echt nietquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:36 schreef bamibij het volgende:
Nouja ik loop vrijwel nooit meer, maar wil t (weer) gaan doen. In de buurt van de universiteit en Hoogeveldt enzo.
Maar ik zie dat dit topic voor wat meer ervaren (wedstrijd)lopers is?
(@gogo83)
meteen met 2 km beginnenquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:53 schreef bamibij het volgende:
Enige wat ik twee jaar lang aan mn conditie heb gedaan is een uurtje squashen en een uurtje zaalvoetballen in de week, morgen weer rondje van 2km lopen voor het eerst, ben benieuwd
Beter zelfs met enkele minuten...quote:Op zondag 14 december 2014 00:05 schreef bamibij het volgende:
Ik ben nogal een noobje wat dit soort dingen betreft, doe altijd maar wat. Voel me altijd lekker fris etc na het sporten, doe t vooral daarom.
2x 1km met tussendoor een uitlooppauze lijkt me prima toch? Of kan je het echt beter opbouwen en beginnen met 1km, dan 2,3,5 etc?
quote:Op zondag 14 december 2014 00:04 schreef trolley het volgende:
Of gewoon elke dag 50 meter verder sprinten.![]()
Sorry, deze wou ik ook eens gemaakt hebben
absoluut niets mis mee imo, al zou ik wel even een paar keer de 2x1km doen voordat je verder gaat.quote:Op zondag 14 december 2014 00:05 schreef bamibij het volgende:
2x 1km met tussendoor een uitlooppauze lijkt me prima toch? Of kan je het echt beter opbouwen en beginnen met 1km, dan 2,3,5 etc?
En dan niet 2,3,5 maar 2,3,4,5,6,7,8,9,10 ofzo. Officieel zegt men dat je je aantal kms per week met max 10% per week mag ophogen.quote:Op zondag 14 december 2014 06:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
absoluut niets mis mee imo, al zou ik wel even een paar keer de 2x1km doen voordat je verder gaat.
Ik ben ook zo begonnen,over de jaren weinig last van blessures gehad en ondertussen redelijk ver gekomen.
Veel belangrijker dan al de regeltjes die Evy en Renate je opleggen is de gouden regel "niet miepen maar lopen"
Thanks. Ik houd het ff ik de gaten; is het morgen nog zo pijnlijk dan ga ik voor een spoedje bij de fysio.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:25 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ai! Hopelijk is het snel over!
[..]
Er zijn wel wat mensen uit Nijmegen en omgeving in dit topic. Waar loop je zelf meestal?
mosselmossel gaat morgen inschrijvingen regelen bij een lokaal loopje een stukje verderop. Hij wilde eigenlijk op de fiets die kant op, heb hem net overgehaald met de auto te gaan, kan ik van daar uit met een leuke omweg terug naar huis lopen. Zin in, hopelijk een beetje lekker loopweer!
niet miepen.......quote:Op zondag 14 december 2014 08:27 schreef Hinder het volgende:
Ik laat m'n HM in Spijkenisse omzetten naar een 10k. Ben nog niet volledig hersteld na vorige week. Streeftijd is er dus ook niet.
Ik heb dat nog nooit iemand zien doen nadat de opbouwfase (vaak Evy) voorbij is.quote:Op zondag 14 december 2014 07:40 schreef Murmeli het volgende:
Officieel zegt men dat je je aantal kms per week met max 10% per week mag ophogen.
Ik geloof dat ik dat zelfs richting mijn mararathon zo ongeveer heb gedaan. 21, 23, 21, 25, 27, 30, 21, 35. Niet exact 10% natuurlijk, soms iets meer, soms iets minder, maar toch.quote:Op zondag 14 december 2014 08:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit iemand zien doen nadat de opbouwfase (vaak Evy) voorbij is.
Die 25, 27, 30 was wel een pittige serie! Je kon natuurlijk ook niet anders door je mosselvoet, maar weet je al of je het ook zo gaat doen voor Rotterdam?quote:Op zondag 14 december 2014 08:45 schreef mosselmossel het volgende:
Ik geloof dat ik dat zelfs richting mijn mararathon zo ongeveer heb gedaan. 21, 23, 21, 25, 27, 30, 21, 35. Niet exact 10% natuurlijk, soms iets meer, soms iets minder, maar toch.
De eindafrekening:quote:Op donderdag 4 december 2014 13:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Omdat het een trend is om jezelf van tevoren in te dekken of wedstrijden zelfs als trainingsrondje te benaderen, wil ik die trend graag doorbreken en de bruggenlopers een realistische streeftijd opleggen:
• Yuki - 1:32
• Arquero - 1:23
• Swetsenegger - 1:22
• Gogo83 - 1:45
• ET - 1:45
• Quoi - 1:32
• te-brengla - 1:29
• mosselmossel - 1:16
• Murmeli - 1:26
• Hinder - 1:09
Een aantal deelnemers staat er niet in, maar dat komt omdat ik bij hun echt geen idee had over het niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |