quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
19 Februari Tweede Ronde [uit]
26 Februari Tweede Ronde [thuis]
(Loting 15 December)
Ibrsivekbquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Beter van niet, ik weet niet hoe Feyenoord er nu op staat bij de UEFA.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
spurs zou wel een extra dimensie geven
persoonlijk heb ik meer met italiaanse ploegen
Eg wel, kijk maar vanaf 55 sec (of helemaal, want dan zie je de goal van Toornstra nog eensquote:Op donderdag 11 december 2014 13:43 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Nope in De Kuip alleen hele minuten, geen seconden. Dat van die extra tijd is ook wel apart. Zeker om fluitconcerten tegen te gaan als de tijd voorbij is
Ik heb maar 1 echte voorkeur en dat is Celtic. En 2 ploegen die ik absoluut wil vermijden.. Spurs en Wolfsburgquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef TLC het volgende:
Ik hoop op een Feyenoord-Tottenham of Feyenoord-Liverpool maandag![]()
Speelt hij tegenwoordig in de verdediging ja? Of doel je nou op die 2 wedstrijdjes uit zijn wat, 500/600 wedstrijden voorin?quote:
Krijg je weer Nancy praktijken zeker. Uitschakeling dag dagquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat verbeterd toch nooit meer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beter van niet, ik weet niet hoe Feyenoord er nu op staat bij de UEFA.
Kan ik nog mooi een keer op jodenjacht zonder te hoeven vliegen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg je weer Nancy praktijken zeker. Uitschakeling dag dag
Verbetert.quote:
Hoop ook op Napoliquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar Boskamp is, terecht, een god in Belgie. En Nederland en Belgie zijn leuk, maar nou niet echt de landen met de meeste invloed..quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verbetert.
En ja dat kan wel verbeteren, wij zijn (met name door Boskamp) in België bijvoorbeeld al van meest agressieve supportersschare ooit getransformeerd in een een fanatieke, échte 12e man. Alleen moet dan wel eerst die maffe Fransoos weg bij UEFA...
Ik snap werkelijk niet hoe je iemand in 1-2 jaar nog even denkt te kunnen bijbrengen waar andere jongens al 10 jaar voor in de leer zijn.quote:Rutten wil aanvaller Dammers omscholen tot verdediger
Wessel Dammers heeft donderdagavond zijn debuut gemaakt voor Feyenoord. De negentienjarige aanvaller mocht Terence Kongolo vervangen en dus moest de jongeling een defensieve rol vervullen. Volgens trainer Fred Rutten was dit van te voren afgesproken.
"Hij is leergierig en bereid om heel veel te doen om bij Feyenoord te mogen spelen. Dat is mooi om te zien", zo liet de keuzeheer weten in gesprek met RTV Rijnmond. "Hij speelde met flair en liet met de borst vooruit het Feyenoord-embleem zien. Dát is Feyenoord. We zijn hem al een tijdje aan het omscholen, want voor het absolute topniveau zie ik hem niet als spits."
Blijkbaar kan het wel. Zal wel meer talent hebben oid. Als spits niet goed genoeg, als verdediger wel. Waarom zou je hem dan als spits door laten gaan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet hoe je iemand in 1-2 jaar nog even denkt te kunnen bijbrengen waar andere jongens al 10 jaar voor in de leer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |