Het is voor ons handig om ook alvast je adres te hebben. Dit wordt gebruikt om het koppelen te vergemakkelijken en natuurlijk om te zorgen dat het pakket ook daadwerkelijk bij je aankomtquote:Wat is je leefsituatie? (alleenstaand, partner, gezin)
Als je kinderen hebt: jongen/meisje + leeftijd?
Zijn er ook huisdieren, zo ja hond/kat/goudvis/etc?
Welke geur vind je heel lekker (denk bijvoorbeeld aan douchegel, geurkaarsen en meer):
Welke geur vind je absoluut NIET lekker (denk bijvoorbeeld aan douchegel, geurkaarsen en meer):
Zijn er nog bepaalde allergieën (binnen het gezin)?
Waar kan je het meest van genieten: (lezen, schrijven, creabea'en, film kijken en meer)
En welke genre heeft dan de voorkeur (thrillers, haken, scrappen, photoshoppen, komedie en meer):
Wat is nog een lang gekoesterde wens?
Wat is je favoriete kleur?
Wil je anoniem blijven voor de gever? (het gaat hierbij om je FOK!naam)
Zo nee: mag het pakket door de gever aan jouw deur bezorgd worden?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:54 schreef gridjuh het volgende:
Het past niet meer in de doos.
Straks maar opnieuw indelen
Herkenbaar. En dan deel je het opnieuw in, en dan houd je 2 pakjes over in plaats van nu 1 pakjequote:Op vrijdag 12 december 2014 18:54 schreef gridjuh het volgende:
Het past niet meer in de doos.
Straks maar opnieuw indelen
Voorlopig past hetquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:19 schreef frederik het volgende:
[..]
Herkenbaar. En dan deel je het opnieuw in, en dan houd je 2 pakjes over in plaats van nu 1 pakje
Haha jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:19 schreef frederik het volgende:
[..]
Herkenbaar. En dan deel je het opnieuw in, en dan houd je 2 pakjes over in plaats van nu 1 pakje
quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:31 schreef WRH het volgende:
Volgens tracktrace is ons pakketje om 13:00 uur bezorgd. Ik hoop op het juiste adres![]()
Gelukkig toch nog gehaald dan, ondanks dat we het pas in de middag gister konden afgeven en bang waren dat het dan niet meer dit weekend zou lukken om te bezorgen.
Heb ik nou helemaal gemist hoe succesvol jullie oliebollenactie was?quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:34 schreef Ireth het volgende:
Het pakket van Petra en mij gaat morgen naar ome post! We zijn nét onder de 10 kilo uitgekomen(vorig jaar zaten we er 80 gram boven...
)
Eehh.. volgens mij ben ik dat een beetje vergeten te posten na afloopquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Heb ik nou helemaal gemist hoe succesvol jullie oliebollenactie was?![]()
Of heb je dat niet gepost?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehh.. volgens mij ben ik dat een beetje vergeten te posten na afloopWel de voorpret gepost
Maar het was een heel groot succes!! We hebben er een aardig pakket van weten te maken en ook nog een kleinigheidje voor de kinderen in het gezin bij weten te kopen
quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:37 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik heb dit stil gehouden, maar ik ben ook dit jaar persoonlijk shopper, net als vorig jaar...
Dus hier mijn teasers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ben nog niet klaar met inpakken..
Als het meezit, ga ik het pakket brengen..![]()
ziet er goed uit zeg!!quote:Op zondag 14 december 2014 16:54 schreef Ireth het volgende:
Ik heb vandaag mijn pakket gekregen!En het was leuk!!! Allemaal lekkere dingen en kadootjes! De kadootjes liggen onder de kerstboom en gaan we op kerstavond uitpakken
Gulle Gever(s), heel erg bedankt! Ik heb geen idee of jullie je bekend willen maken als zijnde mijn pakketmakers, maar indien wel dan hoor ik dat graag
[me=Ireth]haalt ff foto van de camera![/me]
[ afbeelding ]
Wat een leuk pakketquote:Op zondag 14 december 2014 16:54 schreef Ireth het volgende:
Ik heb vandaag mijn pakket gekregen!En het was leuk!!! Allemaal lekkere dingen en kadootjes! De kadootjes liggen onder de kerstboom en gaan we op kerstavond uitpakken
Gulle Gever(s), heel erg bedankt! Ik heb geen idee of jullie je bekend willen maken als zijnde mijn pakketmakers, maar indien wel dan hoor ik dat graag
[ afbeelding ]
Oeh, dat wordt smullen.quote:Op zondag 14 december 2014 16:54 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 december 2014 13:42 schreef summer2bird het volgende:
Even een berichtje, ik liep vanmorgen langs de receptie en er stond zowaar een pakketje voor mij klaar!
Allerlei cadeau's en ik vind het helemaal geweldig!
Ze staan nu netjes onder mijn kerstboompje en bij het aanblik word ik al helemaal warm and fuzzy inside
Enorm bedankt lieve Nectarientje! Je bent enorm lief en je hebt iemand ontzettend blij gemaakt!
![]()
Hmm, zo dadelijk voor jou de deur uit, wat zal het wordenquote:
Teasers bitte!quote:Op maandag 15 december 2014 15:18 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hmm, zo dadelijk voor jou de deur uit, wat zal het worden
Haha moest ff lachen, daar had ik nog niet eens over nagedachtquote:Op maandag 15 december 2014 15:06 schreef frederik het volgende:
[..]
Hoeveel barcodescanners gaan daar straks over de rooie
http://www.aa-nederland.nlquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 15:21 schreef hottentot het volgende:
[..]
http://www.aa-nederland.nl
En iets om iets op te doen, en iets om om te slaan, en iets om te knuffelen, eetbaar en niet eetbaar, sommige dingen kunnen open, andere weer niet, en misschien iets om Gerda blij te maken.
Vaag genoeg
Dat word dan even omrijdenquote:Op maandag 15 december 2014 15:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Klinkt goed!
Vergeet het hippe Action papiertje niet hè!
Iddquote:Op maandag 15 december 2014 16:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat matched het inpakpapier mooi bij je boom
Ja, zo leg je wel druk op me..quote:Op maandag 15 december 2014 16:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat matched het inpakpapier mooi bij je boom
Bestaat er zwart inpakpapier?quote:Op maandag 15 december 2014 17:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ja, zo leg je wel druk op me..
Ik heb allemaal verschillende soorten, dus er zal vast wel ééntje passen
Het inpakken kan hier beginnen
Zwart.... Kerst hoort vrolijk te zijnquote:Op maandag 15 december 2014 17:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bestaat er zwart inpakpapier?![]()
Succes! Ik ben erg nieuwsgierig naar het eindresultaat. Laat je nog even horen wat je favoriete gebak is? Dan regel ik dat woensdag even voor je!
Ja zoveel had ik niet verwacht, ontzettend lief! Bijzonder dat een wildvreemde je zo verrast.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:48 schreef Poesopstokje het volgende:
Ziet er goed uit, mooi gevuld pakket!
Jouw hondjes
quote:Op maandag 15 december 2014 21:19 schreef nofxtbr het volgende:
mijn pakketje is vandaag ook bij de ontvanger aangekomen![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:19 schreef ciskaatje het volgende:
jeuuuuj gelukt, pakket afgeleverd bij ontvanger.
Ja ik zag het, super leuk!quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:21 schreef ciskaatje het volgende:
Onderin jou pakket Rozekwarts, zit een kunstwerk wat mn dochter voor je gemaakt heeft)
quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:18 schreef maryen65 het volgende:
Ik heb mijn pakket net ontvangen en ben er echt heel erg blij meeHeel mooi haakgaren, kaarsen en een geurpakket. En nee fokkers het zat niet ingepakt
Alleen weet ik niet hoe ik die geurbrander moet gebruiken dus als iemand mij daar uitleg over wil geven?
En dan dat lekkere eten, zelfs aan mijn katten is gedacht! Lieve mensen de tranen staan mij in de ogen, dat er zulke lieve fokkers zijn om al die pakketten voor de minder bedeelden te maken. Heel erg bedankt lieve gever![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou de geur is heerlijk, ik heb er net een blokje in gedaan. Ja echt mijn smaak.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:44 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Wat die geurbrander betreft. Je breekt een stukje af, legt die bovenop dat ding en in dat houdertje zet je een waxinelichtje. Dan smelt ie en gaat ie geur afgeven.
Hoop dat de geur je een beetje bevalt. Blijft lastig om dat voor een ander te bepalen.
Ik moet er wel nog even bij zeggen dat ik niet de gever ben, alleen de shopper![]()
De echte gever mag zichzelf bekendmaken indien hij dat wil
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:01 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Nou de geur is heerlijk, ik heb er net een blokje in gedaan. Ja echt mijn smaak.
Jij bedankt voor het shoppen Bepklep
vorig jaar toch niet?quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:28 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Hahaha! Jij krijgt elk jaar kerstballen !!! Alweer nieuwe ballen !
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:52 schreef Tammymara het volgende:
Nee , ze weet waar ik het over heb, Ze heeft van mij ballen gekregen
Leuk pakket! Ik moest ook wel even slikken ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:18 schreef maryen65 het volgende:
Ik heb mijn pakket net ontvangen en ben er echt heel erg blij meeHeel mooi haakgaren, kaarsen en een geurpakket. En nee fokkers het zat niet ingepakt
Alleen weet ik niet hoe ik die geurbrander moet gebruiken dus als iemand mij daar uitleg over wil geven?
En dan dat lekkere eten, zelfs aan mijn katten is gedacht! Lieve mensen de tranen staan mij in de ogen, dat er zulke lieve fokkers zijn om al die pakketten voor de minder bedeelden te maken. Heel erg bedankt lieve gever![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze wax komt van de Xenos, ook erg betaalbaar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:30 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Leuk pakket! Ik moest ook wel even slikken ja.![]()
Die geurbrander kan je onderin een waxinelichtje zetten en in het schaaltje bovenop leg je een waxje, smelt vanzelf en gaat lekker ruiken.
Je kan er ook geurolie met water in doen.
Ook verkrijgbaar bij action als je zelf nieuwe wil kopen als ze op zijn.
O je houdt van kinderbueno, wil je nog een code erbij voor een pak gratis bueno? Ik heb net al 2 uitgedeeld in het buzzer/insider topic. via dmquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:22 schreef kipptje het volgende:
Kon niet wachten![]()
De inhoud:
[ afbeelding ]
De kinderreepjes zijn echt een winnaar!
En ook de kattensnoepjes zijn geaccepteerd door de diva's. Kattenkleedje moet nog uitgebreid besnuffeld worden.
Gever: bedankt!!!
Daar komt mijn rare aandoening om de hoek kijken: de reepjes die ik nu heb tolereer ik wel, maar bueno's niet. Niemand weet waaromquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:28 schreef drakin het volgende:
[..]
O je houdt van kinderbueno, wil je nog een code erbij voor een pak gratis bueno? Ik heb net al 2 uitgedeeld in het buzzer/insider topic. via dm
Ik weet ook niet waarom, maar al eens de ingrediënten met elkaar vergeleken?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:30 schreef kipptje het volgende:
[..]
Daar komt mijn rare aandoening om de hoek kijken: de reepjes die ik nu heb tolereer ik wel, maar bueno's niet. Niemand weet waarom
Oeeeeh ik heb een verslaving! Heb je toevallig een code over?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:28 schreef drakin het volgende:
[..]
O je houdt van kinderbueno, wil je nog een code erbij voor een pak gratis bueno? Ik heb net al 2 uitgedeeld in het buzzer/insider topic. via dm
ja genoeg, dm maarquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Oeeeeh ik heb een verslaving! Heb je toevallig een code over?
Zou ik er zo 1 mogen, ik greep dus weer eens mis bij Insiders... zoals bij alles de laatste anderhalf jaar....quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:28 schreef drakin het volgende:
[..]
dm maar, daarna moet ik echt weg.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zou ik er zo 1 mogen, ik greep dus weer eens mis bij Insiders... zoals bij alles de laatste anderhalf jaar....
Leuk kipje en ook iets lekkers voor de poezenquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:22 schreef kipptje het volgende:
Kon niet wachten![]()
De inhoud:
[ afbeelding ]
De kinderreepjes zijn echt een winnaar!
En ook de kattensnoepjes zijn geaccepteerd door de diva's. Kattenkleedje moet nog uitgebreid besnuffeld worden.
Gever: bedankt!!!
Leuk he, die heeft iemand hier op fok toen voor mij gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:05 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Leuk he, die heeft iemand hier op fok toen voor mij gemaakt
Er werd aan gesnuffeld, daarna met afkeer naar mij gekeken (baas, wat is dit nou weer voor troepquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:03 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Leuk kipje en ook iets lekkers voor de poezen
Jij ook dankjewelquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:05 schreef NoInspiration het volgende:
Ik heb net mijn pakket ontvangen
Ik wil JaleesaJoia ontzettend ontzettend ontzettend bedanken! Ik vind het zo lief dat zij zo haar best heeft gedaan en mij blij heeft gemaakt met een kerstpakket..
[ afbeelding ]
De rest van de cadeautjes blijven nog even staan tot kerstochtend, dan zal ik de rest fotograferen
Nogmaals ontzettend bedankt JaleesaJoia, je hebt mij een hele fijne kerst bezorgd en blij gemaakt met alles wat je hebt gedaan voor een onbekende persoon voor jou..!
Jaa zeker weten!quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jij ook dankjewel
Ik hoop dat je wat aan de spulletjes hebt!![]()
![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 13:42 schreef summer2bird het volgende:
Even een berichtje, ik liep vanmorgen langs de receptie en er stond zowaar een pakketje voor mij klaar!
Allerlei cadeau's en ik vind het helemaal geweldig!
Ze staan nu netjes onder mijn kerstboompje en bij het aanblik word ik al helemaal warm and fuzzy inside
Enorm bedankt lieve Nectarientje! Je bent enorm lief en je hebt iemand ontzettend blij gemaakt!
![]()
Ik wil inderdaad ook even de gever bedanken! Ik was ook zo ontroerd. Uiteraard wist ik niet wat ik moest verwachten (dit is pas het eerste jaar dat ik deze actie überhaupt heb gezien), maar dit overtreft echt alles. Hij was zo blij en emotioneel ook!quote:Op woensdag 17 december 2014 11:28 schreef 33 het volgende:
[tekst]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Same here, waarvandaan?!quote:Op woensdag 17 december 2014 12:10 schreef Poesopstokje het volgende:
En anonieme gever; After Eight kerstmannen? For real?
Nee, ik ga al over m'n nek na 3 van die normale dingen. Ik moet er niet aan denken om hele kerstmannen op te moeten eten.quote:
Dat is het mooie van dit topic!quote:Op woensdag 17 december 2014 14:20 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind het stiekem best spannend... de samensteller van mijn pakket komt het zaterdag brengen. Heb met mijn helft uit het oude huis m'n huis gezellig gemaakt en ik bak zaterdagochtend een appelcake. Zo bizar, dat wildvreemden zoiets liefs doen voor een ander
Om heel eerlijk te zijn, vanuit een schenker perspectief: wij vinden het juist fijn om het voor een onbekende te doen. van bekenden weet ik hoe ze ervoor staan, hoe ze zijn, soms zelfs (dit klinkt vast vals maar zo bedoel ik niet) dat ze door eigen domme dingen heel erg in de knoei terecht komen.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:20 schreef Tink89 het volgende:
Zo bizar, dat wildvreemden zoiets liefs doen voor een ander
ik vind het gewoon leuk.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:20 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind het stiekem best spannend... de samensteller van mijn pakket komt het zaterdag brengen. Heb met mijn helft uit het oude huis m'n huis gezellig gemaakt en ik bak zaterdagochtend een appelcake. Zo bizar, dat wildvreemden zoiets liefs doen voor een ander
Eigenlijk zou je je op moeten kunnen geven voor een reminder volgend jaar in November.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:27 schreef Skaai het volgende:
Verdorie ik moet vaker op FOK! komen want ik had graag een pakket voor iemand willen maken. Is helemaal langs me heen gegaan! Wat een fijn topic,.
Dat dusquote:Op donderdag 18 december 2014 01:25 schreef dolfina-chica het volgende:
gewoon dit topic weer omhoog schoppen in okt.nov.![]()
dan staat ie in je act. lijst
Ik moest die foto even groot bekijken, ik dacht even dat er een cassettebandje van Neil Diamond was opgestuurdquote:Op donderdag 18 december 2014 09:52 schreef Anne het volgende:
Nog een reactie van een ontvanger!
Ik en mijn vriendin waren vandaag heel vrolijk verrast door het pakket! De katten waren ook erg blij met het lekkers en speelgoed. Helaas is het huis te donker en lukte het niet om leuke foto's van de katten te maken, omdat ze half onder de bank lagen met het speelgoed en snoep, maar dit was het pakket:
[ afbeelding ]
Nu je het zegtquote:Op donderdag 18 december 2014 10:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik moest die foto even groot bekijken, ik dacht even dat er een cassettebandje van Neil Diamond was opgestuurd
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik moest die foto even groot bekijken, ik dacht even dat er een cassettebandje van Neil Diamond was opgestuurd
was mij ook al opgevallen.quote:
Ik wou het net vragen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
wie doet nog een jaar met zijn/haar telefoon.. even een berichtje in de kalender zettenquote:Op donderdag 18 december 2014 08:18 schreef Tink89 het volgende:
Prima plan! Wie doet dat even komende oktober? Ik hoop dan ook een pakket voor iemand te kunnen maken.
Gewoon elke maand een reminder zetten dat je volgende maand een reminder moet zetten, dat je volgende maand een reminder moet zetten, dat je volgende maand een reminder moet zetten, dat je volgende maand een reminder moet zetten, dat je volgende maand een reminder moet zetten, dat je volgende maand een reminder moet zetten, dat je volgende maand een reminder moet zetten, dat je volgende maand een reminder moet zetten, dat je volgende maand een reminder moet zetten, dat....quote:Op donderdag 18 december 2014 18:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wie doet nog een jaar met zijn/haar telefoon.. even een berichtje in de kalender zetten
Ik weet dat ik na de kerst een nieuwe heb, dus bij mij heeft het nu weinig nut
Ik had geen pakket van het werk meer verwacht, maar die werd vandaag thuisgebracht, en ik had zelf de kasten net gevuld, en overvolle kasten komen hier niet zo snel leeg. Zeker niet met de vakantie voor de deur, en daarna weken van werk waarbij ik niet thuis eet. Extraatje voor jou.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Kan het weer niet normaal?
Ik ben er nu al heel blij meequote:Op donderdag 18 december 2014 22:55 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik had geen pakket van het werk meer verwacht, maar die werd vandaag thuisgebracht, en ik had zelf de kasten net gevuld, en overvolle kasten komen hier niet zo snel leeg. Zeker niet met de vakantie voor de deur, en daarna weken van werk waarbij ik niet thuis eet. Extraatje voor jou.
En hoezo weer... trouwens? 1e keer dat ik meedoe.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Kan het weer niet normaal?
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:11 schreef WRH het volgende:
[..]
was mij ook al opgevallen.
Cats rule!
Meh, sterkte.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:15 schreef gridjuh het volgende:
De pakketten gaan morgen de deur uit. Vandaag loopt de planning niet zo. Moest terug naar huisarts voor mijn elle boog, ben 6 weken terug gevallen. Helaas was er nu wel een breuk te zien. Zit nu te wachten op de orthopeed
na 6 weken??!quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:15 schreef gridjuh het volgende:
De pakketten gaan morgen de deur uit. Vandaag loopt de planning niet zo. Moest terug naar huisarts voor mijn elle boog, ben 6 weken terug gevallen. Helaas was er nu wel een breuk te zien. Zit nu te wachten op de orthopeed
Genezen is t achteraf wel maar mogelijk stuk kraakbeen los en dat irriteert mijn gewricht. Oftewel mijn elle boog schiet op slot en dat is verrekte pijnlijk...quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
na 6 weken??!Dan had die breuk inmiddels weer genezen moeten (kunnen) zijn.. Lekker schraal gedaan dan
Mooi pakket. Hulde aan Hottentot.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Er mag een kerstboompje bij Hottentot!
Hij is vanmiddag langsgeweest met een kofferbak vol cadeautjes![]()
We hebben nog gezellig koffie gedronken en geFOK!roddelt![]()
Billy's commentaar toen hij van bed kwam zonet; ''Waaauw, dootjes!!''![]()
Dinsdag gaan we de cadeautjes uitpakken samenFoto's komen nog.
Dankjewel lieve Hottentot, wat veel moois en lekkers!
Grote cadeautjes
[ afbeelding ]
Kleine cadeautjes voor onder de boom
[ afbeelding ]
Extra kerstpakket van de baas
[ afbeelding ]
Inhoud kerstpakket
[ afbeelding ]
Ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:44 schreef hottentot het volgende:
Met extra zoete dingen, kan de kleine ook even lekker stuiteren
En als mensen zich afvragen waarom dat vrolijke uitlopende blauwe pakje inééns goudkleurig is, dat komt omdat ik bij terugkomst de blauwe eerst maar bij elkaar geveegd heb hier in het halletje![]()
Nou eet smakelijk dan maar voor straksquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:51 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas![]()
![]()
De vreterij is echtEr hoeft niks weggegeven te worden aan de buren
Mijn KerstFOK!kers mogen wel meegenieten, maar de rest is lekker voor Billy en mezelf. Hebben wij ook eens luxe te eten haha.
Wat ben je van plan met die gever?quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:07 schreef Tink89 het volgende:
Waaah, straks komt mijn samensteller m'n pakket brengen. Ga zo dus maar even m'n hele huis stofzuigen en het met de spullen die ik meegenomen heb uit het huis van m'n ex het gezellig maken en een cake bakken en dan in spanning afwachten...
Ik ga zo douchen, mijn tas inpakken, hond wegbrengen.. pakket inladen.. om 12uur ga ik rijden..quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:07 schreef Tink89 het volgende:
Waaah, straks komt mijn samensteller m'n pakket brengen. Ga zo dus maar even m'n hele huis stofzuigen en het met de spullen die ik meegenomen heb uit het huis van m'n ex het gezellig maken en een cake bakken en dan in spanning afwachten...
Niet zoveel hoop ik... nou ik erover nadenk.. weet ik niet of ik nog durfquote:Op zaterdag 20 december 2014 08:36 schreef seasushi het volgende:
[..]
Wat ben je van plan met die gever?![]()
Dit is gewoon sinterklaas joh!quote:Ik hoop dat het voor mijn gever genoeg is als ik alleen de woonkamer zuig.
Mijn gever die duidelijk aangeeft zijn/haar foknaam niet te noemen.Ga ik me eeuwig afvragen welke fokker! dat is. Die een pakket samenstelt, De moeite neemt om dit persoonlijk te komen brengen, hier in deze uithoek van Nederland, maar anoniem gaat blijven. Ik vind t best spannend. Net zoiets als vroeger sinterklaas
quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:36 schreef seasushi het volgende:
[..]
Haha, helemaal niks! Voor cake is elk excuus goed genoegquote:Op zaterdag 20 december 2014 08:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Niet zoveel hoop ik... nou ik erover nadenk.. weet ik niet of ik nog durf
[..]
Dit is gewoon sinterklaas joh!
quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:36 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik hoop dat het voor mijn gever genoeg is als ik alleen de woonkamer zuig.
dan ben je er morgen wel....quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik ga zo douchen, mijn tas inpakken, hond wegbrengen.. pakket inladen.. om 12uur ga ik rijden..
ritje is ongeveer 2 uur dus zou ze er rond 1600 wel moeten kunnen zijn Tinkquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:35 schreef Tink89 het volgende:
Ik hoop het niet t-i-m-, dan ben ik er niet...
Haha, ze smst net dat het tussen half drie en drie wordt. Ik ben zoooo nieuwsgierigquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:05 schreef t-i-m het volgende:
[..]
ritje is ongeveer 2 uur dus zou ze er rond 1600 wel moeten kunnen zijn Tink![]()
OMG, dat was een enorme explosie aan pakketten, cadeau's en taarten vandaagquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:29 schreef ikkevan1972 het volgende:
Wij hebben vandaag een prachtig pakket mogen ontvangen, we willen de gever enorm bedanken voor alles, we gaan snel met de kinderen naar de action.. Wat een top dag vandaag !!! De postbode bracht een pakket van rtlviertdekerst en toen zei hij dat hij nog een pakket voor ons had en dat was dus dit pakket van jullie.. Vanavond gaan mijn man en ik een avondje uit, wat ook nooit voorkomt en gisteren kwam onze dochter thuis (ze is opgenomen ivm veel problemen ook door de diabetes die ze sinds een paar jaar heeft en dus elke dag moet prikken en spuiten) en die had een enorme taart mee, de instelling had die taart als kerstcadeau gehad en die gingen ze aan de voedselbank doneren, maar de voedselbank was al gesloten en nu kreeg onze dochter die 2e kerstdag 17 jaar wordt de hele taart mee.. Echt een mega grote taart van een echte bakker en heel mooi opgemaakt in kerststijl met kerstpoppetjes erop.. Niet te geloven dat dit ineens allemaal zo gebeurd.. Ik ben er helemaal onderste boven van en voel me heel vrolijk en verward..
Ik wens iedereen een hele fijne warme kerst toe !!!
Fantastischquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:29 schreef ikkevan1972 het volgende:
Wij hebben vandaag een prachtig pakket mogen ontvangen, we willen de gever enorm bedanken voor alles, we gaan snel met de kinderen naar de action.. Wat een top dag vandaag !!! De postbode bracht een pakket van rtlviertdekerst en toen zei hij dat hij nog een pakket voor ons had en dat was dus dit pakket van jullie.. Vanavond gaan mijn man en ik een avondje uit, wat ook nooit voorkomt en gisteren kwam onze dochter thuis (ze is opgenomen ivm veel problemen ook door de diabetes die ze sinds een paar jaar heeft en dus elke dag moet prikken en spuiten) en die had een enorme taart mee, de instelling had die taart als kerstcadeau gehad en die gingen ze aan de voedselbank doneren, maar de voedselbank was al gesloten en nu kreeg onze dochter die 2e kerstdag 17 jaar wordt de hele taart mee.. Echt een mega grote taart van een echte bakker en heel mooi opgemaakt in kerststijl met kerstpoppetjes erop.. Niet te geloven dat dit ineens allemaal zo gebeurd.. Ik ben er helemaal onderste boven van en voel me heel vrolijk en verward..
Het was trouwens wel meteen duidelijk waar het pakket van was, krijg normaal geen post waar ikkevan1972 op staat, dat was ook wel grappig. Het pakket van rtl was aan mijn man gericht het andere duidelijk aan mij haha, zo hadden we ineens alle 2 een pakket.
Ik wens iedereen een hele fijne warme kerst toe !!!
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:10 schreef ikkevan1972 het volgende:
[ afbeelding ]
De jongens wilden ook graag mee op de foto..
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:49 schreef Ireth het volgende:
Anne ?? Mogen Petra en ik ook een kerstboompje in de OPOns pakket is gearriveerd
![]()
Hij was nét geen 10 kiloquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:27 schreef Poesopstokje het volgende:
Ireth en Petra![]()
Wat een enorm pakket! En maar liefst drie cadeaubonnen voor de kinders erbij, super
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij was nét geen 10 kiloEn ja, kan wel kadootjes doen, maar vinden kinderen het niet veel leuker om zelf te mogen uitzoeken
Dus daarom kadokaarten
Ja het is echt een enorm pakket en nu kunnen de kinderen nog uitzoeken ook straks, action is daar echt de goede winkel voor.. We zijn enorm dankbaar dat we dit hebben mogen ontvangen !!!quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:30 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Zeker, voor deze leeftijd is dat echt een godsgeschenk hoor, zo'n cadeaukaart
ik had toch gezegd dat het ff zou durenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:12 schreef Tink89 het volgende:
Jaaaa, mijn pakket is er! Ik mocht alvast een cadeautje openmaken, de rest gaat met 1 pakje per dag om dan op kerstavond de rest uit te pakken.:D
Hmm, ik wilde eigenlijk een groot cadeautje uitpakken *oppervlakkig, I know*, maar zo dan jouw suggestie maar opvolgenquote:
hahahahaquote:Op donderdag 18 december 2014 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon elke maand een reminder zetten dat je volgende maand een reminder moet zetten, dat je volgende maand een reminder moet zetten, dat je volgende maand een reminder moet zetten, dat je volgende maand een reminder moet zetten, dat je volgende maand een reminder moet zetten, dat je volgende maand een reminder moet zetten, dat je volgende maand een reminder moet zetten, dat je volgende maand een reminder moet zetten, dat je volgende maand een reminder moet zetten, dat....
nee, toen kwam ik terug!!!!quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 08:57 schreef Tink89 het volgende:
Wat ontzettend leuk, mijn pakket! En Dolfina, wat ben jij een leuk mens!
Ik heb foto's gemaakt, moet alleen nog even kijken hoe ik die op fok krijg...
Dat was inderdaad het linker pakje op het andere pakjequote:Op zondag 21 december 2014 20:32 schreef Tink89 het volgende:
Fijn! De ovenwanten vandaag uitgepakt. Wat zijn die ontzettend leuk!!
Stuk veiliger dan met een handdoek iigquote:Op zondag 21 december 2014 20:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dat was inderdaad het linker pakje op het andere pakje![]()
Veilig je cake uit je oven pakken!!![]()
Ben blij dat het in de smaak valt
Nee dit is echt niet bescheiden hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 09:59 schreef Anne het volgende:
Nog een reactie van een anonieme ontvanger
Mijn geefster vroeg zich af of ik blij zou zijn met haar bescheiden pakket, nou ik vind het pakket helemaal niet bescheiden! Er zitten cadeatjes in voor de kinderen, voor mij, voor de poes (ja hier loopt ook een mauwbeest rond ) en ten overvloede zat er ook nog een cadeaubon van de appie bij zodat ik een wens van de kinderen in vervulling kan laten gaan; namelijk om zelf eten te mogen maken . Ik was totaal overrompeld toen ik de doos openmaakte en ben mijn geefster dan ook zeer dankbaar voor het pakket wat zij samenstelde voor mijn gezin.
foto hoort er natuurlijk ook bij:
[ afbeelding ]
De cadeautjes liggen geduldig te wachten tot de kinderen ze mogen openmaken .. Als dat gebeurt is stuur ik mijn geefster uiteraard nog foto's van het moment supreme toe!
Lieve geefster: enorm bedankt voor deze mooie kerstgift
quote:Op maandag 22 december 2014 13:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Gisteravond toen Billy weer bij z'n vader vandaan kwam kon hij het niet laten om stiekem een cadeautje uit te pakken. Het was een grote truck met een lading raceauto's. Het kind werd gék!Stuiterend door huis van blijdschap.
Vanmorgen de rest van de cadeautjes samen uitgepakt, aangezien hij woensdag alweer naar z'n vader gaat en het anders allemaal teveel wordt.
Nou wat een blijdschap weer joh, elk uitgepakt cadeau werd voorzien van een ''waaauw!'' of een ''moooi!'' .Ook had hij gelijk de chocola te pakken, dus daar hebben we ook al van gegeten
![]()
Hottentot, echt werkelijk waar fantastisch! Wat een ontzettend leuke cadeau's, en ook helemaal naar mijn wens. Je hebt er echt moeite voor gedaan, dat waardeer ik enorm![]()
Het douchepakket en de Stephen King boeken zijn hierfavorietst
![]()
Wederom heel erg bedankt!
Stannis z'n cadeautjes
[ afbeelding ]
Billy z'n buit
[ afbeelding ]
Mijn cadeau's![]()
[ afbeelding ]
Je bent liefquote:Op maandag 22 december 2014 13:10 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh en de ingepakte Action bigshopper![]()
Zelfs Billy had eengezicht toen hij hem uitpakte.
quote:Op maandag 22 december 2014 14:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je bent liefIk kreeg net een kaartje van jou in de bus. Ontzettend lief en bedankt. Het fleurt mijn dag echt op
![]()
Wat cool, je hebt De regelaars en Desperation, dat zijn echt super verhalen!quote:
Hottentot had het al over een volgorde inderdaad, welke 'hoort' nou als eerste?quote:Op maandag 22 december 2014 18:48 schreef WRH het volgende:
[..]
Wat cool, je hebt De regelaars en Desperation, dat zijn echt super verhalen!
Ik heb zelf eerst de regelaars gelezen en daarna desperation, wat ik persoonlijk de beste volgorde vond, maar ze zijn echt heerlijk leesvoer.
grap is, beide boeken gaan over hetzelfde, alleen vanuit een ander perspectief. er gebeurt van alles in de Regelaars met ook wel een soort van verklaring, maar de echte oorsprong van alles wordt weer in Desperation uit de doeken gedaan. De sferen van beide boeken verschillen ook heel erg vond ik zelf. Maar sowieso ga je een paar leuke leesuren tegemoetquote:Op maandag 22 december 2014 18:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hottentot had het al over een volgorde inderdaad, welke 'hoort' nou als eerste?
Ik ken deze boeken namelijk niet. Ik heb tot nu toe alleen een rits losse boeken en bundels gelezen, geen reeksen.
Het is bezorgd zie ik! Ik ben zelf niet thuis mijn moeder heeft het aangenomen, ze moest eens wetenquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
Volgens track en trace wordt het pakket vandaag bezorgd.
Ik had geen plakband dus ik heb de cadeaus ingepakt met behulp van paperclips en de doos is ingepakt met behulp van ductape.
Allemaal lekker spannend weer
Thnx! Ik moet nog een andere dikke pil uitlezen eerstquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:03 schreef WRH het volgende:
[..]
grap is, beide boeken gaan over hetzelfde, alleen vanuit een ander perspectief. er gebeurt van alles in de Regelaars met ook wel een soort van verklaring, maar de echte oorsprong van alles wordt weer in Desperation uit de doeken gedaan. De sferen van beide boeken verschillen ook heel erg vond ik zelf. Maar sowieso ga je een paar leuke leesuren tegemoet
Haha er staat op: voor de moeder van een FOK!User dus ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het is bezorgd zie ik! Ik ben zelf niet thuis mijn moeder heeft het aangenomen, ze moest eens weten
Ioko deze is van jou (en een beetje van mij)quote:Op maandag 22 december 2014 22:57 schreef Anne het volgende:
Weer een reactie ontvangen van een Ontvanger![]()
Er is net een enorm pak hier binnengekomen , ik ben zeer nieuwsgierig, maar moet ook de deur uit naar mijn vrijwilligerswerk.
Maar ik heb vast wel een foto om de gever enorm te bedanken dat zijn cadeau goed is aangekomen en al veilig staat:
[ afbeelding ]
En daarna kreeg ik het volgende bericht:
Deze hele grote verhuisdoos die ik vanmorgen ontving heb ik vanmiddag opengemaakt samen met mijn zoon.
[ afbeelding ]
Ook al werd hij meer afgeleid door een bakje heerlijke koffie(hij heeft autisme), toch keek hij wel even nieuwsgierig wat dit allemaal was. De doos was behoorlijk gevuld. Wat geweldig om uit te mogen pakken zo'n verrassingskerstpakket.
[ afbeelding ]
Ik heb de cadeautjes bij mijn kerstversiering neergezet(door erkerpech de afgelopen jaren geen boom), wat ziet het er nu mooi uit zeg! Op de pakjes staat wat voor wie is en op 2 pakjes staat helemaal niks geschreven, en waar dienen die batterijen toch voor?
[ afbeelding ]
En dan nog al dat lekkers, vooral die glazen pot! Die gaat nog jaaren gebruikt worden, dat is zeker! Dit wordt zeker een mooie kerst en oud en nieuw
[ afbeelding ]
Lieve Fok gever, ik wist kort geleden niet eens van het bestaan van dit deel op Fok, laat staan dat er zulke geweldige aardige Fokkers zijn die dit zomaar doen voor een onbekende. Jij bent die onbekende die dit voor mij zomaar doet. Dit ontroert me echt wel in een even plotselinge moeilijke tijd. Ik durfde me zelfs eerst niet aan te melden.
Ik wil je heel erg bedanken voor dit alles, veel liefs,
Je ontvanger en haar zoon
Super graag gedaan, het is jullie gegund! En je kinderen waren harstikke lief hoor!! T is ook allemaal wel heel spannend voor ze.. Ik hoop dat jullie er van genieten en veel plezier morgen avond!quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:10 schreef ciskaatje het volgende:
Aaaaaaah onze gulle gevers zijn net na een bakje koffie en thee vertrokken, wat een enorm leuk pakket!!!
Ik had er zelfs wasverzachter van zwitsal bij zitten, zoooooo zxaaaaaaaaalig!
De kinderen (die natuurlijk even moesten laten merken dat ze niet worden opgevoed) zijn volop aAn het speculeren wat er in de kadootjes zit maar zullen braaf moeten wachten tot morgenavond.
Lieve lieve schatten, jullie zijn kerstengelen voor ons!!!
Wat een fantastisch mooi pakket. Laat hier nog even weten hoe het allemaal was gegaan en mijn moeders reactie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:01 schreef djkoelkast het volgende:
Vanavond gaan wij ons pakket brengen:
[ afbeelding ]
Ontvanger zit zelf niet op FOK! (moeder van een FOK!ker), dus vandaar zelf even een foto van voor vertrek
Ohja het kerspapier was overal uitverkocht en we hadden nog heel veel sinterklaaspapier over, vandaar![]()
En reken maar dat dat op beeld komtquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:39 schreef Poesopstokje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat meiske heeft de Kerst van haar leven
Ik ben net thuis en na wat uitleg ("een forum?"quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha er staat op: voor de moeder van een FOK!User dus ik ben benieuwd
Mijn andere kat zit er nu ook inquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:21 schreef Ireth het volgende:
Hier zaten er ook al snel 2 katten in de doosWat een heerlijk topic! Morgen kadootjes uitpakken!!!
Ja er zijn gelukkig nog ontzettend gulle mensen op de wereldquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:32 schreef Poesopstokje het volgende:
Krull; wat lief! Niet alleen de poes, maar je moeder haar reactie
Ja echt hè, mensen doen dit zomaar gratis
Ze was echt superblij, zelfs ontroerd. Ze wilde meteen alle cadeautjes uitpakken en dat heeft ze ook gedaan. Misschien leuk als je morgen nog zelf daar een foto kunt maken en een reactie plaatst met de uitgepakte cadeautjes.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:14 schreef Spaardertje het volgende:
[..]
Wat een fantastisch mooi pakket. Laat hier nog even weten hoe het allemaal was gegaan en mijn moeders reactie.
Wauw! Wat leuk om je reactie te lezen. Toen je de deur uit was belde ze me direct. Ze kon echt haar ogen niet geloven. Zo ontzettend lief!!!! Zelfs meer dan dat.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze was echt superblij, zelfs ontroerd. Ze wilde meteen alle cadeautjes uitpakken en dat heeft ze ook gedaan. Misschien leuk als je morgen nog zelf daar een foto kunt maken en een reactie plaatst met de uitgepakte cadeautjes.
We vonden het echt heel leuk om te doen en heel erg mooi om te zien hoe goed het terecht is gekomen! De eerstvolgende keer dat we daar weer zijn nemen we de vergeten spulletjes uit de vriezer nog mee (de gekoelde dingen nu ook maar ingevroren, dan blijven ze langer goed), misschien a.s. maandag overdag, dan komen we er praktisch langs, ik neem nog wel even contact op via DM daarover.
Geeft niet dat je er niet was, we waren vrij laat qua timing, maar het kon even niet anders.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:37 schreef Spaardertje het volgende:
[..]
Wauw! Wat leuk om je reactie te lezen. Toen je de deur uit was belde ze me direct. Ze kon echt haar ogen niet geloven. Zo ontzettend lief!!!! Zelfs meer dan dat.
Zoals afgesproken ga ik morgen even foto's maken en hier neerzetten. Mijn partner en ik zijn dan toch immers bij mijn moeder. Bedankt djkoelkast en vriendin! Jullie zijn echt heel lief. ☺️ Het pakket is zeker goed terecht gekomen. Alles waar ze van houdt zat erin.. Boeken, kaarsjes, rituals douchespulletjes, tafelloper, heeeeel veel lekkere dingetjes om op te snoepen en nog veeeeeel meer. Dit is echt zo'n enorme opkikker voor haar. Sorry dat ik er niet bij kon zijn, maar ik denk, weet eigenlijk wel zeker, dat het een zeer geslaagde actie was. ❤️
Er is nog genoegquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:07 schreef Tink89 het volgende:
Weer een cadeautje uitgepakt! Een wc-rolhoudertof! Tot nu tot een heerlijk pakket thee met een mok, knijpertje, theezakjeshoudertje, theedoos en een dienblad, een gingerbreadmanmok met warme choco,
een mooi 'home-bord' voor bij de voordeur, twee ovenwanten, een kerstsok, tafelkleedpakket en nu dus de wc-rolhouder. Ben zo benieuwd wat ik morgenavond nog uit mag pakken!?
Komt goed, de voorpret groeit elke minuut. Nieuw lief eet vanavond hier, dus eerst lekker eten *alles budget gisteravond met 35%sticker gescoord* en dan uitgebreid uitpakken met warme choco uit de gingenbreadmanmok.quote:Op woensdag 24 december 2014 03:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Er is nog genoeggeniet ervan!
Mooi! Nogmaals bedankt voor het samenstellen. Het pakket bevalt volgens mij goedquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:28 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ioko deze is van jou (en een beetje van mij)
Vooral de batterijenquote:Op woensdag 24 december 2014 08:05 schreef ioko het volgende:
[..]
Mooi! Nogmaals bedankt voor het samenstellen. Het pakket bevalt volgens mij goed
Je gulle gever laat ons via PM weten dat zij meeleest en heel blij is dat de pakketten geslaagd zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:33 schreef seasushi het volgende:
Nogmaals dank je wel. Ik zit nu met een hele hoop penselen voor me te genieten van de voorpret dat ik morgen fijn met een warme trui aan kan schilderen. Met wat lekkers erbij! En dan morgenavond douchen met Lush! en dan lekker dipjes en stinkkaas en hapjes ......
Ik heb trouwens al de halve scheurkaldender al gelezen
En ook voor jou is de gulle gever erg blij dat het pakket zo gewaardeerd wordtquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:46 schreef diana1980 het volgende:
Nogmaals dankjewel gever!
Echt een prachtig pakket.
Ik wend u hele mooie feestdagen en een mooie en gezond 2015
Nee, nog 6 uur wachtenquote:Op woensdag 24 december 2014 11:53 schreef Tink89 het volgende:
Is het al vanavond? Is het al vanavond?
Nu nog 5 en 59 minutenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer genoeg kan ik geen foto's maken, want wij hebben thuis niets voor handen waar je dat mee kan doen![]()
Maar, ik/wij zijn er heel erg blij mee. Zeker leuke, handige, lekkere en verrassende dingen. Would take again!
Tevens, wil ik mijn collega djkoelkast bedanken voor afgelopen maand. Vorige maand was the struggle real, en heeft hij ons uit de brand geholpen. Dit heeft hem 3 nieuwe vrinden opgeleverd, want de katten konden zijn brokjes en kattengras waarderen. Helaas zijn ze nu nog verwender dan ooit tevoren, maar meh, feestelijke maand en zo, het is ze vergeven.
Ook mokkel van koelkast bedankt, voor de handige vrouwenblaadjes met leuke tips om je sex leven op te spicen en dat soort dingenJe kunt het verslag voor 07-01-201 in je mailbox verwachten.
Ook is het eten lang niet op, want het waren ruim 2 verhuisdozen vol.
Ondanks dat 2014 best een kut jaar was, hebben we het maar weer mooi overleefd, ook mede dankzij anderen. Heel erg bedankt, iedereen, op FOK!, niet op FOK!, ik waardeer het zeker.![]()
En nu ga ik mijn Pokémon kaarten bekijken![]()
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Sterktequote:Op woensdag 24 december 2014 14:12 schreef Ireth het volgende:
Grote oorlog hier in huisMini-me wil de kadootjes uitpakken, van mij moet ze wachten
![]()
Is het al vanavond??
Ik zal geen foto's posten van de collectiequote:
Voorlopig niet meer nodigquote:Op woensdag 24 december 2014 12:34 schreef Mark het volgende:
Fijn dat het voor jou ook beter gaat, Lt! Ik maakte me toch echt even zorgen een paar weken terug
1luvquote:
Ik heb een grote Dragonball Z verzameling, incl flinke map vol kaartenquote:Op woensdag 24 december 2014 14:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zal geen foto's posten van de collectie
Lieve lieve lieve Tink,quote:Op woensdag 24 december 2014 19:32 schreef Tink89 het volgende:
Lieve, lieve, lieve Dolfina en anonieme gever (ik weet wie je bent natuurlijk).
Wat een fantastisch pakket. Ik hield het niet droog en kan me nog steeds niet zo goed voorstellen dat jullie dit zomaar doen voor een wildvreemde. Wat een heerlijk pakket! Alles wat ik nog nodig had voor m'n nieuwe stekjes zit erin en ik ben er echt enorm mee geholpen.
Vanavond dus m'n tandenborstel eindelijk in een leuke beker ipv los op de wasbak, morgen koken met een schort en ovenwanten en m'n oude handdoeken vervangen door de prachtige nieuwe
Ontzettend dankjulliewel! Ik weet weer hoor kerst hoort te voelen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |