Ik heb alleen wel eens een stuk sushi genomen bij een lopend buffet, was best te eten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sushi moet je vooral leren eten. Ik luste het de eerste 10 keer niet, en nu lust ik er al een paar
Maar nog geen vis-sushi
Waarom eet je dolfijn uit principe niet, maar al die andere dieren wel?quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dolfijn eet ik uit principe niet.
Haaievin wel es. Ok, maar niet het waard om een heel beest voor te doden.
Nee, ik zou ook wel eens mensenvlees willen proeven. Puur voor het proberen om te proberen uiteraard, ik stel geen Soylent Green scenario's voorquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit. Slaat nergens op om het ene dier wel en het andere dier niet als slachtvee te zien, alleen maar omdat ze pootjes kunnen geven en kunnen spinnen.
Is gewoon vlees. Is het trouwens heel gek als ik ook een keer mensenvlees zou willen proberen?
Gewoon als je je chick beft even je tanden erin zetten tochquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, ik zou ook wel eens mensenvlees willen proeven. Puur voor het proberen om te proberen uiteraard, ik stel geen Soylent Green scenario's voor
Omdat dolfijnen dieren zijn met bijzondere gaven. Een haai zie ik niet zo, een kip ook niet. Ook kat en hond zou ik eten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom eet je dolfijn uit principe niet, maar al die andere dieren wel?
Ja. Dat is al helemaal walgelijk ja. Maar ik vind het ook debiel als honden op hun 10de ofzo geslacht worden om te eten. Dat zal wel Westers moraal zijn maar dat vind ik gewoon debiel. Net als katten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor, in Korea, Vietnam, Fillipijnen, Birma, Cambodja is het heel normaal.
Het is voor ons niet natuurlijk omdat wij met het Westers moraal zijn opgegroeid dat honden gezelschapsdieren zijn. Waar ik tegen ben is dat honden bijv. levend gefrituurd worden omdat de adrenaline zogenaamd voor beter vlees zorgt
Meer dan bij de lokale all you can eatquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel betaal je daarvoor?
Onbesneden chicks beffen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon als je je chick beft even je tanden erin zetten toch
Wat voor gaven dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat dolfijnen dieren zijn met bijzondere gaven. Een haai zie ik niet zo, een kip ook niet. Ook kat en hond zou ik eten.
Het is rijst, zeewier, en rauwe vis, vlees of groenten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb alleen wel eens een stuk sushi genomen bij een lopend buffet, was best te eten.
Voor de rest nooit bij een sushi toko geweest. Maar waarom moet je het leren eten? Wat zijn de speciale smaken eraan? Lijkt me niet dat het heel bitter is (wat je meestal moet leren eten)
Gewoon een keer gaan en krokodil, buffel, zebra etc. kopenquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij een groothandel.
Rip capibaraquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:50 schreef El_Matador het volgende:
Er is een restaurant in de stad hier waar je Chiguiro kan eten, Capibara in het Nederlands, het grootste knaagdier ter wereld.
Dat moet ik nog es proberen.
Dolfijnen zijn de dieren bij uitstek die kinderen met zwaar autisme kunnen helpenquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor gaven dan?
Want een kat en een hond zou je dan ook kunnen zien als dieren met speciale gaves.
Nee, omdat ik tegen de manier van vangst benquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft iemand hier wel eens haai gegeten? Of dolfijn (nee niet jij Netsplitter)
Geen idee hoe zeewier smaakt, zal wel bitter zijn dan. Voor de rest denk ik wel dat ik het weg zou krijgen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is rijst, zeewier, en rauwe vis, vlees of groenten.
Die constructie bij elkaar vinden veel mensen gewoon heel apart ofzo
Ik kreeg echt kokhalsneigingen als ik sushi at
Verdiep je in het dier dolfijn en je zal het leren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor gaven dan?
Want een kat en een hond zou je dan ook kunnen zien als dieren met speciale gaves.
Buffel en zebra lijken me best topvlees.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een keer gaan en krokodil, buffel, zebra etc. kopen
Gelijk het malste stukjequote:Op vrijdag 12 december 2014 04:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon als je je chick beft even je tanden erin zetten toch
Ooh maar daar heb ik toch niks aan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dolfijnen zijn de dieren bij uitstek die kinderen met zwaar autisme kunnen helpen
Ik zou je echt een hufter vindenals je dolfijn zou etenquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh maar daar heb ik toch niks aan.
Op de BBQ ermee.
Ik weet wel dat dolfijnen intelligent zijn etc. maar beesten zijn beesten. De een is wat intelligenter dan de ander, maar als het vlees goed is. Waarom niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verdiep je in het dier dolfijn en je zal het leren.
Filmtip: The Cove.
En ja, ik heb ook een kat gehad en mijn ouders honden. We hebben konijnen, kippen, krokodillen, apen, leguanen, katten, wandelende takken, schildpadjes, ratten, vissen, gehad.
Dolfijn eet ik niet, kom nou, die beesten zijn fokking heilig.
Niks mis mee, ik zou mijn eigen huisdieren niet opeten maar een hond of kat die gewoon normaal geleefd heeft en humanitair geslacht is heb ik geen enkel probleem meequote:Op vrijdag 12 december 2014 04:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Dat is al helemaal walgelijk ja. Maar ik vind het ook debiel als honden op hun 10de ofzo geslacht worden om te eten. Dat zal wel Westers moraal zijn maar dat vind ik gewoon debiel. Net als katten.
Het is dat ik een redelijk moeilijke eter ben qua groenten maar als ik dat heel lekker had gevonden had ik wel vegetariėr geweest denk ik
Even met het motorbootje door zijn haar kroelen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou je echt een hufter vindenals je dolfijn zou eten(srs)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |