abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 december 2014 @ 15:18:38 #251
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_147881937
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 13:31 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Het is bezorgd zie ik! Ik ben zelf niet thuis mijn moeder heeft het aangenomen, ze moest eens weten :D
Haha er staat op: voor de moeder van een FOK!User dus ik ben benieuwd ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_147882289
quote:
17s.gif Op maandag 22 december 2014 22:57 schreef Anne het volgende:
Weer een reactie ontvangen van een Ontvanger *;

Er is net een enorm pak hier binnengekomen , ik ben zeer nieuwsgierig, maar moet ook de deur uit naar mijn vrijwilligerswerk.

Maar ik heb vast wel een foto om de gever enorm te bedanken dat zijn cadeau goed is aangekomen en al veilig staat:

[ afbeelding ]

En daarna kreeg ik het volgende bericht O+ :

Deze hele grote verhuisdoos die ik vanmorgen ontving heb ik vanmiddag opengemaakt samen met mijn zoon.

[ afbeelding ]

Ook al werd hij meer afgeleid door een bakje heerlijke koffie(hij heeft autisme), toch keek hij wel even nieuwsgierig wat dit allemaal was. De doos was behoorlijk gevuld. Wat geweldig om uit te mogen pakken zo'n verrassingskerstpakket.

[ afbeelding ]

Ik heb de cadeautjes bij mijn kerstversiering neergezet(door erkerpech de afgelopen jaren geen boom), wat ziet het er nu mooi uit zeg! Op de pakjes staat wat voor wie is en op 2 pakjes staat helemaal niks geschreven, en waar dienen die batterijen toch voor?

[ afbeelding ]

En dan nog al dat lekkers, vooral die glazen pot! Die gaat nog jaaren gebruikt worden, dat is zeker! Dit wordt zeker een mooie kerst en oud en nieuw :)

[ afbeelding ]

Lieve Fok gever, ik wist kort geleden niet eens van het bestaan van dit deel op Fok, laat staan dat er zulke geweldige aardige Fokkers zijn die dit zomaar doen voor een onbekende. Jij bent die onbekende die dit voor mij zomaar doet. Dit ontroert me echt wel in een even plotselinge moeilijke tijd. Ik durfde me zelfs eerst niet aan te melden.
Ik wil je heel erg bedanken voor dit alles, veel liefs,

Je ontvanger en haar zoon
Ioko deze is van jou (en een beetje van mij)
pi_147883049
Ik heb weer even met wat kerstboompjes gestrooid O+.
pi_147883293
Nog maar elf rode pakjes in de OP!
  dinsdag 23 december 2014 @ 16:04:09 #255
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_147883322
Als het goed is zijn het er vanavond 10..
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_147885178
Aaaaaaah onze gulle gevers zijn net na een bakje koffie en thee vertrokken, wat een enorm leuk pakket!!!
Ik had er zelfs wasverzachter van zwitsal bij zitten, zoooooo zxaaaaaaaaalig!
De kinderen (die natuurlijk even moesten laten merken dat ze niet worden opgevoed) zijn volop aAn het speculeren wat er in de kadootjes zit maar zullen braaf moeten wachten tot morgenavond.
Lieve lieve schatten, jullie zijn kerstengelen voor ons!!!
pi_147885288
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:10 schreef ciskaatje het volgende:
Aaaaaaah onze gulle gevers zijn net na een bakje koffie en thee vertrokken, wat een enorm leuk pakket!!!
Ik had er zelfs wasverzachter van zwitsal bij zitten, zoooooo zxaaaaaaaaalig!
De kinderen (die natuurlijk even moesten laten merken dat ze niet worden opgevoed) zijn volop aAn het speculeren wat er in de kadootjes zit maar zullen braaf moeten wachten tot morgenavond.
Lieve lieve schatten, jullie zijn kerstengelen voor ons!!!
Super graag gedaan, het is jullie gegund! En je kinderen waren harstikke lief hoor!! T is ook allemaal wel heel spannend voor ze.. Ik hoop dat jullie er van genieten en veel plezier morgen avond!
  dinsdag 23 december 2014 @ 17:14:54 #258
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_147885319
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 13:01 schreef djkoelkast het volgende:
Vanavond gaan wij ons pakket brengen:

[ afbeelding ]

Ontvanger zit zelf niet op FOK! (moeder van een FOK!ker), dus vandaar zelf even een foto van voor vertrek ;)
Ohja het kerspapier was overal uitverkocht en we hadden nog heel veel sinterklaaspapier over, vandaar :P
Wat een fantastisch mooi pakket. Laat hier nog even weten hoe het allemaal was gegaan en mijn moeders reactie. :)
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
pi_147885320
Kom je thuis van het voedselpakket halen staat er voor de deur een kerstpakket en nog een tas met kadootjes. Wat zijn wij verwent!!! Foto's gemaakt maar krijg ze er niet op. Super bedankt gulle gevers. Lego , bakspulletjes en mooie kerst dingen voor in het kerstdorp en een mooie puzzel.
pi_147889364
En toen kwam onze geheimzinnige Fokker!
Ze kwam, zag, gaf en ging, en liet ons met een loodzware doos achter.
Voor Seasushi en dochter.

Nog lang niet alles staat op de foto,s. Dochter noemde het bizar.

Geverster had zeer zorgvuldig uitgezocht, Ze wist dat mijn dochter graag foto,s maakt, maar behalve een mooi boek met tips zat er "gewoon"ook nog een toestel bij, én een bijdrage voor het dure toestel waar ze voor aan het sparen is.
Ontzettend veel lekkere dingen. Lush zeepjes voor allebei O+ Een warme trui voor als ik in mijn schuur aan het schilderen ben, veeel kwasten en penselen.
Ik ben een beetje beduusd. Dochter nog veel meer. Die zit nu op haar kamer het toestel te bestuderen.
Anonieme geefster, ongelooflijk bedankt :* . Ook al omdat dochter nu weer een lesje krijgt dat er ook goede wildvreemde lieve gulle mensen zijn. *;

Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_147889844
Wauw, da's drastisch _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_147890085
_O_ _O_ _O_
Dat meiske heeft de Kerst van haar leven *O*
pi_147890220
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:39 schreef Poesopstokje het volgende:
_O_ _O_ _O_
Dat meiske heeft de Kerst van haar leven *O*
En reken maar dat dat op beeld komt :') (Ik heb er zo een hekel aan om op de foto te komen, maar ik kan nu niet weigeren
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  dinsdag 23 december 2014 @ 20:40:51 #264
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_147892744
Zeker een heel mooi pakket!
En Lush!! Love that stuff!! Daar kan geen andere zeepshop tegenop.

Weet niet hoe de bezorgdiensten morgen draaien, maar als ik het goed heb begrepen zou het pakket van mijn schoonmoeder morgen bij de ontvanger moeten aankomen.
pi_147894488
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:18 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Haha er staat op: voor de moeder van een FOK!User dus ik ben benieuwd ;)
Ik ben net thuis en na wat uitleg ("een forum?" _O- ) hebben we samen het pakket uitgepakt O+ .

Het pakketje onder de kerstboom samen met onze eigen cadeautjes.

Schattig cadeautje aan de binnenkant O+ .

En een kaartje met een super lieve boodschap O+ .

De inhoud :D .

Alles bij elkaar, ondertussen heeft mijn moeder al 3x gevraagd "Doen ze dit gratis?? Voor een onbekende??" _O- O+ .

De cadeautjes bij de rest onder de kerstboom om morgen te worden uitgepakt, word dus vervolgd! Mijn moeder is nu al ontzettend blij met alles O+ Oh en de kat ook:
  dinsdag 23 december 2014 @ 21:21:02 #266
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_147894620
Hier zaten er ook al snel 2 katten in de doos :D Wat een heerlijk topic! Morgen kadootjes uitpakken!!! *O*
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_147895158
Krull; wat lief! Niet alleen de poes, maar je moeder haar reactie ;)

Ja echt hè, mensen doen dit zomaar gratis O+
pi_147896024
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:21 schreef Ireth het volgende:
Hier zaten er ook al snel 2 katten in de doos :D Wat een heerlijk topic! Morgen kadootjes uitpakken!!! *O*
Mijn andere kat zit er nu ook in :') O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:32 schreef Poesopstokje het volgende:
Krull; wat lief! Niet alleen de poes, maar je moeder haar reactie ;)

Ja echt hè, mensen doen dit zomaar gratis O+
Ja er zijn gelukkig nog ontzettend gulle mensen op de wereld O+
  dinsdag 23 december 2014 @ 22:07:36 #269
319308 Tink89
To live is to dance
pi_147896964
Weer een cadeautje uitgepakt! Een wc-rolhouder :D tof! Tot nu tot een heerlijk pakket thee met een mok, knijpertje, theezakjeshoudertje, theedoos en een dienblad, een gingerbreadmanmok met warme choco,
een mooi 'home-bord' voor bij de voordeur, twee ovenwanten, een kerstsok, tafelkleedpakket en nu dus de wc-rolhouder. Ben zo benieuwd wat ik morgenavond nog uit mag pakken!?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator dinsdag 23 december 2014 @ 22:19:22 #270
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_147897664
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:14 schreef Spaardertje het volgende:

[..]

Wat een fantastisch mooi pakket. Laat hier nog even weten hoe het allemaal was gegaan en mijn moeders reactie. :)
Ze was echt superblij, zelfs ontroerd. Ze wilde meteen alle cadeautjes uitpakken en dat heeft ze ook gedaan. Misschien leuk als je morgen nog zelf daar een foto kunt maken en een reactie plaatst met de uitgepakte cadeautjes.
We vonden het echt heel leuk om te doen en heel erg mooi om te zien hoe goed het terecht is gekomen! De eerstvolgende keer dat we daar weer zijn nemen we de vergeten spulletjes uit de vriezer nog mee (de gekoelde dingen nu ook maar ingevroren, dan blijven ze langer goed ;) ), misschien a.s. maandag overdag, dan komen we er praktisch langs, ik neem nog wel even contact op via DM daarover.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_147901646
Nogmaals dank je wel. Ik zit nu met een hele hoop penselen voor me te genieten van de voorpret dat ik morgen fijn met een warme trui aan kan schilderen. Met wat lekkers erbij! En dan morgenavond douchen met Lush! en dan lekker dipjes en stinkkaas en hapjes ......
Ik heb trouwens al de halve scheurkaldender al gelezen
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  dinsdag 23 december 2014 @ 23:37:41 #272
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_147901839
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 22:19 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ze was echt superblij, zelfs ontroerd. Ze wilde meteen alle cadeautjes uitpakken en dat heeft ze ook gedaan. Misschien leuk als je morgen nog zelf daar een foto kunt maken en een reactie plaatst met de uitgepakte cadeautjes.
We vonden het echt heel leuk om te doen en heel erg mooi om te zien hoe goed het terecht is gekomen! De eerstvolgende keer dat we daar weer zijn nemen we de vergeten spulletjes uit de vriezer nog mee (de gekoelde dingen nu ook maar ingevroren, dan blijven ze langer goed ;) ), misschien a.s. maandag overdag, dan komen we er praktisch langs, ik neem nog wel even contact op via DM daarover.
Wauw! Wat leuk om je reactie te lezen. Toen je de deur uit was belde ze me direct. Ze kon echt haar ogen niet geloven. Zo ontzettend lief!!!! Zelfs meer dan dat.

Zoals afgesproken ga ik morgen even foto's maken en hier neerzetten. Mijn partner en ik zijn dan toch immers bij mijn moeder. Bedankt djkoelkast en vriendin! Jullie zijn echt heel lief. ☺️ Het pakket is zeker goed terecht gekomen. Alles waar ze van houdt zat erin.. Boeken, kaarsjes, rituals douchespulletjes, tafelloper, heeeeel veel lekkere dingetjes om op te snoepen en nog veeeeeel meer. Dit is echt zo'n enorme opkikker voor haar. Sorry dat ik er niet bij kon zijn, maar ik denk, weet eigenlijk wel zeker, dat het een zeer geslaagde actie was. ❤️
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
  Moderator woensdag 24 december 2014 @ 00:21:25 #273
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_147903830
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:37 schreef Spaardertje het volgende:

[..]

Wauw! Wat leuk om je reactie te lezen. Toen je de deur uit was belde ze me direct. Ze kon echt haar ogen niet geloven. Zo ontzettend lief!!!! Zelfs meer dan dat.

Zoals afgesproken ga ik morgen even foto's maken en hier neerzetten. Mijn partner en ik zijn dan toch immers bij mijn moeder. Bedankt djkoelkast en vriendin! Jullie zijn echt heel lief. ☺️ Het pakket is zeker goed terecht gekomen. Alles waar ze van houdt zat erin.. Boeken, kaarsjes, rituals douchespulletjes, tafelloper, heeeeel veel lekkere dingetjes om op te snoepen en nog veeeeeel meer. Dit is echt zo'n enorme opkikker voor haar. Sorry dat ik er niet bij kon zijn, maar ik denk, weet eigenlijk wel zeker, dat het een zeer geslaagde actie was. ❤️
Geeft niet dat je er niet was, we waren vrij laat qua timing, maar het kon even niet anders.
Belangrijkste is dat ze het pakket heeft en er blij mee is :D
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 24 december 2014 @ 03:38:41 #274
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_147907986
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 22:07 schreef Tink89 het volgende:
Weer een cadeautje uitgepakt! Een wc-rolhouder :D tof! Tot nu tot een heerlijk pakket thee met een mok, knijpertje, theezakjeshoudertje, theedoos en een dienblad, een gingerbreadmanmok met warme choco,
een mooi 'home-bord' voor bij de voordeur, twee ovenwanten, een kerstsok, tafelkleedpakket en nu dus de wc-rolhouder. Ben zo benieuwd wat ik morgenavond nog uit mag pakken!?
Er is nog genoeg O+ geniet ervan!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  woensdag 24 december 2014 @ 07:29:39 #275
319308 Tink89
To live is to dance
pi_147909297
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 03:38 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Er is nog genoeg O+ geniet ervan!
Komt goed, de voorpret groeit elke minuut. Nieuw lief eet vanavond hier, dus eerst lekker eten *alles budget gisteravond met 35%sticker gescoord* en dan uitgebreid uitpakken met warme choco uit de gingenbreadmanmok.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')