quote:
dat merken we zo wel Fannquote:Op donderdag 11 december 2014 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoop dat Chufi er ook om kan lachenwas een geintje
![]()
ik zou me verstoppen als ik jou wasquote:Op donderdag 11 december 2014 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga ondertussen wel een koppie thee zetten
Nah... Chuf kan vast wel tegen een geintje en hij kent me een beetjequote:Op donderdag 11 december 2014 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou me verstoppen als ik jou was
Hij zoekt nu uit waar die glitter in hemelsnaam kan zitten...quote:Op donderdag 11 december 2014 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... Chuf kan vast wel tegen een geintje en hij kent me een beetje
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij zoekt nu uit waar die glitter in hemelsnaam kan zitten...
Ik moest lachen... Klidderquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor de kenners: Ik ken de broer van die kale links ....
Voor de kenners? Why?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ahh vandaar het paars.... Prince ooit nog gezien in Valencia, Mestalla, met de meisjes Klemann in het voorprogramma en Candy met Princequote:
die met dat mutsje op zijn... hoofd?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest lachen... Klidder
pfffffffffffff gelukkig!quote:
Ik word niet boos op jou....quote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
pfffffffffffff gelukkig!
Ik was even bang dat je het niet leuk vond![]()
kan ik nu rustig mijn theetje drinken
Maar waarom moeten wij daarvoor kenners zijn?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ooit mee gewerkt ... Lijkt er ook wel op ...
Als doorwinterde 40+ zijn jullie kenners van het feit dat ik weer iemand ken toch ... zoiets ..quote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar waarom moeten wij daarvoor kenners zijn?
dat is zo'n schot voor open doelquote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Als doorwinterde 40+ zijn jullie kenners van het feit dat ik weer iemand ken toch ... zoiets ..
Misschien iets van voor je tijd ...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
dat is zo'n schot voor open doel
Te makkelijkquote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien iets van voor je tijd ...
Zolang ben je nog niet wederom fanatiek hier... Ik mag hopen dat je niet al die jaren hebt mee gelezen.. Want dan zou je beter weten ..quote:
zal wel Chuuf, tis goedquote:Op donderdag 11 december 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang ben je nog niet wederom fanatiek hier... Ik mag hopen dat je niet al die jaren hebt mee gelezen.. Want dan zou je beter weten ..
Ja, je danst lekker...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Als doorwinterde 40+ zijn jullie kenners van het feit dat ik weer iemand ken toch ... zoiets ..
maak je niet druk, tis toch gewoon de schuld van sachaquote:Op donderdag 11 december 2014 23:35 schreef FANN het volgende:
Heb ik dit met mijn plaatje aangericht?![]()
Het was juist om de boel op te vrolijken
Dat is waar!quote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
maak je niet druk, tis toch gewoon de schuld van sacha
quote:
Sas klidders ? Ja of schuldigquote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
altijd, volledig, onontkoombaarquote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
wel handig ookquote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef sacha het volgende:
[..]
altijd, volledig, onontkoombaar![]()
een geruststellende gedachte
Die komt wel weer terug.....quote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef FANN het volgende:
nikky is ook meteen vertrokken, die denkt ook
Thnx.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:49 schreef FANN het volgende:
King écht hoor ik heb net je samenvatting zitten lezen maar eh...![]()
Dan kwoot je hem toch gewoon hier....quote:Op donderdag 11 december 2014 23:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thnx.![]()
Net alles bijgelezen en tong heeft geloof ik nog niet helemaal door waar de SC nou precies is.
IK heb zn Hools maar weer eens bezocht... ipv verder zeiken over voetbal hierquote:Op donderdag 11 december 2014 23:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thnx.![]()
Net alles bijgelezen en tong heeft geloof ik nog niet helemaal door waar de SC nou precies is.
Neuh....ik ga hem niets voorkauwen. Blijkbaar was de sv niet duidelijk genoeg voor hem of (en die kans acht ik groter) heeft hij die van vandaag helemaal niet gelezen.quote:
oh... Tong dat kan best dat hij dat niet eens gelezen heeft en als je hier niet regelmatig postquote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh....ik ga hem niets voorkauwen. Blijkbaar was de sv niet duidelijk genoeg voor hem of (en die kans acht ik groter) heeft hij die van vandaag helemaal niet gelezen.
jouw schuld sacha! maar hij is wel mooiquote:
In dit geval zou de laatste alinea hem toch iig iets moeten zeggen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:54 schreef FANN het volgende:
oh... Tong dat kan best dat hij dat niet eens gelezen heeft en als je hier niet regelmatig post
snap je er misschien ook niet veel van
Vroeg me wel af of ze verdwaald wasquote:Op donderdag 11 december 2014 23:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dit geval zou de laatste alinea hem toch iig iets moeten zeggen.![]()
Anyway....ik zag dat Nikky in het vorige topic voorbij was gekomen en dat jij as usual haar weer niet meer kende? .... je verwacht het niet he!
Ik heb haar denk ik ook wel eens voorbij zien komen, maar ik zou bij God niet weten waarquote:Op donderdag 11 december 2014 23:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dit geval zou de laatste alinea hem toch iig iets moeten zeggen.![]()
Anyway....ik zag dat Nikky in het vorige topic voorbij was gekomen en dat jij as usual haar weer niet meer kende? .... je verwacht het niet he!
Die is inmiddels ook wel 40+ volgens mij.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef just me het volgende:
[..]
Vroeg me wel af of ze verdwaald was
quote:
Jij bent toch ook al lang hier op Fok of niet? Dan kent zij jou ook wel denk ik...quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die is inmiddels ook wel 40+ volgens mij.
ja, chuuf heeft weer een glinsterend ding!quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef drakin het volgende:
Is er al een samenvatting? Ik ben vandaag nog niet online geweest.
Voor samenvattingen moet je bij King zijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef drakin het volgende:
Er was ooit eens wat gedoe met Boebiedoe.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij bent toch ook al lang hier op Fok of niet? Dan kent zij jou ook wel denk ik...
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef just me het volgende:
[..]
ja, chuuf heeft weer een glinsterend ding!
Nooit van gehoord....quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er was ooit eens wat gedoe met Boebiedoe.
Dat ding dat tussen sacha's tieten zit had ik al gezien hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef just me het volgende:
[..]
Het begon in F&F met kittens verzuipen.quote:
Ik kan me nog een bepaalde FOK! radio uitzending herinneren....quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:03 schreef sig000 het volgende:
Er was ooit eens wat gedoe met Boebiedoe.
Tussen al het gespam staat idd een samenvatting.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef drakin het volgende:
Oh kom maar eens kijken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef just me het volgende:
[..]
Boebie huilend bij Danny op bezoek.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan me nog een bepaalde FOK! radio uitzending herinneren....
Ah... daar heb ik wel eens iets over gelezen, maar hoe dat zat weet ik niet meer, isquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het begon in F&F met kittens verzuipen.
Dat werd uiteindelijk Kittengate.
Na wat rellen waren er ineens nog weinig modjes meer over.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... daar heb ik wel eens iets over gelezen, maar hoe dat zat weet ik niet meer,
Just me is nog maar net 40+ uiteraard!quote:Op donderdag 11 december 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang ben je nog niet wederom fanatiek hier... Ik mag hopen dat je niet al die jaren hebt mee gelezen.. Want dan zou je beter weten ..
Schuld van Sascha.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef FANN het volgende:
nikky is ook meteen vertrokken, die denkt ook
Ben je eigenlijk helemaal herstelt van je vorige val?quote:Op vrijdag 12 december 2014 06:43 schreef chufi het volgende:
En weer een goedemorgen.... Wat een pokkenweer weer .... Maar deze keer heb ik het gered....
Zal wel weer snel een code rood voor het weer in de krant staanquote:
Mijn laatste was 1.5 maand geleden en ik ben grotendeels hersteldquote:Op vrijdag 12 december 2014 07:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk helemaal herstelt van je vorige val?![]()
wat is grotendeels? heb je er nog iets aan overgehouden dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 07:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn laatste was 1.5 maand geleden en ik ben grotendeels hersteld
Wat last aan de ribben, maar dat had ik al langerquote:Op vrijdag 12 december 2014 07:44 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is grotendeels? heb je er nog iets aan overgehouden dan?
oh.. da's klote...quote:Op vrijdag 12 december 2014 07:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat last aan de ribben, maar dat had ik al langer
Zal het weer wel zijn..... Ik heb a 3 bakken opquote:Op vrijdag 12 december 2014 07:54 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.. da's klote...![]()
ik kreeg weer zo'n wolkjes pagina dus Fok gaat bokken, ga ik maar effe koffie drinken
is zo irritant...
DIe meneer heeft duidelijk niet op de sofa gelegen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 07:48 schreef FANN het volgende:
Wat heb je toch een achterlijke mensen in de wereld
http://www.nu.nl/buitenla(...)veertig-moorden.html
*bikini aantrekt en naar strand gaat*quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:03 schreef just me het volgende:
En waarom heb ik nu, met dit weer, mijn auto uitgeleend, moet ik door de storm fietsen![]()
*fiets pakt en zich richting sacha laat blazen*quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:12 schreef sacha het volgende:
[..]
*bikini aantrekt en naar strand gaat*
meldquote:Op vrijdag 12 december 2014 08:12 schreef sacha het volgende:
[..]
*bikini aantrekt en naar strand gaat*
Begrijpelijk, want het wordt steeds saaier en voorspelbaarderquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:20 schreef Pavement het volgende:
Maar ik kom hier voor mn rust, uto put me uit
Hebben ze je gepest?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:20 schreef Pavement het volgende:
Maar ik kom hier voor mn rust, uto put me uit
quote:Op vrijdag 12 december 2014 07:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Altijd! Dat is standaardje bent gelijk ingeburgerd hier zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |