Komt goed!quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:59 schreef Corniel het volgende:
Teringjantje. Echt serieus. De hele dag al een beetje doods voor me uit zitten staren. Alleen een krat vol met meuk geladen (voor de meefietser), en drie gelletjes gekocht. Hopelijk is het morgen allemaal weervoorbij (en lukt het een beetje)...
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:59 schreef Corniel het volgende:
Teringjantje. Echt serieus. De hele dag al een beetje doods voor me uit zitten staren. Alleen een krat vol met meuk geladen (voor de meefietser), en drie gelletjes gekocht. Hopelijk is het morgen allemaal weervoorbij (en lukt het een beetje)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
Bron: http://www.hardloopnieuws(...)s-adventure-run.htmlquote:Paul Zwama was vandaag de winnaar van de Adventure Run op Ameland. De halve marathon georganiseerd door SV Friesland werd overschaduwd door een sterfgeval.Tijdens de vijf kilometer overleed volgens omroep Friesland een 67 jarige deelnemer uit Veenendaal. De man werd onwel tijdens zijn vijf kilometer en ondanks het feit dat de hulpverleners snel ter plaatse waren kwam de hulp te laat. Het feest na afloop van de Adventure Run werd door de organisatie afgelast. Het is dit jaar het tweede sterfgeval tijdens een sportevenement op het eiland. Eerder dit jaar in september overleed een deelnemer tijdens de Triambla. Een off the road triatlon.
Netjes! Klinkt eigenlijk als een bijna moeiteloze marathon, voor zover die bestaanquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:07 schreef Cynic het volgende:
km zat de laatste verzorgingspost, even wat gegeten en weer verder. Dat viel nog wel tegen want het lichaam begon toch wat te protesteren en dan is zo'n stop, hoe fijn ook, toch wel funest voor je ritme.
De laatste 3 km kon ik mijn toevalsloopmaatje niet meer volgen en moest ik hem laten gaan, maar gelukkig was de finish dichtbij. Nog even een plaspauze (handig zo'n bos!) en de laatste moeizame 2 km konden beginnen. Een kilometer voor de finish kwam ik op een open plek in het bos bij een openluchttheater waar je nog even de trappen op moest. Mira en Robert stonden op me te wachten (die waren toen al een flinke tijd binnen) en ik was blij dat ik ze zag. Het laatste stuk tot de finish liepen ze met me mee. Bij de finish een fijn applausje van de organisatie en even wat eten en drinken. Ik hoorde dat er van de 60 lopers op de 42 km ongeveer 40 binnen waren. Doe ik het voor!
En de schoenen? Ging goed?quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:35 schreef YUR het volgende:
De Meeuwen Makrelenloop was tof! Stiekem toch ietsje zwaarder dan verwacht, dankzij een onverwacht tegenwindje op de terugweg. Rustig gestart, en op de terugweg door de wind heen mensen opgeveegd. Uiteindelijk samen met Mr.Q. over de finish gekomen
http://connect.garmin.com/modern/activity/650029455
Dit was tevens dag 23 van mn eindejaarschallenge
Bonuspic:
[ afbeelding ]
Nee, niet tofquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Niet zo'n leuk nieuws van Ameland
[..]
Bron: http://www.hardloopnieuws(...)s-adventure-run.html
Ik heb ook wel flink dorst nu. Ik had m'n camelback mee en heb daar ook gewoon uit gedronken. En zo erg gezweet heb ik volgens mij ook niet. Geen idee waar dat gewicht heengegaan is dusquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Netjes! Klinkt eigenlijk als een bijna moeiteloze marathon, voor zover die bestaanAlleen 4kg lichter is wel echt veel, volgende keer toch beter drinken!
En ook nu veel drinken, is belangrijker dan bij-eten als je snel van de spierpijn af wilt komen
Je hebt gewoon de marathonafstand gelopenquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb ook wel flink dorst nu. Ik had m'n camelback mee en heb daar ook gewoon uit gedronken. En zo erg gezweet heb ik volgens mij ook niet. Geen idee waar dat gewicht heengegaan is dus
Moeiteloos wil ik niet zeggen, het was zwaar zat. En het idee van 6 min/km lopen heb ik ook meteen in het begin maar laten varen. Maar ben al met al best wel tevreden gezien de vrij minimale voorbereiding.
Ik vind het knap in ieder geval!quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb ook wel flink dorst nu. Ik had m'n camelback mee en heb daar ook gewoon uit gedronken. En zo erg gezweet heb ik volgens mij ook niet. Geen idee waar dat gewicht heengegaan is dus
Moeiteloos wil ik niet zeggen, het was zwaar zat. En het idee van 6 min/km lopen heb ik ook meteen in het begin maar laten varen. Maar ben al met al best wel tevreden gezien de vrij minimale voorbereiding.
Ja het schijn wel een gevaar te zijn van een cambelbag, dat je minder drinkt dan je denktquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je zult nog wel vaker nieuwe pijntjes gaan voelen...maar dat zijn vaak niet direct blessuresquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:04 schreef steffelonio het volgende:
Misschien ben ik weer zo'n beginner die zichzelf uit enthousiasme een blessure in rent. Na een soepele loop vanochtend voelen mijn enkels een beetje wiebelig. Dat gevoek herken ik niet. Geen pijn, alleen voelt het wat onstabiel. Misschien loos alarm.
Ik ga ervan uit dat een dagje rust wel wonderen gaat doen. Heb idd de afgelopen weken veel verschillende pijntjes gehad. Mijn benen moesten echt wennen. Maar dat zal wel zo blijven tot dat ik echt meer ervaring/km in de benen zal hebben.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Je zult nog wel vaker nieuwe pijntjes gaan voelen...maar dat zijn vaak niet direct blessures
Nee hoor, ook dan zul je pijntjes blijven houdenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:11 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat een dagje rust wel wonderen gaat doen. Heb idd de afgelopen weken veel verschillende pijntjes gehad. Mijn benen moesten echt wennen. Maar dat zal wel zo blijven tot dat ik echt meer ervaring/km in de benen zal hebben.
hear hear!!quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Je zult nog wel vaker nieuwe pijntjes gaan voelen...maar dat zijn vaak niet direct blessures
SPOILER: EditOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige jammer is wel dat m'n horloge 9,97km heeft gemeten. Geen zesde bekertje op endo
[ Bericht 4% gewijzigd door trolley op 13-12-2014 22:40:36 ]'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Het ergste is... Technisch gezien is dit dezelfde groepquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat een enorm verschil in tempo zit er dan bij jullie tussen de groepen.
Blessures doen serieus pijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:04 schreef steffelonio het volgende:
Misschien ben ik weer zo'n beginner die zichzelf uit enthousiasme een blessure in rent. Na een soepele loop vanochtend voelen mijn enkels een beetje wiebelig. Dat gevoek herken ik niet. Geen pijn, alleen voelt het wat onstabiel. Misschien loos alarm.
Je bent gewoon in prime conditie.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Mn benen worden dunner ja...mn Herzogs zakken af
Ai! Hopelijk is het snel over!quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het ergste is... Technisch gezien is dit dezelfde groep
En knie doet nu serieus pijn. Traplopen is ellende. Ik loop als een soort Lucille
Er zijn wel wat mensen uit Nijmegen en omgeving in dit topic. Waar loop je zelf meestal?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:41 schreef bamibij het volgende:
Zijn er mensen die wekelijks een rondje of wat hardlopen in Nijmegen hier toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |