abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 december 2014 @ 16:35:58 #76
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147544329
De Meeuwen Makrelenloop was tof! Stiekem toch ietsje zwaarder dan verwacht, dankzij een onverwacht tegenwindje op de terugweg. Rustig gestart, en op de terugweg door de wind heen mensen opgeveegd. Uiteindelijk samen met Mr.Q. over de finish gekomen ^O^

http://connect.garmin.com/modern/activity/650029455

Dit was tevens dag 23 van mn eindejaarschallenge

Bonuspic:
F means you're fucked
pi_147544399
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 16:35 schreef YUR het volgende:
De Meeuwen Makrelenloop was tof! Stiekem toch ietsje zwaarder dan verwacht, dankzij een onverwacht tegenwindje op de terugweg. Rustig gestart, en op de terugweg door de wind heen mensen opgeveegd. Uiteindelijk samen met Mr.Q. over de finish gekomen ^O^

Bonuspic:
[ afbeelding ]
Je broek lijkt te groot!
  zaterdag 13 december 2014 @ 16:40:15 #78
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147544413
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 16:39 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Je broek lijkt te groot!
Voor een tight wel he?
F means you're fucked
  zaterdag 13 december 2014 @ 16:40:18 #79
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147544414
Leuk Hatsie!! En dank voor je compliment!
An sich voelt het niet echt als een PR hoor. Bijna 3 min langzamer dan mijn snelste 10km die ik alleen met garmin heb gemeten.
Maar ben tevree en de omgeving was schitterend O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_147544477
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 16:40 schreef YUR het volgende:

[..]

Voor een tight wel he?
Dan zeker :P of je benen lijken gewoon dunner, dat kan ook!

Wel een leuke foto verder hoor :)
  zaterdag 13 december 2014 @ 16:44:34 #81
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147544503
Goed gedaan trolley en Murmeli *O*

En Liesje *O*

En hats *O*
F means you're fucked
  zaterdag 13 december 2014 @ 16:45:09 #82
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147544519
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 16:43 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dan zeker :P of je benen lijken gewoon dunner, dat kan ook!

Wel een leuke foto verder hoor :)
Mn benen worden dunner ja...mn Herzogs zakken af :{
F means you're fucked
pi_147544631
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 16:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Mn benen worden dunner ja...mn Herzogs zakken af :{
Komt waarschijnlijk deels ook door al die lange afstanden. Wat vaker lekker explosief knallen en je traint je spieren weer iets meer :P Al weet ik niet of dat ook invloed heeft op je kuiten.

En anders nieuwe kousen kopen!
pi_147544818
En omdat de rek een beetje uit de sokken gaat.

Ik heb mijn paper opgestuurd! Dus dat betekent voor het eerst in maanden weer een echt weekend gevoel :D
Helaas wel pas om half 5 dus naar de hardloopwinkel ging niet meer. Ik ga ook niet meer lopen vandaag, is een beetje dicht op morgenochtend dus ik houd mijn benen liever fris. Zo nog een stukje wandelen of zo.

Ik twijfel wel over wat ik morgen aanmoet, meestal krijg je het snikheet bij die crossjes maar ik wil niet van tevoren vernikkelen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 13 december 2014 @ 17:08:23 #85
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147545022
quote:

Bonuspic:
[ afbeelding ]
Leuk! Ik hoorde het :s) En jullie kregen nog een mooie regenboog kado?
pi_147545082
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 17:00 schreef La_Tramposa het volgende:
En omdat de rek een beetje uit de sokken gaat.

Ik heb mijn paper opgestuurd! Dus dat betekent voor het eerst in maanden weer een echt weekend gevoel :D
Helaas wel pas om half 5 dus naar de hardloopwinkel ging niet meer. Ik ga ook niet meer lopen vandaag, is een beetje dicht op morgenochtend dus ik houd mijn benen liever fris. Zo nog een stukje wandelen of zo.

Ik twijfel wel over wat ik morgen aanmoet, meestal krijg je het snikheet bij die crossjes maar ik wil niet van tevoren vernikkelen.
Daar kijk ik dus echt naar uit: echt weekend. Nu doe ik in het weekend nooit heel veel aan mijn studie (nee, ik ben nog steeds niet helemaal klaar), maar voel me daar wel altijd schuldig door. En straks heb ik naast weekend ook nog om de week een dag vrij en vakantiedagen :D En een grotemensensalaris O+

Waarschijnlijk piep ik na een paar maanden werken wel anders :P
pi_147545326
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 16:44 schreef YUR het volgende:
Goed gedaan trolley en Murmeli *O*

En Liesje *O*

En hats *O*
En YUR *O*
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  zaterdag 13 december 2014 @ 17:40:25 #88
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147545839
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 17:08 schreef Quoi het volgende:

[..]

Leuk! Ik hoorde het :s) En jullie kregen nog een mooie regenboog kado?
Ja, samen met een verfrissend buitje :+
F means you're fucked
pi_147546566
quote:

Bonuspic:
[ afbeelding ]
Ja het was inderdaad toch redelijk zwaar. Ik verkijk me toch elke keer weer op dat stuk bij de zandmotor, waar het strand niet meer zo hard is.

Verder vandaag lekker gelopen, van het begin tot het eind in de kopgroep. Uiteindelijk hadden er twee nog iets over het laatste stukje en die moest ik laten gaan. 3e geworden en wraak genomen op mr. Meijendelloop; hij werd 4e. En dan soep en vis als beloning :9
  zaterdag 13 december 2014 @ 18:58:17 #90
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_147547932
wie gaat het aan het bietensap..... even vluchtig terug gelezen maar jullie hadden het toch over rode bietjes?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 13 december 2014 @ 18:59:06 #91
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_147547949
Teringjantje. Echt serieus. De hele dag al een beetje doods voor me uit zitten staren. Alleen een krat vol met meuk geladen (voor de meefietser), en drie gelletjes gekocht. Hopelijk is het morgen allemaal weervoorbij (en lukt het een beetje)...
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_147548106
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 18:59 schreef Corniel het volgende:
Teringjantje. Echt serieus. De hele dag al een beetje doods voor me uit zitten staren. Alleen een krat vol met meuk geladen (voor de meefietser), en drie gelletjes gekocht. Hopelijk is het morgen allemaal weervoorbij (en lukt het een beetje)...
Komt goed!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_147548123
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 18:59 schreef Corniel het volgende:

;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_147548239
Run Forest Run Besthmenerberg verslagje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  Moderator zaterdag 13 december 2014 @ 19:28:31 #95
155227 crew  Guppy
dus
pi_147548923
Niet zo'n leuk nieuws van Ameland -O-

quote:
Paul Zwama was vandaag de winnaar van de Adventure Run op Ameland. De halve marathon georganiseerd door SV Friesland werd overschaduwd door een sterfgeval.Tijdens de vijf kilometer overleed volgens omroep Friesland een 67 jarige deelnemer uit Veenendaal. De man werd onwel tijdens zijn vijf kilometer en ondanks het feit dat de hulpverleners snel ter plaatse waren kwam de hulp te laat. Het feest na afloop van de Adventure Run werd door de organisatie afgelast. Het is dit jaar het tweede sterfgeval tijdens een sportevenement op het eiland. Eerder dit jaar in september overleed een deelnemer tijdens de Triambla. Een off the road triatlon.
Bron: http://www.hardloopnieuws(...)s-adventure-run.html
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_147549021
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 19:07 schreef Cynic het volgende:
km zat de laatste verzorgingspost, even wat gegeten en weer verder. Dat viel nog wel tegen want het lichaam begon toch wat te protesteren en dan is zo'n stop, hoe fijn ook, toch wel funest voor je ritme.
De laatste 3 km kon ik mijn toevalsloopmaatje niet meer volgen en moest ik hem laten gaan, maar gelukkig was de finish dichtbij. Nog even een plaspauze (handig zo'n bos!) en de laatste moeizame 2 km konden beginnen. Een kilometer voor de finish kwam ik op een open plek in het bos bij een openluchttheater waar je nog even de trappen op moest. Mira en Robert stonden op me te wachten (die waren toen al een flinke tijd binnen) en ik was blij dat ik ze zag. Het laatste stuk tot de finish liepen ze met me mee. Bij de finish een fijn applausje van de organisatie en even wat eten en drinken. Ik hoorde dat er van de 60 lopers op de 42 km ongeveer 40 binnen waren. Doe ik het voor!

Netjes! Klinkt eigenlijk als een bijna moeiteloze marathon, voor zover die bestaan :P Alleen 4kg lichter is wel echt veel, volgende keer toch beter drinken!
En ook nu veel drinken, is belangrijker dan bij-eten als je snel van de spierpijn af wilt komen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  FOK!fotograaf zaterdag 13 december 2014 @ 20:02:14 #97
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_147549816
quote:

Bonuspic:
[ afbeelding ]
En de schoenen? Ging goed? :P
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 13 december 2014 @ 20:07:27 #98
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147549974
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 19:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Niet zo'n leuk nieuws van Ameland -O-

[..]

Bron: http://www.hardloopnieuws(...)s-adventure-run.html
Nee, niet tof -O-
Ik kwam over de finish en toen hoorde ik het. Stemming was erg somber.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 13 december 2014 @ 20:10:01 #99
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147550055
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 december 2014 20:02 schreef Xilantof het volgende:

[..]

En de schoenen? Ging goed? :P
Ja, wel aardig hoor
F means you're fucked
pi_147550543
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 19:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Netjes! Klinkt eigenlijk als een bijna moeiteloze marathon, voor zover die bestaan :P Alleen 4kg lichter is wel echt veel, volgende keer toch beter drinken!
En ook nu veel drinken, is belangrijker dan bij-eten als je snel van de spierpijn af wilt komen ;)
Ik heb ook wel flink dorst nu. Ik had m'n camelback mee en heb daar ook gewoon uit gedronken. En zo erg gezweet heb ik volgens mij ook niet. Geen idee waar dat gewicht heengegaan is dus :P
Moeiteloos wil ik niet zeggen, het was zwaar zat. En het idee van 6 min/km lopen heb ik ook meteen in het begin maar laten varen. Maar ben al met al best wel tevreden gezien de vrij minimale voorbereiding. :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')