quote:
dat merken we zo wel Fannquote:Op donderdag 11 december 2014 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoop dat Chufi er ook om kan lachenwas een geintje
![]()
ik zou me verstoppen als ik jou wasquote:Op donderdag 11 december 2014 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga ondertussen wel een koppie thee zetten
Nah... Chuf kan vast wel tegen een geintje en hij kent me een beetjequote:Op donderdag 11 december 2014 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou me verstoppen als ik jou was
Hij zoekt nu uit waar die glitter in hemelsnaam kan zitten...quote:Op donderdag 11 december 2014 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... Chuf kan vast wel tegen een geintje en hij kent me een beetje
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij zoekt nu uit waar die glitter in hemelsnaam kan zitten...
Ik moest lachen... Klidderquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor de kenners: Ik ken de broer van die kale links ....
Voor de kenners? Why?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ahh vandaar het paars.... Prince ooit nog gezien in Valencia, Mestalla, met de meisjes Klemann in het voorprogramma en Candy met Princequote:
die met dat mutsje op zijn... hoofd?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest lachen... Klidder
pfffffffffffff gelukkig!quote:
Ik word niet boos op jou....quote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
pfffffffffffff gelukkig!
Ik was even bang dat je het niet leuk vond![]()
kan ik nu rustig mijn theetje drinken
Maar waarom moeten wij daarvoor kenners zijn?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ooit mee gewerkt ... Lijkt er ook wel op ...
Als doorwinterde 40+ zijn jullie kenners van het feit dat ik weer iemand ken toch ... zoiets ..quote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar waarom moeten wij daarvoor kenners zijn?
dat is zo'n schot voor open doelquote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Als doorwinterde 40+ zijn jullie kenners van het feit dat ik weer iemand ken toch ... zoiets ..
Misschien iets van voor je tijd ...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
dat is zo'n schot voor open doel
Te makkelijkquote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien iets van voor je tijd ...
Zolang ben je nog niet wederom fanatiek hier... Ik mag hopen dat je niet al die jaren hebt mee gelezen.. Want dan zou je beter weten ..quote:
zal wel Chuuf, tis goedquote:Op donderdag 11 december 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang ben je nog niet wederom fanatiek hier... Ik mag hopen dat je niet al die jaren hebt mee gelezen.. Want dan zou je beter weten ..
Ja, je danst lekker...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Als doorwinterde 40+ zijn jullie kenners van het feit dat ik weer iemand ken toch ... zoiets ..
maak je niet druk, tis toch gewoon de schuld van sachaquote:Op donderdag 11 december 2014 23:35 schreef FANN het volgende:
Heb ik dit met mijn plaatje aangericht?![]()
Het was juist om de boel op te vrolijken
Dat is waar!quote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
maak je niet druk, tis toch gewoon de schuld van sacha
quote:
Sas klidders ? Ja of schuldigquote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
altijd, volledig, onontkoombaarquote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
wel handig ookquote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef sacha het volgende:
[..]
altijd, volledig, onontkoombaar![]()
een geruststellende gedachte
Die komt wel weer terug.....quote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef FANN het volgende:
nikky is ook meteen vertrokken, die denkt ook
Thnx.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:49 schreef FANN het volgende:
King écht hoor ik heb net je samenvatting zitten lezen maar eh...![]()
Dan kwoot je hem toch gewoon hier....quote:Op donderdag 11 december 2014 23:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thnx.![]()
Net alles bijgelezen en tong heeft geloof ik nog niet helemaal door waar de SC nou precies is.
IK heb zn Hools maar weer eens bezocht... ipv verder zeiken over voetbal hierquote:Op donderdag 11 december 2014 23:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thnx.![]()
Net alles bijgelezen en tong heeft geloof ik nog niet helemaal door waar de SC nou precies is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |