quote:
dat merken we zo wel Fannquote:Op donderdag 11 december 2014 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoop dat Chufi er ook om kan lachenwas een geintje
![]()
ik zou me verstoppen als ik jou wasquote:Op donderdag 11 december 2014 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga ondertussen wel een koppie thee zetten
Nah... Chuf kan vast wel tegen een geintje en hij kent me een beetjequote:Op donderdag 11 december 2014 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou me verstoppen als ik jou was
Hij zoekt nu uit waar die glitter in hemelsnaam kan zitten...quote:Op donderdag 11 december 2014 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... Chuf kan vast wel tegen een geintje en hij kent me een beetje
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij zoekt nu uit waar die glitter in hemelsnaam kan zitten...
Ik moest lachen... Klidderquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor de kenners: Ik ken de broer van die kale links ....
Voor de kenners? Why?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ahh vandaar het paars.... Prince ooit nog gezien in Valencia, Mestalla, met de meisjes Klemann in het voorprogramma en Candy met Princequote:
die met dat mutsje op zijn... hoofd?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest lachen... Klidder
pfffffffffffff gelukkig!quote:
Ik word niet boos op jou....quote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
pfffffffffffff gelukkig!
Ik was even bang dat je het niet leuk vond![]()
kan ik nu rustig mijn theetje drinken
Maar waarom moeten wij daarvoor kenners zijn?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ooit mee gewerkt ... Lijkt er ook wel op ...
Als doorwinterde 40+ zijn jullie kenners van het feit dat ik weer iemand ken toch ... zoiets ..quote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar waarom moeten wij daarvoor kenners zijn?
dat is zo'n schot voor open doelquote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Als doorwinterde 40+ zijn jullie kenners van het feit dat ik weer iemand ken toch ... zoiets ..
Misschien iets van voor je tijd ...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
dat is zo'n schot voor open doel
Te makkelijkquote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien iets van voor je tijd ...
Zolang ben je nog niet wederom fanatiek hier... Ik mag hopen dat je niet al die jaren hebt mee gelezen.. Want dan zou je beter weten ..quote:
zal wel Chuuf, tis goedquote:Op donderdag 11 december 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang ben je nog niet wederom fanatiek hier... Ik mag hopen dat je niet al die jaren hebt mee gelezen.. Want dan zou je beter weten ..
Ja, je danst lekker...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Als doorwinterde 40+ zijn jullie kenners van het feit dat ik weer iemand ken toch ... zoiets ..
maak je niet druk, tis toch gewoon de schuld van sachaquote:Op donderdag 11 december 2014 23:35 schreef FANN het volgende:
Heb ik dit met mijn plaatje aangericht?![]()
Het was juist om de boel op te vrolijken
Dat is waar!quote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
maak je niet druk, tis toch gewoon de schuld van sacha
quote:
Sas klidders ? Ja of schuldigquote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
altijd, volledig, onontkoombaarquote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
wel handig ookquote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef sacha het volgende:
[..]
altijd, volledig, onontkoombaar![]()
een geruststellende gedachte
Die komt wel weer terug.....quote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef FANN het volgende:
nikky is ook meteen vertrokken, die denkt ook
Thnx.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:49 schreef FANN het volgende:
King écht hoor ik heb net je samenvatting zitten lezen maar eh...![]()
Dan kwoot je hem toch gewoon hier....quote:Op donderdag 11 december 2014 23:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thnx.![]()
Net alles bijgelezen en tong heeft geloof ik nog niet helemaal door waar de SC nou precies is.
IK heb zn Hools maar weer eens bezocht... ipv verder zeiken over voetbal hierquote:Op donderdag 11 december 2014 23:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thnx.![]()
Net alles bijgelezen en tong heeft geloof ik nog niet helemaal door waar de SC nou precies is.
Neuh....ik ga hem niets voorkauwen. Blijkbaar was de sv niet duidelijk genoeg voor hem of (en die kans acht ik groter) heeft hij die van vandaag helemaal niet gelezen.quote:
oh... Tong dat kan best dat hij dat niet eens gelezen heeft en als je hier niet regelmatig postquote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh....ik ga hem niets voorkauwen. Blijkbaar was de sv niet duidelijk genoeg voor hem of (en die kans acht ik groter) heeft hij die van vandaag helemaal niet gelezen.
jouw schuld sacha! maar hij is wel mooiquote:
In dit geval zou de laatste alinea hem toch iig iets moeten zeggen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:54 schreef FANN het volgende:
oh... Tong dat kan best dat hij dat niet eens gelezen heeft en als je hier niet regelmatig post
snap je er misschien ook niet veel van
Vroeg me wel af of ze verdwaald wasquote:Op donderdag 11 december 2014 23:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dit geval zou de laatste alinea hem toch iig iets moeten zeggen.![]()
Anyway....ik zag dat Nikky in het vorige topic voorbij was gekomen en dat jij as usual haar weer niet meer kende? .... je verwacht het niet he!
Ik heb haar denk ik ook wel eens voorbij zien komen, maar ik zou bij God niet weten waarquote:Op donderdag 11 december 2014 23:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dit geval zou de laatste alinea hem toch iig iets moeten zeggen.![]()
Anyway....ik zag dat Nikky in het vorige topic voorbij was gekomen en dat jij as usual haar weer niet meer kende? .... je verwacht het niet he!
Die is inmiddels ook wel 40+ volgens mij.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef just me het volgende:
[..]
Vroeg me wel af of ze verdwaald was
quote:
Jij bent toch ook al lang hier op Fok of niet? Dan kent zij jou ook wel denk ik...quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die is inmiddels ook wel 40+ volgens mij.
ja, chuuf heeft weer een glinsterend ding!quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef drakin het volgende:
Is er al een samenvatting? Ik ben vandaag nog niet online geweest.
Voor samenvattingen moet je bij King zijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef drakin het volgende:
Er was ooit eens wat gedoe met Boebiedoe.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij bent toch ook al lang hier op Fok of niet? Dan kent zij jou ook wel denk ik...
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef just me het volgende:
[..]
ja, chuuf heeft weer een glinsterend ding!
Nooit van gehoord....quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er was ooit eens wat gedoe met Boebiedoe.
Dat ding dat tussen sacha's tieten zit had ik al gezien hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef just me het volgende:
[..]
Het begon in F&F met kittens verzuipen.quote:
Ik kan me nog een bepaalde FOK! radio uitzending herinneren....quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:03 schreef sig000 het volgende:
Er was ooit eens wat gedoe met Boebiedoe.
Tussen al het gespam staat idd een samenvatting.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef drakin het volgende:
Oh kom maar eens kijken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef just me het volgende:
[..]
Boebie huilend bij Danny op bezoek.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan me nog een bepaalde FOK! radio uitzending herinneren....
Ah... daar heb ik wel eens iets over gelezen, maar hoe dat zat weet ik niet meer, isquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het begon in F&F met kittens verzuipen.
Dat werd uiteindelijk Kittengate.
Na wat rellen waren er ineens nog weinig modjes meer over.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... daar heb ik wel eens iets over gelezen, maar hoe dat zat weet ik niet meer,
Just me is nog maar net 40+ uiteraard!quote:Op donderdag 11 december 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang ben je nog niet wederom fanatiek hier... Ik mag hopen dat je niet al die jaren hebt mee gelezen.. Want dan zou je beter weten ..
Schuld van Sascha.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef FANN het volgende:
nikky is ook meteen vertrokken, die denkt ook
Ben je eigenlijk helemaal herstelt van je vorige val?quote:Op vrijdag 12 december 2014 06:43 schreef chufi het volgende:
En weer een goedemorgen.... Wat een pokkenweer weer .... Maar deze keer heb ik het gered....
Zal wel weer snel een code rood voor het weer in de krant staanquote:
Mijn laatste was 1.5 maand geleden en ik ben grotendeels hersteldquote:Op vrijdag 12 december 2014 07:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk helemaal herstelt van je vorige val?![]()
wat is grotendeels? heb je er nog iets aan overgehouden dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 07:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn laatste was 1.5 maand geleden en ik ben grotendeels hersteld
Wat last aan de ribben, maar dat had ik al langerquote:Op vrijdag 12 december 2014 07:44 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is grotendeels? heb je er nog iets aan overgehouden dan?
oh.. da's klote...quote:Op vrijdag 12 december 2014 07:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat last aan de ribben, maar dat had ik al langer
Zal het weer wel zijn..... Ik heb a 3 bakken opquote:Op vrijdag 12 december 2014 07:54 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.. da's klote...![]()
ik kreeg weer zo'n wolkjes pagina dus Fok gaat bokken, ga ik maar effe koffie drinken
is zo irritant...
DIe meneer heeft duidelijk niet op de sofa gelegen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 07:48 schreef FANN het volgende:
Wat heb je toch een achterlijke mensen in de wereld
http://www.nu.nl/buitenla(...)veertig-moorden.html
*bikini aantrekt en naar strand gaat*quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:03 schreef just me het volgende:
En waarom heb ik nu, met dit weer, mijn auto uitgeleend, moet ik door de storm fietsen![]()
*fiets pakt en zich richting sacha laat blazen*quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:12 schreef sacha het volgende:
[..]
*bikini aantrekt en naar strand gaat*
meldquote:Op vrijdag 12 december 2014 08:12 schreef sacha het volgende:
[..]
*bikini aantrekt en naar strand gaat*
Begrijpelijk, want het wordt steeds saaier en voorspelbaarderquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:20 schreef Pavement het volgende:
Maar ik kom hier voor mn rust, uto put me uit
Hebben ze je gepest?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:20 schreef Pavement het volgende:
Maar ik kom hier voor mn rust, uto put me uit
quote:Op vrijdag 12 december 2014 07:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Altijd! Dat is standaardje bent gelijk ingeburgerd hier zie ik
Ik zit al weer uren heerlijk thuisquote:
quote:
Jij! Jou ken ik!quote:
Wat voor vrijwilligerswerk doe je?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:06 schreef golfer het volgende:
Ik zit nog tot 17:00 uur op mijn (vrijwilligers)werkplek.
Ik werk als 'kassameisje' bij het leukste theater en wandelpark van Nederland.quote:
Ik heb om 17.00 uur borreltje met 2 van onze vrijwilligers !quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:06 schreef golfer het volgende:
Ik zit nog tot 17:00 uur op mijn (vrijwilligers)werkplek.
lange vakantie Chuuf of duimen voor een korte vakantie?quote:
Dat kan kloppen, ik ben idd best een poos niet actief geweest op FOK!quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij! Jou ken ik!
Lang geleden dat ik je voorbij zag komen (dat het me opviel dan).
Hoi.
Ziet er leuk uit.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik werk als 'kassameisje' bij het leukste theater en wandelpark van Nederland.
Leuk om je te 'zien'.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:58 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, ik ben idd best een poos niet actief geweest op FOK!![]()
Gaat bij mij vaak in vlagen. Soms van korte duur, soms van wat langere duur.
Ja. Nu voornamelijk contacten met wandelaars en in het seizoen als er veel voorstellingen zijn ook met het publiek. Ook leuke contacten met de artiesten en de crew daar omheen en natuurlijk...gratis naar alle voorstellingen waar ik maar naartoe wil gaan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:01 schreef nikky het volgende:
Ziet er leuk uit.
Wel gezellig zeker met al die contacten zo op een dag.
dat vinden wij van jou ookquote:
quote:
Schijnbaar is het jullie weer gelukt ja.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:12 schreef just me het volgende:
heeft hij weer een pasword te pakken
Niet julliequote:Op vrijdag 12 december 2014 16:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Schijnbaar is het jullie weer gelukt ja.
Klinkt leukquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Nu voornamelijk contacten met wandelaars en in het seizoen als er veel voorstellingen zijn ook met het publiek. Ook leuke contacten met de artiesten en de crew daar omheen en natuurlijk...gratis naar alle voorstellingen waar ik maar naartoe wil gaan.
Wat liefquote:
Ons niet nee, maar jullie blijkbaar wel.quote:
je moet je vrijwilligers lief hebben hč! eigenlijk wil ik niet maar ik moet wel !quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ons niet nee, maar jullie blijkbaar wel.![]()
We gaan erover in beraad en zullen eventueel passende maatregelen nemen indien nodig.
Jij hebt wel vaak borrels btw....denk dat ik je maar nomineer voor het Herman Brood flesje.
Zit jij nou gewoon gratis chocola uit te delen aan wildvreemden en vergeet je je vriendjes en vriendinnetjes?quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:36 schreef drakin het volgende:
heb nog maar 2 dm's, nog 23 codes over
zit jij nou gewoon te lokkwooten?quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit jij nou gewoon gratis chocola uit te delen aan wildvreemden en vergeet je je vriendjes en vriendinnetjes?
Ja die vergeet ik inderdaadquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit jij nou gewoon gratis chocola uit te delen aan wildvreemden en vergeet je je vriendjes en vriendinnetjes?
Topic stond al open, een nieuwe reactie lokte me ook al meteen.quote:
Doet het hier niet Sas... Maar er staat nog een pakje bij de buurman... Zo maar even kijken...quote:
o zie, nu hoeft het al niet eens meer.quote:
deze dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Doet het hier niet Sas... Maar er staat nog een pakje bij de buurman... Zo maar even kijken...
Ik lust zelf helemaal geen chocola.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:13 schreef drakin het volgende:
o zie, nu hoeft het al niet eens meer.
Gefeliciteerdquote:
Ik vind jou ook lief hoor, en die vriendjes en vriendinnetjes heb ik heus wel aan gedacht, maar ik had daar eerst afgesproken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lust zelf helemaal geen chocola.Was natuurlijk voor al die andere vriendjes en vriendinnetjes die in tijden van nood pal achter je gingen staan en die jij nu zo makkelijk vergeet. Wat een hardvochtigheid.
![]()
Nu ga ik even pannenkoeken bakken.....met je kinderei-surprises.
ik had drie plaatjes gemaakt, Aap koos deze, waarom zou dat nou zijn?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je me eindelijk je melktassen tonen
ik denk hier niet, veels te vermoeiendquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:54 schreef chufi het volgende:
Allen dank
[..]
Doen we niet aan dacht ik ....
Wie weet... Binnenkort weer op zoek naar een nieuwe job ...quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:36 schreef FANN het volgende:
ghehehehehein de Onno gate ...
[ afbeelding ]
Jij hebt Facebook dus je wordt niet aangenomenquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet... Binnenkort weer op zoek naar een nieuwe job ...
met glittertjesquote:
ik op dat moment ook niet, echt nietquote:
ik geloof je bijnaquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:32 schreef just me het volgende:
[..]
ik op dat moment ook niet, echt niet
Die is gemoldquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar is de vaste OP van dit SC-topic?
Chufi jarigquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet... Binnenkort weer op zoek naar een nieuwe job ...
ook toevallig zeker?quote:
Ik denk dat Chuf zijn verjaardag niet met ons wil vierenquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Chufi jarig
fok! 40+ forum-lid
Gefeliciteerd!
niet helemaal natuurlijk, ik wilde eerst een kaartje posten, maar toen deed ik eenquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:35 schreef just me het volgende:
[..]
ook toevallig zeker?
waar is de jarige eigenlijk?
Ik bedoel het goedquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:39 schreef sacha het volgende:
[..]
nou zeg![]()
ik verheug mij echt op mijn verjaardag hier
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:39 schreef sacha het volgende:
[..]
nou zeg![]()
ik verheug mij echt op mijn verjaardag hier
hebben we dat probleem niet allemaal?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:40 schreef sacha het volgende:
want ik heb alleen maar virtuele vrienden
ah je bent niet uit eten dus, krijg je wel visite?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt mn ding ook... Bedankt Treehut
dat snap ik wčhčlquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik bedoel het goedmisschien gaat hij wel uit eten ofzo, of hij krijgt
visite, dat bedoel ik
graag gedaan Chuuf, met liefde uitgezocht!quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt mn ding ook... Bedankt Treehut
Ik zag allemaal TH kwoots...quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:41 schreef just me het volgende:
[..]
graag gedaan Chuuf, met liefde uitgezocht!
er staat een knipoog in de Piquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ohohooo ja ik weet het nooit met jou
Ben je een beetje somber Chuf?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die vorig jaar ook al.... Maar ik kan me vergissen
Me for President.... Ja hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn plaatje met liefde uitgezocht heb je zeker ook niet gezien?
al 'n paar dagen toch?quote:
Maar niet van mij, want dan had het in mijn log gestaan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die vorig jaar ook al.... Maar ik kan me vergissen
oh oké...quote:
Nee ik ga pas in July .. Hoorde dat ik uitgenodigd was op dr afstudeerceremonie feestje .....quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef Deisyy het volgende:
Ga je naar Spanje chufi? Dat had ik gemist. Leuk ga je naar je dochter?
Maar waar heeft Fann het dan over?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ga pas in July .. Hoorde dat ik uitgenodigd was op dr afstudeerceremonie feestje .....
doet ze goed!quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ga pas in July .. Hoorde dat ik uitgenodigd was op dr afstudeerceremonie feestje .....
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zei net nog een weekje en dan heb ik vakantie, dus ik nam aan dat hij dan naarquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar waar heeft Fann het dan over?
Zit jij zomaar weer aannames te doen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij zei net nog een weekje en dan heb ik vakantie, dus ik nam aan dat hij dan naar
Spanje ging, verkeerd gedacht dus![]()
Fann lult weer eens uit haar nek
jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit jij zomaar weer aannames te doen?
Bij Papsquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:58 schreef chufi het volgende:
Mijn kleine wordt groot... Deze poste ze vandaag
[ afbeelding ]
Ik heb nog een week te werken en dan heb ik er even genoeg van Fann... Hoelang weet ik nog niet .. Heb nog niets nieuwsquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij zei net nog een weekje en dan heb ik vakantie, dus ik nam aan dat hij dan naar
Spanje ging, verkeerd gedacht dus![]()
Fann lult weer eens uit haar nek
Het lijkt nog maar zo kort geleden, maar ondertussen .............quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:58 schreef chufi het volgende:
Mijn kleine wordt groot... Deze poste ze vandaag
[ afbeelding ]
Ah.... dat bedoelde je, dan begreep ik het verkeerdquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog een week te werken en dan heb ik er even genoeg van Fann... Hoelang weet ik nog niet .. Heb nog niets nieuws
Wordt je contract niet verlengd?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog een week te werken en dan heb ik er even genoeg van Fann... Hoelang weet ik nog niet .. Heb nog niets nieuws
och jeequote:Op vrijdag 12 december 2014 20:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga je meeedoen vleesetertje pesten?![]()
KLB / Vegetarische zeikerd verpest etentje met vriendin
Nope met de overnames en zo zit dat er niet in denk ik ,... Maar wie weet komen ze volgend jaar terug bij me ...quote:
Maar je hebt er niet naar geīnformeerd?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nope met de overnames en zo zit dat er niet in denk ik ,... Maar wie weet komen ze volgend jaar terug bij me ...
Ah nee... heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga je meeedoen vleesetertje pesten?![]()
KLB / Vegetarische zeikerd verpest etentje met vriendin
Dat hoor ik niet te doen.... Maar mn agent zou dat doen.. Maar niets gehoord... Vorige keer meldde mn Oostenrijks baas het ruim van te voren het van plan te zijn...quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je hebt er niet naar geīnformeerd?
Ben je daarom een beetje somber? Is wel weer klote ja...quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nope met de overnames en zo zit dat er niet in denk ik ,...
Het is KLB he....daar maakt het niet uit of iemand wel of niet gelijk heeft.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:04 schreef FANN het volgende:
Ah nee... heb ik geen zin in![]()
TS heeft gelijk ook eigenlijk, dus dan kan ik het niet
Vroliker wordt je er niet gauw van, maar opzich vond ik het niet leuk werk wat ik heb zitten te doen...quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je daarom een beetje somber? Is wel weer klote ja...
Balen voor je, weer die onzekerheid.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet te doen.... Maar mn agent zou dat doen.. Maar niets gehoord... Vorige keer meldde mn Oostenrijks baas het ruim van te voren het van plan te zijn...
Sneakquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is KLB he....daar maakt het niet uit of iemand wel of niet gelijk heeft.
Sowieso hebben vleeseters altijd ongelijk, ook als ze wel gelijk hebben.![]()
Nu eerst even een bratwurst gaan maken als snack.
Nou ja, dan moet je het maar zien als een slecht huwelijk, mooi dat je er vanaf bentquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroliker wordt je er niet gauw van, maar opzich vond ik het niet leuk werk wat ik heb zitten te doen...
Had dit jaar nog geen pannenkoeken gegeten, maar zat na anderhalf alweer vol.quote:
Het is voor mij jaren geleden dat ik pannenkoeken op heb, toen de kinderen jong waren at ik ze regelmatig en vond ik ze zelf ook heel lekker, vooral met spek en stroop. Binnenkort ga ik ze toch maar weer eens bakken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had dit jaar nog geen pannenkoeken gegeten, maar zat na anderhalf alweer vol.
Nadeel is dat je dan vrij vlot daarna weer trek krijgt.![]()
De poes vond het restant van de pannenkoek trouwens erg lekker.
Ik deed het nog weleens als m'n neefje langs kwam, maar sinds die de pubertijd bereikt heeft, kan ik hem er niet meer blij mee maken. Vind ze zelf ook lekker, alleen kan er echt maar max. 2 op. Dan is het schluss.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:18 schreef Deisyy het volgende:
Het is voor mij jaren geleden dat ik pannenkoeken op heb, toen de kinderen jong waren at ik ze regelmatig en vond ik ze zelf ook heel lekker, vooral met spek en stroop. Binnenkort ga ik ze toch maar weer eens bakken.
Kerstmarkt + stormquote:
vanwege de storm waren veel kerstmarkten afgelastquote:
het was vandaag bijna weekend!quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:26 schreef chufi het volgende:
Maar die zijn toch meestal in het weekend?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen en zondag, 2 dagen kerstgedoe bij mij op het plein....
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik schiet en passant nog in een depressie
Op een eiland kun je weinig andere kanten op....quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik schiet en passant nog in een depressie
andere kanten dan wie of wat?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Op een eiland kun je weinig andere kanten op....
fijne verjaardag nog stuk chagrijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Bekend terrein dus... Op een steenworp afstand zeker ,,,
vrijdag zaterdag zondagquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:26 schreef chufi het volgende:
Maar die zijn toch meestal in het weekend?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk wel ja... Eerder nog voor een grote kadoos
dus alleen als je een groot kadoo bij je hebt sacha!quote:
STrikje er om en klaar denk Sas ... En pakt de tram..quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
dus alleen als je een groot kadoo bij je hebt sacha!
als ik in de buurt zou zijn wel jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
STrikje er om en klaar denk Sas ... En pakt de tram..
quote:
Mijn mereltje is veel mooierquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:23 schreef chufi het volgende:
Omas van tegenwoordig die spontaan dochters aanbieden .... Daar zouden er meer van moeten zijn
Die doet toch alles wat je zelf wil, heeft ze van haar moederquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die mag natuurlijk niet meer van dr vent ...
Eerst wat SM dingetjes kopen dan ...quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
Die doet toch alles wat je zelf wil, heeft ze van haar moeder
dat weet jij meer dan ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst wat SM dingetjes kopen dan ...
ik doe niet aan die maffe sm-spelletjesquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij zegt dat ze doet wat ik wil ....
Heb je soms nodig he?quote:
O ben je ook weer wakker. Heb je een leuke verjaardag gehad Sjoevie?quote:
Trijntje nu in dr charme offensief?quote:
Ik heb geen dutje gedaan hoor... Ik was er om 6 uur al uit .... Ik vier het al jaren niet meer...quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:19 schreef drakin het volgende:
[..]
O ben je ook weer wakker. Heb je een leuke verjaardag gehad Sjoevie?
Ook geen tien jarig jubileum meer?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Trijntje nu in dr charme offensief?
[..]
Ik heb geen dutje gedaan hoor... Ik was er om 6 uur al uit .... Ik vier het al jaren niet meer...
1 week korter dan THquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook geen tien jarig jubileum meer?
Hoeveel jaartjes loop je eigenlijk nu al rond op deze wereld?
Over 7 jaar een jubileum dus of is 55 over 2 jaar niet ook een reden voor een feestje?quote:
Ja laten we gek doen... over een week kan ook ....quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Over 7 jaar een jubileum dus of is 55 over 2 jaar niet ook een reden voor een feestje?
Feestje over een week?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja laten we gek doen... over een week kan ook ....![]()
![]()
Dat heb ik ook wel eens, maar dan wacht ik gewoon op de samenvatting.quote:
Dan vallen alle puzzelstukjes vanzelf op zijn plekquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, maar dan wacht ik gewoon op de samenvatting.
Zit hij nu ook al in het culinaire deel op Fok?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
Dan komt het wel goed, als king zn pannenkoek bratwurst wrap maar overleeft
Hij heeft er een hotdog van gemaakt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
Dan komt het wel goed, als king zn pannenkoek bratwurst wrap maar overleeft
Geen idee , daar kom ik weinig....quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit hij nu ook al in het culinaire deel op Fok?
3 postings gedaan in CUL dit jaar. Wrs in het nasi-topic van johannes of om Piet af te zeiken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:03 schreef drakin het volgende:
Zit hij nu ook al in het culinaire deel op Fok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan ook hier maar Chuufquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |