SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
SPECIAAL VOOR JOHANNES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Maar ze moesten wel. Maar dat zie je nu wel aan het eindquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja ze moeten ook niet te vaak een nieuwe cast nemen hè.
True Detective krijgt dat ook trouwens, een geheel nieuwe cast
Wat gaat iedereen dood?quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ze moesten wel. Maar dat zie je nu wel aan het eind
Heb wat afleveringen gezien, maar moet eerste seizoen nog keer afkijkenquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kijken jullie ook Hannibal goeie serie is dat lekker ziekelijk ook.
Nu nog Alba vervangen .quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even OP geupdate.
Weg met die lelijke honts
Ja dat is net als met Skylar in Breaking Bad. Die werd ook uitgescholden op straat enzoquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:15 schreef Fok-it het volgende:
En je was niet de enige hoor JR![]()
Dana is zo`n beetje de meeste gehate actrice op tv geweestWaren hele petities om haar uit Homeland te flikkeren
![]()
Nee dat niet. Maar er gebeurt wel iets waardoor die cast gewoon niet meer verder kanquote:
Toch weet je dat je het dan goed hebt gedaan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is net als met Skylar in Breaking Bad. Die werd ook uitgescholden op straat enzo
Nu ben ik schieuwnierig (Inso snapt deze verwijzing niet).quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar er gebeurt wel iets waardoor die cast gewoon niet meer verder kan
Bij de seizoens finale van seizoen 2 zat ik met mijn bek vol tanden van wtf.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb wat afleveringen gezien, maar moet eerste seizoen nog keer afkijken
Joffrey vond ik echt geweldig om te haten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch weet je dat je het dan goed hebt gedaan.
Net als Joffrey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Meesterlijke seriequote:Op vrijdag 12 december 2014 03:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kijken jullie ook Hannibal goeie serie is dat lekker ziekelijk ook.
Ja. Die dochter van die psycholoog heeft ook potentie trouwensquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij de seizoens finale van seizoen 2 zat ik met mijn bek vol tanden van wtf.
Ben sinds kort ook begonnen met American Horror story dat heeft ook wel potentie.
En terecht net als dat mens van Prison Break en de Walking Dead die werd in beide series gehaat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is net als met Skylar in Breaking Bad. Die werd ook uitgescholden op straat enzo
Loriquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En terecht net als dat mens van Prison Break en de Walking Dead die werd in beide series gehaat.
Skylar was gewoon een teef die meer toe had kunnen voegen dan een plotlijn slechter dan zeurende kiespijnquote:
Je bedoelt die dokter? Hoe heet ze ook alweer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En terecht net als dat mens van Prison Break en de Walking Dead die werd in beide series gehaat.
Dat ze ging zitten roken terwijl hij kanker hadquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Skylar was gewoon een teef die meer toe had kunnen voegen dan een plotlijn slechter dan zeurende kiespijn
Saraquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt die dokter? Hoe heet ze ook alweer.
Sarah al was ze in de walking dead nog hatelijker. Nu Beth eruit is lopen mensen te janken toen Lori eruit ging zat iedereen te juichen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt die dokter? Hoe heet ze ook alweer.
Deedd i want me brekfestquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:21 schreef Fok-it het volgende:
En dan nog met die mongool Walter Junior_________ aan je eettafel.
#MedelijdenmetWalter
Fixedquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze ging zitten roken terwijl hij kanker had zwanger wasIk had haar echt willen wurgen op momenten
Niet spoileren lul.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sarah al was ze in de walking dead nog hatelijker. Nu Beth eruit is lopen mensen te janken toen Lori eruit ging zat iedereen te juichen.
Walter Junior was wel baas ik heb echt zitten schelden op die Skylar hoer toen ze hem opeens een andere naam gaf.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:21 schreef Fok-it het volgende:
#MedelijdenmetWalter
Roken terwijl je zwanger bent en al een gehandicapt kind hebtquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:21 schreef Fok-it het volgende:
#MedelijdenmetWalter
quote:
Bethquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sarah al was ze in de walking dead nog hatelijker. Nu Beth eruit is lopen mensen te janken toen Lori eruit ging zat iedereen te juichen.
Ja dat was ook wel erg falend jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Roken terwijl je zwanger bent en al een gehandicapt kind hebt
Ik moest wel altijd lachen om die gozer hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]gelijk hele zwembad onderkotsen toen hij een beetje drank kreeg
Was jij dat die topics ging open in klb?quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
BethRIP
Ik heb een ban gekregen voor beth
Zombies.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:23 schreef Fok-it het volgende:
Walking Dead![]()
Nooit begrepen wat daar leuk aan is
haha gvd jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest wel altijd lachen om die gozer hoor.
Met zijn kutwebsite
Was ook wel een typische FOK!ker.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
haha gvd ja![]()
Zat tie daar de hele dag te F5-en
Had net zo goed op fok kunnen gaan zitten
Walking Deadquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:23 schreef Fok-it het volgende:
Walking Dead![]()
Nooit begrepen wat daar leuk aan is
Met die spoiler?quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was jij dat die topics ging open in klb?
Al laten ze op Lori na altijd de tofste personages dood gaan. En die kut Carl blijft maar en blijft maar.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al laten ze op Lori na altijd de tofste personages dood gaan. En die kut Carl blijft maar en blijft maar.
Loriquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al laten ze op Lori na altijd de tofste personages dood gaan. En die kut Carl blijft maar en blijft maar.
Dat handje ookquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:27 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Haha gvd ik lach echt hardop nu
Bek dicht kut jong.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het woord bloedirritant valt en Rens komt binnen.
Hallo Rens
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best bijzonder hoeveel tv-personages bloedirritant zijn
En die domme Rick zijn beste vriend dood schieten en zorgen voor een baby die niet eens van hem is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
LoriZou haar zelf met een 12 gauge shotgun hebben doodgeschoten
Gus Fring is ook wel een eindbaas. Maar één van de grootste bazen blijft Mike.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:32 schreef Fok-it het volgende:
Jessie is wel de allergrootste eindbaas van de hele serie trouwens
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Hij zit in Australië.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gus Fring is ook wel een eindbaas. Maar één van de grootste bazen blijft Mike.Ik ga gus ontmoeten op de comicon in maart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Die gast werd een walker en carl schoot volgens mijquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En die domme Rick zijn beste vriend dood schieten en zorgen voor een baby die niet eens van hem is.
Echt hequote:
Werk, wonen of reizen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
10.34 uur plaatselijke tijd hier.
Sowieso gay voor Ed Westwickquote:
Ja nadat Lori beide mannen tegen elkaar had opgezet. Door Carl is Dale ook dood maar dat hebben Rick en Carl nooit tegen de rest verteld.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die gast werd een walker en carl schoot volgens mij
Stagequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Skylar is misschien wel de enige personage in de hele wereld waar ik echt een bloedhekel aan heb.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
StageWaar loop je stage dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Plus Lori.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Skylar is misschien wel de enige personage in de hele wereld waar ik echt een bloedhekel aan heb.
Maar wel met een andere stijl. Niet dat hele nette kutkapselquote:
Je was toch al gay voor Edward Norton?quote:
Boeiuhquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja nadat Lori beide mannen tegen elkaar had opgezet. Door Carl is Dale ook dood maar dat hebben Rick en Carl nooit tegen de rest verteld.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
StageTof man, al gedoken daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Nee joh. goeie acteur verder hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je was toch al gay voor Edward Norton?
Welk kapselquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wel met een andere stijl. Niet dat hele nette kutkapsel
Nee man. Helaas kan ik ook niet surfenquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tof man, al gedoken daar?
Ik kan je echt aanraden om een duikcursus te doen daar, iig een introduik in de Great Barrier Reef. Je gaat spijt krijgen als je daar nooit gedoken hebtquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee man. Helaas kan ik ook niet surfen.
Toch niks meer aan ik kijk al niet meer sinds Polska eruit is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ik klikte per ongeluk in MYAT op Expeditie Robinson. Verdomme nu weet ik wie er in de finale zitten.
Kut spoilers.
Oke eigenlijk mijn eigen fout maar:
kut spoilers
Stelletje flikker ja... sowieso enorm kut seizoen. Eigenlijk al jaren bagger.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toch niks meer aan ik kijk al niet meer sinds Polska eruit is.
Niet dit:quote:
Polskaquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toch niks meer aan ik kijk al niet meer sinds Polska eruit is.
In Expeditie Robinson was hij tofquote:
Toen Ernst Paul overleed werd het al kut en toen Dennis het ging presenteren werd het nog kutter en nu Evi weg is is het nog kutter het kan alleen erger als die Ferry Doedels straks nog wint ook.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stelletje flikker ja... sowieso enorm kut seizoen. Eigenlijk al jaren bagger.
Ben je nog helemaal niet in Sydney,Canberra en New Castle geweest?quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja lijkt mij super tof inderdaad. Wil inderdaad sowieso nog naar de oostkust gaan.
Ik moet ook nog terugkijken, maar die relnicht zit dus in de finalequote:Op vrijdag 12 december 2014 03:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen Ernst Paul overleed werd het al kut en toen Dennis het ging presenteren werd het nog kutter en nu Evi weg is is het nog kutter het kan alleen erger als die Ferry Doedels straks nog wint ook.
Ik ben momenteel druk bezig voor mijn bedrijf dus heb geen tijd om er een paar weken tussenuit te gaan. Komt denk ik in 2015.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je nog helemaal niet in Sydney,Canberra en New Castle geweest?
Het fok topic is mijn bron maar ga het niet eens meer terug kijken denk ik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet ook nog terugkijken, maar die relnicht zit dus in de finale
Is dat laatste zo extreem netjes dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet dit:
[ afbeelding ]
Maar dit:
[ afbeelding ]
Ja ik wilde niks spoileren omdat ik daar zelf net boos om werd maar gelukkig doet Mikey het alquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet ook nog terugkijken, maar die relnicht zit dus in de finale
Expeditie spoilersquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen Ernst Paul overleed werd het al kut en toen Dennis het ging presenteren werd het nog kutter en nu Evi weg is is het nog kutter het kan alleen erger als die Ferry Doedels straks nog wint ook.
Mwah in de serie merk je het veel meerquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat laatste zo extreem netjes dan?
Jij was echt fucking vervelend laats met je klb kutspoiler-topicsquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Expeditie spoilers
Ik ga slapen
Trusten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Weltrusten iedereen.
Ah oke, veel plezier iig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben momenteel druk bezig voor mijn bedrijf dus heb geen tijd om er een paar weken tussenuit te gaan. Komt denk ik in 2015.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij was echt fucking vervelend laats met je klb kutspoiler-topics
Hoelang kreeg je ban?quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar kreeg ik dan ook een ban voor
quote:
TR afgevinktquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:56 schreef datismijnmening het volgende:
Tevens: Bans worden niet besproken, TR gemacht
Ik wil het niet weten, ik moet de laatste film nog zienquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]Lekker voor je
Ik spoilerde mezelf laatst hard met Hunger Games
Die had ik al gezien, ik spoilerde mezelf over het allerlaatste deelquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, ik moet de laatste film nog zien
Weet ik maar ik ga volgende week naar Bali. Vier kerst en oud&nieuw tijdens mijn vakantie in Indonesiëquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah oke, veel plezier iig.
Als je trouwens de tijd kunt vinden dan moet je sowieso proberen om bij de fireworks in Sydney te zijn op oudjaar. Absoluut een bucketlist item
Je bent zelf een TRquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:56 schreef datismijnmening het volgende:
Tevens: Bans worden niet besproken, TR gemacht
Ook niet verkeerd hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weet ik maar ik ga volgende week naar Bali. Vier kerst tijdens mijn vakantie in Indonesië
Jij zou overleefd hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Kerst en oud en nieuw vieren op tropische plekken altijd +1.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is nog geen 4 uur vliegen vanaf hier
Ik weet. Toen ik 5 weken in Azie zat heb ik ook nog even overwogen om een weekje naar Australie te gaanquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is nog geen 4 uur vliegen vanaf hier
Tjoektjoekman.quote:
Tijd om surflessen te nemen dusquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weet ik maar ik ga volgende week naar Bali. Vier kerst en oud&nieuw tijdens mijn vakantie in Indonesië
gadverdammequote:Op vrijdag 12 december 2014 04:01 schreef Monopoly het volgende:
6 boterhammen met shoarma en knoflooksaus naar binnen getrapt
Kerst zonder sneeuw -2quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kerst en oud en nieuw vieren op tropische plekken altijd +1.
Jaloers.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:01 schreef Monopoly het volgende:
Late dienst!quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet jij niet morgen heel vroeg treinen door Groningen heen sturen?
Wow, lang niet meer op.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vanavond nam ik er genoegen mee. Morgen gewoon weer aardappels groente en vlees.
Had boterhammen vervangen door broodjes en je had een "quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:01 schreef Monopoly het volgende:
Shoarma kun je toch overal ter wereld maken?quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jaloers.
Shoarma was een van onze hoogtepunten op de Nederlandreis.
Als je het 1 keer in de 2 weken eet ofzo wel jaquote:
Dat is in het Caribisch gebied veel te koop maar blief ik niet.quote:
Morgen vrij dusquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Late dienst!
Slag Leeuwarden, Delfzijl, Leeuwarden en Roodeschool. van 18.00 tot 02.00. Prima dienstje.
Weetje, die broodjes pita bij de voorverpakte afbakbroodjes enzo... Ze zijn wel lekker en het hoort wel bij shoarma. Maar ze zijn zo verrekte lastig open te krijgen. Ze scheuren altijd. Flikker je ze in de oven dan is de onderkant vaak zwart en bovenkant 'rauw'. In de magnetron wordt het slappe hap.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had boterhammen vervangen door broodjes en je had een "" van mij gekregen.
Waddinxveenquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is in het Caribisch gebied veel te koop maar blief ik niet.
Een regenachtige kerst in Waddinxveen versus met je voeten in groenblauw water zittend in het witte kalkzand. Ehhh...
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Weetje, die broodjes pita bij de voorverpakte afbakbroodjes enzo... Ze zijn wel lekker en het hoort wel bij shoarma. Maar ze zijn zo verrekte lastig open te krijgen. Ze scheuren altijd. Flikker je ze in de oven dan is de onderkant vaak zwart en bovenkant 'rauw'. In de magnetron wordt het slappe hap.
Ik kom bij een maatje vandaan na een paar pilsjes, dan zijn boterhammen gewoon verrekte handig en makkelijk
Ja. Boerenwit. Van die wat meer ronde dan de standaard vorm boterham. Dat is net even iets meer hâut-tain.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vooruit dan maar![]()
Wel een witte boterham toch?
Terechte klacht, bij vrouwen worden de tepels lekker pront, bij mannen wordt je genotsknots een paar centimeter kleinerquote:
lmftfyquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Boerenwit. Van die wat meer ronde dan de standaard vorm boterham. Dat is net even iets meer haut-train.
quote:
Hoezo Vietnam per se met de motor?quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Nog steeds hoog op mijn bucketlistIk denk na Vietnam met de motor touren en een huis kopen in de Bahama's zelfs op nummer drie.
Niks mis met Hollandse pot, maar dan moet het wel goed klaar gemaakt worden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:09 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan kies je toch altijd die laatste
Nee, tuurlijk niks mis mee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis met Hollandse pot, maar dan moet het wel goed klaar gemaakt worden.
Gelukkig maar, brood met pitjesquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Boerenwit. Van die wat meer ronde dan de standaard vorm boterham. Dat is net even iets meer hâut-tain.
Idk, ik heb het idee een paar jaar geleden van Top Gear gekregen en daarna alleen maar positieve dingen over Vietnam gehoord.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo Vietnam per se met de motor?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niks mis mee.
Maar elke avond aardappels, groenten en vlees, zou jij dat willen?
Uiteraard niet, maar elke dag Indiase curry zou ik ook niet hoevenquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niks mis mee.
Maar elke avond aardappels, groenten en vlees, zou jij dat willen?
Is toch vreselijkquote:
Indiaasquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch vreselijk![]()
En als zulke mensen dan eens rijst eten, eten ze zo`n vieze Chicken Tonight uit een pakje ofzo. Barbaren
Klopt. Maar wel vaker dan aardappels. Ook stuk gezonderquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar elke dag Indiase curry zou ik ook niet hoeven
Indiaas is heerlijk inderdaadquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Indiaas
Indisch
Peruaans![]()
![]()
![]()
Nederland heeft 1 (???!) Peruaans restaurant, in Amsterdam.
Ik zou altijd die eerste kiezen altijd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:09 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan kies je toch altijd die laatste
Peru is het land met de beste keuken ter wereld, geloof mij.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Indiaas is heerlijk inderdaad
Peruaans heb ik nog nooit op. Wat is dat precies?
Je weet echt niet wat je mist jijquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou altijd die eerste kiezen altijd.
Rijst
Ik eet die zooi vaak genoeg, maar vind het echt geen lekker voedsel.quote:
Ik denk hier zo'n twee keer pasta, twee keer rijst, een keer aardappel en verder wat zich wereldwijd in de keukens afspeelt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar wel vaker dan aardappels. Ook stuk gezonder![]()
Denk dat wij hier 3x per week rijst eten, meestal in een curry, 1x pasta, 1x brood (op zaterdag) en vaak nog iets van een ovenschotel of noodles ofzo. Of anders 4x rijst
Ligt er ook aan hoe je het klaarmaakt he.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik eet die zooi vaak genoeg, maar vind het echt geen lekker voedsel.
De hele structuur van rijst staat me helemaal niet aan
Proestquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Peru is het land met de beste keuken ter wereld, geloof mij.
Je moet het ervaren.
Ik vind het hier soms ook hoor. Gelukkig zijn mijn ouders gescheiden en eet ik bij mijn ma af en toe een boerenkool of witlof uit de oven of ietsquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk hier zo'n twee keer pasta, twee keer rijst, een keer aardappel en verder wat zich wereldwijd in de keukens afspeelt.
Vier keer rijst zou ik net zou beu worden als vier keer aardappel
Wie het ook klaarmaakt, op een goede manier of niet, ik vind rijst gewoon geen lekker voedsel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe je het klaarmaakt he.
Ik vroeger ook nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie het ook klaarmaakt, op een goede manier of niet, ik vind rijst gewoon geen lekker voedsel.
Peru is de grote uitzondering. Wel es geweest?quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Proest![]()
Ik kan naar een willekeurig land in Azie of Europa gaan een lekkerder eten dan in Zuid Amerika
Ik eet het met vork en mes hoezo?quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vroeger ook niet
Dus waarschijnlijk toch de manier hoe je het eet
En Latijns-Amerika. En heerlijk, heel divers.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:24 schreef Fok-it het volgende:
En Mexicaans vind ik ook 3x niks
Al is dat Noord-Amerika
Argentijnse keukenquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:23 schreef Fok-it het volgende:
Volgens wiki is Peru de beste keuken van heel Latijns-Amerika.
Geloof ik wel.
Argentijnse keuken
Alleen maar steak
rijst met vork en mes?quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik eet het met vork en mes hoezo?
Ik ga geen Jappenmateriaal gebruiken. Met stokjes rijst eten![]()
;')
Nee, in een deel wordt het gegeten, meer nog in Ecuador.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
In Peru is het nationale gerecht toch cavia?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
;')
Nee met een vork en met je mes schuif je het op je vork.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
rijst met vork en mes?
Vork en lepel.
Peru is toevallig één van de weinige landen in Zuid Amerika waar ik geweest ben en ik vond de keuken niet bijzonder. Een beetje flets zelfsquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Peru is de grote uitzondering. Wel es geweest?
Colombia is niet veel soeps (of juist dat wel) inderdaad...
Zou dat best willen proeven.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, in een deel wordt het gegeten, meer nog in Ecuador.
Ik heb het in een goed restaurant in Lima op, erg lekker.
Ik haat niet op goed vlees hoor. Maar daar is dat dat kankerverwekkende bbqvlees.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Argentijnse keuken![]()
Lekker vlees is dat manHad ooit zo'n heerlijk stuk mals vlees, boh goddelijk.
Mensen die haten op goed vlees
Je grenzen niet verlegenquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
;')
Wij aten altijd konijn met kerst. Erg lekker.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou dat best willen proeven.
Net als dat ik nog steeds konijn wil eten. Vraag telkens aan mijn moeder of ze dat deze kerst wilt maken, maar zij willen geen schattige konijntjes opeten ofzo
Nou dat alleen met witte rijst en ragout (quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel dat als je zoals ik al eerder zei een chicken tonight eet, of droge witte rijst met alleen maar een beetje kip en satesaus dat het heel anders smaakt dan dat je met verschillende kruiden werkt bijv.
Niks mis met goed vlees, maar vlees is still vleesquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Argentijnse keuken![]()
Lekker vlees is dat manHad ooit zo'n heerlijk stuk mals vlees, boh goddelijk.
Mensen die haten op goed vlees
Een gemiddelde churrasco is hier ook 300 g.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik haat niet op goed vlees hoor. Maar daar is dat dat kankerverwekkende bbqvlees.
En dan meteen ook hele hompen![]()
Af en toe een lekker biefstukje is niks mis mee, maar wel in normale porties. en niet elke dag zoals hun dat eten
Ragout is dan ook tering smerig jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou dat alleen met witte rijst en ragout (! ) kreeg ik vroeger wel vaak en dat het heel vies was.
Maar mijn broer kan wel goed koken met pittige gerechten dan erbij, maar dan vind ik die rijst er nog steeds een waardeloze toevoeging. Het voegt niets toe. Rijst is de Wout Brama van het eten, je hebt er niks aan.
Geen idee hoe zij dat elke dag eten, maar ik hou wel van lekker veel vleesquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik haat niet op goed vlees hoor. Maar daar is dat dat kankerverwekkende bbqvlees.
En dan meteen ook hele hompen![]()
Af en toe een lekker biefstukje is niks mis mee, maar wel in normale porties. en niet elke dag zoals hun dat eten
Lepelsquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
rijst met vork en mes?
Vork en lepel.
Ooh ik wil best sushi eten hoor, hou wel van vis.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je grenzen niet verlegen![]()
Geen sushi lusten
Geen fugu willen eten
quote:
quote:
Dat is niet zo natuurlijk. Elk vlees is anders. En ik eet liever mijn biefstuk in een groot stuk en dan met saus erbij en champignons dan dat het in kleine stukjes word gesneden en bij de teryaki gaat. Met de kansloze rijst erbijquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis met goed vlees, maar vlees is still vleesmaakt niet uit hoeveel chimichurri je er op mikt
Was altijd wel lekker in van die pasteitjes. En in kroketten natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ragout is dan ook tering smerig ja
Haten op Teriyakiquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet zo natuurlijk. Elk vlees is anders. En ik eet liever mijn biefstuk in een groot stuk en dan met saus erbij en champignons dan dat het in kleine stukjes word gesneden en bij de teryaki gaat. Met de kansloze rijst erbij
Kansloos voedsel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haten op Teriyaki___________________________________________________
I can`t even..
Nu ben ik er van overtuigd dat het aan je moeders kookkunsten ligt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn moeder maakte ook wel eens prutje met kip, banaan en appel gebakkenEn dan droge plakkerige witte rijst. Totaal niet pittig ook.
Godverdomme wat was dat smerige meuk zeg.
Ga een keer in een goed restaurant lièvre a la royale eten, kost je een paar centen maar godverdomme lekkerquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou dat best willen proeven.
Net als dat ik nog steeds konijn wil eten. Vraag telkens aan mijn moeder of ze dat deze kerst wilt maken, maar zij willen geen schattige konijntjes opeten ofzo
quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan droge plakkerige witte rijst
Sushi is Aziatische keukenquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik wil best sushi eten hoor, hou wel van vis.
Ik zou er best moeite mee hebben om konijn te eten denk ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga een keer in een goed restaurant lièvre a la royale eten, kost je een paar centen maar godverdomme lekker![]()
Maar volgens mij ben jij best wel zo elitair dat je dan weer haat op ketens als Sumo of niet?quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sushi is Aziatische keuken
Mijn moeder kookte de andijvie altijd te ver door. Werd helemaal slappe troep en het was niksquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ben ik er van overtuigd dat het aan je moeders kookkunsten ligt.
Als je het woord prutje al gebruikt![]()
Dan moet ik gelijk aan die doorgekookte bloemkool denken
Ja dat doe ik later wel als ik veel geld heb.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga een keer in een goed restaurant lièvre a la royale eten, kost je een paar centen maar godverdomme lekker![]()
Haha jezus christusquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn moeder kookte de andijvie altijd te ver door. Werd helemaal slappe troep en het was niks
Maar mijn moeder vind koken ook gewoon helemaal niet leuk en ziet het meer als een moetje dan omdat ze iets lekkers wilt maken. En mijn vader die vraagt juist om smakeloze troep. Zijn favoriete gerecht is droge aardappelen geprakt met droge rijst, teug mosterd en boterjus erop en prakken. En dan nog wat slappe kabeljauw erbij
Tuurlijk heb je goed en slecht vlees, maar een stuk vlees is aan het eind van de dag nog steeds een stuk vlees, niks speciaals.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet zo natuurlijk. Elk vlees is anders. En ik eet liever mijn biefstuk in een groot stuk en dan met saus erbij en champignons dan dat het in kleine stukjes word gesneden en bij de teryaki gaat. Met de kansloze rijst erbij
Ik moet het toch proberen voor ik er mijn mening over geef hèquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sushi is Aziatische keuken
quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha jezus christus![]()
Met de voedselbonnen in 40-45 kon je nog lekkerder eten krijgen volgens mij
Mierenreet whut?quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:36 schreef El_Matador het volgende:
Konijn
Kangoeroe![]()
![]()
Struisvogel
Kameel
Cavia
Krokodil![]()
Kikker![]()
Mierenreet
Ik had dat vroeger altijd dat ik geen lamsvlees of kalfsvlees wou eten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou er best moeite mee hebben om konijn te eten denk ik![]()
Lamscurry is ook heerlijk, maar toch vind ik dat kutter om te eten dan normaal ander vlees
Het maakt mij niet uit wat ik eet. Koe, lam, hond, hamster, als het maar onder goede omstandigheden geleefd heeft en normaal geslacht is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou er best moeite mee hebben om konijn te eten denk ik![]()
Lamscurry is ook heerlijk, maar toch vind ik dat kutter om te eten dan normaal ander vlees
Ja maar lammetjes zijn zo liefquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger altijd dat ik geen lamsvlees of kalfsvlees wou eten.
Nu boeit het me niet meer, en schuif ik dat allemaal naar binnen.
Ik ging dan ook vaak de tuinkast in om wat bloembollen te pakken zodat het eten wat smaak kreeg.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha jezus christus![]()
Met de voedselbonnen in 40-45 kon je nog lekkerder eten krijgen volgens mij
Ja kangoeroe van de Albert Heijn. Duur, maar teringlekker.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mierenreet whut?![]()
Kangaroe heb ik weleens op ja, dat was best aardig.
Nou ik zie toch elke dag weer allemaal speciale stukken vlees langslopen hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je goed en slecht vlees, maar een stuk vlees is aan het eind van de dag nog steeds een stuk vlees, niks speciaals.
Dat heeft niks met elitair te makenquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar volgens mij ben jij best wel zo elitair dat je dan weer haat op ketens als Sumo of niet?
Zou dat allemaal wel willen proberen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:36 schreef El_Matador het volgende:
Konijn
Kangoeroe![]()
![]()
Struisvogel
Kameel
Cavia
Krokodil![]()
Kikker![]()
Mierenreet
#bucketlistquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik later wel als ik veel geld heb.
Ik zou zelfs in staat zijn om katten of honden op te eten.quote:
Ja maar een hond of een hamster vind ik helemaal geen dieren om gebruikt te worden voor vlees.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit wat ik eet. Koe, lam, hond, hamster, als het maar onder goede omstandigheden geleefd heeft en normaal geslacht is.
Want?quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar een hond of een hamster vind ik helemaal geen dieren om gebruikt te worden voor vlees.
Vind je het `echt'' vies dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat heeft niks met elitair te maken![]()
All You Can Eat sushi is gewoon baggerkwaliteit, elke Japanse sushichef zou het uitspugen
Als je veel honger hebt kan je ook plantaardig eten dus dat is geen reden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Want?
Als je echt veel honger hebt en je ziet zo'n beest dan wil je dat gewoon opeten hoor. En het maakt niks meer uit als ze in plakjes gesneden en goed bereidt zijn.
Sashimiquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet het toch proberen voor ik er mijn mening over geef hè.
Daarbij ben ik een visliefhebber, dus dat is altijd goed. Zolang ze de rijst er maar uit mieteren.
Dat vult niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je veel honger hebt kan je ook plantaardig eten dus dat is geen reden.
Sushi bestaat voor 1/3de uit rijst he JRquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet het toch proberen voor ik er mijn mening over geef hè.
Daarbij ben ik een visliefhebber, dus dat is altijd goed. Zolang ze de rijst er maar uit mieteren.
De structuur van kip en de smaak meer van vis.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou dat allemaal wel willen proberen.
Hoe smaakt krokodil dan?
Niet bijzonderquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou dat allemaal wel willen proberen.
Hoe smaakt krokodil dan?
Noten en peulvruchten erbij danquote:
Dan blijft dus 2/3 nog over PRIMA.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sushi bestaat voor 1/3de uit rijst he JR![]()
En dat kan je er niet uitgooien
quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan blijft dus 2/3 nog over PRIMA.
De rijst kan je er dan prima uitgooien. Gewoon vragen als je dat besteld.
Nu wil ik dat proevenquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De structuur van kip en de smaak meer van vis.
Heel apart, mits goed klaargemaakt, het vlees moet zacht zijn.
Hier worden ze vooral als huisdier gezien, maar je kunt honden net zo goed voor de slacht houden als koeien natuurlijk, zoals in Azie gedaan wordt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar een hond of een hamster vind ik helemaal geen dieren om gebruikt te worden voor vlees.
Dat wordt niet in heel Azie gedaan toch? Alleen in China.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier worden ze vooral als huisdier gezien, maar je kunt honden net zo goed voor de slacht houden als koeien natuurlijk, zoals in Azie gedaan wordt.
Dan geef ik wel echt de voorkeur aan vlees. Ook al is het van een hond of een kat.quote:
Gewoon zeggen dat ik allergisch ben voor rijst.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]Maak alsjeblieft een filmpje als je naar de Sumo gaat n dat vraagt
Zo doen die fucking gringo's het...quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu wil ik dat proeven![]()
Structuur van kip, dus je kan er Hot Schubben van maken en in een bucket flikkeren
Dit. Slaat nergens op om het ene dier wel en het andere dier niet als slachtvee te zien, alleen maar omdat ze pootjes kunnen geven en kunnen spinnen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier worden ze vooral als huisdier gezien, maar je kunt honden net zo goed voor de slacht houden als koeien natuurlijk, zoals in Azie gedaan wordt.
Dan moet je geen sushi nemen. Je weet hoe sushi eruit ziet toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan geef ik wel echt de voorkeur aan vlees. Ook al is het van een hond of een kat.
Noten vind ik zulk kutvoer.
[..]
Gewoon zeggen dat ik allergisch ben voor rijst.
Vies is een groot woord, maar ik kan er niet echt van genieten. Misschien als je niet beter gewend bent dat het prima te eten is, maar vergeleken met authentieke Japanse sushiquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je het `echt'' vies dan?
Sumo is fucking lekker
En tuurlijk is het niks vergeleken met sushi in Japan waarschijnlijk, maar dat kan je in Nederland toch niet evenaren
Ja, maar hoeveel betaal je daarvoor?quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vies is een groot woord, maar ik kan er niet echt van genieten. Misschien als je niet beter gewend bent dat het prima te eten is, maar vergeleken met authentieke Japanse sushi
Bij Oni of in het Okura kun je kwaliteitssushi eten
Dan vervangen ze bij mij de rijst maar door aardappel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je geen sushi nemen. Je weet hoe sushi eruit ziet toch?
De rijst `kan'' je er niet uitgooien
Godver, die beesten zijn zeldzaam.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zou ook wel eens vogelbekdier willen eten.
Bij de Peruaan is dat geen probleem.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan vervangen ze bij mij de rijst maar door aardappel.
Die beesten zijn het grote mysterie in het dierenrijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Godver, die beesten zijn zeldzaam.
En fokking vet, net als kameleons.
Het is stikdruk daar en het wordt aan de lopende band geserveerd aan mensen, nee ik denk niet dat dat hem gaat worden JR.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan vervangen ze bij mij de rijst maar door aardappel.
Ik kom nooit bij een groothandel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je bij elke groothandel krijgen en niet eens super prijzig
Zit je maar te fokken hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is stikdruk daar en het wordt aan de lopende band geserveerd aan mensen, nee ik denk niet dat dat hem gaat worden JR.
Maar ook als je niet sushi lust is de Sumo lekker hoor
quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit je maar te fokken hoor
Zou wel sushi eten met klein beetje rijst. Maar gaat mij dan toch vooral om de vis.
Vis![]()
![]()
Dolfijn eet ik uit principe niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft iemand hier wel eens haai gegeten? Of dolfijn (nee niet jij Netsplitter)
Nee hoor, in Korea, Vietnam, Fillipijnen, Birma, Cambodja is het heel normaal.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wordt niet in heel Azie gedaan toch? Alleen in China.
En ik vind dat helemaal niet natuurlijk.
Ik heb alleen wel eens een stuk sushi genomen bij een lopend buffet, was best te eten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sushi moet je vooral leren eten. Ik luste het de eerste 10 keer niet, en nu lust ik er al een paar
Maar nog geen vis-sushi
Waarom eet je dolfijn uit principe niet, maar al die andere dieren wel?quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dolfijn eet ik uit principe niet.
Haaievin wel es. Ok, maar niet het waard om een heel beest voor te doden.
Nee, ik zou ook wel eens mensenvlees willen proeven. Puur voor het proberen om te proberen uiteraard, ik stel geen Soylent Green scenario's voorquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit. Slaat nergens op om het ene dier wel en het andere dier niet als slachtvee te zien, alleen maar omdat ze pootjes kunnen geven en kunnen spinnen.
Is gewoon vlees. Is het trouwens heel gek als ik ook een keer mensenvlees zou willen proberen?
Gewoon als je je chick beft even je tanden erin zetten tochquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, ik zou ook wel eens mensenvlees willen proeven. Puur voor het proberen om te proberen uiteraard, ik stel geen Soylent Green scenario's voor
Omdat dolfijnen dieren zijn met bijzondere gaven. Een haai zie ik niet zo, een kip ook niet. Ook kat en hond zou ik eten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom eet je dolfijn uit principe niet, maar al die andere dieren wel?
Ja. Dat is al helemaal walgelijk ja. Maar ik vind het ook debiel als honden op hun 10de ofzo geslacht worden om te eten. Dat zal wel Westers moraal zijn maar dat vind ik gewoon debiel. Net als katten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor, in Korea, Vietnam, Fillipijnen, Birma, Cambodja is het heel normaal.
Het is voor ons niet natuurlijk omdat wij met het Westers moraal zijn opgegroeid dat honden gezelschapsdieren zijn. Waar ik tegen ben is dat honden bijv. levend gefrituurd worden omdat de adrenaline zogenaamd voor beter vlees zorgt
Meer dan bij de lokale all you can eatquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel betaal je daarvoor?
Onbesneden chicks beffen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon als je je chick beft even je tanden erin zetten toch
Wat voor gaven dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat dolfijnen dieren zijn met bijzondere gaven. Een haai zie ik niet zo, een kip ook niet. Ook kat en hond zou ik eten.
Het is rijst, zeewier, en rauwe vis, vlees of groenten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb alleen wel eens een stuk sushi genomen bij een lopend buffet, was best te eten.
Voor de rest nooit bij een sushi toko geweest. Maar waarom moet je het leren eten? Wat zijn de speciale smaken eraan? Lijkt me niet dat het heel bitter is (wat je meestal moet leren eten)
Gewoon een keer gaan en krokodil, buffel, zebra etc. kopenquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij een groothandel.
Rip capibaraquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:50 schreef El_Matador het volgende:
Er is een restaurant in de stad hier waar je Chiguiro kan eten, Capibara in het Nederlands, het grootste knaagdier ter wereld.
Dat moet ik nog es proberen.
Dolfijnen zijn de dieren bij uitstek die kinderen met zwaar autisme kunnen helpenquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor gaven dan?
Want een kat en een hond zou je dan ook kunnen zien als dieren met speciale gaves.
Nee, omdat ik tegen de manier van vangst benquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft iemand hier wel eens haai gegeten? Of dolfijn (nee niet jij Netsplitter)
Geen idee hoe zeewier smaakt, zal wel bitter zijn dan. Voor de rest denk ik wel dat ik het weg zou krijgen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is rijst, zeewier, en rauwe vis, vlees of groenten.
Die constructie bij elkaar vinden veel mensen gewoon heel apart ofzo
Ik kreeg echt kokhalsneigingen als ik sushi at
Verdiep je in het dier dolfijn en je zal het leren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor gaven dan?
Want een kat en een hond zou je dan ook kunnen zien als dieren met speciale gaves.
Buffel en zebra lijken me best topvlees.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een keer gaan en krokodil, buffel, zebra etc. kopen
Gelijk het malste stukjequote:Op vrijdag 12 december 2014 04:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon als je je chick beft even je tanden erin zetten toch
Ooh maar daar heb ik toch niks aan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dolfijnen zijn de dieren bij uitstek die kinderen met zwaar autisme kunnen helpen
Ik zou je echt een hufter vindenals je dolfijn zou etenquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh maar daar heb ik toch niks aan.
Op de BBQ ermee.
Ik weet wel dat dolfijnen intelligent zijn etc. maar beesten zijn beesten. De een is wat intelligenter dan de ander, maar als het vlees goed is. Waarom niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verdiep je in het dier dolfijn en je zal het leren.
Filmtip: The Cove.
En ja, ik heb ook een kat gehad en mijn ouders honden. We hebben konijnen, kippen, krokodillen, apen, leguanen, katten, wandelende takken, schildpadjes, ratten, vissen, gehad.
Dolfijn eet ik niet, kom nou, die beesten zijn fokking heilig.
Niks mis mee, ik zou mijn eigen huisdieren niet opeten maar een hond of kat die gewoon normaal geleefd heeft en humanitair geslacht is heb ik geen enkel probleem meequote:Op vrijdag 12 december 2014 04:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Dat is al helemaal walgelijk ja. Maar ik vind het ook debiel als honden op hun 10de ofzo geslacht worden om te eten. Dat zal wel Westers moraal zijn maar dat vind ik gewoon debiel. Net als katten.
Het is dat ik een redelijk moeilijke eter ben qua groenten maar als ik dat heel lekker had gevonden had ik wel vegetariër geweest denk ik
Even met het motorbootje door zijn haar kroelen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou je echt een hufter vindenals je dolfijn zou eten(srs)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |