bijna smaakloos. En het is veel minder romig, met melk is het net of je met water mengt. En je krijgt sneller klontjes ermee.
Denk dat ik hierna gewoon een andere whey bestel, want dit valt een beetje tegen.
Inb4 welke smaak whey hebben jullie?
Als ik hier kijk was dat er maar één, de rest zit er inderdaad wel naast, maar misschien met een 10-15%quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:56 schreef Snorrenbaard het volgende:
Jammer dat er geen kut van de labels klopt, was op reddit zn test gedaan en bleek dat sommige leveranciers gewoon maar 50% van de aangegeven eiwitten in het product stop.
Klopt ja, misschien dat de structuur daarom ook anders is. Het ziet er ook lang niet zo glad uit als je gewoon in de emmer kijkt. En idd die oats eet ik al jaren zo, gewoon in de blender. Dan kun je ook mooi voor 20 cent een half pak per dag eten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:01 schreef Henrys het volgende:
[..]
Denk dat ze iets met de white chocolate smaakstoffen hebben gedaan. Heb laatst nog een nieuwe emmer gekregen die smaakt gewoon hetzelfde maar mijn white chocolate cassein smaakt ineens ook heel anders en erg smaakloos inderdaad.
B&F begint een beetje te commercieel te worden. Die oats zijn ook met een volle euro omhoog gegaan in een jaar. Koop ze nu gewoon bij de AH voor 40 cent en gooi ze door een koffiemaler.
Hoe doe je het met een blender dan? Die van mij maalt ze helemaal niet fijnquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als ik hier kijk was dat er maar één, de rest zit er inderdaad wel naast, maar misschien met een 10-15%
https://docs.google.com/s(...)nRKNzdKNm9XOVE#gid=0
[..]
Klopt ja, misschien dat de structuur daarom ook anders is. Het ziet er ook lang niet zo glad uit als je gewoon in de emmer kijkt. En idd die oats eet ik al jaren zo, gewoon in de blender. Dan kun je ook mooi voor 20 cent een half pak per dag eten.
Misschien een beetje para, maar ik denk zoiezo dat B&F hun zooi aanvult met bullshit. De helft van de dingen zijn zwaar ondergedoseerd heb ik het idee, als ik het vergelijk met andere merken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef Sapstengel het volgende:
Is het jullie opgevallen dat de whey van body & fit ineens anders is? Had white chocolate besteld, maar de smaak is veel minder sterk, het is bijna smaakloos. En het is veel minder romig, met melk is het net of je met water mengt. En je krijgt sneller klontjes ermee.
Denk dat ik hierna gewoon een andere whey bestel, want dit valt een beetje tegen.
Inb4 welke smaak whey hebben jullie?
Magnesium in je dieet toevoegen helpt al heel wat moet ik zeggen. Anders 2-3mg melatonine idd. Wat ook kan helpen is geen blauwe zooi voor je gezicht ~1 uur voor het slapen gaan (tv, mobiel, monitor, of irritante buren die klagen over het racken van pinned squats).quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:11 schreef Nuggets het volgende:
Merk dat ik minder goed slaap. Heb geen problemen met in slaap vallen, maar word 's nachts vaak wakker. Hebben jullie hier last van gehad en wat hebben jullie daar tegen gedaan? Had een keer iets gelezen over melatonine of ed dat genomen werd hier.
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:22 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Misschien een beetje para, maar ik denk zoiezo dat B&F hun zooi aanvult met bullshit. De helft van de dingen zijn zwaar ondergedoseerd heb ik het idee, als ik het vergelijk met andere merken.
[..]
Magnesium in je dieet toevoegen helpt al heel wat moet ik zeggen. Anders 2-3mg melatonine idd. Wat ook kan helpen is geen blauwe zooi voor je gezicht ~1 uur voor het slapen gaan (tv, mobiel, monitor, of irritante buren die klagen over het racken van pinned squats).
Nogmaals, kan een gevoel zijn. Maar bv Beta-Alanine van bedrijf 1 6g vóórdat het 'spinnetjes' gevoel begint, Beta-Alanine van bedrijf 2 2,5g. En dit na 2 maanden geen gebruik. Zelfde met de werking van creatine mono. Zou het eigenlijk moeten testen door beiden te nemen, zonder dat ik weet van welk bedrijf het is. Kan altijd placibo, biasis of slechte batch zijn, maar toch.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
Dat soort claims kunnen funest zijn voor een bedrijf.
Raar. Ik voelde het gewoon bij 2,5g. Zelfs na een maan of twee van constant gebruik.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:36 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Nogmaals, kan een gevoel zijn. Maar bv Beta-Alanine van bedrijf 1 6g vóórdat het 'spinnetjes' gevoel begint, Beta-Alanine van bedrijf 2 2,5g. En dit na 2 maanden geen gebruik. Zelfde met de werking van creatine mono. Zou het eigenlijk moeten testen door beiden te nemen, zonder dat ik weet van welk bedrijf het is. Kan altijd placibo, biasis of slechte batch zijn, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |