Jeetje, zit niet mee. Hopelijk hebben ze wat beters voor je!quote:Op donderdag 4 december 2014 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb ze al ingepakt voor morgen
Een zooltje wil ik echter niet; dat is me ten zeerste afgeraden door de fysio. Ik ben een neutrale loper en heb geen gekke afwijking aan m'n voeten, dus de schoen moet gewoon goed zitten. Eraan sleutelen met zooltjes werkt nooit zo goed als een schoen die goed zit.
In maart kreeg ik de Saucony Ride 6. Die heb ik in mei teruggebracht, omdat ze (goh!) te ruim waren van voren. Veel schuiven, verergering van shin splints klachten.
Toen kreeg ik de Brooks Glycerin 11, met smalle leest. Hele fijne schoenen, zaten perfect dus ruim 600km op gelopen inmiddels. Eind augustus begonnen ze echter te scheuren, aan de zijkant van de voorvoet. Begin november ter sprake gebracht bij de RW en het advies gekregen om ze toch een keer te komen laten zien. Zo gezegd, zo gedaan. Waarschijnlijk een zwakke plek op de plek waar ik land/afrol.
Dus ging ik naar huis met de Brooks Glycerin 12, met normale leest. Die lijkt nu toch te ruim... En ik wil niet, zoals bij de Saucony's die te ruim zaten, weer last krijgen van m'n schenen.
Vast wel, geen idee.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:31 schreef Murmeli het volgende:
Effe wat anders: bruggenloperts, wordt er gemeet zondag?
Ik zet zwabber op 1.18quote:Op donderdag 4 december 2014 13:29 schreef GotC het volgende:
Zwabber, wat heb je als tijd voor jezelf in gedachten?
Ja, Swets heeft 1:20 staan op de BGL. Maar ik denk dat hij vorig jaar beter in vorm was. 1:22 is overigens een tijd die ikzelf nog niet gelopen heb bij de BGL, zowel in 2012 als 13 liep ik 1:23.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha, dat is een leuke! Klinkt best realistisch allemaal ja, al kan Swets denk ik wel ietsje harder..
Sneller dan vorig jaar, dus 1:22.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:29 schreef GotC het volgende:
Zwabber, wat heb je als tijd voor jezelf in gedachten?
Nou, jij bent nou echt een voorbeeld van iemand die ook echt voor een tijd probeert te gaan. Dat bleek wel uit je sub4 op de M!quote:Op donderdag 4 december 2014 13:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Met roeien kreeg je bij het ergometeren ook altijd streeftijden mee, wel superhandig voor de houvast. Voor mijn volgende (H)M vraag ik ook aan Zwabber wat ik moet lopen
En dan moet ik 1.26 lopen? Je weet dat we op de 10 km ook al een minuut of 4 uit elkaar zitten?quote:Op donderdag 4 december 2014 13:30 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Sneller dan vorig jaar, dus 1:22.
Dat klopt, maar de beste tijd haal je als je van tevoren precies weet wat je kunt, zodat je zo vlak mogelijk kunt lopen, dus zo min mogelijk energieverliesquote:Op donderdag 4 december 2014 13:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nou, jij bent nou echt een voorbeeld van iemand die ook echt voor een tijd probeert te gaan. Dat bleek wel uit je sub4 op de M!
Ik hoop dat ik je inmiddels al genoeg heb teleurgesteld dat je nu alleen nog maar streeftijden voor mij bedenkt die ik zonder al teveel moeite zou moeten kunnen halenquote:Op donderdag 4 december 2014 13:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nou, jij bent nou echt een voorbeeld van iemand die ook echt voor een tijd probeert te gaan. Dat bleek wel uit je sub4 op de M!
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik je inmiddels al genoeg heb teleurgesteld dat je nu alleen nog maar streeftijden voor mij bedenkt die ik zonder al teveel moeite zou moeten kunnen halenNet als jouw plan om 1:22 te gaan lopen op 15km, bijvoorbeeld.
Dat geldt alleen voor de lange afstanden toch?quote:Op donderdag 4 december 2014 13:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik je inmiddels al genoeg heb teleurgesteld dat je nu alleen nog maar streeftijden voor mij bedenkt die ik zonder al teveel moeite zou moeten kunnen halenNet als jouw plan om 1:22 te gaan lopen op 15km, bijvoorbeeld.
Ah, mooi man. Ik zal je hevig gaan teleurstellen. Ik ga iets voorzichtiger lopen, met alle pijntjes die ik momenteel heb. De tijd die ik in Nijmegen liep, zal ik zeker niet halen. De tijd die je voor Swets hebt opgeschreven is voor mij realistischer, denk ik.En samen met Swets lopen is wel gezellig ^^quote:Op donderdag 4 december 2014 13:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Omdat het een trend is om jezelf van tevoren in te dekken of wedstrijden zelfs als trainingsrondje te benaderen, wil ik die trend graag doorbreken en de bruggenlopers een realistische streeftijd opleggen:
• Yuki - 1:32
• Arquero - 1:23
• Swetsenegger - 1:22
• Gogo83 - 1:45
• ET - 1:45
• Quoi - 1:32
• te-brengla - 1:29
• mosselmossel - 1:16
• Murmeli - 1:26
• Hinder - 1:09
Een aantal deelnemers staat er niet in, maar dat komt omdat ik bij hun echt geen idee had over het niveau.
Succes allemaal!
Vast wel, ooit. Maar voorlopig is mijn voornaamste doel om weer lekker te gaan lopen. En sub 2 in Schoorl, dat dan weer wel. Als ik in januari nog steeds zo beroerd loop verkoop ik m'n startbewijs.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor de lange afstanden toch?
Jij ging toch nog een keer <21 lopen op de 5km?
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Vast wel, ooit. Maar voorlopig is mijn voornaamste doel om weer lekker te gaan lopen. En sub 2 in Schoorl, dat dan weer wel. Als ik in januari nog steeds zo beroerd loop verkoop ik m'n startbewijs.
Moet ik nog doorlopen ookquote:Op donderdag 4 december 2014 13:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Omdat het een trend is om jezelf van tevoren in te dekken of wedstrijden zelfs als trainingsrondje te benaderen, wil ik die trend graag doorbreken en de bruggenlopers een realistische streeftijd opleggen:
• Yuki - 1:32
• Arquero - 1:23
• Swetsenegger - 1:22
• Gogo83 - 1:45
• ET - 1:45
• Quoi - 1:32
• te-brengla - 1:29
• mosselmossel - 1:16
• Murmeli - 1:26
• Hinder - 1:09
Een aantal deelnemers staat er niet in, maar dat komt omdat ik bij hun echt geen idee had over het niveau.
Succes allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get stoned
Mezelf koste wat het kost naar een HM dwingen lijkt me geen goed recept voor weer lekker gaan lopen. Het is nou ook niet echt een afstand die ik voor de lol loop.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:52 schreef YUR het volgende:
1.09 is wel een mooie tijd ja...mijn 7H-tijd van 2012
Voor jullie geeft-ie tenminste nog een tijd op die jullie weleens gelopen hebben. Ik moet veel harder gaan lopen dat een toptijd die ik drie weken geleden pas voor het eerst liep.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:55 schreef Hinder het volgende:
Het is 1,5 jaar geleden dat ik dat tempo in wedstrijdverband heb geėvenaard.
Mee eens hoor!quote:Op donderdag 4 december 2014 13:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mezelf koste wat het kost naar een HM dwingen lijkt me geen goed recept voor weer lekker gaan lopen. Het is nou ook niet echt een afstand die ik voor de lol loop.
Maar sinds jij de zwaarste marathon van Nederland hebt gelopen, zijn wij hier van mening dat jij alles kanquote:Op donderdag 4 december 2014 13:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
[..]
Voor jullie geeft-ie tenminste nog een tijd op die jullie weleens gelopen hebben. Ik moet veel harder gaan lopen dat een toptijd die ik drie weken geleden pas voor het eerst liep.
Troost je, ik ook.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
[..]
Voor jullie geeft-ie tenminste nog een tijd op die jullie weleens gelopen hebben. Ik moet veel harder gaan lopen dat een toptijd die ik drie weken geleden pas voor het eerst liep.
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:50 schreef Hinder het volgende:
[..]
Moet ik nog doorlopen ook.
Jij kunt dat! Vorige week op jouw gemakje de Vlasakker gelopen. En anders valt er misschien wel wat te regelen met defensie, om daar een tank achter je aan te sturen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan kun jij tenminste een mooie stijgende lijn voortzetten. Ik moet maar weer eens zien te pieken.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
[..]
Die houden we erin voor plan B!quote:Op donderdag 4 december 2014 14:02 schreef McTwente het volgende:
[..]
Jij kunt dat! Vorige week op jouw gemakje de Vlasakker gelopen. En anders valt er misschien wel wat te regelen met defensie, om daar een tank achter je aan te sturen...
Is niet heel erg want ik benader het enigszins als trainingsrondje.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Ach, ik vind het best leuk om op 1.26 te worden ingeschatquote:Op donderdag 4 december 2014 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
Ik hou toch ook wel van dit topic, worden er tijden geroepen voor mensen die een wedstrijd gaan lopen, eerste reactie van allemaal: Ja, maar...
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, Zwabber is gewoon zijn tijd een beetje ver vooruit. Een jaar ongeveer, schat ik zo in.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
Ik hou toch ook wel van dit topic, worden er tijden geroepen voor mensen die een wedstrijd gaan lopen, eerste reactie van allemaal: Ja, maar...
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ach, Zwabber is gewoon zijn tijd een beetje ver vooruit. Een jaar ongeveer, schat ik zo in.
doet me een beetje denken aan m'n rondje van gisteren, deels door het centrum tussen 5 en 6. Slalommend tussen de forensen en de grote groepen mensen met Sinterklaascadeaus. Heel handig.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
Heerlijk rondje was dat, zo na m'n oefeningen.Alleen, wijze les, even nadenken over of het einde schooltijd is volgende keer. Wat aan chaos in 't durrep
dat geloof ik jaquote:Op donderdag 4 december 2014 18:00 schreef YUR het volgende:
Dag 14/41 ook gedaan
Endomondo begint er geinig uit te zien met al die groene poppetjes
Netjes!quote:Op donderdag 4 december 2014 18:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat geloof ik ja
Ik had t nooit durven dromen, maar ik denk dat ik t nog net ga halen dit jaar, 200 km
Ik zit nu op 183.44 km
LOL! Ik heb 2km minder gelopen dan jij dit jaar, zelfde doel (1000 mijl), maar denk het net niet te gaan halenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Netjes!
Ik ga voor de 1000 mijl. 1609km. En een beetje. Dus zeg maar 1610. Dat moet nog wel te doen zijn. Zit nu op 1466km.
Zoiets. Kan.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:36 schreef steffelonio het volgende:
Hoelang nadat jullie begonnen met lopen liepen jullie een 10 EM? Ik wil mijn eerste lopen na ca 1 jaar.
Als het goed is komend jaar, twee jaar nadat ik (opnieuw) ben begonnen met lopen.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:36 schreef steffelonio het volgende:
Hoelang nadat jullie begonnen met lopen liepen jullie een 10 EM? Ik wil mijn eerste lopen na ca 1 jaar.
Jahaaaaaa, hier ookquote:Op donderdag 4 december 2014 15:01 schreef Guard het volgende:
wow, vandaag in de brievenbus: een dikke envelop uit Duitsland.
Met daarin een oorkonde en een magazine van de Marathon Berlin![]()
Super zeg, dat had ik niet verwacht van de organisatie van een dergelijk groot evenement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |