Badjasjequote:Op woensdag 17 december 2014 17:44 schreef jitzzzze het volgende:
En wat 'kopen' jullie van de kerstwensen?
Toevallig 41 pagnbat?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:45 schreef Potrykus het volgende:
Idem een waardebon voor noorloos. Leuk als je eigen eenheid bepaald dat er geen look-a-like's of niet-organiek verstrekt pgu gebruikt mag worden.
quote:Stephan Zimmerman
23 uur geleden
Helaas berusten deze beelden niet op de werkelijkheid.
Verse groenten bestaan bij paresto niet.
Whehe, de maximakazernequote:
Ik kreeg gisteren zo'n doos met flessenpost en een kaart ofzo... Heeft iedereen dat gekregen?quote:Op donderdag 18 december 2014 09:36 schreef jitzzzze het volgende:
Niemand die een echt kerstpakket besteld heeft?
als je niet functioneert zit er geen drank in de flesquote:Op donderdag 18 december 2014 18:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren zo'n doos met flessenpost en een kaart ofzo... Heeft iedereen dat gekregen?
Ah vandaar dat er een krat bier meegeleverd was.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
als je niet functioneert zit er geen drank in de fles
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren zo'n doos met flessenpost en een kaart ofzo... Heeft iedereen dat gekregen?
alleen de KMAR heeft een lege fles gekregen, wist een vogeltje mij te vertellenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
als je niet functioneert zit er geen drank in de fles
Aha... En wat kunnen we allemaal halen met die kaart? Ik las hier al badjas en takkenschaar...quote:
Ik wou toevallig net dezelfde schaar bestellen dus hier kwam het wel uitquote:Op donderdag 18 december 2014 19:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Aha... En wat kunnen we allemaal halen met die kaart? Ik las hier al badjas en takkenschaar...![]()
Nou, daar zit ik echt om verlegen.
skkltje, ik van de luitenant generaalquote:Op donderdag 18 december 2014 19:52 schreef Thaboel het volgende:
Ik heb een briefje van de brigade generaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |