Sowieso gay voor Ed Westwickquote:
Ja nadat Lori beide mannen tegen elkaar had opgezet. Door Carl is Dale ook dood maar dat hebben Rick en Carl nooit tegen de rest verteld.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die gast werd een walker en carl schoot volgens mij
Stagequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Skylar is misschien wel de enige personage in de hele wereld waar ik echt een bloedhekel aan heb.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
StageWaar loop je stage dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Plus Lori.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Skylar is misschien wel de enige personage in de hele wereld waar ik echt een bloedhekel aan heb.
Maar wel met een andere stijl. Niet dat hele nette kutkapselquote:
Je was toch al gay voor Edward Norton?quote:
Boeiuhquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja nadat Lori beide mannen tegen elkaar had opgezet. Door Carl is Dale ook dood maar dat hebben Rick en Carl nooit tegen de rest verteld.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
StageTof man, al gedoken daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Nee joh. goeie acteur verder hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je was toch al gay voor Edward Norton?
Welk kapselquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wel met een andere stijl. Niet dat hele nette kutkapsel
Nee man. Helaas kan ik ook niet surfenquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tof man, al gedoken daar?
Ik kan je echt aanraden om een duikcursus te doen daar, iig een introduik in de Great Barrier Reef. Je gaat spijt krijgen als je daar nooit gedoken hebtquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee man. Helaas kan ik ook niet surfen.
Toch niks meer aan ik kijk al niet meer sinds Polska eruit is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ik klikte per ongeluk in MYAT op Expeditie Robinson. Verdomme nu weet ik wie er in de finale zitten.
Kut spoilers.
Oke eigenlijk mijn eigen fout maar:
kut spoilers
Stelletje flikker ja... sowieso enorm kut seizoen. Eigenlijk al jaren bagger.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toch niks meer aan ik kijk al niet meer sinds Polska eruit is.
Niet dit:quote:
Polskaquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toch niks meer aan ik kijk al niet meer sinds Polska eruit is.
In Expeditie Robinson was hij tofquote:
Toen Ernst Paul overleed werd het al kut en toen Dennis het ging presenteren werd het nog kutter en nu Evi weg is is het nog kutter het kan alleen erger als die Ferry Doedels straks nog wint ook.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stelletje flikker ja... sowieso enorm kut seizoen. Eigenlijk al jaren bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |