Ik denk dat de infra naar de tering zou raken ofzo. Of verwacht was. Precies weet ik het niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar vertel eens, waarom waren die ingelaste spoedwerkzaamheden nodig?
Oh ja. Weer iets volstrekt onverwachts en volkomen onvoorzienbaars. Zoals al die keren bij Gouda, zoals eoa kuttandwieltje bij Hilversum, zoals zoveel dingen. Men heeft de boel prima onder controle zien we welquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:43 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik denk dat de infra naar de tering zou raken ofzo. Of verwacht was. Precies weet ik het niet.
Maar het kan ook anders in Belgenland: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20141212_01425591quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:47 schreef greavy het volgende:
Treinbegeleidster krijgt politiebewaking na bedreigingen
Een treinbegeleidster krijgt sinds enkele dagen politiebewaking, nadat ze persoonlijk was bedreigd door geweldplegers op lijn 112 tussen Bergen en Charleroi-Zuid vorige woensdag. Dat heeft vakbondsman Vincent Pestieau CGSP (Acod) gezegd, hij bevestigt hiermee een bericht van de kranten van de groep Sudpresse.
Op lijn 112 waren er sinds het begin van de herfst al verschillende geweldplegingen. Zo was een treinbegeleider eind oktober al bedreigd met een vuurwapen. Het toezicht door de politie en personeel van Securail op de lijn was daarom uitgebreid.
Het aantal gevallen van agressie was verminderd, maar vorige woensdag was er een nieuw feit ter hoogte van het station van Forchies-la-Marche (Fontaine-l’Eveque). Daarbij werd de naam van de treinbegeleidster expliciet genoemd door de geweldplegers, hoewel ze niet op de trein aanwezig was. 'De agressie heeft veel weg van een wraakneming, nadat de veiligheidsmaatregelen waren verhoogd. Iets wat de geweldplegers blijkbaar stoort', zegt Vincent Pestieau.
Bron: Nieuwsblad.be
Oh, daar is dus mijn geel/blauwe kanarie gebleven. Was hem al kwijtquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:27 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Formaat reiger of formaat dwergpapengaai?
Gelukkigquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar het kan ook anders in Belgenland: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20141212_01425591
dat is standaard bij zwanenquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:26 schreef greavy het volgende:
en de ander was erg beschermend naar de aangereden zwaan ofzo? Heeft een uur geduurd voordat ze die tweede zwaan weg hadden daar....
pijltje in knallen, slapen , in de sloot gooien. Klaaaaaar.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo zo. Wat weer een toestand.
[ afbeelding ]
Och kom, zo'n wereldafstand is Zwolle - Hengelo niet. Die is hooguit een uur onderweg.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:52 schreef greavy het volgende:
[..]
[..]
Als er een VIRM in Hengelo gestoord is, en je een bevoegde storingsmonteur uit Zwolle moet charteren is het niet echt handig.
Ik mag aannemen dat er met de nieuwe DRGL op zijn minst storingsmonteurs aanwezig zijn die VIRM beheersen.
bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20141213_01427961quote:Beneluxtrein crasht op vastgelopen auto
Gisteren om 23:29 door IL | Bron: belga
Mail Print
Beneluxtrein crasht op vastgelopen auto Foto: BFM
Een Beneluxtrein die op weg was naar Nederland is zaterdagavond rond 21.30 uur op een auto gecrasht in Kalmthout. De wagen kwam vast te zitten op de sporen. De chauffeur kon zich op tijd redden. De 250 passagiers werden geëvacueerd.
In het Antwerpse Kalmthout kwam zaterdagavond een auto vast te zitten op de sporen. De chauffeur probeerde zijn wagen nog te verplaatsen, maar dat lukte niet. Toen hij zag dat er een trein naderde, maakte hij zich uit de voeten. De trein op de lijn Antwerpen-Roosendaal crashte op de wagen en sleurde het voertuig zo’n 300 meter mee tot aan het station Kijkuit in Kalmthout. Als bij wonder vielen er geen gewonden.
Zowat 250 reizigers, voornamelijk Nederlanders werden geëvacueerd. Ze werden met zes pendelbussen opgehaald om in het volgende station hun reis verder te zetten. Ook de schade aan de spoorinfrastructuur zou meevallen en het verkeer tussen Antwerpen en Roosendaal zou zondagochtend opnieuw zoals gepland moeten kunnen rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |