Als jij voortaan een realistische tijd een oplegt in plaats van 12 minuten sneller dan mijn snelste en enige 15 km, dan zal ik ook je hart niet meer breken.quote:Op zondag 14 december 2014 09:06 schreef Zwabberhark het volgende:
Nog even snel een terugblik op de BGL:
[..]
De eindafrekening:
Te snel: Murmeli. Als je net zo snel zou lopen als je berichten de wereld in slingert met die telefoon van je, dan zou je sneller zijn qua PR's dan jouw eigen pijll. Sterker nog, ik denk dat je dat in je hebt.
Perfect voldaan aan de verwachtingen: mosselmossel, Hinder en te-brengla.
Soms kun je een mindere dag hebben, maar toch prima gelopen: Swets, Arquero (heet die dude van Man City niet anders?) en Yuki (vanwege de finish, eigenlijk hoor je bij de vorige groep).
Trokken zich helemaal niks aan van mijn opgelegde tijden en braken mijn hart: ET en Gogo83.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier was het echt prachtig loopweerquote:Op zondag 14 december 2014 10:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Zeer mistig hier, maar ga toch over een uurtje de deur uit
quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Decathlon, kun je ook online bestellen.
Jullie hebben denk ik gelijk, de keren dat ik bij Zalando bestelde was de maat inderdaad wel redelijk goed.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook andere maten zijn een rampKan zelf ook nooit slagen. Lang leve webshops
Nike valt bij mij wel wat ruimer, Adidas niet. Grote voordeel van Nike vind ik dat de shirts lekker lang zijnquote:Op zondag 14 december 2014 12:08 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie hebben denk ik gelijk, de keren dat ik bij Zalando bestelde was de maat inderdaad wel redelijk goed.
Adidas en Nike zijn een beetje de merken die wat ruimer vallen toch?
Sorry hoor, maar ik heb wel bewezen dat mijn opgelegde tijden verre van onrealistisch waren. Jij kunt meer dan je zelf denkt.quote:Op zondag 14 december 2014 11:14 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Als jij voortaan een realistische tijd een oplegt in plaats van 12 minuten sneller dan mijn snelste en enige 15 km, dan zal ik ook je hart niet meer breken.
Zeker waar, en ik ben nu in baarn en de omgeving is zo prachtig! Volgend jaar moeten jullie allemaal hier komen lopen! Denk ik. Ik ben het parcours nog niet opgeweest natuurlijk. Net de korte cross zien finishen, vet cool. Alleen een beetje spijt dat ik mijn alleroudste schoenen aan heb getrokken, het pad ligt er mooi bij dus was niet echt nodig.quote:Op zondag 14 december 2014 12:12 schreef Zwabberhark het volgende:
Je zou vandaag maar een wedstrijdje hebben. Wat een ideaal weer!!
Ben je er al over uit wat voor broek je aantrekt? Als het vrij beschut is zou ik voor een korte gaan. Ik ging vanmorgen om een uur of 9 de deur uit, en toen was het in het bos best lekker. Langs het water met tegenwind iets minder.quote:Op zondag 14 december 2014 12:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zeker waar, en ik ben nu in baarn en de omgeving is zo prachtig! Volgend jaar moeten jullie allemaal hier komen lopen! Denk ik. Ik ben het parcours nog niet opgeweest natuurlijk. Net de korte cross zien finishen, vet cool. Alleen een beetje spijt dat ik mijn alleroudste schoenen aan heb getrokken, het pad ligt er mooi bij dus was niet echt nodig.
Mooiquote:Op zondag 14 december 2014 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
10km gedaan net. Twee weken lang niet hardgelopen. Een week niet vanwege een knie die drie weekenden achter elkaar tegen de 30km niet zo leuk vond en afgelopen week vanwege alle heisa. Nu lekker wat intervalletjes gedaan
Ik ben hartstikke liefquote:Op zondag 14 december 2014 12:28 schreef Quoi het volgende:
@Zwabber: jaja, ik kneep 'm alleen een beetje. Je bent zo streng latelyIk maak de 1u32 goed, een keertje.
Ik heb nu vanaf 17 januari 21, 23, 25, 22, 27, 30, 22, 30, 22, 35, 20, 10, marathon.quote:Op zondag 14 december 2014 08:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Die 25, 27, 30 was wel een pittige serie! Je kon natuurlijk ook niet anders door je mosselvoet, maar weet je al of je het ook zo gaat doen voor Rotterdam?
Die 21, 23 etc zijn dat weektotalen? En hoeveel loopjes per week dan?quote:Op zondag 14 december 2014 12:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb nu vanaf 17 januari 21, 23, 25, 22, 27, 30, 22, 30, 22, 35, 20, 10, marathon.
Nee, dat zijn de lengtes van de duurlopen op zaterdag of zondagquote:Op zondag 14 december 2014 13:07 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Die 21, 23 etc zijn dat weektotalen? En hoeveel loopjes per week dan?
Zo! Dat is het echte werk! Duurloopje van 30 km... :-)quote:Op zondag 14 december 2014 13:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de lengtes van de duurlopen op zaterdag of zondag
Ik loop vier keer in de week en weektotalen gaan van 50 to 75 ongeveer.
quote:Op zondag 14 december 2014 13:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de lengtes van de duurlopen op zaterdag of zondag
Ik loop vier keer in de week en weektotalen gaan van 50 to 75 ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |