Klein leuk spoilertje: In Seizoen 7 hoor je Emily&Naomi keihard moanen in bedquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik moet duidelijk aan de seks.
Dat is een wezenlijk verschil.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emily en Effy die ass to ass naakt doen voor je in bed waarna je beide hun ass mag volgieten met je goddelijke dressing
Seizoen 7quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klein leuk spoilertje: In Seizoen 7 hoor je Emily&Naomi keihard moanen in bed
Moet ik behalve de eerste paar afleveringen nog afkijken een keer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is seizoen 4 een beetje goed?
Ja, ze komen beide terug in de mini-serie van Effygodinquote:
De film waarin ik Effy en Emily doe?quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Zou de film op blue ray kopen though
Overdreven is natuurlijk nooit goed, ik vind Nicki Minaj bijvoorbeeld echt drie keer niksquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik weet niet maar dat vind ik gewoon helemaal niks![]()
Ook niet te petite natuurlijk. Maar Keira is prima. Ook niet zo`n overdreven dikke reet als J.Lo ofzo
Danaquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik behalve de eerste paar afleveringen nog afkijken een keer.
Hij begon aardig
Maar ik wilde dus weten wat hij van Dana vond
Ik ben er nog niet over uit of ik seizoen 5 en 6 ga checken trouwens.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ze komen beide terug in de mini-serie van Effygodin
Zaadvragende oogjes, en die mond. bohhquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DanaMet haar chagrijnige kop altijd
Blijf het raar vinden dat Tony als broer nooit meer opduikt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ze komen beide terug in de mini-serie van Effygodin
Niet doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit of ik seizoen 5 en 6 ga checken trouwens.
Zou haar wel doen hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zaadvragende oogjes, en die mond. bohh
Meer, Effy, Emily en een willekeurige piemelquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De film waarin ik Effy en Emily doe?
Ooh als ik ze mag doen mogen ze het best filmen hoor.
Dat is sowieso wel minder ja. Had leuk geweest als ze allemaal terugkeren voor een reunie tochquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden dat Tony als broer nooit meer opduikt.
Want?quote:
Mijn piemel kan heel goed een willekeurige piemel acteren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meer, Effy, Emily en een willekeurige piemel
De hele feeling is gewoon weg in die generatie.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel minder ja. Had leuk geweest als ze allemaal terugkeren voor een reunie toch
[..]
Want?
Primaquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn piemel kan heel goed een willekeurige piemel acteren.
Goeie smaakquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:09 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn moeder kijkt trouwens homeland geloof ik
Tja ze moeten ook niet te vaak een nieuwe cast nemen hè.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De hele feeling is gewoon weg in die generatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |