Kilo Kilo Bravoquote:Op donderdag 11 december 2014 21:19 schreef Lotusss het volgende:
Boek over generaal b.d. Peter van Uhm in 4 uur en 40 minuten uitgelezen.
Indrukwekkend hoe zijn carrière gegaan is.
Goed boek he, wat een inspiratie. Heb het boek Leiderschap onder vuur van Marco Kroon voor Kerst gevraagd, daar ben ik nu ook benieuwd naar.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:19 schreef Lotusss het volgende:
Boek over generaal b.d. Peter van Uhm in 4 uur en 40 minuten uitgelezen.
Indrukwekkend hoe zijn carrière gegaan is.
Hoe is t met jou carriere dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Goed boek he, wat een inspiratie. Heb het boek Leiderschap onder vuur van Marco Kroon voor Kerst gevraagd, daar ben ik nu ook benieuwd naar.
Ja wachten he... Op zich wel goed. Ik ga een sportcommissie oprichten voor de studentenweerbaarheid met als doel dat een groep capabel is om de MLV te doen. In april opkomen voor Natres. Volgend blok stage en dan een survivalrun/bootcamp dag opzetten voor basisschool kids. Gaat op zich wel goed, en met die van jou?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Hoe is t met jou carriere dan?
Gaat zn gangetje. Komend jaar weer springen en 4daagse lopen. Verder mn BSc binnenharken etc.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja wachten he... Op zich wel goed. Ik ga een sportcommissie oprichten voor de studentenweerbaarheid met als doel dat een groep capabel is om de MLV te doen. In april opkomen voor Natres. Volgend blok stage en dan een survivalrun/bootcamp dag opzetten voor basisschool kids. Gaat op zich wel goed, en met die van jou?
Komt goed toch? Ik twijfel of ik nog een keer de vierdaagse wil lopen en ik heb gelukkig weinig blaren en geen blessures gehad, maar loop liever met een andere club. Loopt het allemaal lekker met je BSc of nog wat obstakels?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:45 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Gaat zn gangetje. Komend jaar weer springen en 4daagse lopen. Verder mn BSc binnenharken etc.
Zal voor mij vermoedelijk ook eens en nooit meer zijn. En ach studie. Nu met mn vierde jaar bezig, vindt t allemaal wel prima.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Komt goed toch? Ik twijfel of ik nog een keer de vierdaagse wil lopen en ik heb gelukkig weinig blaren en geen blessures gehad, maar loop liever met een andere club. Loopt het allemaal lekker met je BSc of nog wat obstakels?
Je eerste keer? Als burger of militair? Kamp Heumensoord was wel echt supergezellig, jammer helaas van de MH17 ramp, dat kleurde de sfeer welquote:Op donderdag 11 december 2014 22:59 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Zal voor mij vermoedelijk ook eens en nooit meer zijn. En ach studie. Nu met mn vierde jaar bezig, vindt t allemaal wel prima.
Geeft niets, de accijzen op brandstof gaan per 1/1/15 weer omhoog.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:06 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even en politiek Den Haag trekt de haren uit hun kop omdat ze de gasprijs aan de olieprijs gekoppeld hebben...
I know, ik heb het over aardgas he.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:10 schreef hcwp het volgende:
[..]
Geeft niets, de accijzen op brandstof gaan per 1/1/15 weer omhoog.
Crisis averted!
Als burger, maar wel de militaire regels. Na studie ga ik wel verder kijken ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je eerste keer? Als burger of militair? Kamp Heumensoord was wel echt supergezellig, jammer helaas van de MH17 ramp, dat kleurde de sfeer wel. Dan loopt alles toch op schema? En daarna KIM/KMA?
Ben je daar blij mee?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:45 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Gaat zn gangetje. Komend jaar weer springen en 4daagse lopen. Verder mn BSc binnenharken etc.
Weet niet of ik er blij van word. Ga m met een groep gasten lopen, mogelijk ongetraind als men daar geen zin in heeft.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ben je daar blij mee?Ik moet verplicht en totaal geen zin in.
Ik wil m al een paar jaar doen maar heb dr geen tijd voor. Komend jaar ook niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Verplicht? Is dat een onderdeel/pel dingetje?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha succes en hopelijk kom je door de loting heen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:06 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Weet niet of ik er blij van word. Ga m met een groep gasten lopen, mogelijk ongetraind als men daar geen zin in heeft.
Wat mij betreft doen ze dat ook. Dat moet geen reden zijn om je eigen misstanden onder het tapijt te vegen. Die verdediging werkte bij de duitsers en jappen ook niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En andersom? Duizenden Nederlanders, Chinezen en Eur-indiërs die gruwelijk vermoord zijn ten tijde van de Bersiap, hebben die COMPENSATIE gevraagd aan de Indonesische regering?
Die misstanden waren al lang bekend.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wat mij betreft doen ze dat ook. Dat moet geen reden zijn om je eigen misstanden onder het tapijt te vegen. Die verdediging werkte bij de duitsers en jappen ook niet.
Zo opa, nieuwe boodschappenkar?quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Gisteren binnengekomen, vandaag beginnen met opknappen![]()
[ afbeelding ]
Operationeel in Bosnië 1994, Srebrenica nabij OP-Hotel en SSP
[ afbeelding ]
jaja, moet nog erg veel aan gebeuren om in origineelstaat te maken. Maar dat is voor latere zorg.quote:
Dan is berechting van de daders op zijn plaats.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die misstanden waren al lang bekend.
Waarom, zoveel jaar na dato, en wellicht verjaart?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dan is berechting van de daders op zijn plaats.
Pel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:36 schreef hcwp het volgende:
[..]
Verplicht? Is dat een onderdeel/pel dingetje?
Mooi, kun je weer peppie spulletjes kopen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:06 schreef Thaboel het volgende:
Kerstpakket binnen: kado bon van Noorloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mooi, kun je weer peppie spulletjes kopen.Denk maar weer een nieuwe baret. Die van mij houd een beetje op met bestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Die nieuwe baretten zijn idd geen flikker waard heb ik gemerktquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Denk maar weer een nieuwe baret. Die van mij houd een beetje op met bestaan
Als de betrokkenen nog leven dan is het nog relevant.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waarom, zoveel jaar na dato, en wellicht verjaart?
Hahaha ik heb er vrijwillig weer voor getekend.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Bij mij zat ie vol met jeneverquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:14 schreef Erasmo het volgende:
De post heeft mijn kerstpakket opgedronken, ik trof slechts een lege fles aan
Had wel een mp3tje van die reservisten mars erop verwacht...quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:01 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Mijn kerstpakket ook binnen. 8gb USB stick met Korpslogo 😐
Ik dacht dat het een gum wasquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:01 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Welk kerstpakket?quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:01 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Dan zal die van mij, ihkv de uniformiteit, wel op nalevering staan...quote:Op zondag 14 december 2014 12:35 schreef Erasmo het volgende:
Je weet wel, die opgedirkte cadeaubon die door de brievenbus past.
Is de NatRes toch nog gelijk getrokken met de beroepsquote:Op zondag 14 december 2014 12:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan zal die van mij, ihkv de uniformiteit, wel op nalevering staan...
Hey!quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:00 schreef Schild het volgende:
[..]
Had wel een mp3tje van die reservisten mars erop verwacht...
Dat scheelt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:03 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Net ff 60gb aan kutzooi, troep en games die ik al jaren niet meer speel van mn C-schijf afgetrapt. Wat je al niet verzameld in een paar jaar. Nvidia bleek bijvoorbeeld ook gewoon lekker alle driverupdates vanaf 2009 lekker op mn pc te hebben laten staan
Games op je C schijf zettenquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:03 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Net ff 60gb aan kutzooi, troep en games die ik al jaren niet meer speel van mn C-schijf afgetrapt. Wat je al niet verzameld in een paar jaar. Nvidia bleek bijvoorbeeld ook gewoon lekker alle driverupdates vanaf 2009 lekker op mn pc te hebben laten staan
SSD = C:/quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Games op je C schijf zetten
Jij ookalquote:
Ja op de laptop op de kazernequote:Op woensdag 17 december 2014 14:41 schreef Rave_NL het volgende:
Heeft iemand nog de link voor de "gedragingen van een marineofficier"?
Hieroquote:Op woensdag 17 december 2014 14:41 schreef Rave_NL het volgende:
Heeft iemand nog de link voor de "gedragingen van een marineofficier"?
Badjasjequote:Op woensdag 17 december 2014 17:44 schreef jitzzzze het volgende:
En wat 'kopen' jullie van de kerstwensen?
Toevallig 41 pagnbat?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:45 schreef Potrykus het volgende:
Idem een waardebon voor noorloos. Leuk als je eigen eenheid bepaald dat er geen look-a-like's of niet-organiek verstrekt pgu gebruikt mag worden.
quote:Stephan Zimmerman
23 uur geleden
Helaas berusten deze beelden niet op de werkelijkheid.
Verse groenten bestaan bij paresto niet.
Whehe, de maximakazernequote:
Ik kreeg gisteren zo'n doos met flessenpost en een kaart ofzo... Heeft iedereen dat gekregen?quote:Op donderdag 18 december 2014 09:36 schreef jitzzzze het volgende:
Niemand die een echt kerstpakket besteld heeft?
als je niet functioneert zit er geen drank in de flesquote:Op donderdag 18 december 2014 18:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren zo'n doos met flessenpost en een kaart ofzo... Heeft iedereen dat gekregen?
Ah vandaar dat er een krat bier meegeleverd was.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
als je niet functioneert zit er geen drank in de fles
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren zo'n doos met flessenpost en een kaart ofzo... Heeft iedereen dat gekregen?
alleen de KMAR heeft een lege fles gekregen, wist een vogeltje mij te vertellenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
als je niet functioneert zit er geen drank in de fles
Aha... En wat kunnen we allemaal halen met die kaart? Ik las hier al badjas en takkenschaar...quote:
Ik wou toevallig net dezelfde schaar bestellen dus hier kwam het wel uitquote:Op donderdag 18 december 2014 19:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Aha... En wat kunnen we allemaal halen met die kaart? Ik las hier al badjas en takkenschaar...![]()
Nou, daar zit ik echt om verlegen.
skkltje, ik van de luitenant generaalquote:Op donderdag 18 december 2014 19:52 schreef Thaboel het volgende:
Ik heb een briefje van de brigade generaal
Ik zie het probleem nietquote:
jupquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En iedereen al lekker met z'n luie taas op verlof?
pokke klus zeker?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:35 schreef Erasmo het volgende:
Tijdje al. ff kleppen stellen op de motor. Of althans poging tot.
Halve motor moet eerst gesloopt worden anders kun je er niet bij. En natuurlijk raak ik de 4,5 mm imbus kwijt die in geen enkele bouwmarkt te krijgen isquote:
If it moves salute it if it doesn’t paint it.quote:
pfffquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Halve motor moet eerst gesloopt worden anders kun je er niet bij. En natuurlijk raak ik de 4,5 mm imbus kwijt die in geen enkele bouwmarkt te krijgen is
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:12 schreef Erasmo het volgende:
But wait, there's more!
PTA / [PTA SC] IJntema Carrosseriebouw, sinds 1877
Ding gaat de deur uit na de winter, ze heeft haar werkzame leven wel achter de rug onderhand.quote:
Wehkampquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:32 schreef Kostertjuh het volgende:
Heb eeb Wehkampbon gekocht, kado's waren om te janken
Mijne komt bij Kms vandaan en niet van 43. Misschien daarom?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wehkamp![]()
Staat er bij mij niet tussen.
Je weet nog wat ik zei over niet functioneren?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wehkamp![]()
Staat er bij mij niet tussen.
Hornet 600 kopen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:46 schreef Erasmo het volgende:
Mijn zaag uit het kerstpakket kost trouwens ¤30 in de reguliere handel, niet slecht eigenlijk.
[..]
Ding gaat de deur uit na de winter, ze heeft haar werkzame leven wel achter de rug onderhand.
Ik heb 1500 punten ofzo... wat hebben jullie?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je weet nog wat ik zei over niet functioneren?
Leuk ding maar voor ww-verkeer zoek ik toch iets met ruitje.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:58 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Hornet 600 kopen?dynojet stage3, k&n filter, open pijp, afgesteld met vermogensbank, stalen remleidingen etc etc.
T word tijd voor wat anders volgend jaar.
No way. Ik 380quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb 1500 punten ofzo... wat hebben jullie?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Leuk ding maar voor ww-verkeer zoek ik toch iets met ruitje.
Oh...quote:No way. Ik 380
Dan ga je maar de 60 plusser uithangen op een Goldwing...quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja super leuk tot je er in de winter mee naar je werk rijdt.
Moet jij zeggen in je antieke benz. Zit nu wel naar een opafiets te kijken btw, de K75quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan ga je maar de 60 plusser uithangen op een Goldwing...
FJR 1300! Maar goed aangezien ik toch niet op safari ga is dat ff een eindje boven budget helaas.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet jij zeggen in je antieke benz. Zit nu wel naar een opafiets te kijken btw, de K75
Zeg denk je dat ik een officierenloon heb ofzoquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:38 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
FJR 1300! Maar goed aangezien ik toch niet op safari ga is dat ff een eindje boven budget helaas.
Je weet wat een officierenpuzzel is?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:59 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
wat overigens binnen het officiersgilde niet onbelangrijk is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 strikes, you're out?quote:Op zondag 21 december 2014 09:58 schreef AchJa het volgende:
Ondertussen is Ouder1 6 maal genomineerd...NWS / [NWS-verkiezingen] - wees niet ontstemd
En ondertussen een ban aan de broek Ouder1
heb er vanmiddag drie gekochtquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zeg denk je dat ik een officierenloon heb ofzo
quote:Op zondag 21 december 2014 10:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je weet wat een officierenpuzzel is?daar heb ik er twee van op kantoor staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
punten? Ik heb een gouden badjas gekregenquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb 1500 punten ofzo... wat hebben jullie?
Al drie jaar bezig met model inpakken?quote:Op zondag 21 december 2014 12:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
daar heb ik er twee van op kantoor staan
Probeer het elke dag een uurtjequote:Op zondag 21 december 2014 12:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Al drie jaar bezig met model inpakken?
quote:Op zondag 21 december 2014 12:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Probeer het elke dag een uurtje
quote:
Deze schoot me net weer te binnen, heb er ff een gifje van gemaakt. (JAG, s06e15, Iron Coffin)quote:
Ep scriptquote:England, Canada and Australia have room for woman on their submarines.
Norway even has a female skipper.
And in the Netherlands, male sailors have shoulder-length hair and belong to a union.
JAG, net als t Ateam maar dan met stoere advocatenquote:Op zondag 21 december 2014 18:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Deze schoot me net weer te binnen, heb er ff een gifje van gemaakt. (JAG, s06e15, Iron Coffin)
3:05:
[..]
Ep script
rare mannetjes, die onderzeedienstquote:Op zondag 21 december 2014 18:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Deze schoot me net weer te binnen, heb er ff een gifje van gemaakt. (JAG, s06e15, Iron Coffin)
3:05:
[..]
Ep script
Rare mannetjes die van de kmar.quote:Op zondag 21 december 2014 23:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
rare mannetjes, die onderzeedienst
Het geheel is -zeker richting de 3e 'helft'- niet zozeer gefocussed op vietnam, maar meer het 'filosofische' aspect. Met name de kleine dikke man met baard vertelt indrukwekkende dingen, zonder dat hij op wil scheppen...quote:Op zondag 21 december 2014 22:29 schreef AchJa het volgende:
Ik heb opzich niet zoveel met Vietnam. Maar zal eens kijken.
ga jij nou maar op zolder zitten freubelen, aardbeiquote:Op maandag 22 december 2014 07:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rare mannetjes die van de kmar.
Jaloers dat je geen mancave hebtquote:Op maandag 22 december 2014 16:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
ga jij nou maar op zolder zitten freubelen, aardbei
Mancave @ de kazerne...quote:Op maandag 22 december 2014 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jaloers dat je geen mancave hebt
5 Januari naar Ermelo toe?quote:Op maandag 22 december 2014 18:01 schreef Kostertjuh het volgende:
Mancave @ bed en een kast, meer niet
Sowieso scheelt het me meer dan een uur rijden, ik vind de ligging midden in het bos wel wat hebben, als het goed is is er in januari een nieuw sportcomplex ter beschikking, en er is een nieuwe kamerindeling die me wel bevalt.quote:
Destijds had je er eigenlijk alleen maar kampers rondlopen toen ik daar zat, maar daar had je weinig last van, gezellige lui wel. Regelmatig een biertje mee gedronken.quote:Op maandag 22 december 2014 20:10 schreef Kostertjuh het volgende:
Daarnaast heb je in Weert alleen maar kampers/kakkers en Marokkanen, dus 't kon alleen maar vooruit
Neuh, alleen maar 'hippe' tenten met mega-arrogante wijven omdat ze elke week een andere AO aan de haak slaanquote:Op maandag 22 december 2014 21:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Destijds had je er eigenlijk alleen maar kampers rondlopen toen ik daar zat, maar daar had je weinig last van, gezellige lui wel. Regelmatig een biertje mee gedronken.
Maar zijn/waren de Carte Blanche en de Kardinaal nog steeds een beetje de vaste stamkroegen van de KMS? En nog steeds die vette tent langs het kanaal als alles dicht was?
Edit: Casa Chica was het volgens mij...
Die normaal. Kan nog een ex van me rondhuppelenquote:Op maandag 22 december 2014 18:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met zijn allen kwijlend naar 400 gnkbat...
Geen kralenketting meer bij de Carte Blanche en: "Wat willen we zien??? TIETEN!!!!"?quote:Op maandag 22 december 2014 21:42 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Neuh, alleen maar 'hippe' tenten met mega-arrogante wijven omdat ze elke week een andere AO aan de haak slaan
Und? Dat zal dan ook de ex van de rest van de landmacht zijn...quote:Op maandag 22 december 2014 21:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die normaal. Kan nog een ex van me rondhuppelen
vriendinnetjes bij de baasquote:Op maandag 22 december 2014 21:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Und? Dat zal dan ook de ex van de rest van de landmacht zijn...
Gelukkig niet meer. Gewoon een uit de burger getrokken.quote:Op maandag 22 december 2014 21:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
vriendinnetjes bij de baas
Kan prima voor erbij...quote:Op maandag 22 december 2014 21:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
vriendinnetjes bij de baas
De term "NATO matras" nooit eerder gehoord?quote:Op maandag 22 december 2014 22:13 schreef Kostertjuh het volgende:
Meeste zijn toch matrassen, zovaak liggen er paxen op
Goh... dat ik daar nou net heb gezeten...quote:De NATO-matras was een wijd verbreid fenomeen ten tijde van de Legerplaats Seedorf.
Uhhh ja schat ik blijf intern dit weekend... Tja voertuigonderhoud gaat toch wat langer duren en maandag weer vroeg appèl dus jaaa ik blijf binnen denk ik..quote:
Dat is dom om eea te plannen in het weekend terwijl je de rest van de week nergens last van hebt.quote:Op maandag 22 december 2014 22:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Uhhh ja schat ik blijf intern dit weekend... Tja voertuigonderhoud gaat toch wat langer duren en maandag weer vroeg appèl dus jaaa ik blijf binnen denk ik..
Kroeg zit toch niet zo ver van de poort af.quote:Op maandag 22 december 2014 22:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Uhhh ja schat ik blijf intern dit weekend... Tja voertuigonderhoud gaat toch wat langer duren en maandag weer vroeg appèl dus jaaa ik blijf binnen denk ik..
nee maar in het weekend heb je de hele kazerne voor jezelfquote:Op maandag 22 december 2014 23:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is dom om eea te plannen in het weekend terwijl je de rest van de week nergens last van hebt.
Klote zooi.quote:Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef AchJa het volgende:
Overigens godver, Joe Cocker is gestopt met roken.
Dat weet ik.quote:
Elektrisch gaan roken. Ik heb sinds mei geen peuk meer aangeraakt, zonder moeite.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar nu is dat geen logisch moment
Ik heb ook zo een electrische sigaret, doet het redelijk, maar is het toch net niet. Welk type rook jij?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Elektrisch gaan roken. Ik heb sinds mei geen peuk meer aangeraakt, zonder moeite.
Ik stond er zelf ook van te kijken, had dat ding eigenlijk alleen maar aangeschaft voor erbij. En voor vliegtuig, bus en dat soort lang niet kunnen roken grappen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Trouwens, knap AchJa, ik had jou als verstokte roker en wars van dat soort gadgets niet aan de electrische sigaret verwacht
Kanger EVOD. En 18mg nicotine tabaksmaak.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb ook zo een electrische sigaret, doet het redelijk, maar is het toch net niet. Welk type rook jij?
Ik ga er eens voor kijken als mijn ziekengeld weer is gestort op mijn bankrekening. Thanks.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kanger EVOD. En 18mg nicotine tabaksmaak.
is er ooit een logisch moment?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar nu is dat geen logisch moment
ik las iets andersquote:
Wordt de WUL gerepareerd?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Over ziekengeld gesproken
Ik had altijd zo'n 2persoons kamer in mn eentje of een kamergenoot die de kamer enkel voor t geld had en dr nooit was.quote:Op maandag 22 december 2014 23:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is dom om eea te plannen in het weekend terwijl je de rest van de week nergens last van hebt.
Ik zou voor optie 2 gaan. Niet omdat ik zo'n voorstander ben van wiet, maar ik denk oprecht dat je medicijnen neemt om andere bijwerkingen te onderdrukken. Ik geloof in een 'zo min mogelijk' medicijnen therapie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga er eens voor kijken als mijn ziekengeld weer is gestort op mijn bankrekening. Thanks.
Alles is chemisch. Voor de rest kan een jonko naast de pillen goed werken maar het kan net zo goed averechts werken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:15 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ik zou voor optie 2 gaan. Niet omdat ik zo'n voorstander ben van wiet, maar ik denk oprecht dat je medicijnen neemt om andere bijwerkingen te onderdrukken. Ik geloof in een 'zo min mogelijk' medicijnen therapie.
Daarnaast is wiet natuurlijk en die pillen chemisch
Een kabinet wat bijna omvalt vanwege discussie vrije artsen keuze... Wat wij al sinds jaar en dag hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:26 schreef Bouke-p het volgende:
Wat is dat szvk ook kut... vandaag nog ff naar de arts geweest omdat ik last van mn rug heb.
FF kraken bij de manueel therapeut zou helpen maar die heeft de baas niet. Naar de burger zou je dan denken maar neeee heb n doos pillen meegekregen voor de vakantie en pas over 2 weken eerst bij een defensiefysio langs.
Al had ik dan wel mazzel dat dr nog n gzhc open was. Als ik naar de burgerarts was gegaan had ik dat consult zelf mogen lappen want geen levensbedreigende spoed.
Ik weet niet waar je woont, maar ik ben laatst bij een fysiotherapeut geweest die studeert voor osteopaat. Als hij weet dat fysio niet voldoende helpt, vraagt hij of hij zijn osteopathische grepen mag doen. Werkt als een tiet en 10x beter dan fysio !quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:26 schreef Bouke-p het volgende:
Wat is dat szvk ook kut... vandaag nog ff naar de arts geweest omdat ik last van mn rug heb.
FF kraken bij de manueel therapeut zou helpen maar die heeft de baas niet. Naar de burger zou je dan denken maar neeee heb n doos pillen meegekregen voor de vakantie en pas over 2 weken eerst bij een defensiefysio langs.
Al had ik dan wel mazzel dat dr nog n gzhc open was. Als ik naar de burgerarts was gegaan had ik dat consult zelf mogen lappen want geen levensbedreigende spoed.
gzhc=ziekenboeg?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:26 schreef Bouke-p het volgende:
Ik woon in de buurt van apeldoorn. Ik zou idd zelf kunnen betalen, en als ik genoeg last had zou ik dat ook wel doen maar nu nog ff niet. Dan zou ik naar de therapeut van mn vrouw gaan( rijunstructrice, zit veel =slecht voor met name je rug).quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar ik ben laatst bij een fysiotherapeut geweest die studeert voor osteopaat. Als hij weet dat fysio niet voldoende helpt, vraagt hij of hij zijn osteopathische grepen mag doen. Werkt als een tiet en 10x beter dan fysio !
Dus voor 30 euro per sessie (prijs fysio zonder verzekering) krijg je therapie waar je normaal 80 euro voor moet betalen.
Vraagje: is het niet mogelijk om apart een aanvullende verzekering aan te vragen? (kan als burger wel; basisverzekering bij de één, aanvullende bij de andere verzekeraar)
Jullie altijd met die fancy namen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:09 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Gezondheidscentrum dus ja de ziekenboeg.
Ik noem het nog steeds KZV...quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jullie altijd met die fancy namen.
quote:Was ooit van m'n fiets geschept en had wat pijntjes, of ik even 250km wou rijden naar DH.
Als ik naar de tandarts moet mag ik naar Volkel... want dat is lekker makkelijk om 25km te rijden vanaf je plaatsing...quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:55 schreef Erasmo het volgende:
Ik was op dat moment niet zo lief over de telefoon
Wat wel gewoon niet tof is is dat tegenwoordig na vastwerken de deur gewoon dicht is bij die lui.
Meh.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:08 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van apeldoorn. Ik zou idd zelf kunnen betalen, en als ik genoeg last had zou ik dat ook wel doen maar nu nog ff niet. Dan zou ik naar de therapeut van mn vrouw gaan( rijunstructrice, zit veel =slecht voor met name je rug).
Het gaat me dr gewoon om dat ik weken moet wachten op zorg en als lapmiddeltje een doos pillen krijg
We kunnen geen extra verzekering nemen. Maar kwa kosten zijn we wel goed verzekerd, je hebt alleen geen keuze je MOET naar een defensie arts.
Is dat zo? Ik heb al mijn shit voor de uitzending destijds bij de KM geregeld. Ik woonde toen nog in Julianadorp en ik had bar weinig trek om naar de Peel te gaan voor wat spuiten en een tandartsbezoek. Heb ik prima op de Kooy en Willemsoord kunnen regelen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:41 schreef Erasmo het volgende:
Ik woon letterlijk tien kilometer van een landmachtkazerne maar nee ik moet per se naar door voor een vaccinatie. Tot zover de paarse samengang.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Meh.
Dan: met voorzichtigheid (ivm pijnstillers ga je snel over je grens heen) blijven bewegen, rug warm houden dmv compressen en evt massages en het maar even uitzingen totdat je bij de Defensie-ruggebreker mag langskomen ...
Dit is geen radio he...quote:Op woensdag 24 december 2014 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, deze luister ik nog even uit hoor
Trussies al
Rogerquote:
Te weinig ruimte tusssen 3e en 4e loopwiel.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:43 schreef Pumatje het volgende:
Had wat tijd over, verder gegaan met bouwmodel van de Gepard.
Heb maar besloten het beste ervan te maken, de Heller set is waardefuckingloos dus er zit een halve kilo putty in maar alles sluit nu goed aan en de resin set verbeterd al een boel, ik moet het er maar mee doen dat de toren en oerlikons niet helemaal kloppen. Boeit me ook niet. Heb wat modificaties aangebracht. Ook maar de goede loopwielen, tandenkransen, spanwielen, verlichting, tracks en zooi erbij gekocht. Kost niets en geeft me wat te doen met dit rukweer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geprobeerd wat schade te creëren zoals die gereedschapskist aan de zijkant. De lichte pantserplaten ( zie je niet op foto ) en goed. Binnenkort eens spuiten, wil hem wintercamo geven.
Klopt, verlenging is er inderdaad ook nog. Allemaal geen zin in gehad, er zijn wel meer dingen die niet kloppen. Idee en type blijft hetzelfde, en dat kan nog altijd mooi uitpakken. Hij krijgt ook NL decals terwijl het een gepard is. Ach manquote:Op woensdag 24 december 2014 00:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Te weinig ruimte tusssen 3e en 4e loopwiel.
En de Gepard heeft geen pantserplaten.
Oh, de gemiddelde persoon zal het ook niet zien.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:53 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Klopt, verlenging is er inderdaad ook nog. Allemaal geen zin in gehad, er zijn wel meer dingen die niet kloppen. Idee en type blijft hetzelfde, en dat kan nog altijd mooi uitpakken. Hij krijgt ook NL decals terwijl het een gepard is. Ach manik moet wat.
Kloptquote:Op woensdag 24 december 2014 00:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, de gemiddelde nukubo persoon zal het ook niet zien.
Net zoals ik een keer zo'n klittenband sticker verzamelaar op de klep kreeg die mijn onderdeelssticker graag wilde hebben want dat was het type met een extra borduursteek zus en zo... Want kijk maar... Deed hij zo'n muntenverzamelboek open waar hij al die shit in had... 8 Versies ofzo van dat ding wat ik op had...quote:Op woensdag 24 december 2014 00:56 schreef Pumatje het volgende:
En je kunt het zo gek maken als je wilt, best nerd maargoed. Je hebt er lui tussen.
Zoals je op de foto's ziet, de loopwielen en tandenkransen zijn echt van niveau 1960. Dus ik op zoek naar loopwieltjes die wel kloppen.
Ff naar een toffe site, krijg ik verderkop de keuze of ik de loopwielen van een leopard1 wil die Denenmarken gebruikt, of ik misschien de andere wil van het 2e type Deens fabrikaat maar wat ook door Noorwegen wordt gebruikt. Of misschien wil ik de Canadese loopwielen, of diezelfde maar dan met verzonken bouten in het buitenste gedeelte van het loopwiel?
Of toch gewoon de Duitse, maar dan heb je nieuwe en oude, en met breed of dunner rubber.
![]()
Die modelbouw lui sporen niet.
Maargoed, heel setje voor 12 euro besteld en die zijn van het goede type ( track klopt ook niet met de NL versie, deze is moderner maarja ).
quote:Op woensdag 24 december 2014 01:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net zoals ik een keer zo'n klittenband sticker verzamelaar op de klep kreeg die mijn onderdeelssticker graag wilde hebben want dat was het type met een extra borduursteek zus en zo... Want kijk maar... Deed hij zo'n muntenverzamelboek open waar hij al die shit in had... 8 Versies ofzo van dat ding wat ik op had...![]()
Hoeveel heb je er voor gevangen?!quote:Op woensdag 24 december 2014 01:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net zoals ik een keer zo'n klittenband sticker verzamelaar op de klep kreeg die mijn onderdeelssticker graag wilde hebben want dat was het type met een extra borduursteek zus en zo... Want kijk maar... Deed hij zo'n muntenverzamelboek open waar hij al die shit in had... 8 Versies ofzo van dat ding wat ik op had...![]()
Vet hoor ,wat is de schaal van die unit?quote:
1 op 35quote:Op woensdag 24 december 2014 08:52 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Vet hoor ,wat is de schaal van die unit?
Best groot nog. Mooie detailering krijg je danquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 24 december 2014 17:59 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben vanaf vandaag officieel een oude lul
Proficiat oude lulquote:Op woensdag 24 december 2014 17:59 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben vanaf vandaag officieel een oude lul
quote:Op woensdag 24 december 2014 18:44 schreef Erasmo het volgende:
Haha ben niet jarig heb een BMW-motor gekocht
Dacht je dat ik zoiets ging afsplitsen aan de eerste de beste burger als ik er lucht van krijg dat betrokkene nou net dat model mist in de collectie?quote:Op woensdag 24 december 2014 01:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor gevangen?!
Toch wel een boxer blok?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:44 schreef Erasmo het volgende:
Haha ben niet jarig heb een BMW-motor gekocht
Okee, maar ja. BMW motor = boxer he.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
3 in lijnWel een van de beste blokken ooit gemaakt door BMW.
[ afbeelding ]
Wat voor ding hangt ie in?quote:Op woensdag 24 december 2014 20:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben niet echt thuis in BMW motoren, maar K75/K1100? Maar gefeliciteerd! Wel de glimmende kant boven houden hequote:Op woensdag 24 december 2014 20:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2014 20:34 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
ben niet echt thuis in BMW motoren, maar K75/K1100? Maar gefeliciteerd! Wel de glimmende kant boven houden he
ga je nu ook met een pothelm en sigaren rokend rondrijden?
btw, pics?
Die krengen kunnen hard trouwens.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die krengen kunnen hard trouwens.
Bekenden, check.quote:
Ga wegquote:Op woensdag 24 december 2014 20:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een frame, waarbij het blok een dragend deel is.
Klopt, maar ik heb de versie met elektrische ruitquote:Op woensdag 24 december 2014 21:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Brugframe
Ennuh een driecilinder, dan zal het wel zo'n K75 kmar fiets zijn.
[ afbeelding ]
K75 ja, pics komen later als het licht is. Moet nog wel de puntjes op de i zetten maar wat verwacht je van een motor van ¤1100.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:34 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
ben niet echt thuis in BMW motoren, maar K75/K1100? Maar gefeliciteerd! Wel de glimmende kant boven houden he
ga je nu ook met een pothelm en sigaren rokend rondrijden?
btw, pics?
Absoluut een degelijke motor!quote:Op woensdag 24 december 2014 21:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb de versie met elektrische ruitAls je er goed voor zorgt gaan ze langer mee dan jezelf.
Ik bedoelde meer dat de achterkant omhoog komt bij gas geven ivm de cardanaandrijving. Ik heb ooit eens een keer een blokje gereden op een R50quote:Op woensdag 24 december 2014 21:31 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb nog niet op de max geremd, moet eerst nog even wennen aan de motor. De gasrespons is ieder geval veel lekkerder dan zo'n zenuwachtige V-twin.
Was weer eens wat anders dan die bromfiets die ik had...quote:
T ging mij erom welke fiets eromheen zat, maar t zal wel aan mijn vraagstelling liggenquote:Op woensdag 24 december 2014 21:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Brugframe
Ennuh een driecilinder, dan zal het wel zo'n K75 kmar fiets zijn.
[ afbeelding ]
250 cc is stiekem al genoeg om lol mee te hebben, ben alleen geen fan van tweetakt.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was weer eens wat anders dan die bromfiets die ik had...![]()
Die van mij:
[ afbeelding ]
Heb hem al een jaar of wat niet meer. Geen tijd meer voor.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
250 cc is stiekem al genoeg om lol mee te hebben, ben alleen geen fan van tweetakt.
Nice! 650 of 1000?quote:
2takt! nooit aangehouden door bromsnor en verplicht om op een rollenbank te gaan?quote:Op woensdag 24 december 2014 21:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was weer eens wat anders dan die bromfiets die ik had...![]()
Die van mij:
[ afbeelding ]
Afgelopen zomer heb ik een Suzuki GSX1100F gekocht voor 400,-, zat nog wel wat werk aan maar reed prima. Heb m uiteindelijk in onderdelen verkocht omdat ik een vlaag van ptss/woede/whatever de tank uit mn handen liet kletteren en m toen compleet inelkaar heb getrapt(die tank dan)quote:Op woensdag 24 december 2014 21:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb de versie met elektrische ruitAls je er goed voor zorgt gaan ze langer mee dan jezelf.
[..]
K75 ja, pics komen later als het licht is. Moet nog wel de puntjes op de i zetten maar wat verwacht je van een motor van ¤1100.
Nee zodra ik afstap ben ik natuurlijk weer de jonge god
1000. Uitzendgeld well spent!quote:Op donderdag 25 december 2014 14:47 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Nice! 650 of 1000?
Ik heb verschillende brommers gehad, waaronder een Suzuki SV650s en TL1000s. hoewel suzuki's toch een vergelijkbaar motorblok als bij de honda VTR1000 als varadero's.
De 650s verveelde me echt snel met maar 72pk ofzo, de 1000 was wel leuk
[..]
2takt! nooit aangehouden door bromsnor en verplicht om op een rollenbank te gaan?
[..]
Afgelopen zomer heb ik een Suzuki GSX1100F gekocht voor 400,-, zat nog wel wat werk aan maar reed prima. Heb m uiteindelijk in onderdelen verkocht omdat ik een vlaag van ptss/woede/whatever de tank uit mn handen liet kletteren en m toen compleet inelkaar heb getrapt(die tank dan)![]()
![]()
uiteindelijk veel meer aan overgehouden dan de 400,- die ik had betaald.
+ nog een reactie van Ouder1 wiens kind precies hetzelfde heeft gehad, maar toch Extrememastersergeantshooterperson in Call of Duty is gewordenquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Vul aan:
Stappenplan voor standaard topic in DEF:
1 - Aspirerend Jan Soldaat (TS) stelt heel specifieke vraag die eigenlijk alleen W&S kan beantwoorden.
Voorbeeld: "Ik heb op m'n dertiende een zeer schrale aars gehad. De arts zat met de handen in het haar van paniek. Kan ik nu wel aangenomen worden voor de VeVa cursus sjekkie draaien?"
2 - De eerste 4 tot 5 reacties zijn van KLB bezoekers die het topic toevallig in AT zagen staan. Ondanks goede bedoeling raken de reacties kant noch wal. Ze hebben geen flauw idee waar het over gaat en dachten tot voor kort dat Tom Middendorp die gozer uit de Albert Heijn reclames was.
Er wordt veel gesproken uit eigen ervaring, wat vervolgens als waarheid wordt gepresenteerd.
"Voorbeeld: Ik zag laatst op de A1 een tank rijden en daar zat een kerel op met een helm. Grote kans dat je met epilepsie dus gewoon aangenomen wordt."
3 - Snerende reactie van een afgestompte opper/sgt/kpl die zijn best doet om het laatste beetje eer dat nog aan z'n eenheid hangt te verdedigen.
Voorbeeld: "Kut lui. In mijn tijd vraten we gewoon modder!"
4 - Modje met medelijden die de TS naar W&S verwijst.
5 - Geen enkele reactie meer van TS.
6 - Topic ontaardt in discussie over de noodzaak van de Joint Strike Fighter en de beste chestrig en noorloos baret.
Godver, mijn koffie.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Vul aan:
Stappenplan voor standaard topic in DEF:
1 - Aspirerend Jan Soldaat (TS) stelt heel specifieke vraag die eigenlijk alleen W&S kan beantwoorden.
Voorbeeld: "Ik heb op m'n dertiende een zeer schrale aars gehad. De arts zat met de handen in het haar van paniek. Kan ik nu wel aangenomen worden voor de VeVa cursus sjekkie draaien?"
2 - De eerste 4 tot 5 reacties zijn van KLB bezoekers die het topic toevallig in AT zagen staan. Ondanks goede bedoeling raken de reacties kant noch wal. Ze hebben geen flauw idee waar het over gaat en dachten tot voor kort dat Tom Middendorp die gozer uit de Albert Heijn reclames was.
Er wordt veel gesproken uit eigen ervaring, wat vervolgens als waarheid wordt gepresenteerd.
"Voorbeeld: Ik zag laatst op de A1 een tank rijden en daar zat een kerel op met een helm. Grote kans dat je met epilepsie dus gewoon aangenomen wordt."
3 - Snerende reactie van een afgestompte opper/sgt/kpl die zijn best doet om het laatste beetje eer dat nog aan z'n eenheid hangt te verdedigen.
Voorbeeld: "Kut lui. In mijn tijd vraten we gewoon modder!"
4 - Modje met medelijden die de TS naar W&S verwijst.
5 - Geen enkele reactie meer van TS.
6 - Topic ontaardt in discussie over de noodzaak van de Joint Strike Fighter en de beste chestrig en noorloos baret.
haha die hoort er ook bij iddquote:Op vrijdag 26 december 2014 09:26 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
+ nog een reactie van Ouder1 wiens kind precies hetzelfde heeft gehad, maar toch Extrememastersergeantshooterperson in Call of Duty is geworden
Ik mis de NatRes bajonet eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:40 schreef Kostertjuh het volgende:
Kunnen we daar trouwens geen sticky van maken?
The Interview al gezien?quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:12 schreef Awsom het volgende:
The Equalizer (2014) - IMDb
Toffe film, Die Hard achtig.
quote:
Telegraafquote:Meeste incidenten bij laden en ontladen voor en na dienst
Elke week verdwaalt een kogel bij defensie
Amsterdam -
Defensie kampt ruim vijfmaal per maand met een incident waarbij militairen een ongecontroleerd schot afvuren
Vanaf het begin van 2012 tot oktober van dit jaar zijn 183 voorvallen onderzocht van wat de binnen de krijgsmacht ’ongecontroleerde schoten’ worden genoemd. Opvallend is dat het leeuwendeel van de incidenten wordt veroorzaakt door medewerkers van de Koninklijke Marechaussee (KMar): in slechts 16 gevallen (nog geen 9 procent) tekenen marine, landmacht en luchtmacht voor verdwaald geschut.
Daar staat tegenover dat de Koninklijke Marine wel voor het meest in het oog springende schietincident zorgde. Door een misser van de bemanning, werd op 1 augustus 2012 vanaf het toenmalige antipiraterijschip Hr. Ms. Evertsen een granaat afgeschoten met het 127 mm boordkanon.
Dit blijkt uit gegevens die de in militaire zaken gespecialiseerde advocaat Sébas Diekstra via de Wet Openbaarheid van Bestuur (WOB) heeft opgevraagd bij Defensie.
127mmquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Telegraaf
De lijst (PDF).
Nr.124: "Ongewild schot ontladen in eigen tuin"
Ja, ik weet ook wel dat de Kmar dagelijks met scherp rondloopt dit itt de rest van de krijgsmacht.
plus minus 2000 man die elke dag laadt en ontlaadt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Telegraaf
De lijst (PDF).
Nr.124: "Ongewild schot ontladen in eigen tuin"
Ja, ik weet ook wel dat de Kmar dagelijks met scherp rondloopt dit itt de rest van de krijgsmacht.
Dat bedoel ik, maar het zou Roy Klopper niet zijn als eea genuanceerd werd he.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
plus minus 2000 man die elke dag laadt en ontlaadt.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:57 schreef Thaboel het volgende:
Groetjes uit Östreich! Morgen met de gips vlucht terug!
Max SMEV?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:57 schreef Thaboel het volgende:
Groetjes uit Östreich! Morgen met de gips vlucht terug!
Ga snowboarden joh, battiequote:Op vrijdag 26 december 2014 20:07 schreef Thaboel het volgende:
Naja morgen voor het eerst skiën. Ik verwacht het ergste.
Wat ze ook zeggen, ga niet naar de top voor je fatsoenlijke bochten kan makenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:07 schreef Thaboel het volgende:
Naja morgen voor het eerst skiën. Ik verwacht het ergste.
Wat dacht je van niet verder dan de après-ski komen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:20 schreef Awsom het volgende:
[..]
Wat ze ook zeggen, ga niet naar de top voor je fatsoenlijke bochten kan maken
De apres-ski begint op de piste.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat dacht je van niet verder dan de après-ski komen?
Toen ze mij die onzin op de lange latten aan probeerden te leren kwam ik niet verder dan de eerste kroeg. Vond het daar binnen veel leuker...quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen ze mij die onzin op de lange latten aan probeerden te leren kwam ik niet verder dan de eerste kroeg. Vond het daar binnen veel leuker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |