Waddinxveenquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is in het Caribisch gebied veel te koop maar blief ik niet.
Een regenachtige kerst in Waddinxveen versus met je voeten in groenblauw water zittend in het witte kalkzand. Ehhh...
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Weetje, die broodjes pita bij de voorverpakte afbakbroodjes enzo... Ze zijn wel lekker en het hoort wel bij shoarma. Maar ze zijn zo verrekte lastig open te krijgen. Ze scheuren altijd. Flikker je ze in de oven dan is de onderkant vaak zwart en bovenkant 'rauw'. In de magnetron wordt het slappe hap.
Ik kom bij een maatje vandaan na een paar pilsjes, dan zijn boterhammen gewoon verrekte handig en makkelijk
Ja. Boerenwit. Van die wat meer ronde dan de standaard vorm boterham. Dat is net even iets meer hâut-tain.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vooruit dan maar![]()
Wel een witte boterham toch?
Terechte klacht, bij vrouwen worden de tepels lekker pront, bij mannen wordt je genotsknots een paar centimeter kleinerquote:
lmftfyquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Boerenwit. Van die wat meer ronde dan de standaard vorm boterham. Dat is net even iets meer haut-train.
quote:
Hoezo Vietnam per se met de motor?quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Nog steeds hoog op mijn bucketlistIk denk na Vietnam met de motor touren en een huis kopen in de Bahama's zelfs op nummer drie.
Niks mis met Hollandse pot, maar dan moet het wel goed klaar gemaakt worden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:09 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan kies je toch altijd die laatste
Nee, tuurlijk niks mis mee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis met Hollandse pot, maar dan moet het wel goed klaar gemaakt worden.
Gelukkig maar, brood met pitjesquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Boerenwit. Van die wat meer ronde dan de standaard vorm boterham. Dat is net even iets meer hâut-tain.
Idk, ik heb het idee een paar jaar geleden van Top Gear gekregen en daarna alleen maar positieve dingen over Vietnam gehoord.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo Vietnam per se met de motor?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niks mis mee.
Maar elke avond aardappels, groenten en vlees, zou jij dat willen?
Uiteraard niet, maar elke dag Indiase curry zou ik ook niet hoevenquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niks mis mee.
Maar elke avond aardappels, groenten en vlees, zou jij dat willen?
Is toch vreselijkquote:
Indiaasquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch vreselijk![]()
En als zulke mensen dan eens rijst eten, eten ze zo`n vieze Chicken Tonight uit een pakje ofzo. Barbaren
Klopt. Maar wel vaker dan aardappels. Ook stuk gezonderquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar elke dag Indiase curry zou ik ook niet hoeven
Indiaas is heerlijk inderdaadquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Indiaas
Indisch
Peruaans![]()
![]()
![]()
Nederland heeft 1 (???!) Peruaans restaurant, in Amsterdam.
Ik zou altijd die eerste kiezen altijd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:09 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan kies je toch altijd die laatste
Peru is het land met de beste keuken ter wereld, geloof mij.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Indiaas is heerlijk inderdaad
Peruaans heb ik nog nooit op. Wat is dat precies?
Je weet echt niet wat je mist jijquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou altijd die eerste kiezen altijd.
Rijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |