Ik eet die zooi vaak genoeg, maar vind het echt geen lekker voedsel.quote:
Ik denk hier zo'n twee keer pasta, twee keer rijst, een keer aardappel en verder wat zich wereldwijd in de keukens afspeelt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar wel vaker dan aardappels. Ook stuk gezonder![]()
Denk dat wij hier 3x per week rijst eten, meestal in een curry, 1x pasta, 1x brood (op zaterdag) en vaak nog iets van een ovenschotel of noodles ofzo. Of anders 4x rijst
Ligt er ook aan hoe je het klaarmaakt he.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik eet die zooi vaak genoeg, maar vind het echt geen lekker voedsel.
De hele structuur van rijst staat me helemaal niet aan
Proestquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Peru is het land met de beste keuken ter wereld, geloof mij.
Je moet het ervaren.
Ik vind het hier soms ook hoor. Gelukkig zijn mijn ouders gescheiden en eet ik bij mijn ma af en toe een boerenkool of witlof uit de oven of ietsquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk hier zo'n twee keer pasta, twee keer rijst, een keer aardappel en verder wat zich wereldwijd in de keukens afspeelt.
Vier keer rijst zou ik net zou beu worden als vier keer aardappel
Wie het ook klaarmaakt, op een goede manier of niet, ik vind rijst gewoon geen lekker voedsel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe je het klaarmaakt he.
Ik vroeger ook nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie het ook klaarmaakt, op een goede manier of niet, ik vind rijst gewoon geen lekker voedsel.
Peru is de grote uitzondering. Wel es geweest?quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Proest![]()
Ik kan naar een willekeurig land in Azie of Europa gaan een lekkerder eten dan in Zuid Amerika
Ik eet het met vork en mes hoezo?quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vroeger ook niet
Dus waarschijnlijk toch de manier hoe je het eet
En Latijns-Amerika. En heerlijk, heel divers.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:24 schreef Fok-it het volgende:
En Mexicaans vind ik ook 3x niks
Al is dat Noord-Amerika
Argentijnse keukenquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:23 schreef Fok-it het volgende:
Volgens wiki is Peru de beste keuken van heel Latijns-Amerika.
Geloof ik wel.
Argentijnse keuken
Alleen maar steak
rijst met vork en mes?quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik eet het met vork en mes hoezo?
Ik ga geen Jappenmateriaal gebruiken. Met stokjes rijst eten![]()
;')
Nee, in een deel wordt het gegeten, meer nog in Ecuador.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
In Peru is het nationale gerecht toch cavia?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
;')
Nee met een vork en met je mes schuif je het op je vork.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
rijst met vork en mes?
Vork en lepel.
Peru is toevallig één van de weinige landen in Zuid Amerika waar ik geweest ben en ik vond de keuken niet bijzonder. Een beetje flets zelfsquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Peru is de grote uitzondering. Wel es geweest?
Colombia is niet veel soeps (of juist dat wel) inderdaad...
Zou dat best willen proeven.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, in een deel wordt het gegeten, meer nog in Ecuador.
Ik heb het in een goed restaurant in Lima op, erg lekker.
Ik haat niet op goed vlees hoor. Maar daar is dat dat kankerverwekkende bbqvlees.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Argentijnse keuken![]()
Lekker vlees is dat manHad ooit zo'n heerlijk stuk mals vlees, boh goddelijk.
Mensen die haten op goed vlees
Je grenzen niet verlegenquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
;')
Wij aten altijd konijn met kerst. Erg lekker.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou dat best willen proeven.
Net als dat ik nog steeds konijn wil eten. Vraag telkens aan mijn moeder of ze dat deze kerst wilt maken, maar zij willen geen schattige konijntjes opeten ofzo
Nou dat alleen met witte rijst en ragout (quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel dat als je zoals ik al eerder zei een chicken tonight eet, of droge witte rijst met alleen maar een beetje kip en satesaus dat het heel anders smaakt dan dat je met verschillende kruiden werkt bijv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |