In de huidige stammen zit er al een stickertje met het stamnummer op de deuren van de eindrijtuigen, dit is daar een voortzetting van.quote:
De BDs gaat voorlopig niet gebruikt worden voor de Beneluxtrein. Misschien gaat dat ook wel nooit gebeuren, ik weet niet hoe happig men is op het inbouwen van Memor en TBL1+.quote:Ik neem aan dat deze BDS nog geen nieuwe stuurtafel heeft (voor de Traxx)?
Inderdaad, ben vanavond even op en neer geweest en dat heeft me 4,5 uur gekost. Moment dat is thuis (gemeente Emmen) de deur achter me dicht gooide totdat ik weer thuis was, inclusief half uur wachten in de vertrekhal.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze kunnen dat station Schiphol beter gewoon sluiten joh. Op deze manier gaat er natuurlijk geen kat meer met de trein heen
NS zet de reiziger toch op 1 2 3? En trekt zich vervolgens weinig aan van reizigersorganisaties? Dan zullen ze aan natuurorganisaties (die soms gewoon ordinaire gokclubs blijken te zijn) toch helemaal geen boodschap hebben. Doorkarren met dat spulquote:Op zondag 14 december 2014 03:15 schreef James1988 het volgende:
Een zwaan is een beschermde diersoort. Als dat beest zelfs maar een gekrenkt veertje heeft door toedoen van een trein is de machinist de lul, die krijgt dan organisaties zoals de natuurbescherming over zich heen.
Bij mensen wordt er iets nuchterder over gedaan: zolang de machinist op zicht rijdt en tijdig tot stilstand kan komen is er niks aan de hand. "Een goedwillende spoorloper stapt opzij, een suïcidaal persoon haalt niks uit met zo'n lage snelheid omdat het niet effectief is" is de gedachte dan waarschijnlijk.
quote:Op zondag 14 december 2014 01:11 schreef Maegrim het volgende:
Net de eerste Benelux vanuit Amsterdam klaargezet op de watergraafsmeer
Ha, allemaal "gerenoveerd" ICR? Alleen de BDs heeft nog geen Traxx-stuurtafel, toch? Ah, nog een pagina.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:Op zondag 14 december 2014 01:11 schreef Maegrim het volgende:
Net de eerste Benelux vanuit Amsterdam klaargezet op de watergraafsmeer
Die is om eoa reden niet als eerste vertrokken. Die vertrok pas om 07:52 uit Amsterdam, deze stam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beerenburg colaquote:Op zondag 14 december 2014 02:27 schreef dennistd het volgende:
Teveel bier gedronken, of een spontane verlamming?
Geen wonder dat het goedkoper is dan..quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:54 schreef greavy het volgende:
[..]
Meneer Erixx gaat daar met Lint'en rijden, omdat die de concessie goedkoper konden uitbaten. De scholierentreinen verdwijnen dan, er zijn minder toiletten beschikbaar (per driedelig Lint één toilet ipv ieder rijtuig), stoelen worden planken ipv de huidige banken etc.
einen ganzen Tag lang Busse und Bahnen (VRR)quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 11:21 schreef bork het volgende:
[..]
einen ganzen Tag lang Busse und Bahnen (VRR)
En er is al een Benelux opgeheven vanaf Amsterdam. Vertrouwd gezicht dusquote:Op zondag 14 december 2014 09:58 schreef greavy het volgende:
[..]
Die is om eoa reden niet als eerste vertrokken. Die vertrok pas om 07:52 uit Amsterdam, deze stam.
Overvecht spoor 1 ook 8 per uur.quote:Op zondag 14 december 2014 11:53 schreef JDude het volgende:
Ha, in de nieuwe dienstregeling vertrekken om :07 en :37 drie treinen tegelijkertijd uit Tilburg. Op papier dan he.
Wat ik me laatst ook afvroeg trouwens: van spoor 1 aldaar vertrekken 8 treinen per uur. Zijn er nog "drukkere" vertreksporen in Nederland?
Het is in ieder geval niet uniek, want Duivendrecht (laag) en spoor 1 in Utrecht Overvecht hebben ook 8 treinen per uur op een vertrekspoorquote:Op zondag 14 december 2014 11:53 schreef JDude het volgende:
Ha, in de nieuwe dienstregeling vertrekken om :07 en :37 drie treinen tegelijkertijd uit Tilburg. Op papier dan he.
Wat ik me laatst ook afvroeg trouwens: van spoor 1 aldaar vertrekken 8 treinen per uur. Zijn er nog "drukkere" vertreksporen in Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |