Zijn toch ook mooie afstanden? Onze tijd komt nog wel.quote:Op zondag 14 december 2014 13:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jaloers!!
Ik zit nu nog steeds onder de 20 km per week. Deze week 17, de week ervoor 22.
Vanaf volgende week weer 20+
Ach, dat komt vanzelf joh. Gewoon lekker doortrainen en op een gegeven moment merk je dat je makkelijk elke week over de 20 gaat.quote:Op zondag 14 december 2014 13:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jaloers!!
Ik zit nu nog steeds onder de 20 km per week. Deze week 17, de week ervoor 22.
Vanaf volgende week weer 20+
Nou, die kustmarathon van jou leek me toch wel vrij pittig.quote:Op zondag 14 december 2014 13:28 schreef mosselmossel het volgende:
En wat betreft 'het echte werk': een marathon is alleen maar het eindpunt. De training is veel intensiever.
Kan je nagaan hoe intensief de training ervoor was!quote:Op zondag 14 december 2014 13:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nou, die kustmarathon van jou leek me toch wel vrij pittig.
Die lag toen ik hem het laatst zag zo rond de 15e plaats in de wedstrijd.quote:
Bazinquote:Op zondag 14 december 2014 14:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Volgens mij ben ik 2e geworden10 zware kms in 47.45 of zo. Nieuw pr op een cross, wel grappig haha
Nu eve. Afwachten op de uitreiking
Helaas net iets te fris voor korte mouwen, vond ik. Maar het scheelde niet veel. Voor de start ook wel koude handen gehad, maar tijdens de race niets van gemerkt.quote:Op zondag 14 december 2014 12:12 schreef Zwabberhark het volgende:
Je zou vandaag maar een wedstrijdje hebben. Wat een ideaal weer!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
quote:Op zondag 14 december 2014 14:59 schreef trolley het volgende:
Vanochtend een prima herstelrondje gelopen bij de openingsloop van de Haak om Leeuwarden, ondanks het feit dat m'n voeten er vanochtend vroeg er nog niet op stonden te springen om wederom aan een start te verschijnen
Op papier was het 6km, maar we liepen niet op papier vanochtend dus die 6 werd uiteindelijk 4,75km. Prima afstand voor een herstelrondje. Het parcours was leuk, over net aangelegde N-wegen die straks Leeuwarden met omliggende dorpen verbindt. Toch leuk om te kunnen zeggen dat je daar hebt gelopen, als je er straks met de auto overheen rijdtDe start was onderin een aquaduct dus we mochten direct omhoog klimmen. Onderweg nog één viaduct twee keer onderdoor gemoeten (ivm keerpunt
) en toen terug naar de finish bij datzelfde aquaduct. Dat was gewoon naar beneden laten vallen.
![]()
Leuk om mee te hebben gedaan aan dit uniek eenmalige evenement, en als bonus nog een medaille gekregen ook! M'n eerste hardloopgerelateerde medaille ever![]()
Foto van m'n verzameling van een weekendje hardlopen:
Een herstelrondje tijdens een evenement? Iets zegt me dat je veel te hard hebt gelopen voor een herstelloopje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Een uniek eenmalig evenement wat ik niet wou laten schieten onder het mom van een herstelloopje. En dat laatste heb je ook gelijk in. Veel te hard weet ik niet, maar het liep wel sneller dan ik van tevoren had bedacht. Ik liep samen met een vriend van mij, die gister geen 10km heeft gelopen. Dus die hield het tempo iets hoger dan ik zelf in gedachten had zitten. Beetje spierpijn nu. Maar geen schrikbarende pijntjes verder ofzo.quote:Op zondag 14 december 2014 15:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Een herstelrondje tijdens een evenement? Iets zegt me dat je veel te hard hebt gelopen voor een herstelloopje.
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 14 december 2014 14:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Jeej net de 2e prijs ontvangen, een bon voor bij een sportwinkel! Eerste keer podium bij eem hardloopwedstrijd, al is het maar bij de recreanten.. ;D
Ik heb dat ooit eens één keer gedaan, maar toen was het herstel-evenement een colorrun. Dan mag hetquote:Op zondag 14 december 2014 15:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Een herstelrondje tijdens een evenement? Iets zegt me dat je veel te hard hebt gelopen voor een herstelloopje.
Leuk joh! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 14 december 2014 14:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Jeej net de 2e prijs ontvangen, een bon voor bij een sportwinkel! Eerste keer podium bij eem hardloopwedstrijd, al is het maar bij de recreanten.. ;D
6.28/km. Valt mee. Gisteren liep ie 5,50/km ofzo.quote:Op zondag 14 december 2014 15:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
+1 !quote:Op zondag 14 december 2014 15:21 schreef hatsaflats het volgende:
Gefeliciteerd LT! Scherpe tijd voor een cross ook!
Stalkerquote:Op zondag 14 december 2014 15:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
6.28/km. Valt mee. Gisteren liep ie 5,50/km ofzo.
Ja, kon vast rustiger maar zo erg vind ik dit niet
Awesome! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 14 december 2014 14:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Zeg, jij post je linkjequote:Op zondag 14 december 2014 15:27 schreef trolley het volgende:
[..]
Stalker![]()
Gister liep ik inderdaad op 5:50/km. Mijn idee voor vandaag was op 6:40/km maar dat werd dus iets sneller. Soit. Dagje extra rust dan maar.
[..]
Awesome! Gefeliciteerd!![]()
![]()
En verder een jompel voor pijl, Hinder en Quoi niet te vergeten natuurlijk!
Oh jaquote:Op zondag 14 december 2014 15:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zeg, jij post je linkje
En dat jij nou ongeveer de tijd liep gisteren die mijn PR was, dat is je eigen schuld
Dan was het dus geen herstelloopje, maar alleen maar extra belasting, want gewoon normaal duurlooptempo. Hersteltempo ligt daar nog fiks onder.quote:Op zondag 14 december 2014 15:27 schreef trolley het volgende:
[..]
Stalker![]()
Gister liep ik inderdaad op 5:50/km. Mijn idee voor vandaag was op 6:40/km maar dat werd dus iets sneller. Soit. Dagje extra rust dan maar.
| 1 2 | [b]1 Maart 2015 - [http://www.20vanalphen.nl/ Alphen aan de Rijn[/url][/b] [*] De_Kluizenaar - 10km |
Te snel gestart?quote:Op zondag 14 december 2014 16:17 schreef Corniel het volgende:
DNF
- De gedane trainingsarbeid was goed (dank aan trainen Jan Kortekaas van Leiden Atletiek)
- De aanmoedigingen van vrienden vooraf waren hartverwarmend!
- Het weer was goed.(Zonning, niet te veel wind)
- De groep waarin ik vandaag liep had het beoogde tempo en zorgde voor luwte tegen de wind in
- De benen voelden goed
- De voetblessure van de afgelopen dagen was niet (nauwelijks) waarneembaar
- Genoeg ontbeten
- De gelletjes werden alle drie goed verteerd
- De bijrijder was magistraal (Dank Arno!)
- De tussentijden waren mooi(10km in 0:41, HM in 1:29, 28km in 1:58)
- De man met de hamer op kilometer 29,5 DIE was wat jammer...
- Na 32 km ben ik uitgestapt
Dan maar in de herkansing (al weet ik nog niet wanneer)...
quote:Op zondag 14 december 2014 16:17 schreef Corniel het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2014 16:17 schreef Corniel het volgende:
DNF
- De gedane trainingsarbeid was goed (dank aan trainen Jan Kortekaas van Leiden Atletiek)
- De groep waarin ik vandaag liep had het beoogde tempo en zorgde voor luwte tegen de wind in
- De benen voelden goed
- Genoeg ontbeten
Wat stom! Waarom ben je precies uitgestapt? Pijntjes, geen moraal meer?quote:Op zondag 14 december 2014 16:17 schreef Corniel het volgende:
DNF
- De benen voelden goed
- Genoeg ontbeten
Wanneer gaan we?quote:Op zondag 14 december 2014 16:29 schreef Quoi het volgende:
Ik kan overigens iedereen in de regio 070-015 aanraden om te gaan hardlopen vanaf Indigo (Schipluiden) en af te sluiten met een lunch (gehaktbrood en aardappelstrüdel) bij de haard![]()
Wow nice!quote:Op zondag 14 december 2014 16:49 schreef Meike26 het volgende:
TWC is gefinised onder de 4 uur![]()
3:52 nog iets, een verbetering van 20 minuten vergeleken met Berlijn.![]()
Schitterend!quote:Op zondag 14 december 2014 16:49 schreef Meike26 het volgende:
Nice!quote:Op zondag 14 december 2014 16:49 schreef Meike26 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |