QED? Dit geldt net zo goed voor verdwalenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:12 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb nu eindelijk QED eens opgezocht. En inderdaad...
Hee, dat wilde ik net schrijven.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:15 schreef agter het volgende:
En bij velen ook niet.
Houd het gewoon bij de zaak, en laat commentaar op users achterwege, aub.
-edit: de bedoeling is dat we dat soort dingen gewoon helemaal achterwege laten. Post het evt in feedback, hier gewoon ontopic-quote:Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee, dat wilde ik net schrijven.
Laat alle steken, hoe (on)subtiel dan ook gewoon achterwege. Iedereen.
Verder mogen jullie best op deze knop drukken als het weer uit de hand lijkt te lopen: [ afbeelding ]
quote:- meiden die niet gevonden zijn in een relatief klein gebied
Dan weet je tenminste zeker dat je niks vindt.quote:Overduidelijk; daar is NIET GEZOCHT!
Eerlijk gezegd denk ik dat K en L heel slim een basis hebben gekozen op een plek waar ze goed konden schuilen, waar voedsel en water bereikbaar was en waarvan ze gedacht hebben hier komen mensen langs, hier worden we wel gevonden. Het alternatief was volledig onbeschermd tijdens noodweer gaan zwerven door de jungle. Wat zou jij doen?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:36 schreef Grijzemassa het volgende:
"So there I was, lost in the jungles of Panama. By the time anyone realized I was missing, my life would already be in the balances. Even if someone did discover my absence, who would know where to look?
Het werd wel snel ontdekt, maar niet meteen serieus genomen 'wacht nog maar even met aangifte, want bij ons in Duitsland doen ze pas na 2 dagen iets'.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:36 schreef Grijzemassa het volgende:
In een interview met locals las ik ergens dat iemand zei dat een groot gevaar van de jungle is dat
"the jungle makes you want to stay there forever" Ik denk dat ze dit bedoelden;
"The greatest challenge is not the mountain of impossibility, but the overwhelming urge to give up."
Een interessant verhaal van iemand die in een jungle in Panama verdwaald was, om zaken een beetje in perspectief te houden![]()
http://www.eddiesnipes.com/2011/01/lost-in-the-jungle/
Er zijn wel aardig wat overeenkomsten, dit kan ook zomaar in de hoofden K en L omgegaan zijn
"So there I was, lost in the jungles of Panama. By the time anyone realized I was missing, my life would already be in the balances. Even if someone did discover my absence, who would know where to look? Praying for guidance was the only option that came to mind as I faced off in a death match with fate in this lush, living maze that surrounded me. What seemed like an easy escapade had turned out to be an entanglement from which I saw no escape."
Ik denk dat ze wel gevonden zijn. Maar niet door de goeien.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef Lutalo het volgende:
[..]
[..]
Dan weet je tenminste zeker dat je niks vindt.
Als je er inderdaad vanuit gaat dat ze verdwaald waren dan zijn ze toch bij de rivier terecht gekomen.(dus bij het pad)quote:Op donderdag 11 december 2014 22:29 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat K en L heel slim een basis hebben gekozen op een plek waar ze goed konden schuilen, waar voedsel en water bereikbaar was en waarvan ze gedacht hebben hier komen mensen langs, hier worden we wel gevonden. Het alternatief was volledig onbeschermd tijdens noodweer gaan zwerven door de jungle. Wat zou jij doen?
Kan best dat het enorme bord langs de weg en de posters met foto's van 2 knappe jonge meiden aanstekelijk gewerkt heeft op alle mafkezen, psycho's en gefrustreerd manvolk uit de regio. Ze hoefden blijkbaar maar het pad te volgen en bingo!quote:Op donderdag 11 december 2014 22:39 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als je er vanuit gaat dat er niet geknoeid is met de cameradata en de foto op 8 april idd gemaakt is door Lisanne van een levende Kris, dan vraag ik me toch erg af wat hier dan de verklaring voor is
Inderdaad had daar nog helemaal niet aan gedacht.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:12 schreef Rica het volgende:
We hebben maar weinig dus gooi ik dit balletje nog even op.
[..]
Toch in 10 dagen geen nut voor de bh's gevonden?
Je kunt er eventuele wondjes mee verbinden, de cups kun je als waterfilter gebruiken, de pads onder de banden van de rugtas wanneer die zeer gaat doen, de bandjes kun je gebruiken om iets aan elkaar te binden enz.
In dat artikel staat goed omschreven wat zo'n situatie met je gemoedstoestand doet.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:29 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat K en L heel slim een basis hebben gekozen op een plek waar ze goed konden schuilen, waar voedsel en water bereikbaar was en waarvan ze gedacht hebben hier komen mensen langs, hier worden we wel gevonden. Het alternatief was volledig onbeschermd tijdens noodweer gaan zwerven door de jungle. Wat zou jij doen?
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar (mijn) conclusies op basis van heel langdurig en grondig kijken naar duizenden fotodata velden en meer, zijn niet snel en de aannames zijn ook niet grof.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:30 schreef El_Matador het volgende:
Precies, je cherrypickt zijn (te) snelle conclusies en te grove aannames, precies wat ik zei.
Hier kan ik echt wel in mee gaan maar zou dat eerder denken bij 1 iemand alleen.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:55 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
In dat artikel staat goed omschreven wat zo'n situatie met je gemoedstoestand doet.
Dan kan je heel andere beslissingen nemen dan die wij hier bedenken. Of juist geen beslissingen nemen en apatisch worden.
Overigens sluit ik het ook niet uit dat ze in een hopeloos kwetsbare toestand door verkeerden gevonden zijn. Maar die zijn dan vast niet op de hoogte geweest van de beloning...
Als ik het wel heb berust die harde conclusie op een tegenspraak: F. zei dat Eileen enkele dagen later (dus nog in de eerste week van april) uit Boquete zou vertrekken, terwijl uit een webpagina (LinkedIn? Facebook?) viel op te maken dat ze er nog enkele maanden zou blijven (inmiddels: zou zijn gebleven).quote:Op donderdag 11 december 2014 21:17 schreef jackie12 het volgende:
[..]
- Feliciano die liegt over Eileen
Feliciano loog over Eileen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Als ik het wel heb berust die harde conclusie op een tegenspraak: F. zei dat Eileen enkele dagen later (dus nog in de eerste week van april) uit Boquete zou vertrekken, terwijl uit een webpagina (LinkedIn? Facebook?) viel op te maken dat ze er nog enkele maanden zou blijven (inmiddels: zou zijn gebleven).
Je gaat er dus voetstoots van uit a) dat wat je op Eileens internetpagina vond juist is en b) dat F. wist dat hij onwaarheid sprak (de definitie van 'liegen'). Ik denk dat je geen van beide mag aannemen zonder nadere bevestiging. Staat het vast dat Eileen nog enkele maanden bij de taalschool heeft gewerkt? Is het uitgesloten dat ze inderdaad eerder is vertrokken maar haar webpagina (nog) niet heeft bijgewerkt? Waarom zou F. liegen over iets waarvan alle betrokkenen in Boquete meteen kunnen zien dat het niet waar is? Misschien is Eileen inderdaad enkele dagen later vertrokken. Of misschien vergiste F. zich.
De kans op dergelijke toestanden is idd kleiner wanneer je met zijn 2en bent.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Hier kan ik echt wel in mee gaan maar zou dat eerder denken bij 1 iemand alleen.
Als je 11 dagen verdwaald bent, schijnbaar heel helder van geest bent door heel zuinig met je accu om te gaan en je bent met zn 2en dan denk ik dat je door dialoog wel tot betere oplossingen komt dan dat Kris en Lisanne zijn gekomen
"Achteraf" is de waarheid altijd heel simpel.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
De kans op dergelijke toestanden is idd kleiner wanneer je met zijn 2en bent.
Ze kunnen elkaar kwijt geraakt zijn voor een bepaalde periode, door ongeluk of zelfs ruzie
Als er derden bij betrokken zijn moeten die al in de 1e dagen "fout" geweest zijn zodat de beloning voor het levend terugbrengen vd meiden sowieso geen optie was omdat k en L ze zouden aangeven
Als ze al rondzwervende in verkeerde handen zijn gevallen hadden deze personen geen weet van of geen belang bij een beloning
Dat is niemand gelukt....quote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef jackie12 het volgende:
[..]
"Achteraf" is de waarheid altijd heel simpel.
Mekaar kwijtraken en elkaar dan weer terugvinden vind ik persoonlijk moeilijker te geloven dan dat i.i.g dan 1 van hen dan de weg terug had weten te vinden.
Als ze in verkeerde handen zijn gevallen dan is dat denk ik vlak voor de eerste noodoproep.
Linksom of rechtsom, er mist iets.
Dat is het ook. Ik waardeer het werk en de tijd die je erin steekt heel erg. Daarom vind ik te kort door de bocht conclusies ook zonde en onnodig.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef Perico het volgende:
[..]
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar (mijn) conclusies op basis van heel langdurig en grondig kijken naar duizenden fotodata velden en meer, zijn niet snel en de aannames zijn ook niet grof.
Ook in het geval van een geheugenkaart, die kan nog een erfenis zijn van een oudere camera en voor iemand die het niets uitmaakt is het dan zonde om weg te doen. Kan net zo goed 8, 4 of 16 GB zijn geweest, maar soit.
Dat had ik op WS ook uitgedacht, vind het geen gekke verklaring om criminelen te lokken, het gebied is zo rustig dat er nou eenmaal weinig zullen wonen.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:46 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Kan best dat het enorme bord langs de weg en de posters met foto's van 2 knappe jonge meiden aanstekelijk gewerkt heeft op alle mafkezen, psycho's en gefrustreerd manvolk uit de regio. Ze hoefden blijkbaar maar het pad te volgen en bingo!
Laster gewoon door joh. Reageer niet op kritiek.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:20 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Feliciano loog over Eileen.
Hij zei dat Eileen een paar dagen later was vertrokken uit Panama terug naar Duitsland.
En als dit nou het enige was dat hij vertelde wat niet waar is dan oke. Maar dat is het niet.
Welke foto van haar hoofd?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat had ik op WS ook uitgedacht, vind het geen gekke verklaring om criminelen te lokken, het gebied is zo rustig dat er nou eenmaal weinig zullen wonen.
Toch lijkt me de foto van Kris' hoofd me een te duidelijke aanwijzing om misdrijven nog steeds te vermoeden, al kan het juist na 8 april gebeurd zijn... Zou wel erg cru zijn en de vraag is of de natuur dan niet al veel sterker wordt dan een mens.
Zie OP (Foto's van de wandeling). Staat ook een linkje naar een interpretatie door verschillende FOK!lers.quote:
Ben niet zo hard voor hem, hij is toch degene die met de meest aanneembare theorie kwam en zijn punten het beste belichtte.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Laster gewoon door joh. Reageer niet op kritiek.
Gorraay geeft mogelijkheden dat Feliciano NIET gelogen heeft.
Als je hem beschuldigt op deze manier, waarom schrijf je hem niet aan en zoek je opheldering voor dit soort punten?
Domnivoor zocht contact met Baru, Geruisloos maakt prachtige kaarten en schema's, een ander vat dingen samen in een video'tje.
Als jij nou de contactpersoon met Feliciano wordt? Je hebt hem een hoop te vragen zoals we zien en zo komen we misschien verder in het verhaal "wat kan er gebeurd zijn met arme Kris en Lisanne".
Hij spreekt Engels en een beetje Duits geloof ik. Met handen en voeten komen jullie er wel uit, da's het probleem niet.
Je vraagt zelf om kritiek "shoot maar", als die gegeven wordt, kun je weglopen of erop ingaan. Jij kiest het eerste, wat natuurlijk moet mogen, maar dan moet je niet gek staan te kijken als anderen erop reageren. Dan is je lijst met claims net zoveel waard als "dromen" of "zieners". "ja, ik voel dat zo, dit is mijn intuitie". Prima, niks mis mee, maar als je mensen gaat beschuldigen dan moet je toch wel een beetje grond hebben, zomaar in het wilde weg kan allemaal op BNW, vraag is of je sterk staat.
En dan maar noem je me maar een betweter.
Het gaat om halsstarrigheid, om vasthouden aan een geloof.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:41 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ben niet zo hard voor hem, hij is toch degene die met de meest aanneembare theorie kwam en zijn punten het beste belichtte.
Ik reageer niet op kritiek? Ik reageer op Gorraay dat Feliciano misschien niet gelogen heeft door te zeggen dat ie dat wel deed.quote:Laster gewoon door joh. Reageer niet op kritiek.
Gorraay geeft mogelijkheden dat Feliciano NIET gelogen heeft.
Maak je een grapje? Zou al lang gedaan moeten zijn door de plaatselijke autoriteitenquote:Als je hem beschuldigt op deze manier, waarom schrijf je hem niet aan en zoek je opheldering voor dit soort punten?
Baru lult uit zn nek (dan is het weer een uur tot de mirador waar je kunt komen met de auto, dan weer tot 20 min, Hij belooft in september dat ie met GPS de Pianista gaat doen in november als ie weer terug is in Panama vanuit Duitsland maar heeft t plots, ondanks zn slechte gezondheid te druk met feesten en voetballen enz)quote:Domnivoor zocht contact met Baru, Geruisloos maakt prachtige kaarten en schema's, een ander vat dingen samen in een video'tje.
Ik heb absoluut niet de behoefte om die contactpersoon te worden omdat ik denk dat de kans groot is dat hij meer weet.quote:Als jij nou de contactpersoon met Feliciano wordt? Je hebt hem een hoop te vragen zoals we zien en zo komen we misschien verder in het verhaal "wat kan er gebeurd zijn met arme Kris en Lisanne".
Tja, 2 Panamese gidsen die toevallig allebei Duits kunnen.quote:Hij spreekt Engels en een beetje Duits geloof ik. Met handen en voeten komen jullie er wel uit, da's het probleem niet.
Ik loop nergens voor weg. Zit niet in mijn karakter (deed ik dat maar wat vaker)quote:Je vraagt zelf om kritiek "shoot maar", als die gegeven wordt, kun je weglopen of erop ingaan. Jij kiest het eerste, wat natuurlijk moet mogen, maar dan moet je niet gek staan te kijken als anderen erop reageren. Dan is je lijst met claims net zoveel waard als "dromen" of "zieners". "ja, ik voel dat zo, dit is mijn intuitie". Prima, niks mis mee, maar als je mensen gaat beschuldigen dan moet je toch wel een beetje grond hebben, zomaar in het wilde weg kan allemaal op BNW, vraag is of je sterk staat.
quote:En dan maar noem je me maar een betweter.
Doe je zo je best om deze zaak en de ouders (die die man niet eens verdenken en zij weten meer dan wij) verder te helpen en word je vanaf een Groningse zolderkamer even voor leugenaar uitgemaakt...quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:00 schreef vronie het volgende:
F doet gewoon zijn werk.
http://translate.google.n(...)nce.html&prev=search
Er wordt hier vol lof over hem gesproken.
Geweldig!quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat om halsstarrigheid, om vasthouden aan een geloof.
Als agter niet de telefoonlijst van EenVandaag had geplaatst, had ik de lijn Mata 31 maart nog steeds gehad. Nu blijkt die (vrijwel) onmogelijk. Nieuwe feiten, nieuw scenario. Ik zou ook de nieuwe feiten krampachtig in een oud scenario kunnen proppen, om maar halsstarrig vast te houden aan een eerder verhaal, wat ik als mogelijkheid (niet als feit) opperde.
Nee, waarom?
Jackie stond hier in augustus al F.G te beschuldigen en daar gaat ie nu gewoon zonder grond mee door. Hij neemt dingen aan en benoemt ze als FEIT. Daar hebben we toen ruzie om gekregen. Ondanks 3-4 maanden met nieuwe feiten, foto's, data, inzichten van zijn grote held (ook een favoriet van mij) Peter R. de Vries, alles, vasthouden aan eenzelfde verhaal.
Dat schiet toch niet op?
En dat is dus het punt; dat gelijk heb je niet. Niemand heeft dat. We kunnen namelijk niet weten of er WEL berichtjes zijn geweest. In de analyse van de telefoons, door 2 verschillende partijen (die elkaar ook in de weg hebben kunnen zitten) zijn er geen berichten gevonden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:09 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Geweldig!
Lees mijn (eerste) scenario nog eens door van 12 augustus.
Op dat moment was nog niet bekend of de meiden ook een bericht ed hadden achter gelaten.
Ik stelde dat dat niet was gebeurd en ik werd afgebrand omdat ik dat niet kon weten
Ik volgde op dat moment echter Hans K die dacht aan een misdrijf en daar niet aan zou denken als de meiden dat wel hadden gedaan.
Later bleek dat ik daar dus gelijk in had. Geen appjes,berichten, telefoontjes of sms-en.
Middel & Locatie. What about Motief??quote:Verder is er vanaf 12 augustus bij gekomen:
- Dat zijn finca in het gebied ligt waar de meiden verdwenen
Verdacht, maar waarschijnlijk niet gerelateerd.quote:- Zijn bijzondere zoon Henry en zijn vriend Osman.( Een link?)
Zet die "feiten" nu eens op een rijtje, netjes uitgewerkt met bronnen. Zijn die bronnen primair (wat Feliciano zelf, live zegt), secundair (Panamese media) of tertiair (andere kanalen)?quote:- dat ie 2 hele trails afliep op 3 april wat ie onmogelijk gedaan kan hebben als ie ergens anders verkondigt dat ie 's middags bij de politie op het bureau zat.
Beschuldiging. Ik acht de kans groot dat ze leeft. Nuanceverschil.quote:Het enige wat daarna er bij is gekomen wat mn scenario "zwakker "maakt is de onduidelijke foto van Kris maar waar niemand met zekerheid kan stellen dat ze dat ook is (ik denk van wel hoor) of dat ze hier wel leeft.
Iets wat jij wel als feit aanneemt.
Gelukkig zeg, ik zag je al met een kap over je hoofd het vonnis vellen...quote:Nee Mata, heeft niks met tunnelvisie te maken. Heeft met de feiten te maken die er liggen.
(maar ook met deze feiten is hij natuurlijk nog niet schuldig)
En daar ligt in het hele verhaal de echte schuldige. De miljoenenautoriteiten. De baasjes, de Elites, de "we zien wel wat er gebeurt, liever niet teveel herrie" figuren. De Panamese Prutsers.quote:In Nederland zit je voor minder op het politiebureau voor verhoor
quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Allebei doen jullie je best om deze rare zaak tot de bodem uit te zoeken, dag in dag uit. Allebei vanuit een andere visie maar jullie houden elkaar scherp.
Ik ga mij niet mengen in jullie Haantjes gedragquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe je zo je best om deze zaak en de ouders (die die man niet eens verdenken en zij weten meer dan wij) verder te helpen en word je vanaf een Groningse zolderkamer even voor leugenaar uitgemaakt...
Ernstig.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:23 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik ga mij niet mengen in jullie Haantjes gedrag
Zou ik ook denken, en doen. Maar het probleem is dat het erop lijkt dat ze dat niet hebben gedaan / kunnen doen. Ergens dicht bij het pad en een teken bij het pad plaatsen.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:29 schreef 11en30 het volgende:
[..]
De antwoorden worden almaar logischer met meer gegevens. Dag regelmatige belpatroon, dag "Kris was Lisanne kwijt", dag "Lisanne rent weg van waar Kris wordt vastgehouden"...quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:26 schreef jackie12 het volgende:
Jij en ik ,of velen en ik ,of velen en wij verschillen van mening.
Ik vind dat de verdwaalkant halsstarrig vasthoudt aan verdwalen en antwoorden heeft die totaal onlogisch zijn.
Verder moet je mn gedachte niet verdraaien want ik denk niet dat Feliciano plots verandert in een psychpotische moordenaar. Wel denk ik dat hij meer weet en iig stevig ondervraagd en onderzocht had moeten worden want als ik alle dingen opnoem rondom hem op een verjaardag dan lijkt het wel alsof ik het over een slechte B-film heb.
Gemiste kans.
Joran van der Sloot, een bewezen psychopaat zie jij op tv en denkt aan Nataleequote:Ik ben niet van de complotten. Maar ik denk wel dat Joran meer weet van de verdwijning van Nathalee.
Sterker nog, daar ben ik van overtuigd.
En dat de meiden door een misdrijf om het leven zijn gekomen en dat de kans voor mij groot is dat Feliciano meer weet ligt in diezelfde lijn
Hoi Ootjekatootje,quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoi Jackie,
je bent juist een van de weinige hier samen met el matador die zich zo betrokken voelen bij deze zaak, na al die maanden en diverse topics.
Allebei doen jullie je best om deze rare zaak tot de bodem uit te zoeken, dag in dag uit. Allebei vanuit een andere visie maar jullie houden elkaar scherp. Dat deze zaak heel raar is, werd hier thuis ook weer duidelijk. Mijn man met wie ik het normaal gesproken altijd eens ben en hij die vanavond ook een blik op deze zaak wierp, kwam direct met een verdwaal scenario aan. Terwijl ik er van overtuigd ben dat ze door een misdrijf om het leven zijn gekomen.
Ik krijg ook de kriebels van die Henry, rare jongen met zijn aparte foto's op FB.
Ik begrijp nu dat een vriend van hem is overleden door verdrinking?
Dit lijkt heel dramatisch, en is het ook, maar niet per se op die manier. We kennen de feiten en de causaliteit van hun verdwijnen niet. Als ze ergens in het oerwoud verstrikt zijn geraakt en ziek, kon helemaal niemand ze vinden. Een paar minuten per dag je smartphone gebruiken helpt dan ook niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:18 schreef El_Matador het volgende:
Het tragische van alles. Als ouder en broer op 15 km van je kind maar 8000 van huis zijn en zij leven nog maar worden door de Prutsers met wie je daar moet werken onbewust gedood... bizar.
Oneens. Goedpraterij.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:35 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Dit lijkt heel dramatisch, en is het ook, maar niet per se op die manier. We kennen de feiten en de causaliteit van hun verdwijnen niet. Als ze ergens in het oerwoud verstrikt zijn geraakt en ziek, kon helemaal niemand ze vinden. Een paar minuten per dag je smartphone gebruiken helpt dan ook niet.
Wel is het handig als er meer peilapparatuur komt in dat soort streken.
Er zijn altijd momenten dat je aanwezigheid geen toegevoegde waarde meer lijkt te hebben.
Maar - een zoektocht staken op het moment dat ze nog best kunnen leven is ook niet te verteren, zeker als achteraf blijkt dat ze inderdaad nog leefden. Op het moment zelf, met onbegaanbare paden, kou en donderende rivieren ligt dat dan weer heel anders.
Ho ho, hier maak je dus een uitglijder.quote:Joran van der Sloot, een bewezen psychopaat zie jij op tv en denkt aan Natalee
Feliciano G., een bewezen uitstekend gids zonder enige smet van moord, oplichting of verkrachting zie jij in een filmpje en denkt aan Kris en Lisanne
Nu, hoe is deze vergelijking precies terecht??
Terwijl ik je stukje lees denk ik van "ja Mata je hebt helemaal gelijk!"quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oneens. Goedpraterij.
Panama is een land dat draait op toerisme. Toeristen willen veiligheid. Zij willen gevonden kunnen worden. Ik denk zelfs dat deze zaak zo slecht is aangepakt dat het toerisme eronder lijdt (in plaats van Pitti's opdracht).
Niks achteraf gelul. Het gebied is klein, kleiner dan Park Hoge Veluwe en dan in al die dagen en met al dat duurbetaalde overheidsgeld niet in staat zijn 2 meisjes die blijkbaar mobiel waren na een week (!) te vinden.
Panamese Prutsers die 2 arme meiden hebben laten versterven. Dat is de realiteit.
Dat deden ze dus nog op de 8e, een week na dato. En de 11e, vermoedelijik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:58 schreef jackie12 het volgende:
ik trek daaruit de conclusie dat de meiden niet meer leefden omdat ze anders in het kleine gebied "Hoge Veluwe" zelf de weg wel terug hadden gevonden.
Kom je de volgende Kris en Lisannemeet dan wel? Die is in Boquete.quote:Wil daar zelf wel eens gedropt worden om te ervaren hoe moeilijk dat gebied nou werkelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |